Ford Sierra
Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > FORD
-
« Re: Kardan vs. difera / poloosy
Projizdku jsem mu nabizel, nechtel. BTW daytono, vim co si myslis o mem vztahu k autum (hypochondr) ale i tak - kdyz rikam, ze mi ve 140 skace zadek a cely auto hodne, ale opravdu hodne, vibruje, tak to tak je. Jestli chces, nekam Ti ho dovezu a zkus si to sam :-) Zrovna tahle zavada se projevuje vzdy, staci ujet po dalnici 30 - 40 km (nejvys). -
kostey 03.12.03 13:21
« Re: vyhřívání zadního skla
Daytona: chcípání jen na studenym motoru, pak po ohřátí je vše OK. Nemužu po studenym nastartování sundat nohu z plynu. Jako kdyby nefungoval sytič... Myslim si že tenhle problem by čerpadlem, ani potrubim bejt nemuselo. To škubání ve 4tis. a větších otáčkách svádim na vinu buď tomu filtru nebo tomu potrubí, to jo... -
« Re: Kardan vs. difera / poloosy
Tak jsem tu. Uz jsem na tom vrakaci kdysi byl, akorat jsem si to nejak nespojil s tim clovekem s kterym jsem telefonoval.
Vysledek je typicky pro toto konkretni auto - vsechno se zda byt naprosto vporadku, nikde nechybi ani neni natrzena jedina guma, podlozka, nic. Takovy podvozek se pry moc nevidi. Kardan ma jen nepatrnou vuli, ktera se daleko vejde do tolerance a nemuze zpusobovat vibrace v takovem rozsahu, jako se mi deje. Hardyspojka bez skrabnuti, stredovy lozisko (+ ta guma) zcela OK, kriz taktez. Jedine jakysi vyvazovaci krouzek je volny, ale ne utrzeny. Dohromady z toho na kardanu vychazi jedina vec, a to ze by mohl byt krivej, neni na nem nic mechanicky poskozeneho. Co se dalsiho tyka, kontrolovali kostku pod prevodovkou - ochozena, ale ne kritcka. Rovnez ochozene jsou silentbloky ulozeni motoru, ale opet ne kriticky. Poloosy jsou pry naprosto luxusni, pruziny vypadaji zdrave, tlumice vyhodime v kazdem pripade, protoze proste na toto auto nedostacuji, at si druhovyrobce tvrdi co chce (Alko). Jedina vec, ktera opravdu nevypadala dobre, byl diferencial. Ulozeni sice OK, ale ma vuli, a ne malou. Naboje v zadnich kolech jsme nekontrolovali.
Prozatimni vysledek je ten, ze urcite vymenime diferencial, kostku pod prevodovkou a mozna ulozeni motoru - pro pripad, ze by se vibrace scitaly a davaly vysledkem cele rozvibrovane auto.
Nicmene jeste predtim, a to zitra, hodime auto na kozy, zvedneme zadek a "rozjedeme" jak to pujde, aby byl videt kardan v chodu. Jestli je krivej a lita na jednu stranu, nelze to jinak poznat. V kazdem pripade by se pri tomto testu melo objevit vse, co to vibrovani dela.
Muj soukromy nazor je ten, ze diferak v jakemkoliv stavu nemuze tolik vibrovat zadkem, tunelem a celym autem. Jsem tudiz zvedav na vysledek zitrejsiho testovani. -
"-- skrytý --" 03.12.03 12:38
« Re: Dnesni navsteva servisu :)
Daytona: Jo tak sikovkam bych rozumel. Ty tam asi narvu. Na ty poloosy u sveho kombiku se jeste kouknu. "Oprava" spocivala fakt jen ve vyzvednuti na hever a hned dolu. Ani jsem na to nekoukal. Prace na 2 minuty. To neni spatny, takhle opravovat :-). Doufam, ze budu mit na par mesicu zase pokoj. Jen abych nezustal pak nekde viset s tou protacejici se poloosou :-(. -
"-- skrytý --" 03.12.03 12:06
« Re: Kardan vs. difera / poloosy
J77: Jeste bych chtel rict k tomu rele. Pokud po zapnuti spinace sviti kontrolka vyhrivani, tak je rele v pohode a hledej chybu po ceste kabelaze. Nejrychlejsi je postupovat metodou postupneho deleni na 1/2. Ja mel ted stejny problem a chybu doporucuji hledat pred tou harmonikou do 5. dveri. Tam jehlovym hrotem propichni izolaci modro-cerneho dratu a jestli tam pri zapnutem vyhrivani bude 12V zmer to same jeste tesne za tou harmonikou ve dverich atd. Takhle chybu lokalizujes. Ja sazim na preruseni v ty harmonice. Jinde se s kabelazi nema co stat. -
« Re: Cukání při rozjezdech - lambda
rbr: On to není takový rozdíl, 3600,- plus 22% DPH dělá 4392,-. To už se od těch cca 4600,- (bylo to o nějakou korunku míň - 4580 nebo tak nějak) tak moc neliší. Ve Ford Atoma si řekli dokonce o 5500,- což je už IMHO naprostá nehoráznost.