Ford Sierra
Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > FORD
-
« Re: Dnesni navsteva servisu :)
Kez by :-) Puvodne jsem zacal vylepsovat proto, abych to uvedl do tovarniho stavu (kastle mela jit nakonec jako tresen na dortu u toho "daytonova" klempire), nicmene vzhledem k uspesnosti oprav zatim prevazne resim nasledky oprav predchozich :-) :(
Jinak k tomu filtru, jak ses ptal, tyhle veci si hlidam a kupuju originalni, na mym soucasnym je najeto 30 596 km :-) A konektory tedy prostriknu sam, doufam ze nic neposeru. Mam je po prostriknuti WDckem nejak vytirat, nebo to jen oklepat a zacvaknout zpatky ? -
« Dnesni navsteva servisu :)
Tak jsem se nedal odradit drivejsimi zkusenostmi a opet se po mnoha mesicich (presne po sedmi) vydal s par penezi do servisu, abych sve Sirce pomohl.
Vedly me k tomu predevsim ty zminovane vibrace rizeni, kvedlani pri rozjezdech atd. Vysledky navstevy + zkoumani jsou zajimave: naprosto vykvedlany levy cep rizeni + cep na pravem rameni, patrne ohnute prave rameno, na samostavu ulomena jedna z tech dvou "L" nozicek.
Cena tak v normalu, 2x rameno = 2x 1400, 2x cep = 2x 340, silentbloky QH = 290.- + prace 1800.-. Za chvili jedu na geometrii, po vymene ramen i cepu se nam to nejak rozbehlo :-) O vysledcich budu samozrejme referovat, zda se to byt vyrazne lepsi. -
« Re: Ghia
Přístrojovka - právě naopak - to repro v přístrojovce je u starších modelů (do roku 88) Ghia výbavu nepoznáš podle el. oken ale podle toho prostoru nad rádiem - ve starších modelech byly 2 varianty: buďto s "autíčkem" ale byl to digitron (více estetický než ty modernější) - ukazoval např 2 polohy dveří otevřeno-zavřeno a symbol námrazy žluto/červený byl umístěn uprostřed auta, ne jako ty nové které to mají nad autíčkem.
2 varianta Ghia výbavy - bez autíčka ale v tom prostoru co ty máš kazety nebo hodiny nebo co tam máš byly asi 4 signalizační žárovky (fakticky už netuším na co všechno byly takže jenom odhaduji) - Hladové oko na benzín, málo vody v ostřikovačích, pak něco s olejem v motoru (hladina??? ale to mi připadá jako blbost) a ještě něco ale nemůžu si vzpomenout. Tyto kontrolky byly umístěny těsně pod prostřednímy výdechy topení po celé! šířce toho kastlíku (novější Ghia už to měla jen asi do 2/3 celé šíře toho kastlíku a ty žárovičky už měla jen 2) Stačí ??? -
« Re: Diagnostika s J77 pro All
No jo,ja omyly taky dost nerad,lezou nejak do penez,ale nekdy se tomu clovek nevyhne,zvlast,kdyz se nikdo nechce podelit o know how. Nemusis spechat,udelej,az bude chvilka,i tak mi to desne pomuze. Kdyz se to podari dat na web,pomuze to spouste lidi.Jinak pokud budu nahodou vedet neco,co by se zase hodilo vam,rad dam do placu. -
kostey 01.12.03 11:32
« Re: Ghia
zajímalo by mě to proto, že např. já mám chrom okolo 6ti postraních oken, mám okna vepředu v elektrice, ale díry ve dveřích na motory okem jsou na 2x převrtávané, na zadní mám spínače, ale elektrika nikde, mám nahoře na přístrojovce místo na repro, ale to se dělalo snad až od roku 89. Jak to teda je? co je to moje auto vlastně zač? -
« Re: Diagnostika s J77 pro All
futura: tady bych se omylů raději vyvaroval
Dělám to jinak: odpoledne, jestli mi do toho něco nevleze, sednu k tomu a napíšu heslovitě, ale česky a přesně postup pro oba testy. Včetně zákl. nastavení volnoběhu (pak ti to mailnu).
Protože jsme to tady už x krát psali a je to stále dokola. Škoda, že už Michal nerozběhl web, myslím, že po "připomínkovém řízení" ostatních by to tam mohlo viset jako jednoznačný a mnohokrát ověřený postup. -
« Re: Diagnostika pro J77
V praxi to potom vypadá tak, že je-li na autě toto základní nastavení rozladěné, jsou vysoké otáčky při zastavení na světlech apod, při jízdě na neutral atd. Nebo naopak (to měl J77), se volnoběh drží někde hluboko dole, motor pak jede na hranici zhasnutí, vče se třese, křeče apod :-(
Logicky, pokud idle speed ventil nepracuje jak má (to je zřejmě u J77, proto ještě není volnoběh jak má být), nestačí pouze toto nastavení, ale je tgřeba dát dopořádky i ventil. -
"-- skrytý --" 01.12.03 10:17
« Re: Diagnostika pro J77
Jen pro doplnění. Nastavení volnoběhu v tom smyslu jako, že místo 875 rpm bych chtěl mít třeba 700 rpm není možné. Nastavení základních volnoběžných otáček je podle mě k tomu, aby ISC (obtokový ventil v sání) pracoval ve správné pracovní oblasti a reg. volnoběhu na předepsaných 875 byla hladká a i možná za různých pracovních podmínek.
Uz jsem se zacinal bat, ze probehne servis bez problemu :-) Tohle me ale opravdu sere, musim ho mit natoceny o dobrych 7 - 8 cm doprava, abych jel rovne.