Ford Sierra
Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > FORD
-
« Re: Kardan vs. difera / poloosy
Pozdeji uz tu nebudu, ale jestli Te muzu poprosit, posli kdyztak SMS - staci strucna, treba "pod palubkou vlevo u topeni" nebo tak neco :-) A diky Ti.
BTW je to stejne zvlastni - kdyz mi auto z RAK prijelo, udelal jsem si takovej seznam na co by se bylo vyhledove treba podivat. A ted se okliou pres jiny veci, ktery nebyly az tak nutny, vracim k polozkam, ktery tam byly na prvnich mistech :) -
« Re: Kardan vs. difera / poloosy
J77 .....si říkal, že to relé najdeš sám :-)
Tak já to pak nehledal. Ví to tady někdo z hlavy nebo musím do dokumenatce?
Skutečně jsme nenaměřily žádné napětí na kablíku(po jeho odpojení!) vstupujícím do vyhřívání/zesilovač antény. Naopak, kablík-napájení zesilovače ant. funguje, jak má. -
« Re: Kardan vs. difera / poloosy
Tak ve Fordu Radotin (vrakac) jinej kardan + prace +- 1500, zkusim je dnes navstvivit. Kdyz uz tam budu, doceal bych zkusil rozdejchat rozehrivani zad. skla, ktery mam rovnez mimo provoz uz od koupe auta. RBR to promeroval a nic mi nejde ani do dratu v zad. dverich, odhadl to na rele. Rele k tomuto ale myslim neni v pojistkove skrini, poradite prosim, kde ho mam hledat ? -
"-- skrytý --" 03.12.03 08:29
« Re: Dnesni navsteva servisu :)
All: Diky za rady.
Daytona: 1.)-prevodovka To jsem presne potreboval vedet. Ta matka tedy je zalepena v zavitu (jako treba naboje zadniho kola). Povolit sekacem a pak uz to nejakejma klestema vysroubovat. Videl jsem prave v tom peknem manualu od SM, jak je tam ta matka utopena a neslo mi na rozum, jak to pak tim francouzakem urvu, jestli ho tam vubec nacpu. Mas francouzakem na mysli ten klasickej nastroj, kterej je namalovanej na modre dopravni znacce autoservisu. Nebo si mel na mysli sikovky.
12.)-poloosyvcera jsem se snazil oddelat ty poloosy z toho cernyho auta. Je tam 6 torxu, podarilo se mi na diferaku povolit 3, 1strhnout a ostatnim 2 moc nezbyva. Jinak jsem svoje auto postavil na hever a zadarilo se. Doufam, ze to pres zimu pripadne vydrzi :-). -
« Kardan vs. difera / poloosy
Tak jsem to dnes zkoumal cestou z Zatce, poucen napady z fora. Jedna zajimava vec, vibrace rizeni volantu temer presne kopirovaly to, co bylo citit na tunelu, loketni operce a podlaze. Muze treba spatnej kardan az takhle rozvibrovat auto ?
Soude ale z toho, co jsem tu uz nastinoval v prubehu poslednich mesicu (skakani zadku, dvojity zuchani pri jinym nez velmi jemnym pusteni plynu, bouchnuti zpod auta pri prudcim seslapnuti spojky, vzdy mensi pauza v zaberu pri rozjezdu) mi z toho spis nez prevodovka nebo diferencial + poloosy vychazi ta kardanka.
Jak to vlastne na Sirce vypada ? Jsou tam nejaka loziska, kolena, ci co vlastne ? Tusim jen kde hledat hardyspojku, jinak nevim nic :) -
« Re: Dnesni navsteva servisu :)
to juchuchu: jinak divil bys se kolik ruznych diferaku delal ford na sierru. vsude s jinym prevodovym pomerem, podle toho jestli je to 4x4, sestivalec, cosworth nebo social, TD...Prave kvuli tomu verim ze mohou se vyskytnout ruzne kombinace reseni zadni napravy (poloosy plus brzdy) -
« Re: Dnesni navsteva servisu :)
Když jsem měnil zadní pružiny, tak jsem vyndával poloosy ven. Do diferáku byly jen zasunuty a přišroubovány každá 4 šrouby k bubnu kola. Šrouby byly zalité barvou. Ani jsem nesundával pakny.Možná to ale máte trochu jinak, i když o tom pochybuju. -
« Re: Dnesni navsteva servisu :)
Mám dojem, že jich je 8, ale už jsem to pár měsíců nedělal :-). a ten druhej typ se rovnou vytahuje z difecu, stejně jako na čtyřkole předky. a u bubnů se to celý protáhne štítem brzdy. ale jestli máš(daytona) bubny a ty šroubovací poloosy, tak nevím, jestli to proleze. Ale snad jo. Náprava dolů nemusí, i když jsem měnil rameno, tak jsem ji popustil jen na jedné straně, sdifem jsem nedělal nic.
Jedna úúúchylárna nakonec: 4x4: obě přední a pravá zadní poloosa pravej závit, levá zadní levej. když jsem kdysi poprvé sundával LZ s vědomostí, že ve předku je to normál, nasadil jsem 3/4 golu, 2 metrovou trubku, a povolil jsem to....a pak odflexoval...a koupil druhou :-))
Přihlásit se • Zaregistrovat Pro přispívání do této diskuse musíte být přihlášeným registrovaným uživatelem!