Ford Sierra
Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > FORD
-
« Re: Re:
Josi, vetesnik: Vibrace v nízkých otáčkách ? U kombi 1.8TD. A co čekáš že to bude ???? Motor prostě při nízkých otáčkách dost znatelně vibruje. Stím nic neuděláš. Doporučuji dříve zařadit >:D . Kardan by ti hýbal s autem i při normálních otáčkách. Jo vibrace při nízké rychlosti, to by byl kardan. Tenhle motor potřebuje mnohem častěji řadit. Více se dozvíš na WWW.FORDSIERRA.CZ -
« www.fordsierra.cz
Stránky www.fordsierra.cz jsou v rozběhu. Funguje chat se sekcemi hospoda, kavárna atd. Ve skladišti jsou zatím návody uloženy, před uložením do předpokládané nově vytvořené sekce návodů a řešení problémů, která zatím není k dispozici. Doporučuji zatím vložit do hospody či kavárny dotaz. A očekávat zda se někdo ozve. S 2.0DOHC ti poradí spousty lidí hlavně prochy, daytona, willy, Robert atd... Při zaplacení členského přízpěvku 100 kč na rok tedy 365 dní máš přístup do všech sekcí a spousty věcí navíc. Nebo přijeď na sraz do Jihlavy. Hodně štěstí Jirkaking. -
dcgsd 04.08.04 15:57
« Re: Re: Re: Re: Re:
propojeni tam samo ma byt. Byla tam puvodne z kostky trubka a koleno do diry. N9A (vlastnim) je bez katu, lambdy, lepsi vyfuk, trochu jina RJ - nemusi drzet lambda=1 a tudiz muze dat vic ci min bohatou smes podle potreby jinak stejny blok i hlava. Musim domu tak pripadne zitra -
« Re: Re: Re: Re:
co se tyka diry v blatniku tak ta tam sice je, ale mezi ni a dirou v kostce sani je dobrych 20 -30 cm mista odkud se muze nasavany vzduch ohrat
(pokud ovsem nema byt tahle cesta v originalr uz propojena, ja ji vsak propojenou nemam). o sportovnim filtru uz asi nepremyslim protoze to bych musel asi prve precipovat RJ.
jak udelat z N9C N9A? -
dcgsd 04.08.04 15:42
« Re: Re: Re:
uprava sani z blatniku je tam uz od Henriho (vyroby) a podle meho nema cenu cokoliv menit. Vymenou filtru za "sportovni" se akorat zas*re uz tak citlive sani a nasledne rozhodi volnobeh nehlede ke snizeni zivotnosti motoru. Na jiz zminovanem www.fordsierra.cz nekteri upravu sani meli tak mozna tam pokud je uprava "nevyhnutelna". Kazdopadne si vyzada poctiva uprava sani i upravu map RJ a to mam pocit nebude mozne. Snad jedine pokusit se o upravu na N9A 92kW (predpokladam stavajici N9C 88kW). Je na zvazeni jestli to za to stoji a radeji nejit do cosworthu ci silnejsiho motoru. Cena uprav se rovna mam pocit cene starsiho motoru. -
« Re: Re:
takze pokud bych pouze prodlouzil cestu nasavani do mista ktere zminujes
nepredpokladam ze se jedna o extremni prodlouzeni.
a dale predpokladam, ze tim ze je to uprava pred filtrem tak by se nemelo nic zmenit pro vyhodnocovani.
otazka zni jestli prodlouzenim sani se nenarusi proudeni
mas nejakou zkusenost z touhle upravou, por. ma to vubec vyznam. -
dcgsd 04.08.04 15:25
« Re:
popravde neni vliv uprav sani jednoznacny a zalezi hodne na provedeni, jestli se nenarusiproudeni. Kazdopadne uprava jeste pred filtrem by nemela mit zadne nasledky pokud se nezuzi prurez, extremne neprodlouzi cesta a povrch sten. Neni mi vsak jasne kde brat chladnejsi vzduch bez prilisnych uprav nez v blatniku predniho kola za ochranym plastem. Kazdopadne musi zustat rizeni volnobehu a rezonator. Pokud ma auto fungujici lambdu tak prezije asi i trochu zmatene udaje z klapky a tomu prislusejici podtlak z puvodnich map. Po uprave kazdopadne doporucuji diagnostiku pro pripad ze by zasah rozhodil nektere cidlo a RJ ho prohlasila za vadne. -
« Bez nadpisu
mam sierru 92 2.0i dohc
takze tam AFM neni?
ptam se proto jestli pri zmene vzuchoveho filtru za nestandartni popripade
zmeny sani (prodlouzeni cesty, kvuli nasavani studeneho vzduchu) nemuze dostavat ridici jednotka zmatene informace o nasavanem vzduchu
tzn. ze se zmeni mnozstvi nasavaneho vzduchu.
Mám sierru 1.8td. Málo jede a kouří černě. Turbo se točí. Co by to mohlo bejt? Někde sem slyšel že často odchází 4 válec.
Dík