Ford Sierra
Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > FORD
-
kostey 04.12.03 22:31
« Re: svíčky
vyndal jsem jen 2 a jedna tam může mít milimetr a ta druhá skoro 2mm Otec řikal že 2mm jsou moc, abych do toho trochu klepnul kladívkem. Tak sem se radši chtěl zeptat... (Ptám se proto, že Otec před 20ti lety pracoval jako mechanik v dopravnim podniku a spravoval autobusy ale Sierra neni žádnej Ikarus) -
« Re: Palivoměr
Udělej jeden pokus-nastartuj a nech palivoměr spadnout.Pak chcípni motor ale přes rychlost(třeba 5-kou) prostě vypnout motor bez spínací skříňky a sleduj ručičku co dělá.Jde o to,že přebytečné palivo jde při nastartovaném motoru zpět do nádrže blízko plováku.Pokud by trubyčka byla nasměřovaná na plovák,tlak paliva by jej mohl ovlivnovat.Pokud tohle nepomůže pak jedině měřit napětí vodiče od palivoměru do přístrojů a tím vyloučit plovák nebo přístroje příp jinou závadu. -
kostey 04.12.03 19:01
« Co se týče kouření v autě...
Dřív jsem si skoro nedokázal představit, že bych při jízdě autem nekouřil. Zvykl jsem si na to Hlavně v Evropě na dálnicích ale teď poslední dobou kouřim v autě jen pokud se dostanu do kolony nebo když jedu pozdě do školy a vim že bych to před vyučovánim nestih. Štve mě ale jakej to dělá po celym autě bordel. Navíc se mi již stalo že jsem vyhazoval oknem vajgl a on se vrátil dovnitř a ono to neni moc příjemný, když ve 110 na okresce před zatáčkou spadne hořící vajgl někam a vy nevíte kde je... :-)
Jen jsem si musel postěžovat. -
« Re: Kardan vs. difera / poloosy
Huh. Jsem zpet z vrakace/servisu v Radotine, a musim rict, ze s dobrymi vysledky. Test se zvednutou zadni napravou a autem rozjizdenym postupne od 50 do 200 kmh odhalil hned zkraje krivej kardan. Nasledovalo odhaleni zkrivene leve poloosy, ktera navic pri vyssich rychlostech vydatne cestovala z diferaku ven a dovnitr (samozrejme ne uplne).
Po vymene karadnu za jiny (ma drazku - neda se otocit) a vymene poloosy jsme to jeli projet, stav tak o 70% lepsi, jeli jsme 160 a auto jen malicko vrnelo (kola + vule v diferaku + mozna naboje), ale bylo to opravdu o mnoho lepsi. Zkousel jsem v techto rychlostech prejizdet z pruhu do pruhu a vubec navodit situace, pri nichz se to vzdy rozvibrovalo, zda se to byt opravdu OK. Pote jsme jeste vymenili zadni tlumice a nainstalovali pod prevodovku kostku kterou jsem jako jediny dil dodal sam, dolili trictvrte litru oleje do diferaku a bylo hotovo.
S timto se zapolilo od 10:30 do nejakych 18:00 a cele to tam i s praci vyslo na 4500.- coz mi pripada dobre. Snad to vydrzi, jsem hrozne rad, ze uz mi pri 140 nevyskakujou vajgly z popelniku :) -
« Palivoměr
Ahoj, dokázali byste mi někdo prosím poradit s palivoměrem. Promblém je následující, v okamžiku kdy otočím klíčkem v zapalování mé Sierrky tak my vyjede palivoměr do přislušné polohy a ukazuje stav benzínu, nicméně po té co nastartuji, tak ručička okamžitě spadne a neukazuje nic. Setrvá na tomto místě i po vypnutí motoru. -
« Re: Dotaz a něco praktického
No ja mam takovou predstavu a jsem zvedavy na to zda by to tak slo:
Nasel bych si na Netu stejnou barvu, obsah co mam a pak trada do Reichu se znackama z meho.
Pak jen prohodit a vzheldem k tomu, ze tam casto jezdim, tak si myslim, ze by to musela byt velka klika, aby cokoliv kontrolovali.
To myslim by slo bez problemu, ale dalsi dil dobrodruzstvi s legalizaci toho auta si moc nedokazu predstavit. Prestavba + zmena cisla motoru a zmena VIN Codu. To je ciste moje teoreticka uvaha a jezdilo by to na papiry toho puvodniho. Tak co Ty na to? rano jsem si k tomu hledal neco na Netu a dovoz ofiko je docela papirova honicka. Kazdopadne budu moc vdecny za jakoukoliv radu. Prijemny vecer
-
kostey 04.12.03 13:46
« Re: Cesti ridici... evropsky unikat.
Jo a v Amstru by mě zajímalo jestli mají tanky absolutní přednost. Protože u myslim že americký ambasady nebo velvyslanectví mi nějakej tank s pogumovanejma pásama nějak nedal přednost... a to jsem byl na hlavní a ještě jsem měl zelenou (aspoň myslim že tam ta zelená byla) -
« Re: Cesti ridici... evropsky unikat.
