Ford Sierra
Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > FORD
-
« Sierra 16V
To by bylo moľné, (exkluzivní kousek). Mondeo je samozřejmě také DOHC, tzn. má dva vačkové ventily. Na rozdíl od Sierry (8V) ale jedna vačka v mondeu pohání osm ventilů (16V), v sieře jen čtyři. PTD
P.S. Jseą schopen poslat výrobní číslo kastlem toho auta? -
« Re: Koupě Sierry
S tou 1,8 TD máą pravdu, ten motor je na takové auto slabý. Znám jednoho kamose, co má Sierru 2,0 DOHC kombi z roku 93, v maximální výbavě (klima, elektrika) a tvrdil mi, ľe to je 16V, který se pak montoval do Mondea. Přitom pokud vím, tak Sierry DOHC byly 8V. Jak to je? Je v Mondeu DOHC? -
« Koupě Sierry
Sierr je vąude mraky, dobrá cena, tak jdi do toho. (zapomeň na 1,6) Pokud chceą naftu, tak 2,3D (1,8D má, aniľ se chci dotknout majitelů, motor z fiesty s přidaným turbem) pokud benzín tak jen 2,0i DOHC (i SOHC není ąpatný motor, ale za stejné peníze máą DOHC a ten má výrazně masívnějąí konstrukci). Opravdový ąpíček je ale Sierra z roku 1992(3)s novým modelem motoru ze Scorpia 2,9i (ne starý typ 2,8i) v kombíku (moje oblíbená varianta) a s náhonem 4x4, klima, abs, el. ąíbr. Za tu bych dal hodně. Bylo jich vyrobeno ale jenom asi 1500ks. Na to sice nic neseľeneą, ale taky se ti nic nepokazí. Pokud ani to není nic pro tebe, tak pak jen Sierru poslední model z roku 1993 s motorem "kosfors" 4x4 (nová stála v roce 1993 74.000DM v základní výbavě). Pak je jeątě lahůdka Sierra kufrová s 16v 2,0i motorem z nastupujícího Mondea (asi 500ks vyrobeno v únoru-březnu 1993). Jinak ale na normální jeľdění najdi třeba v annonci kombíka nebo kufr z roku 1991-1992 s jakýmkoliv 2,0 motorem a máą auto na pět let. Cena max 115.000,- ve výbavě a super stavu. Počítej s výměnou silentbloků na přední nápravě, nový výfuk, větąinou to chce i nové pneu a rádio a hurá do světa. PTD -
"-- skrytý --" 28.05.99 16:41
« Re: Co vy na to
Podivej se na VIN , opis si ho a jdi se zeptat do original servisu, jak se na to shanej dily. jestli je to nejakej paskvil ( jako ta moje 1,8CVH) tak jdi od toho. Cokoliv motorovyho a tedy atypickyho se na to blbe shani a stoji to majlant. Ja osobne bych sel znova uz jen do 1,8TD nebo obyc 2,0. -
« Re: Co vy na to
Proč kupuješ 5-ti dveřovýho hatchbecka ? Kup raději kufrovou - budeš větší machr ! Pokud to má nejetých 104 tis.???, garážovaná v super stavu, tak to není tak špatná cena. Stejnou 5-ti dveřovou sierru však určitě seženeš mnohem levnější. 1,6 není zas tak slabá, sice nebudeš moct závodit, ale já mám 2,3D, která je podstatně slabší a když chytnu dobrej větr, nebo kopec tak taky zamachruju ! -
« Re: Co vy na to
Těľko říct, 1,6 motor, na to se nedá skoro nic sehnat, je to slabąí výkonově a baątí jako dvoulitr. Jinak cena je odpovídající asi na úrovni 75000,-, záleľí na výbavě. ABS, metalíza 14"kola, střecha, ąíbr, atd. Ve ąpičkové výbavě a ąpičkovém stavu by vzhledem k ročníku ąla za max 80.000,-Kč
PTD
-
« Re: Vrakáče na Moravě to PTD
Vranovice, na zeptání. Je tam jen jeden ve dvoře, ale byl jsem tam jen jednou. Pak je ještě v Dražovicích, u Vyškova (směr na Brno)na jih pod dálnicí, velká cedule na hlavní třídě. Od tam mám převodovku na 2,3D za 4.000,-. S vysypaným synchronem, ale jinak jezdí. Dále pak Holasice u Rajhradu, Obrovský vrakáč se pěti sierrama na rozebrání. Odtam mám výfuk na 2,0 Sierru, zadní pásy, serva na zámky a spoustu jiných ptákovin. Záleží spíš co potřebuješ, spoustu toho mám v garáži, nebo mám přehled kde to leží. Pavel PTD -
"-- skrytý --" 21.05.99 08:58
« Re: Olej do Sierry 2,3D
Bratr i soused (dokud jí měl) tam normálně lijou Mogul Super tuším 10W-50, a neřekl bych že to tomu motoru nějak uškodilo. Samozřejmě že čím lepší olej tím lepší že jo. No to jsem ti asi neporadil viď. S tím karbonem - kámoš měl mazdu 323, nějakej prasák tam dlouho neměnil olej a když kámoš olej vyměnil a dal tam novej asi tuším polosyntetickej, tak se ten bordel z motoru uvolnil, ucpal trubičku mazání nahoru k vačce a tam se to zadřelo!!!