Ford Sierra
Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > FORD
-
« Re: FORD SIERRA
Přesně nevím ,protože jsem generálkoval motor,
stary byl ,už total 450 000km-1l-100km oleje.
Vzduchový filtr po 1000km se podobal olejovému.Přitom jsem zjistil, že v převodovce se
nedostává trvalé olej. náplně /doporučuji kontrolovat/ ,takže taky total. Převodovku jsem
dával starší ,ale nevím jestli není z benzína,/šestiválec a diesel o1,5cm delší mrkev než ostatní/skutečnost ted´ je že 5 začína
tahat až od 100km/h připadájí mi ty kvalty delší.
Dříve 160 jela dál se jí už moc nechtělo.
-
"-- skrytý --" 09.04.99 11:38
« Re: FORD SIERRA To: residents
Kontakt na německo nemám, protoľe tyhle generálkovaný motory vozil nějakej borec ze severu (Teplice nebo tak nějak). Kdysi v ANNONCi měl inzerát, tak jsme tam brnkli a potom jeli pro motor. Tvrdil, ľe motor je po kompletní GO (asi fakt byl) a chtěl za něj 18.000 Kč (Při ceně auta v tej době 50.000 - 60.000 Kč to nebylo zrovna málo), ale vyplatilo se. Podívám se doma jestli to číslo nemáme někde napsaný, ale asi ne. -
"-- skrytý --" 09.04.99 08:44
« Re: FORD SIERRA To: PTD
Rodiče mají 2.3 D Combi (1982 r.v.) a kdyľ jsme matili po dálnici, tak na 150 ąla úplně v pohodě, a jeli jsme s ní snad aľ 170 - motor jsme nelyąeli kvůli aerodynamickému hluku, ale asi pěkně brečel (jinak motor tam není původní - je po celkové generálce v německu (stál 18.000 litrů) - teď má najeto asi 30.000 km po GO) a aľ nato, ľe moc klepe, tak jede dobře, olej nepapá a spotřeba je taky dobrá. -
« Re: FORD SIERRA
Taky mám 2,3D. Kolik ti to jede nejvíc po dálnici? Ptám se proto, že mi nechce jet víc jak 150km a to ještě z kopce. Vím, že je to daný malým výkonem a velkou hmotností, ale jen tak pro orientaci... PTD. P.S. Už ji neprodávám, za 50.000,- ji radši nechám pro ženu :-) -
"-- skrytý --" 06.04.99 09:17
« Re: Motory - diesly u Sierry
Ty se snad do Sierr nemontovaly vůbec !!! Alespoň o nich není zmínka v žádné knížce a ani jsem to nikdy neslyšel. 1.8 D se montoval do Escortů, ale do Sierr? Myslím, že ne. Kde jsi to přečetl, v nějakým prospektu na pneumatiky? -
« Do kdy se dělaly Sierry?
Máte někdo informaci do kolikátého měsíce se dělaly Sierry? Mám informaci, že do března 1993. Osobně si myslím žr to bylo i o něco déle. A jak je to s kombíky? dělaly se do úplného konce, nebo se na konec dělaly jen kufrové verze?? Zdraví Pavel PTD -
"-- skrytý --" 25.03.99 12:37
« Re: 2,0i-kolik to zere?
Mám taky 2.0i (100 koní), ale kufrovou. Od loňského června sleduju spotřebu a průměrná za celé období do dneška je něco málo přes 11 litrů (to sedí). Převažuje tady ale většinou jízda po městě a to ještě k tomu do práce a zpráce (jedna jízda tam a zpátky, tak 6-7 kilometrů - 2x studenej motor). Je tady ale zajímavá věc - pokud jezdím tímto způsobem tak spotřeba se pohybuje mezi 12 - 15 litry na 100 km. Jakmile ale opustím brány města ajedu někam dál, tak spotřeba prudce klesá. Na dálku moje Sierrka jede tak mezi 7-8 litry benzínu (svižná jízda - ne brzda, plyn, taková pohodová rodinná jízda). Můj rekord je 6.75 litrů na 100 km (celková délka něco přes 300 km, jízda v kuse, ve dvou lidech, snaha o maximální spotřebu, max rychlost mezi 100 - 110 km/h). S tou spotřebou je asi takhle. Ale pohodlný auto to opravdu je, hodně místa, kufr akorát, jsem s ním docela spokojený. -
« 2,0i-kolik to zere?
tak som si pred dvomi mesiacmi kupil Ford Sierra
kombi 2.0i /100konikov/.Vsetci znami ma odhovarali,ze to neuzivim,ale vedel som co chcem-nepoznam tak dobre a zaroven lacne auto pre sofera 190cm vysokeho./a to stoji na Slovensku priemerne 115 tis. r.v.88!!-bez vybavy.to su rozdiely co?/ale k teme.moja priemerna spotreba je 11 litrov/100km.Jazdim 50/50% mesto/vonku a zda sa mi to trochu moc.Da sa realne s takymto motorom jazdit pod 9l? -
« Re: Sierra 1,8benzin
1,8CVH mam asi rok a zatim spokojenost-jednoduchej motor v kterym se nama co rozbit.Najel jsem asi 30000km.Jediny co mi trochu vadi je hlucnost.Ted shanim odhlucnovaci desku za motor a na viko motoru-da nekdo vedet?K dostupnosti ND, shanel jsem nahradni kabely a do 5 dnu po objednani jsem je mel-no problem. -
"-- skrytý --" 24.03.99 14:23
« Re: OHC, OHV, DOHC, SV atd...
Nejlepší rozvod je 2xDOHC. Možná ho má i Mondeo 2.5V6 24V. To by byla věc co? Jezdim občas ve dvoulitrovym a rozdíl oproti Sierce DOHC je pěkně znát. (I když neni nad zadní náhon a pořádný hrabačky v křižovatce, kde lítá * auta sem tam.) Ještě k tý Sierce - znáte auto stejný třídy, kde by bylo vzadu víc místa na nohy? -
« OHC, OHV, DOHC, SV atd...
Dík za info. Knížku "Jak na to" mám v kufru svýho auta, keré teď leží v servise, protože mi ho jeden uličník z BV se Š105S zrušil, po nedání přednosti jízdě. Darebák... Jinak když u jsme u těch rozvodů, znáte někdo nějaké další typy než je uvedeno ve jménu příspěvku? Např 2,3D používá OHV. :-(
Ložiska písty 10615 kč
Broušení klika 900 kč
blok 800 kč
mytí /kanálů/ 450 kč
Montáž písty klika ojnice 3500 kč
Zbytek jsem si dodělal, jo kontrola vstřiků
a čerpadla asi 600 kč,těsnění pod hlavu
1000 kč.Ceny v Praze. Písty druhovýroba,
ale prý dobrá.