Paříž, to je zážitek :-) projížděl jsem ji ve špičce se scoriem DOHC naprosto nedržícím volnoběh s tunovým přívěsem. Amsterdam naproti tomu je naprostá pohoda, byl jsem tam asi osmkrát, z toho tak pětkrát taky s přívěsem. Jednou jsme parkovali v centru v podz. parkovišti, bylo to tak 15 čísel nad střechou auta i vozejku....a ta automatická závora, když projelo auto, už nepočítala s tím, že pojede ještě něco za ním :-))) -
kostey 04.12.03 12:40
« Re: Cesti ridici... evropsky unikat.
Prochy: Policejní stát? to je ještě slabý slovo. Jednou jsme se s druhym autem nějak stratili a tak jsem si dali sraz na nějaké benzince na 36km směrem na Lyon. Čekali jsme tam na ně asi 4 hodiny a když přijeli tak nám překli, že je stavili francouzský policajti, že jim prohledali kompletně celý auto, osobní věci a zabavili jim pár blbostí jako třeba nůž co měl délu čepele o 3cm delší než povoluje EU... Mimochodem to s rozjížděnim na červenou je pravda, ale v Barceloně je tento jev ještě markantnější. + V Amsterdamu se nám podařilo zaparkovat auta tak, že když jsme od nich ráno odešli, tak jsme je našli až večer. (neměli jsme zaplacený parkování a tak už jsme byli skoro smířeni stím, že nám je někam odtáhli ale nakonec jsme je našli, takže vlastně pohoda... -
« Dotaz a něco praktického
Zdravím čtenáře a měl bych jeden dotaz zda máte někdo zkušenost z dovozem auta z Německa? Nějak se mi zalíbil jeden krasavec na mobile.de a k tomu se ještě naskýtá šance koupit tady v bazaru Sierrku DOHC 2.0 no, ale není zrovna v nejlepší formě, tak mi to připadá jako drahý špás. Navíc to je na žlutočerných značkách tj. papírově náklaďák, ale má sedačky i vzadu, sice bez pásů, ale jede jak kuna. Michalides si alespoň touto cestou zaslouží dík nejen za web na kterém usilovně pracuje, ale i za rady, kterými mi pomohl. Tady je ta věc co považuji za praktickou:
Homologace Ford, Na Pankráci 30, Praha 4. Pan Martin Bílek telefon: 261 001 238 nebo 139 nebo 439. Otevírací doba Po-St-Pá 9-12 a Po+St 15-17.
Hodí se to při dotažení auta z venku a homologační poplatek je 7.000 pro dovoz. Jinak se to stanovuje individuálně. Doufám, že se to někomu bude hodit, docela jsem si užil než jsem to sehnal. Těším se na Vaše rady Honza snow.h@centrum.cz
-
"-- skrytý --" 04.12.03 12:22
« Re: Cesti ridici... evropsky unikat.
Proti Parizi je Praha okresni mesto. My jsme v Parizi hledali nas hotel asi 3 hodiny. Nasli jsme ho ani nevim jak, snad intuice. Ale na druhou stranu jsem si pri tak prisernem provozu, pripadal, ze to bylo +/- plynuly a lidi jezdili dost predvidatelne, jestli se tam vubec o necem takovym da mluvit. Proste clovek vedel, ze vsichni jezdi jeste 3s po bliknuti cervene. Jeste na cervenou se rozjizdeji, pokud chodci presli... Zensky a duchodci tam jezdej taky s prehledem. Zadny zdrzovani, nebo ze by nekomu utekla zelena, ci se pri ni rozjizdel jak banda slimaku pri zavodech. Proste pohoda. A policajti? Tady mi to prijde jako policejni stat. Cihaj za kazdym bukem, na mereni rychlosti si vybiraj ty nejpriblbejsi 40-ky. Tam hlidali predevsim prechody, kudy rano chodi deti do skoly. -
kostey 04.12.03 12:05
« Re: Cesti ridici... evropsky unikat.
Prochy: Jízdních pruhů? to fakt nevim. Když jsem tam jel tak jsem jen čekl kdy to bouchne... Kdykoliv se někde udělá trochu místa tak se tam někdo snaží nacpat zleva z prava zepředu (zpátečkou) a fakt to bylo maso. Navíc jsme tam byli 2 auta přičemž jsme ani nevěděli kam chceme jel a baterky ve vysílačkách jsme měli skoro vybitý tak jsme se skoro neslyšeli, navíc se nám na naší frekvenci motali nějací frantíci a nebyli jsme chopný se domluvit na jakou frekvenci přeladíme a druhý auto bylo o šest aut víc vepředu navíc přikrytý nějakym autobusem tak jsme ho ani pořádně neviděli, navíc jsme měli ten den ujeto už nějakejch 800km takže únava už nějaká taky byla... + to jsem už psal, že se nám v Amsterdamu podařilo najezdit asi 150km po Ring Amsterdam než jsme pochopili, že jezdíme pořád do kola?...