Ford Sierra
Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > FORD
-
« Re: DULEZITE - nevite / nemate nahodou...
sm: Jo, pamatuju se na to JV ... akorat ze je to jen ta guma bez plechu - to nechci. Jinak nevim, co mas v technicaku ty, ale ja tam teda rozhodne nemam to co mi napsali v tom mailu. Ale to nevadi, bylo to jen tak pro zajimavost. -
« Re: DULEZITE - nevite / nemate nahodou...
J77 : JV servis Letňany, silentblok převodovky - 376,- Kč - v pondělí jsem ho namontoval, jinak ta odpověď od Forda o tlaku v pneumatikách je přesně podle jejich manuálu k vozidlu, mně osobně se zdají s touhle hodnotou podhuštěný, proto foukám předek 2-2.1 a zadek +/- 2.5(což jsou vlastně hodnoty pro full náklad anebo dálniční provoz - zkus tlak pravidelně měnit pro normální provoz a dálniční - nesmysl) - taky se méně sjíždějí pneu, při tom nižším tlaku bylo na pneu vidět(sjeté okraje), že tomu něco chybí -
« Re: DULEZITE - nevite / nemate nahodou...
J77: Já to měl na BMW 635CSi, zadní jsou heavy-duty a vyšly mě na necelých 6700,- Kč. Když bych šel pro origo k bavorům, dám za jednu přední patronu 4600,- Kč za KONI víc, za Bilstein ještě víc a zbytek mě už nezajímá, natož Motorcraft nebo Sachs :o) -
« Cesti ridici... evropsky unikat.
BTW jsem pekne nasranej, jedu si vecer domu, nevim jestli nekdo znate ulici V Korytech smer od Strasnic, no tak tam mi to hodil zleva z vedlejsi pred auto Passat, vsunul se tam na posledni chvili. Ubrzdit to nebyl cas, musel jsem vyskocit na chodnik a jeste se pritom z druhy strany vyhybat znacce, opravdu parada pred spanim. Rana to byla festovni, hlavne ze jsem v pondeli menil cepy a ramena - doufam, ze se tim nic neohnulo. Zase tak vysokej obrubnik to nebyl...
Po tomhle uz me nikdo nevyvrati tvrzeni, ze drtiva vetsina ceskych ridicu, zvlast v Praze, jsou lajdaci a neumi jezdit. FUJ. -
« ZAJIMAVOST: Tlaky pneu kombi - primo od FORDa
Protoze jsme tu casem bez nejakeho hromadneho vysledku resili, jak tlakovat pneu, napsal jsem Fordum, jak to teda na tom kombajnu mame hustit, odpoved predkladam:
Technical Information
Date: Wed, 03 Dec 03 17:16:20 +0000
From: Ford Information Service gb00isen@ford.com
To: jaromir at fordsierra cz
03/12/2003
Dear Mr Vich,
Thank you for your e-mail which arrived in this office on 03 December
2003, regarding information on tyre pressures for your 1989 Ford
Sierra Estate.
We recommend when the vehicle has a normal load of up to 3 people ,
the front and rear is both 1.8 bar. When the vehicle is fully loaded
with over three people, we recommend that the front tyres are 2.0 bar
and the rear tyres are 3.1 bar.
Thank you for contacting the Ford Information Service. Should you
require any further information, please do not hesitate to contact us
again either by email or on 08457 111 888.
Yours sincerely,
Joanne McCrohon
Ford Information Service
When replying please quote FCRC 1261763
-
« Re: DULEZITE - nevite / nemate nahodou...
To nejsou konstantni rany, jen kdyz vjedu na bouli, diru, vlnku... ale jsou strasne slyset a citit. Myslim ze uplne neumerne tomu, ze je to Sierra a ze jsou tlumice (skoro) novy. Mluvim o predku, zadek se neda hodnotit vzhledem k tomu, ze tam jsou Alka. A z toho co jsi jmenoval jsem nemenil akorat pruziny. Nehlede na to, ze na predku je to strasne jednoduchy na zkontrolovani, to zvladnu i ja, a nenachazim tam fakt nic spatnyho - naopak. A fakt me dere, kdyz pak jedu domu z hospody taxikem, kterej je uplne sametovej a kde se na tlumice nesahlo co ho ten chlap ma :-) Ani podhusteny kola nemel, dobre jsem ho hlidal a schvalne jsem ho vedl silnicema po kterych jezdim, abych to mohl porovnat :) -
« Re: DULEZITE - nevite / nemate nahodou...
:)nezapomen, ten muj podvozek byl delanej na nemecke silnice, a i tam jenom pro ty lepsi:)) Jinak ses si jistej ze rany od podvozku pusobi jenom tlumice?? Tedy myslim ze kdyz mas nove tlumice, ikdyz sr@cky, nemeli by delat randal. Nemas spatne nejake to rameno, nebo lozisko, silentblok, pruziny...?? -
« Re: DULEZITE - nevite / nemate nahodou...
Ja vim, muzu mit Sachsy plynokapalinovy sadu na cely auto za 7800.- vc. DPH. Jenze na to nemam, a nemam ani jen na zadni. Jakoze predek bych potreboval taky. Tusim ze "rbaron" me tu pred Monroe varoval, ale uz bylo pozde (byly uz na ceste) a mel pravdu. Je na nich necelych 10 000 a jsou to takovy rany, ze se mi tomu ani nechce verit :-( Nekdy si rikam, ze bych se jen tak pro srovnani svezl v te Tve a Ty v moji, abychom mohli porovnat dojmy :) -
« Re: vyhřívání zadního skla
jeste jedna vec: ta spirala by mela byt jednim koncem uchycena k te vzduchove privere, s druhym koncem k tomu zeleznemu pouzdru. Takze tu spiralu vlastne napinas otacenim samotneho pouzdra. To pouzdro by melo byt uchyceno na karb. tremi srouby, po jejichz povoleni by melo jit otacet pouzdrem (a napinat spiralu v ni), nasledne pak utahnout srouby a tim zajistit novou pozici pouzdra. Ale to je logicke, prides na to sam... -
« Re: vyhřívání zadního skla
Musim se podivat jak je to na tvem karburatoru, ale asi to bude podobne... Kazdopadne na Weber 2V ISC automaticky sitic byl na predni strane karburatoru (z pohledu zepredu) pod vzduchovym filtrem v zeleznem pouzdru, a sla do ni stava. Takze vzduchovy filtr dolu, pod tim najdes karbec s dvema komurkama. Automaticky sitic je spojen prave s jednou z techto komurek, konkretne se vzduchovou priverou v nem. Samotny sitic je vlastne zelezna spirala, ktere jak se ohriva (vlivem proudu ktery se do ni pousti) postupne otevira vzuchovou priveru na komurce karburatoru a tim ochuzuje bohatou smes. Na studeny motor se to ma nastavit tak, aby ta privera prave (ale ne na fest) zavirala komurku. Zalezi to ale na stavu ( a opotrebovanosti materialu) sitice, na karburatoru...chce to proste s tim pohrat. Pro zajimavost- druha komurka karburatoru se pouziva jenom pri vysokych otackach. skus najit ten sitic a pohraj se s tim.
Přihlásit se • Zaregistrovat Pro přispívání do této diskuse musíte být přihlášeným registrovaným uživatelem!