Ford Sierra
Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > FORD
-
« Re: Dnesni navsteva servisu :)
to prochy: rozebranej kloub na poloose vypada tak, ze na konci poloosa se rozsiri do ulozeni kulovych lozisek, v tom rozsireni jsou drazky pro loziska. Podobne drazky jsou na protikusu, t.j. na dilu, ktery se nasroubuje uz primo na osu kola. Mezi poloosou a tim protikusem jsou kulova loziska ulozena v takovem zeleznem "sitku", ktera nejspis vymezuje vuli pro loziska. Muze se stat, ze se tohle sitko zlomi na jednom miste, u jednoho loziska vznikne vule a tim ze s autem jezdis po hrbolech, atd. se jednou ta poloosa dostane do polohy, ze chce zatahnout prave za tohle lozisko. A jelikoz je tam vule....klepe. Kdyz auto zvednes na hever, zanika pusobeni vahy auta na polosu, meni se jeho naklon vuci ose kola, pustis auto dolu, a jaksi znovu je vse v pohode. Casem se ale zas najde to misto s vetsi vuli...takhle bych si to vysvetloval... -
« Re: Dnesni navsteva servisu :)
Diky vsem za tipy ohledne kardanu. Meli jsme ho dole pri vymene spojky, chlapek koukal akorat na hardy-spojku (zdala se mu dobra) a vymenil mi takovy to gumovy ucho nekde na prostredku za jiny, kdyz uz jsme to meli dole. Tezko rict, ale v teto souvislosti se mi vybavuje jeste duty zaduneni po sviznejsim zarazeni pri kterym houpne cela kara, taky to jde zezadu. Takze se nam to zuzuje - silentblok prevodovky, kardan, mozna diferak, mozna polosa. Asi vymenim i zadni pera az to bude dole, mam jednu stranu auta vys nez druhou. -
"-- skrytý --" 02.12.03 12:56
« Re: Dnesni navsteva servisu :)
Jak to, ze to ale mezi jednotlivymi zvednutimi vydrzi nekolik tisic km? Zda se mi, ze bud je to OK, nebo to mlati jako kr..a. Nic mezi tim neni. Jako kdyz se nekde neco hne. Poprve se mi to stalo po zaslapnuti ze 120km/h na 0. -
« Re: Nemůžu se přihlásit
kostey, začalo to rozlišovat malá a velká ale naše problémy s přihlášením nespočívají právě v tomto. Já používal vždy jen malá písmena a najednou to nešlo.
To spíš věřím, že při přechodu na rozlišování písmen, došlo někde k chybičce a nějaké nicky to ztratilo. -
« Re: Motor cosworth-KO
Tesneni vypadalo dobre. Tak nevim. Jinak pro zajimavost, cosworth pochazi vlastne z OHC, tim ze ma podobny blok motoru, tvarove stejnou (5-krat ulozeny, 1 protizavazi) klikovou hridel, ale je na klicovych mistech upravena a zesilena. To same plati i pro loziska na klice, jsou taky tvarove stejne jako OHC, ale jsou povrchovou upravou zesileny. Ojnice jsou silnejsi a pisty hlinikove (!!!). Rozdelovac je pohanen pomocnim hridelem pres rozvodovy remen (u OHC rozdelovac je na vlastni hrideli a nahon primo od kliky)... -
"-- skrytý --" 02.12.03 12:13
« Re: Motor cosworth-KO
Daytona: Prdla hlava se da zavarit. Ale nebylo to treba jen tesneni?
Jinak volal jsem do Charouze kvuli tesneni vystupniho hridele prevodovky. Cena 300,-Kc. Souhlasi? Jakym ze klicem si vysrouboval tu podivnou matici? Ta by mela byt pod hardynou, ze jo?
Jinak se mi opet zacalo ozyvat mlaceni v zadni naprave. Rekl bych, ze leva poloosa. Problemy s tim mam uz asi 2 roky. Staci auto vyzvednout na hever a vzdy to prestalo (poprve dokonce na cely rok!). Taky mi to prestalo kdyz jsem zadek poradne nalozil (5 lidi v aute a plnej kufr). Nikdy jsem nic neobjevil. Sakra. To neni samosebou. Nema nekdo napad? Ted to mlati teda fest. Nejvic pri brzdeni motorem, ci akceleraci (pri ni trochu min). Kdyz to solicham ustalenou rychlosti, tak skoro nic. -
« Re: Dnesni navsteva servisu :)
Jinak zacinam se priklanet k tomu, ze problem bude v zadni naprave nebo kardanu, odkud to pobezi po kastli dopredu. Dneska to na vrakaci v Radotine hodime na diru a snad na neco prijdem. Skakava zadni naprava me provazi uz od zacatku co tuto Sirku mam, ale kdyz se to nezlepsilo vymenou tlumicu, prestal jsem se o to starat. Chyba :)
A rikam si tak, ze me vlastne nema co mrzet, stejne bych ji casem generalkoval, tak budu mit holt podvozek hotovej trochu driv, no...