Ford Sierra
Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > FORD
-
« Re: Minisraz?
Co tady šílíte? kostey, teepee, pocket - kdyby ste se koukli na včerejší příspěvky, tak vše víte
Tak ještě jednou: J 77 a já jsme domluveni, že se tuto Ne dopoledne okolo 10 setkáme mezi Prahou a Kladnem. Na této cestě je nepřehlédnutelná odbočka na Lidice(případně vysvětlím podrobněji) a u právě u této odbočky je nepřehlédnutelné "parkoviště". Vetší vyasfaltovaný plácek, kde je docela klid. Tam spolu koukneme na jeho auto, zkusíme diagnostiku. Nic víc, nic míň
Tady jsme se o tom zmínili, kdyby náhodou někdo stál o to, se tam přijet kouknout.
Zatím se nikdo nepřipojil.
J77 - platí to? -
« Re: Chovani Sierr na horsi silnici + volant
jinak jeste co se tyce te strechy...delal jsem v klempirne, a obcas jsme tam delali auto ktere bylo pres strechu. V takovem pripade je nejlepsi vymena strechy, po vyklepani strechy auto uz nikdy nebude mit takove jizdni vlastnosti jako predtim. Strecha je tudiz dulezitou casti a dost ovlivnuje pevnost karoserie v skrutu, celkovou tuhost ikdyz tomu neveris. Strecha je v napnute poloze, ne ve volne, a jde prave o to, ze bourackou se porusi tohle napinani strechy, a tu tam zpatky nenaklepes. Ostatne nejvetsi problem kabrioletu spociva v tom, jak nahradit ucinek strechy, t.j. aby se auto nekroutilo. -
« Re: Chovani Sierr na horsi silnici + volant
to J77: to by ses dost divil!! Co myslis, proc do sportovnich aut davaji vyztuhy?? No jo, taky kvuli bezpecnosti, ale je tam ten trubkovy ram, ktery upevnuje karoserii ve vsech smerech, a krouti se znatelne min. Nebo sportovni stabilizatory napric spodku u napravy...obcas take v motorovem prostoru jak je zachyceni tlumicu. Jinak bourat se sirkou...taky jsem boural, a vim ze sierra je hodne pevna ve smeru jizdy. Si vemte, silnej nosni ram motoru, podelne ulozeny motor, navic prevodovka, kardan, to se cele spojuje se zadkem...to vsechno znamena, ze kdyz trefite neco cumakem, tak to neco ma smulu. Ale nikdy bych nechtel vzit treba strom bokem... -
« Re: Chovani Sierr na horsi silnici + volant
daytona: No nevim, ohledne nosnych casti atd. jsem na Sierru slysel jen ody, spolu s dodatkem, ze kdo boura v Sierre, obvykle vyleze bez vaznejsich zraneni (pokud to nehodi nekam do rokle nebo si neda tykacku s vlakem :). A myslim ze podvozek rozhoduje o tom, jak Sirka povede stopu, ne strecha nebo spoje kolem dveri. -
« Re: Minisraz?
