Ford Sierra

Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > FORD

  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 24.03.99  10:10

    « Rozvod CVH u Sierrek TO: PTD

    Tak jsem si to přečetl a cituji (Jak na to? - Ford Sierra). U motoru CVH je v horní části uloľený vačkový hřídel, poháněný ozubeným řemenem, který pohání současně čerpadlo chladící kapaliny. Činnost ventilů je ovlivňována vahadly a hydraulickými zdvihátky ventilů (pro vyrovnání vůle ventilů). Jinak je tomu u motoru 1.8i CVH. Tam je rozdělovač umístěn na přední straně. Motor 1.6i CVH má zapalování bez rozdělovače (EDIS), které je přiąroubováno stranou na blok motoru. Tak snad jsem to opsal dobře!
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 24.03.99  07:04

    « Re: 1,8 Benzin To: PTD

    1.8 CVH se skutečně vyráběla, kamarád jí měl(rok výroby 1989) a je to asi za trest mít tohle auto. Bohuľel mu praskl rozvodový řemen, ventily to zatlouklo do hlavy a oprava stála skoro 20 litrů. V tom by ale nebyl problém, problém je v tom, ľe to snad je nějakej americkej motor a i ve Fordu to trvalo věčnost, neľ sehnaly ventily a ostatní ND na opravu. K těm penězům, těch 20 litrů stály součástky, protoľe to spravovali doma. Teď Vám přesně neřeknu jaká je v tomhle motoru odliąnost (dobře to bylo myslím popsáno v kníľce Jak na to? na Ford Sierra), ale myslím, ľe i vodní čerpadlo je tam poháněný rozvoďákem - nejsem si jistý, podívám se do kníľky!!! Ale Sierru s tímhle motorem bych nechtěl, protoľe bych měl strach (ono jich zas tak moc nejezdí).
  • 00 Reagovat !

    foto

    23.03.99  19:20

    « 1.8 TD - usporne a spolehlive auto

    Ahoj, doma je rodinna Sierra. Mame ji od 92 roku a najezdili jsme s ni cca 102 tis km. Od te doby dva vaznejsi problemy. Pouze jednou mam mirne napraskla hlava, olej prosakoval do valcu a kourilo to jako blazen. Druhy problem byl v brzdove pumpe, ktera pomalu ale jiste prestavala pumpovat. Jinak pohodlne, spolehlive a usporne auto. Posledni dobou se mi zda ze ztraci vykon, ale davam to na vrub Tubru, ktere zacina propoustet olej (potrebovalo by generalku). Az pujdu z domu a budu mit nejake penize koupil bych si Sierru. Kdyby nebylo tak drahe povinne pojisteni urcite bych si koupil 2.3 D, ale nejspis zase zvitezi 1.8 TD. Zdravi Zbrolik
  • 00 Reagovat !

    foto

    23.03.99  17:27

    « 1,8 Benzin

    Co znamená zkratka za 1,8? už jsem viděl hodně, ale co tímto chtěl básník říci to nevím. Napiš mi poslední dvě písmena va výrobním čísle karosérie. (Pak už jsou jenom čísla) zjistím týden výroby.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 23.03.99  12:13

    « Re: Sierra 1,8benzin

    Jsem tu, majitel Sierry 1,8 CVH z roku 1992. Mám ji 2 roky, a jsem celkem spokojenej - slušná spotřeba, dobré výkony... Takže mohu-li s něčím poradit nebo třeba jen prodiskutovat tak to hodte do placu a hned to proberem, zdravím všechny Sierristy, protože ti ví, co je to dobré auto
  • 00 Reagovat !

    foto

    19.03.99  16:21

    « Generálka

    Na 2,3D asi 20000 za materiál a brus bez DPH a montáže a demontáže motoru a v provedení svépomocí. Na 1,8TD asi na 25000 jen za materiál.
    Pavel PTD
  • 00 Reagovat !

    foto

    19.03.99  16:19

    « Spotřeba a posilovač

    Se spotřebou nekecám, po městě mi to nikdy nesbaštilo víc než 8,3l na sto. To je osobní rekord. Denní dojíždění do práce a z práce v lednu, stále se studeným motorem (16km tam). Letní průměr po městě je 7,0-7,4. Na štreku k moři plně naložený 4dospěláci a kufr k prasknutí, moje noha na plynu a lehké tempo, 5,8litrů na 100. Posilovač se nedá domontovat. Zdroj: servisní manuál. Důvod: Čerpadlo je součástí bloku brzdového válce a posilovače brzd. Po výměně tohoto kompletu a nasazení dalšího kola na klínový řemen od kliky snad. Vyhodíš celé řízení (převodku řízení)a dáš celou novou, ve verzi s posilovačem. Jinak dnes jsem zjistil, že poslední motor 2,3D se do Sierry zamontoval v německu čtvrtý týden v lednu roku 1990. Pak už jenom 1,8TD Zdraví Pavel PTD
  • 00 Reagovat !

