Ford Sierra
Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > FORD
-
« vynechávání při vyąąích otáčkách u 1,8 TD
Nevíte, čím to můľe být, ľe mi při prudąí akceleraci ve vyąąích otáčkách kolem 3500 začne motor cukat, jakoby se byl v činnosti omezovač. Při zpomalení to jede normálně. Přitom mám tam nové turbo (celková repase) a předvstřik je taky v pohodě. Pomůľe tomu přidat nastavením čerpadla? -
« To PTD
Ty tlaky nemáš špatný, já mám v nejhorším válcu 30 a v nejlepším 35. Napiš mě tvůj majl ať se můžeme domluvit kdy přijedeš kouknout na tu mou potvoru. Těch 200 bych taky rád vyzkoušel, jak jsem již psal těch 200 jel můj otec a snad nelhal, ale 180 po rovině se znatelnou rezervou jsem jel, takže věřím že to 200 pojede. Musíme však vybrat vhodnou dlouhou rovinku vzhledem k sugestivní akceleraci. Nafty je dost takže můžeme zkoušet. Jsem z jižní mor. Kolik jsi z té tvé nejvíc vytáhl ? s pozdravem xxx. -
« Termosytič
To co nazýváte regulátorem volnoběhu je tzv. Termosytič a osobně jsem ho měnil uľ dvakrát (900/kus). Problém není v jeho funkci, ale spíą prodřený drát (lanku). Jinak bez něho jsou starty hopdně "cukavé" a odnáąí to kardan, diferák a vůbec to nestojí za ty drobné za nový termosytič. Jinak je pravda, ľe u větąiny jezdících Sierr to ani nefunguje. Osobně ho po dvou letech vyměním a mám klid. Starty na brnknutí a vůbec. Co se týče světel, měnil jsem PP, bylo vypálené. Je totiľ z umělé hmoty s povrchem, který se odpálí a je to na pendrek. Nové mě stálo (Carrero) asi 1990,- vč. DPH. Jinak na XXX mám dotaz, jestli je moľno vidět jeho Sierru 2,3D jak upaluje z kopce 200, nebo po rovině 180. Přijedu kamkoliv. Ne ľe bych nevěřil, ale chci to vidět. Jinak na mé 2,3D mám tlaky: měření ze dne 10.3.1999 Válec 1:32 MPa, 2:33MPa, 3:30MPa, 4:32MPa. S pozdravem Pavel PTD -
"-- skrytý --" 21.06.99 07:13
« Re: Regulátor volnoběhu
Brácha se v tom tak dlouho hrabal, aľ ten regulátor volnoběhu u 2.3 D utrhnul, takľe teď tam není nic. Startuje to bez toho, ale v zimě dost blbě (ale jde to !!!). Kdyľ potřebuje, tak podloľí něčím páčku na čerpadle a pak se mu startuje dobře. Nesmí to tam ale zapomenout !!! No mi 2.0i s tímhle problé,y nemáme. Máme problémy jiného rázu. Jak jste na tom se světlama? Moje má prej pravý přední ąpatný. A´T koukám jak koukám, ľádnou rez na parabole tam nevidím, no asi bude osleplá (výrok technika na STK). -
« Regulátor volnoběhu
Má někdo zkušenosti s termostatickým regulátorem volnoběhu u 2,3D ? (při startu studeného motoru automaticky zvedne volnoběh pro lepší nastartování)Mě to nefunguje a prý to nefunguje skoro na každé 2,3D. Má to někdo z Vás upravovaný na manuální ovládání z kabiny ? (podobně jako táhlo sitiče u favorita, nebo něco podobnýho ?)Podle mě to bude v zimě bez této funkce špatně startovat. S tou maximální rychlostí 170 jste mě teda překvapili, že bych měl tak výjimečně dobrou sierru ? Jaký máte tlaky ve válcích ? -
« Re: koroze
Rez na 2,3D 6/1987: Levé přední i zadní dveře spodní hrana (pravé OK), pod reservou, kolejničky sedadla (ąpatná antikorozní ochrana z fabriky) Lemy blatníku kolem zadních kol, jinak ok a to se oni nestarám, do myčka jednou za měsíc. S rychlostí souhlasím s kolegou, ľe cestovně po dálnici 140-150, max z kopce 170. Pavel PTD -
« Re: koroze
Moje sierra 1,8 TD kombi (12/91) zatím noc nerezne. Jednak jí kaľdý měsíc pořádně umyji (ručně) a ostříkám wapkou i spodek a na voskuji (skoro kaľdý měsíc), pak mám vystříkané dutiny a spodek, teď jsem to před měsícem po pěti letech opakoval. Jetá je celoročně, v zimě, sněhu, deąti atd. Jedině kde mi rezne je spodní hrana a rohy pátých dveří, spodní lemy blatníků a pár fleků na dveřích. Ve vąech případech jsou to vąak jen drobné fleky viditelné jen pozorným zrakem. Co mě vąak dost ątve je koroze kolejniček předních sedadel a mechanismu výąkového nastavení sedadla u řidiče. Přitom vlhko pod sedadlem není. Nevíte náhodou, čim by to mohlo být způsobeno. -
"-- skrytý --" 16.06.99 14:59
« Re: koroze
Na mojí Sierrce (1987) se mi udělal díra v řidičovejch dveří, dole v tom růľku. Tak jsem vzal karbinu vyřezal to ven a teď tam mám novej plech a bude nachvíli klid. Jinak mi to rezne v lemech blatníků, jak zevnitř, tak i zvenku, ale není to tak straąný, tak jeątě počkám a pak se do toho pustím taky. Prahy zatím drľí, podlaha taky, pod rezervou v kufru je znát povrchová koroze (drľí se tam vlhko) a překvapivě mi to rezne vzadu na víkukufru v levým rohu. Není to rezatý, ale takový černý, tak nevím, nechám to bejt. No a jinde as ne. Poznámka: Díry teď nemám !!! -
« koroze
jak vam hnijou sierry? Co mame doma - 2.3D z roku 88 ted po zime docela hezky rozkvetla, tak sem se do toho pustil sroubovakem a nadelal sem v tom docela dost der :)) U pravyho zadniho kola jsem musel vyrobit i kus novyho prahu :-) jinak dost blby to je u prednich blatniku - mezi kolem a dverma - kdyz jsem sundal ten plastovej kryt, tak jsem z toho vybral pomalu kybl krasny mokry hliny - to pak neni divu, ze to hnije.