No prave zrovna zacinam mit pochybnosti, zda tam vubec jet. Daytona, Fido a Michalides maji domluvene jine krepceni nad Sierrami, Kostey to vzdal, a abych se cpal RBRemu a J77 do reseni problemu s elektrikou? A protoze za 5 minut pro dnesek opoustim inet a zitra bych jen mohl skocit do kavarny, budu to pripadne resit jen telefonicky. -
« Re: Chovani Sierr na horsi silnici + volant
Budme realisti a priznejme si, ze kastle sierry se dost krouti. Proste to tak je, ja nevim cim, asi ma na klicovych mistech tensi plechy nebo spoje, ramy oken jsou taky tensi. A plati ze kombik je na tom hur, je delsi, strecha je dlouha a spojuje se s kastli jen tenkymy ramy. Tohle je ovsem porovnavani s dnesnimi auty, v porovnani treba s Renault 25 nebo Mazda 626 (ze stejneho obdobi) sirka je na tom o dost lepe (mam to vyzkousene). A co se tyce podvozku: seriova sirka je sice trochu mekci, ale stejne dost nepohlcuje nerovnosti silnice, obcas jsou slyset rany, jestli jezdite po dlazebnich kostkach, tak se trese volant. V tomhle smeru byl ten Renault lepsi (byla z roku 1984). Ted mam sierru se sportovnim podvozkem, a verte mi, je to hodne tvrde, zkousel jsem to porovnat s Fidovym cosworthem a mam tvrdsi podvozek, predek skoro nezatlacite dolu. Na jednu stranu je to genialni uprava, drzi to zatacky, ani se nenakloni, kde jsem se starou sirkou jel 80, ted muzu 120. Tenhle podvozek do volantu posila naprosto vsechny informace o silnici, o aute, obcas se citim jako v motokare:) Na druhou stranu skuste s nim D1 nebo dlazebky v Praze, tak na to nezapomenete, ani vase zada... -
"-- skrytý --" 28.11.03 09:18
« Re: Chovani Sierr na horsi silnici + volant
Predni tlumice mam taky rok stary. Zadni bych chtel taky v budoucnu vymenit, ale jeste jsou jakztakz dobry. Tim co jsem napsal jsem mel na mysli krouceni cele kastle v podelne ose v pripade prudke zatacky a vyssi rychlosti. Ma kastle ale uz take neni z nejlepsich. -
« Re: Chovani Sierr na horsi silnici + volant
prochy: Jo, tak nejak. Ale nechce se mi verit, ze by to byla mekka kastle. Patnact let neni nic.
Tlumice mam novy pul roku, bohuzel plynaky Monroe * (Ti kdoz po koupi lomili rukama co jsem to jen zakoupil - meli jste pravdu). Akorat me tak napada, od vymeny silentbloku v ramenou jsem na nich ujel 30 000 km, to je tak akorat na dalsi vymenu, ne ?
Uskakujici zadek je normalni vzhledem ke koncepci vozu a jede-li clovek prazdnej, neni se cemu divit. -
« Re: Chovani Sierr na horsi silnici + volant
prochy - rámeček - hm, tak to mám smůlu, já mám na dva šroubky. I tak ti díky.
- držení stopy - taky mám kombi a v podstatě tento jev neznám. Znám jen, že se snaží "uskočit" zadek, když to trochu přeženu a jsou tam hrboly. Ale to je asi logický.
PS: Přední tlumiče mám rok nový. -
« Re: Hmotnosť
petom1 : a co ti na nízké hmotnosti vadí, rychlejc ji rozjedeš, dříve ubrzdíš, míň spotřebuješ benzínu, jinak např. pro sedan je pohotovostní hmotnost 1150kg, ale je to bez provozních náplní a různého příslušenstí, takže když všechno doplníš vč. plné nádrže benzínu, je to přes 12 q - to se mi nezdá zase tak málo a navíc jestli se nepletu, tak na slovensku se platí dálniční známky podle celkové hmotnosti - myslím do 1500kg a nad 1500kg - jednou jsem takhle s favoritem frčel do budapešti a kupoval SR dálnič. známku za 60,- SLK, další rok jsem jel znovu, ale už se sirkou a platil 100,- SLK, na můj dotaz proč - žeprej mám těžší auto, u nás ani v austrii se to takhle nedělá - ale to jsem trochu odbočil - k čemu vlastně potřebuješ těžší auto? ta cos uváděl(mondeo, fábie) mají oproti sirce další udělátka, která něco váží, hlavně jsou to myslím konstrukční součástky pro zvýšení bezpečnosti - ale jinak souhlasím s tím, že sirka je mimořádně dobře udělaná kára, už končím -
"-- skrytý --" 28.11.03 08:26
« Re: Chovani Sierr na horsi silnici + volant
Mam taky kombika a asi vim o cem mluvis. Napriklad jizni spojka smerem do centra z Hostivare. Zatacka pred sjezdem na brnenskou do centra. Je to tahla zatacka do kopce a ve 2/3 je pricna spara. Pri vyssi rychlosti (100-120) nastava tento jev. Rizeni a predni napravu mam ted perfektni. Podle me to dela kastle. Zvlast ta kombikovska je asi mene tuha. Krouti se to jako had :-(.