Ford Sierra
Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > FORD
-
"-- skrytý --" 14.06.99 13:07
« Bez nadpisu
Taky mi to Sierrka dělá, jakmile zařadím a pustím spojku a třeba jsou malinko vyąąí otáčky (ten volnoběh si taky dělá co chce, teď uľ je to lepąí, ale neľ jsem vyměnil snímač na ąkrtící klapce, tak to bylo hrozný), tak se mi zezadu taky něco ozve. Ale kdyľ jsem byl o víkendu pod autem a ąteloval ruční brzdu na STK, tak jsem koukal i na kardan aod ohmatu vůle neměl. Jestli to nedělá to gumový spojení toho kardanu s převodovkou. Mohlo by malinko propruľit zpátky. Kdyľ řadím opatrně, tak se zezadu nic neozývá. -
« Bez nadpisu
Mám dotaz ohledně kardanu. Když během jízdy zařadím a pustím spojku, tak se občas ozve rana ze zadu, jako by byla vůle na kardanu, nebo něco takovýho. Když si dám záležet a spojku pouštím pomalu, tak je to v pohodě. Poradí mě někdo čím to je, nebo to sierry dělají ? -
« Re: přední náprava
Sierru sice nemám (zatím), ale na vašem místě bych testování tlumičů u ELITu nebral jako důkaz že tlumiče jsou v pořádku. Na testech jsem u nich neprošel a to jsem měl na celým autě nový MONROE (nebo jak se to píše). Doporučily mi výměnu. Tak jsem šel do přímo do servisu kde je montují a tam na měřáku který funguje na principu ultrazvuku zjistily že jsou v pořádku. Proto jsem vzal ještě starou Š100, která prošla u ELITu v pořádku a tady měřák ukázal že tlumiče jsou už po smrti (opravdu z jednoho byl pryč olej). Doporučil bych ještě tohle proměření, protože to neklepe celým autem a eliminuje vůle v zavěšení, nahuštění pneumatik atd. -
"-- skrytý --" 11.06.99 06:44
« Re: přední náprava
Taky jsem si myslel (kdyľ uľ jsem vąechno povyměňoval), ľe jsou to tlumiče, ale přesně jak píąeą s obavama jsem ąel na testování tlumičů ELIT a ejhle tlumiče v pořádku (taky mají najeto přes 130.000 km). Při brzdění mi to ľádný zvuky nevyluzuje, akorát kdyľ vyjedu z garáľe a pak jedu z kopečka a poprvé máčknu na pedál brzdy, tak vzadu lupne - musím seřídit a přitáhnout ruční brzdu a podívat se do bubnů. K tomu klepání - neměnil někdo ty gumový drľáky toho stabilizátoru na karoserii (ne na ramenech !!!), protoľe to je poslední místo, kde by se to mohlo třást. -
« Tridverova sierrka
Zacinam uvazovat o zmene vozitka a tentokrat bych chtel zkusit tridverovou sierru, rok vyroby tak kolem 88 - 90. Designove se mi dost libi (za ty prachy :-), ale o jejich technickych parametrech nevim skoro nic. Muzete mi napsat, jake se delaly motory, zda se nahodou nedelalo 4x4, jestli to byla a jeste porad jsou dobra auta, jak je na tom s korozi a spolehlivosti a tak vubec, co si o tom autu myslite. Diky. -
« Re: přední náprava
Klepe mi to taky a to jsem měnil ąpatné rameno a siletblok. Sjíľděli se více gumy z vnitřní strany a příčinou byly vychozené kulové čepy. Po jejich výměně je geometrie v pohodě, klepání se dost omezilo, ale při přejíľdění nerovností je to pořád cítit. Uľ jsem myslel, ľe jsou hotový tlumiče, ale na poslední akci Elitu mi je otestovali a jsou v perfektním stavu a to mají najeto přes 150 tis. km. Teď přemýąlím, jestli není klepání od loľisek kol, ale to by spíą ąustilo neľ klepalo. Zajímalo by mě, jestli máte taky takový divný zvuky při brľdění. Dříve neľ jsem spravil ty kuláky, tak to při brľdění ąlo do strany a hučelo a měl jsem pocit, ľe předek je dost přebrľděný. Po výměně kuláku a geometrii to jiľ drľí stopu, ale ten hukot při brľdění je slyąet. -
"-- skrytý --" 10.06.99 13:41
« Re: přední náprava
Nevím jestli větší, ale jak tam mám ty 205-ky, tak oproti zimním měkkým cítím díry daleko víc. Super je stabilita za jízdy, protože ty kola skoro nejde na čistým asfaltu utrhnout (narozdíl od úzkých). Zato když vjedu na mokrou trávu a je to mírně dokopečka tak jsem skončil a hrabe to a ani lehká noha tomu nepomůže. -
"-- skrytý --" 10.06.99 10:39
« Re: přední náprava
Tak tohle je vada vąech Sierr. Silentbloky jsem vyměnil včetně obou ramen a ti klepání volantu je teď malinký. Kdyľ mám nazutý elektrony s pneu 205/55 x 15, tak to skoro neklepe, jenom občas v určitých rychlostech, ale kdyľ nazuju zimní protektory 165/? x 13, tak to klepe tak, ľe to trhá ruce. Moľná to bude i v gumách, zkouąel jsi je pořádně vyváľit? -
« Re: Otázka na Pavla PTD
Info o ní 2,9i 4x4 snad na internetu, v knihovně (technické) původní prospekty. Jinak je to mazel. Trochu víc baątí, ale over 17l/100km by neměla jít ani v zimě ve městě. Jinak průměr okolo 12l/100km. Kdyľ uváľím, ľe s takovou spotřebou jezdí Fiat Ritmo 85S Automatic mé ľeny, tak to není tak zlé. Záleľí na úhlu pohledu. PTD přeje hodně ątěstí při hledání -
"-- skrytý --" 02.06.99 10:13
« Otázka na Pavla PTD
Kde se dá sehnat nejaky info o tý Sieře cos o ní psal (2,9i 4x4....). Já jsem viděl jednou v Bazaru kombik (2,0i) tmavě zelená metalíza, 4x4 v komplet el. výbavě i s klima. Tenkrat se mi moc libila, ale nevim jak moc to zere? Nemate s ni nekdo zkusenosti? A jak se takový 4x4 chovaj na snehu - má taková Sierra nejak omezenou svornost diferenciálů nebo tak neco? -
« Re: Otazka na TD
Sierru 1.8 TD nedoporučuji. Když jsem sháněl diesela, tak jsem jich několik projížděl a skoro každá kouřila a netáhla. Pak jsem zjistil od dobrýho mechanika, že tyto motory mají výrobní vadu - nedostatečné chlazení čtvrtého válce, který se vypaluje. Toto mě potvrdili i v AAA. Nakonec jsem koupil starou potvoru - 2,3D r.v.87 a jsem maximálně spokojenej. Musí to mít najeto snad 500 tisíc, tlaky 35 !!!, spotřeba pod 7litrů. Vyměnil jsem silentbloky a mám na pár let vystaraný.