Ford Sierra
Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > FORD
-
« Re: Motor cosworth-KO
Hlavu mi nabízel ten týpek, co chtěl za nastrojenej motor 3.300 za 1.500...tuším, že nastrojenou. Ale kdybych měl "nějakej motor", tak bych nesháněl, ale generálkoval.
PS: Teď nevím, jak se ta firma jmenuje, ale jak to najdu, pošlu ti odkaz na stránky(možná to znáš)......prostě holandskej dvorek, dílny jak prase a venku na ulici....komplet zaskládaný kosíkama :-)))...NÁŠUP...z toho plyne, že pár dílů(motorů) navíc, nebo rovnou aut by neškodilo....jde jen o prachy... -
« Re: Ghia
Ta světýlka na středovém panelu znám, mám je v autě. Je jich celkem pět. Je tam jak správně říkáte "hladový oko", dál stav opotřebení brdových destiček, výše hladiny ostřikovače, chladící kapaliny a oleje. Nejlepší na tom je, že všechno se dá zjistit ještě před nastartováním, což např u hladiny oleje je chválihodné. -
« Re: Dnesni navsteva servisu :)
J77 : shodou okolností jsem včera silentblok převodovky (2,0i DOHC)vyměňoval, nebyl prasklý, ale úplně užvejkaný, takže převodovka přistála na příčném nosníku a ty zvuky si nepřejte slyšet - příšerný rachot, když převodovka poskakuje po nosníku, a měl jsem pocit, že i kardan něco hobluje, včera mi konečně přišel poštou nový silentblok (pouze gumová kostka bez kovového nosníku, od fy JV Servis, Praha, Letňany, výrobek QH, berou to z Anglie - 376,- Kč)nýty na starém silblu jsem odbrousil a nový silbl jsem přišrouboval - příjemně strávené odpoledne, protože jsem na zvedání používal pouze hever na kola -
« Re: Dnesni navsteva servisu :)
Tak jsem prave absolvoval cca 100 km po meste / dalnici / okreskach a poznatky jsou nasledujici:
Vibrace rizeni - v podstate beze zmeny, vibruje to min, ale jen trochu. Jizdni nestabilita - naprosto beze zmeny, porad to plave, vlaje a skace, pri 140 se citim jako v rakvi a jezdim radsi kolem 100 :-( Kvedlani pri rozjezdech - je pryc, zda se ze uplne. Takze ulomene "L" na samostavu + vytahane lanko zrejme byly pricinou.
Secteno a podtrzeno celkem fiasko, ale na predni naprave uz se nemenil akorat naboj v levym kole, stabilizator a rizeni (resp. to se menilo ale podle me za *).
Dotazy z toho vyplyvajici:
1. Poradte prosim zkuseni, jestli by napr. praskly silentblok prevodovky mohl zpusobovat ty vibrace skrz cele auto + jizdni kolisani.
2. Mam vyrazny pocit, ze to vibruje zezadu a beha to do predku. Co takhle diferak, poloosy ? * mi mezi 120 - 150 skace docela fest.
3. Mohl by se na tomto nejak podilet po sundani "obracene nasazeny kardan" jak to tu kdysi licil daytona ? Ja uz fakt nevim. -
« Motor cosworth-KO
Tak jsem s Daytonovou pomocí o víkendu rozhodil motor.Převodovka vařená víko z 92,diferáky originál(se divím).Hlava trochu sežraná,píšu trochu protože kdyby byla hodně tak by nešla použít(kolem 5000 euro!),musím to konzultovat u odborníků.Doufám že nikdy nenapíšu hodně!Hlava byla min jednou rovnaná.Sežraná dosedací plocha termostatu(byl vyndaný!).Ve 4.válci známky vody,na pístu jezírko ale moc vodu asi nebral.Svíčky vypadaly slušně,všechny stejnou barvu.Motor min jednou potkaný,jsou obtisklé ventily na pístech.Jsou to jen malé obtisky s porovnáním s klasika DOHC-bude to OK(musí).Dle opotřebení válců min 170tis km.Ty kret--i tam lili snad vodu z potoka-i se štěrkem a pískem.Závěr-čekal jsem že motor nic moc nebude.Odstrojím hlavu a někam s ní zajedu.Pokud s ní něco půjde udělat a opravit,OK,pokud ne,pak... -
« Re: Dnesni navsteva servisu :)
Nevím co se mi děje s loginem, už hodinu se nemůžu přihlásit, tak jsem založil svůj klon rbr = rbr2 :-(
J77 - konektory osobně dělám: očisti hadrou to nejhorší, pak HD, pak několikrát otevřít/zavřít, pak znovu vytřít uvolněnou špínu, nakonec znovu lehce nastříknu. Možná někdo řekne, že to přeháním, ale když už to jednou dělám....
Pokud zrovna neutrhneš kabel z konektoru, tak není co zkazit. Hlavně ty dva dole, u olej.filtru. "Zamykání" by snad měly mít stejné jako ten nehoře, co jsi už dělal. Klidně udělej všechny konektroy, který se ti dostanou do ruky..
Mail okolo sání ti pošlu až příště..
Přihlásit se • Zaregistrovat Pro přispívání do této diskuse musíte být přihlášeným registrovaným uživatelem!