Ford Sierra
Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > FORD
-
« Re: Plastový ráměček okolo řadičky
prochy :-))))))
Pod rámečekm mám přichyceného něco, čemu se při troše fantazie dá říkat koženka. Netušil jsem, že v tomto se o liší. Koženka se v některých švech začíná párat, tak jsem ji chtěl zahodit a koupit tu gumu. Takže taková záměna by asi nešla? -
« Re: Minisraz?
holt kafe si budem muset udelat na nejake sirce, co ma motor :-)) .........ale jinak ti dam recept na vyborny mexicky kafe: vemes kelimek s vodou, das do mikrovlnky, az je voda tepla(rozhodne ne horka, uz vubec ne varici), nasypes zanedbatelny mnozstvi nescafe :-))))) mnaaam! to je specialita v nekterych podnicich, jako napriklad nocni autobusaky a tak -
« Re: Rozjezdy
Muj stary karbec byl "elektronicky rizeny", ja jsem se ale tomu nazvu vicemene smal:) elektronika tam tudiz ridila pouze (a jenom) krokovy motor, ktery jinou funkci nemel, nez nastavovat volnobezne otacky. A to tak, ze vysouval kovovy jazycek proti dorazu tahla plynu, v zavislosti na frekvenci zapalovani (t.j. na otackach motoru). Tot vse. Jednou se mi ten malinkej krokovej motor zadrel, vyhodil jsem ho a nastavil pevny doraz tahla. Tim jsem sice o trochu zvysil volnobezne otacky (z 850 asi na 950) ale jinak nic zavazneho to nebylo. Po zakoupeni noveho krokoveho motoru ale volnobezne otacky byly presne a porad 850 pri teplem motoru a vubec nekolisali nebo nezvysovali se. Samotna EEC-II tam nahrazovala klasicke tyristorove zapalovani. A pritom udaje brala pouze z podtlaku sani!!! (nebyl to ten klasickej velkej senzor jak u EFIny na te trubce) ale ze sani vedla hadicka primo do tela EEC-II. Tam nevim co bylo, nikdy jsem tu krabici nerozebiral:) Prechod z volnobehu do otacek: na to mel vliv pouze predstih, ktery sel manualne nastavit otacenim rozdelovace. Vetsi predstih: auto jezdilo jak drak, slo samo do otacek, zralo vic a obcas bylo slyset strileni do vyfuku. Pri nastaveni mensiho predstihu to do otacek neslo, bylo line jako prase, zralo to ale min, a klepali ventily. Predstih se nastavil na pevno!!! To je rozdil, protoze DOHC EFI (nevim jestli OHC EFI taky...) ridi nastaveni predstihu podle potreby v nejakych mezich, ridi to EEC-IV. A konecne na otazku jak rychle zareaguje RJ na zmenu a vysle signal...podle mne sakramentsky rychle, jsou to prece elektricke impulzy, a jestli EFIna nejde hned za plynem, tak za to muze spis to, ze RJ dostane nejake spatne udaje a podle toho vysila chybove pokyny, rozhodne bych nepredpokladal ze ty signaly jsou pomale. -
« Re: povinne ruceni
sm - to máš pravdu, taky vždy jen koukám na bonusy. Ten malus soi člověk nějak nepřipouští a pak se může divit. Předpokládám, že v tom srovnání budou ceny na rok 2004. kouknu na to.
Teepee - promiň. Ono to zatím není na 100 %. Zatím jsme domluveni asi na 09:30, místo mezi Pha a Kla, kde se dá čumět do motoru bez zvědavců - takže nám vyšlo parkoviště u odbočky na Lidice. Je to dost velký prostor. Kdybych disponoval garáží či něčím podobným, nabídl bych. -
« Graficky navrh webu
S Michalem davame dohromady novy vzhled naseho webu a protoze je to pro nas vsechny zakladam tento prispevek aby jste se k memu navrhu vsichni vyjadrili. Odkaz na obrazek je [odkaz] . Mozna bude potreba odkaz do IE zkopirovat. Kdyby jste nekdo prisli s jinymi navrhy, budu to jen vitat. Zatim cus Pocket
Přihlásit se • Zaregistrovat Pro přispívání do této diskuse musíte být přihlášeným registrovaným uživatelem!