    foto

    18.03.99  16:17

    « Posilovač řízení

    Dá se do Sierry (1,8 TD) bez posilovače dodatečně zabudovat?
  • « 00 Reagovat !

    foto

    18.03.99  15:50

    « Re: Olej

    Pavle, to se mi pak nedá věřit, ľe i přes takovou opotřebovanost motoru má tak malou spotřebu (říkals něco o 7 litrech na sto). Mimochodem kolik asi příjde generálka na Sierru 2,3D a 1,8 TD?
  • 00 Reagovat !

    foto

    18.03.99  15:37

    « Olej

    Nic si z toho nedělejte, můj Indenor 2,3D v Sieře baští 1l na 1000,-km. Motor je jak ceďák. Nastartuju, šedý kouř, a odevšad z něho prolíná olej. Asi ho nežere, protože na cestě Praha-Brno si veme minimum. Ale při pojížďkách po městě je to katastrofa. Leju do něho už jenom Madit Unioil M7ADX.(na lepší olej už děda nemá nárok) Teče mi kolem těsnící šňůry na klice, těsněním ventilů do spalovacího prostoru, kolem kroužků na pístech, (zajímalo by mne, kolik je jich už prasklých),pod víkem ventilů a vůbec. Na druhou stranu, má téměř pořád čistý a nový olej. To je důležitý (že tam nějaký má). Znám osobně člověka, který do starého Mercedesu žraloka leje Shell, ale nechá ho zadřít, protože než stačí zkontrolovat hladinu oleje, tak už tam žádný není :-). Zdraví Pavel PTD
  • « 00 Reagovat !

    foto

    18.03.99  13:47

    « Re: Vyąąí spotřeba oleje.

    Pokud není motor moc vyběhaný (zkus tlaky nebo aspoň jestli nefuní bez zátky od oleje), tak se musí olej ztrácet jedině přes ventily a víko, gufera, olejovou vanu nebo turbo. Pokud by odeąlo turbo, tak by se to zase projevilo na mizerném výkonu a velké kouřivosti. Osobně jsem zkusil i řadu různých přípravků do olejů, pomáhá to vąak větąinou krátkodobě. Naposledy jsem zkusil Xeramic.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 18.03.99  12:19

    « Re: Vyąąí spotřeba oleje.

    To mě to spapká daleko víc oleje neľ 2l na 10.000 km. Dolejvám tam častěji. Na 10.000 km (teď najet 9.000) jsem tam dolejval tak 4-5 l !!! Myslíą, ľe by to mohl zbaątit motor? A hlavně proč? Nebo spíą kde, přes co se tam ten olej ztrácí. Na sluľebních autech (mají taky míň najeto nedolejváme od výměny do výměny oleje ani kapku - interval 10.000 - 15.000 km a jsou to ąkodovky).
  • « 00 Reagovat !

    foto

    18.03.99  12:01

    « Re: Vyąąí spotřeba oleje.

    Modrobílý kouř by mohl být způsoben zaneseným vzducovým filtrem. Motor pak ąpatně spaluje. Zvláątě diesly jsou na to citlivé. Jinak bych doporučil proměřit tlaky. Olej uniká pořád, nejen při stání v garáľi. Tam si toho akorát vąimneą podle fleků na zemi, to samé při deląím stání venku. Mě pomohlo vyměnit těsnění pod víkem ventilů a gufer (u rozvodů a převodovky). Nyní jiľ olej neuniká, ale je spíą seľrán motorem (cca 2 l na 10 tis. km).
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 18.03.99  07:37

    « Vyąąí spotřeba oleje.

    Mám na svý Sierrce vyąąí spotřebu oleje (kdyľ jedu dál tak ne ale při jízdě po městě s častýma studenýma startama). Kdyľ přijdu ráno do garáľe a nastartuju, tak se vyvalí modrobílej kouř a hned ustane. To samý se stane kdyľ zastavím, chvíli stojím a potom nastaruju, tak se zase vyvalí tenhle kouř a hned ustane. V tom kouři je cítit spálenej olej. Nevíte čím by to mohlo být. Prej by to mohlo být ąpatnýma guferama na ventilech (Ford a Mercedes jsou prej na to háklivý). Jinak kdyľ letím fakt dál, tak se ten olej neztrácí, ani není cítit ve výfuku.
  • 00 Reagovat !

    foto

    16.03.99  15:03

    « Tlumiče.

