Ford Sierra
Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > FORD
-
« Re: Cukání při rozjezdech - výměna lambdy
kratas: Rozumim tomu prd, ale pokud by Tva lambda byla ten druhovyrobni pripad, jaky zminovala mnou tazana osoba, tzn. opacna krivka - pak by Ti to vubec nemohlo jet bez skubani a skakani, protoze by RJ michala smes podle uplne obracenych udaju, nez jaky by odpovidaly realite. Si myslim :) -
« Re: 1,8TD
No stejně mi to připomíná mojí sierku když jsem jí kupoval byl tušil listopad a nějak už se jí nechtělo starovat. Zkoušel jsem také vše a nakonec na druhém a čtvrtém válci byli rozlámané pístní kroužky. Prostě 4 válec je špatně mazán a pokud si nwhlídáš výměny oleje atd. Tak odejdou. Já tak mám teď KOLBENSMITH kroužky a je to super. Ještě nechám teď už po dvou letech zkontrolovat tlaky. A uvidíme. GOETZE kroužky mi nikdo nedoporučoval. Kvůli výdrži. Psali na ně max. 60tis.km. Zato KOLBENSMITH píše garanci 120tis. km a dokonce na to dává záruku. Ale to už píši o tom jako by jsi měl úplně vhajzlu motor :o))). No držím ti palce. Co kdyby to bylo něčím jiným :o))). -
« Re: Cukání při rozjezdech - výměna lambdy
kratas - nezbývá než ti popřát, ať ti ten bezproblémový stav vydržel. A trochu tomu dopřej čas, z jednoho dnešního zaváhání si nic nedělej, nemusí to nic znamenat. Pokud jste v obchodě tu lambdu takto pečlivě hledali, taky bych jí věřil.
Na jízdě samotné bys ani neměl pocítit nějakou výraznou změnu(myslím mimo volnoběh).
Já mám lambdu originál od Fordu (i výměna přímo v servise) a 1/ dali mi tam typ bez ukostření, 2/ stejně mám pocit, že za moc nestojí. Nějaké to cukání mi tam zůstává, a spotřeba se taky příliš nevylepšila po jejím znovuzapojení.
Co chceš znovu proměřit? Tím toho až tolik nezjistíš. Meření výstupu lambdy ti sice ukáže, že "funguje" (ale dává opravdu to co očekává ŘJ?), diagnostika ti také potvrdí, že do ŘJ leze zhruba to co tam má být, ale stále to nemusí být to pravý ořechový. Musel bys do servisu a vyjít z měření složení výf.plynů. -
« Cukání při rozjezdech - výměna lambdy
prochy, rbr a všichni ostatní, kteří řešili problémy s rozjezdy: Jak jsem psal v předchozím příspěvku, v sobotu jsem vyměnil lambdu. Samotná výměna OK, ale předcházelo jí cca tříhodinové přemlouvání kouslého závitu na staré lambdě (s tím přístupem a bez montážní jámy to byla lahůdka). Zatím se nedají dělat jakékoli závěry, ale dosavadní dojmy jsou následující: v sobotu po montáži a z ní vyplývajícím resetu ŘJ znovunačtení dat a "školící jízda" - v pohodě, bez jakýchkoli problémů (ale vyjížděl jsem už se zahřátým motorem po pěti minutách běhu). V neděli, po celodenním stání start v pohodě, reakce na mírné přidávání plynu (do 1500 - 2000 ot./min) do volnoběhu krátce po startu (hned po natlakování ABS) - plynulé navýšení, bez cukání a dřívějších příznaků nepravidelného chodu. Další jízda bez problémů. Dnes ráno po noci strávené na ulici v mrazu (v 6:45 u nás bylo -9 stupňů) start - oškrábání skla - odjezd - po prvním zastavení při novém rozjezdu mírné zaváhání (mám takový dojem, že o něčem podobném jste také psali, ale možná se pletu), dále OK. Nějakou výraznou změnu v jízdních vlastnostech jsem nezpozoroval, zjišťovat spotřebu je zatím asi předčasné (od výměny jsem najel cca 150 km). Jsem zvědavý co to bude dělat dál. Trochu mě ale vyděsily ty zvěsti o tom, že univerzální lambda nebude fungovat tak jak má, to by mě celkem naštvalo. Asi by to chtělo znovu proměřit, ale zatím nevím kde a s kým (servisům už nevěřím). -
« Re: Skubani pri prejezdu nerovnosti - konec testu
Sakra, neděste mě s tou lambdou. Právě včera jsem si do auta vrazil univerzál (přece jen cena 2.744,- vypadala poněkud lépe než "skromných" 4.600,- za originál) a vy na mě teď vybalíte, že mi to stejně nebude fungovat :-( Vyhledávali jsme ji podle typového čísla na mé původní lambdě (0 258 003 292) v katalogu Bosch a následně přesně podle těchto specifikací v univerzálech a byl jsem ujišťován, že bude určitě fungovat jak má. Teď jste mi nasadili brouka do hlavy :-((((( -
« Re: Tuning
chladič vodní i sahary mám. ten borec koupil komplet pojízdný auto i s papírama(neorig.) za 100.000,- nebo míň - tak jak to bylo v tom inzerátu....vytáh z toho motor, do kufru hodil, co mu na nic nebylo, tzn. poloosy, difec, chladiče, vzd. filtr, atd. má to do závodní buginy, ještě ty motory upravuje(hlava, jiná vačka, sání, výfuk) atd. papíry prodal, což je celkem jedno, a zbytek auta jsem z něho vymlátil za 35.000,- -
« Neoficiální sraz-posezení,sobota v Brně
Tak Michalides to hodil na mě-příští sobotu jedeme s Michalidesem a Daytonou do Brna sejít se s maníkem,co dělá scorpiácký web.Jde o výměnu zkušeností a kecání okolo srazů apod.Nejedná se o sraz aut ale jestli se někdo chce přijet podívat tak samozřejmě může-zájem projevil např Rob.Jak jsem psal víše,bude to v sobotu v Brně,místo a čas se upřesní koncem týdne.Proto jestli někdo něco potřebuje,můžeme to přivést-náhradní díly,alkohol,nemocnou tchýni...:o((((.Michalidesi,jestli jsem na něco zapoměl nebo něco pokálel tak mě oprav. -
« Re: Tuning
to máš na kosíkovi? pokračuj :-)....když už bude žlutej kardan, poloosy a převodovka, tak třeba ještě difec, vanu, ventildekl, kryt rozvodů, tlumiče....no záleží na majitelovi :-) Můj bubík má ještě čas...rozhodně na nšj nechytnu, dokud nebude motor, ten má absolutní přednost, až bude jezdit, bude se rozebírat, ťukat, lakovat, renovovat, šperkovat....
Přihlásit se • Zaregistrovat Pro přispívání do této diskuse musíte být přihlášeným registrovaným uživatelem!