Ford Sierra
Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > FORD
-
« Re: vyhřívání zadního skla
kosteji, vyskytli se nejen dvojníci, ale taky se vyskytly problémy :-)
K tomu vyhřívání to sleduj s J77. Pokud ti svítí kotrolka, může být chyba už jen v pojistce a relé, jak jsem psal před chvílí. Ale to za předpokladu, že jsi oddělal vzadu tapecírunk a víš, že po kabelu, který ti napájí vyhřívání skla, nepřichází šťáva. Pokud přichází, je to něco jiného, v anténním modulu nebo přímo v topení smaotném (konektro, přerušení apod). -
« Re: Kardan vs. difera / poloosy
prochy - když on se J77 tak trochu bojí té pojistkovky :-) A říká, že má nějaký mezityp. Nevím.
Já ji viděl. Ale jen shora, od relátek a na první pohled nevypadala zle. Fakt je, že jsem nekoukl zespodu.
J77 - tak vidíš, koukni na relé i pojistku, až se vrátíš. -
« Re: Cukání při rozjezdech - lambda
Držím ti palce, aby ti unioverzální udělala to , co se od ní očekává. Chtělo by to pak někde poctivě vyhodnotit, zda reaguje opravdu 100%. Ale cena to je zajímavá.
Nespletl ses přeci jen s tou forďáckou cenou? Já ji u Fordu kujpoval zhruba před rokem (bohužel) a chtěli 3.600 bez DPH. -
« Re: Kardan vs. difera / poloosy
Ja jsem mel nevyrazne vibrace kdyz jsem tam daval dvojku a slapnul na plyn. Byla praskla hardyspojka. Po vymene (kardan byl dolu) zadne vibrace. Musi se nejak ty krize na kardanu osetrovat?? Ja je mam docela solidne promazane, ale rekl bych ze jeste z vyroby. -
« Cukání při rozjezdech - lambda
Tak jsem se rozhoupal k výměně lambdy a doufám,že se tak vyřeší ty moje problémy se studenými rozjezdy. Michalidesovu lambdu jsem bohužel propásl, spoléhat na vrakoviště se mi u této součástky nechtělo, tak mi z toho vyšla koupě funglovky. Ford mě ale svými cenami trochu zaskočil (jako už několikrát), nejlevnější nabídka byla cca 4600,- vč. DPH. Objednání u Bosche by mnoho nevyřešilo (4294,-), tak jsem zkusil sáhnout po univerzální. Tam jsem se dostal k finální ceně 2744,- což sice pořád není málo, ale je to už snesitelnější. Dnes nebo zítra by mi ji měli dodat, jak budu mít čas a prostor, spáchám výměnu. Jsem zvědavý jestli to pomůže, tak mi držte pěsti. -
« Re: Kardan vs. difera / poloosy
Asi jdu s křížkem po funuse, ale co se kardanu a vibrací týká, mám s tím pár zkušeností. Fakt je, že problém na kardanu dokáže velice solidně rozvibrovat celé auto (takže je velmi reálné, že vibrace volantu u J77 pocházejí od kardanu). Mně osobně vibroval kardan vlivem roztržené hardyspojky, zatuhlého zadního křížku a posledně vlivem špatného vyvážení po výměně křížku (teda nejspíš, tenhle problém je momentálně v řešení). Což je snad téměř všechno, co může vibrace způsobit :-) Ještě by se na nich mohlo podepsat vymačkané středové uložení (tj. ten gumový prstenec). Jinak ze zkušenosti můžu potvrdit, že se celá situace může rapidně zhoršit po demontáži a následném nasazení kardanu (u mě se to stalo při opravě převodovky). Vibrace mi začínaly někde kolem čtyřicítky, padesátky, byly doprovázeny výrazným hukotem. ale po devadesátce se ztrácely (nebo že by dosáhly takové frekvence, že se slily?). Celkově byly nejvíc patrné při nízkých otáčkách (třeba kolem té sedmdesátky na nejvyšší kvalt), podřazení a záběr motoru ve vyšších otáčkách je překrývalo. -
« Re: Kardan vs. difera / poloosy
Tak to jsem zvedav jak dopadnes, preji hodne stesti. Ja zase nedokazu vyjit z udivu, ze mam primo pod nosem vrakoviste FORD a porad premyslim kam pripadne pro dily. Zrovna ted po nedelnim opravovani praveho uchytu narazniku bud musim koupit novy naraznik (staci tu vyztuhu s penou), nebo to musim nejak zrekonstruovata a nebo to proste nechat az to definitivne upadne a pak hura na vrakac. Doopravdy Ford premyslel asi patou, kdyz na plech nalepi penu a cele to necha pri desti nasaknout vodou :-)
Přihlásit se • Zaregistrovat Pro přispívání do této diskuse musíte být přihlášeným registrovaným uživatelem!