    Mezichladič? Jak říká Toyota-Nic není nemožné. Je to jen otázka peněz a úsilí a motoru z Mondea...
    Tlumiče mám na autě co jsem ho koupil. Najel jsem na nich 95000km jenom já a pochybuju, že je někdo před prodejem mě měnil. Takže 150000 mají za sebou asi také. Zatím se chovají dobře. PTD
  • « 00 Reagovat !

    foto

    16.03.99  09:38

    « Mezichladič, tlumiče pro PTD

    To s tím uloľením motoru je jasné. A ąel by tam přidat mezichladič? Jakou máą zkuąenost s ľivotností tlumičů. Já mám najeto 150 tis. a uľ se mi zdají ąpatné.
  • 00 Reagovat !

    foto

    15.03.99  18:34

    « 15" na Sierru

    Pokud vím, tak 15" disky jsou psaný v techničáku jen na "Kosforse" a domnívám se, že i v provedení 2,8i V6. Na označení RFL a RFB se ti jak budu mít čas podívám a když dáš číslo karoserie, tak ti řeknu i kdy byla vyrobená (měsíc). Z mondea tam 1,8TD nedáš, protože Mondeo má motor napříč a Sierra na dýl.
    zdraví Pavel PTD.
    P.S. Nevíte někdo od kdy do kdy se dělaly do Sierr V6 motory? Mám na mysly 2,3l z Granady a 2,8l ze Scorpia
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 15.03.99  13:35

    « Re: Alu na Sierru - pro residenta

    Mám 2.0i (74 kW - 100 koní), r.v. 1987, kufrová. Na jízdních vlastnostech se to projevilo velmi hodně. Teď jezdím jeątě zimní (165 x 13) a oproti těm letním (205/55 x 15) to je jako kdyby si srovnával Trabanta s Mercedesem. Zimní gumy plavou, letní, to uľ musí bejt aby se utrhly (suchý asfalt). Na spotřebě nevím přesně jak se to projevilo, protoľe kdyľ jezdím ve městě, tak je vysoká, kdyľ jedu dál tak je skoro poloviční neľ ve městě, ale vliv to asi má. Nevýhodou je, protoľe nemám posilovač řízení, tak se hůř zatáčí a kdyľ máą potom moc málo vzorku (jako já loni, teď uľ mám skoro nový) tak kdyľ zaprąí nebo je průtrľ mračen, tak jsou ty gumy náchylný k aquaplaningu (na vlastní kůľi jsem zkusil co to znamená). Jinak jízda na nich je daleko bezpečnějąí, klidnějąí a to auto se malinko ztvrdí (přeci jsou to gumy na 55 a ty zimní protektory asi na 80). Prostě je to daleko lepąí.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    15.03.99  12:43

    « Re: Alu na Sierru - pro Dalina

    Jakou máą typ Sierry máą? Jak se to projevilo na jízdních vlastnostech? ®ere teď víc (valivý odpor)?
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 15.03.99  10:43

    « Re: Alu na Sierru - pro PTD

    Já mám na Sierrce taky alu kola (7 * 15 palců) z pneu 205/55 x 15 a protoľe to nemám v techničáku (max 14 palců), tak s tím nesmím ject na technickou (jednou uľ mě kvůli tomu vyhodili). Jinak na silnici mě stavěly asi 2x a poldové na to nic neříkali. Chtěli akorát papíry, techničák a jestli jsem něco nebumbal (náleľitě si prověřili).
    Tenhle rozměr disků a pneumatik je asi tak akorát, protoľe vepředu mi běhá okraj gumy asi tak 0,5 aľ 1 cm os tlumiče. Blatníky jsou dimenzovaný dost.
Přihlásit se Zaregistrovat Pro přispívání do této diskuse musíte být přihlášeným registrovaným uživatelem!






Blesk.cz

Hlasová asistentka Alexa vyzvala dívku (10), aby strčila minci do zásuvky

Hlasová asistentka Alexa vyzvala dívku (10), aby…

Virtuální asistentka Alexa od americké společnosti Amazon vyzvala desetiletou dívku, aby přiložila minci k…

Vrácení, výměna i reklamace vánočních dárků: Nejčastější otázky a odpovědi, největší fígle prodejců!

Vrácení, výměna i reklamace vánočních dárků:…

Radost z vánoční nadílky se může snadno změnit v rozčarování, stres a vztek. Stačí najít pod stromečkem nevhodný…

 

iSport.cz

Za čtyři flopy jeden Lischka. Prosadí se umělec Falta líp než křídla před ním?

Za čtyři flopy jeden Lischka. Prosadí se umělec…

Výdaje na Rudolfa Reitera, Milana Lalkoviče, Romana Potočného a Pepeho Menu, čtyři nedávné neúspěšné akvizice…

Přípravy na ligu ONLINE: Slávista Bah má covid, Beran trénuje s Bohemians

Přípravy na ligu ONLINE: Slávista Bah má covid,…

Jarní část fotbalové FORTUNA:LIGY odstartuje 5. února 2022, jednotlivé týmy už proto v prvním lednovém týdnu…

 

Reflex.cz

Omikronem se do konce týdne nakazí až dvacet milionů Čechů, nastínil Dušek pesimistický scénář

Omikronem se do konce týdne nakazí až dvacet milionů…

Přední český covidový scénárista Ladislav Dušek, který během pandemie zveřejňuje různé scénáře vývoje, opět…

Poučení z odchodu Angely Merkelové. Voliči ztrácejí zájem o „všeuměly“

Poučení z odchodu Angely Merkelové. Voliči ztrácejí…

Angela Merkelová odešla ze světové politiky v plné slávě a dalo by se očekávat, že její úspěchy svědčí o tom, že…