Jinak rychlosti - na dalnici 150 cestovne, nejvic jsme z toho dostali 170 a to bylo trosku z kopce. Akcelerace je dost slaba, na rozjezd s tim clovek neujede ani favoritu.
Leos -
« "susteni"
Nedavno se mi zacalo pri jizde asi pri 60-70km/h ozyvat takove divne "susteni", pri vyssi rychlosti to uz neni slyset.Je to zvuk pomerne vysokej, asi jako kdyz proudi vzduch mensi skvirou.Myslite ze to jsou loziska?U brachoviho Favorita se blby loziska projevovali spis hucenim.Nema nekdo zkusenost s lozisky u Sierr-lze nejak popsat ten zvuk.Diky za radu. -
"-- skrytý --" 16.06.99 07:14
« Re: To xxx
Ten kombík Diesel, je z roku 1983 a kdyľ jsme s ním letěli po dálnici tak z mírnýho klesání jel skoro 180 km/h, ale to byl prostě konec, protoľe dál nepustila převodovka (je krátká). Maximální rychlost v techničáku je napsaná 152 km/h tuąím a tak je to dobrej výsledek ne. Ty máą moľná na tej tvojí, jelikoľ je novějąí i jinou převodovku nebo jinej stálej převod, proto to umoľnilo letět aľ 200 km/h. Můj dvoulitřík má maximálku 181, ale jeątě jsem to nafest nevyzkouąel, pouze na zimních protektorech na rovině to matilo přes 180 km/h, tak je to dobrý. Teď mám uľ nazuto na 205ky, tak to musím někde vyzkouąet. -
« To Dalin
Kyž jsem měřil kolik žere tak jsem jezdil dost naplno, po dálnici co to dalo, atd. a spotřeba byla pod 7l - což mě nechcou někteří věřit. Myslím si, že s lehkou nohou a šnečí jízdou by se dalo jezdit i pod 6l. Kolik ta Vaše 2.3D vytáhne max.? Otec měl tu mou půjčenou a říkal že jel z mírnýho kopečka po dálnici 200 !?!? Včera jsem jel po D1 a po rovině jsem jel bez problémů 180 a ještě jsem cítil rezervu. Je to možný při těch 49 kW ? -
"-- skrytý --" 14.06.99 13:57
« Re: To xxx
Na křídlo mi uľ nezbylo, nebo lépe řečeno, peníze musely jít na něco jinýho. Zase ti to tolik neľere. A hlavně jezdí ti to na naftu a mě na benzín. Nejvíc mě točí ta zákonná pojistka, sakra to je peněz. Za kolik jezdíą, rodičovskej kombík tak za 5-6 na dálku (prej říkal to brácha - jezdí s ní) a po městě asi 7. Moje benzínová Sierrka na dálku 7-8 a po městě 10-15 l/100 km). -
"-- skrytý --" 14.06.99 13:31
« Re: To Dalin
Já mám 2.0i EFi (100 koní) kufrovou, a tam mi volnoběh padá rychle dolů. Ale máme doma jeątě jednu Sierrku, kombíka a tam máme 2.3 D. Kdyľ s tím jedu, tak ty otáčky taky klesají dlouho (myslím, ľe to dělá větąina dieselů). Rozjedu jedničku, dám dvojku a kdyľ pouątím spojku, tak ty otáčky jeątě nejsou dole, tak to troąku houpne. Jestli chceą vidět mojí Sierrku, tak mrkni na tuhle adresu do sekce "moje auta": Moje Sierrka
-
« To Dalin
Co máš za Sierru ? Já mám 2,3D. Ohledně toho volnoběhu - při ubrání plynu hrozně dlouho volnoběh padá, to má za následek různý cukání při řazení, nebo musím dlouho čekat než zařadím další stupeň a tím zase ztratím rychlost. Dělají to diesely normálně, nebo to mám špatně seřízený ?
Jinak k vynechávání motoru 1,8TD nevím z placu, chtělo by to slyąet a vidět, nabo detailněji popsat. To XXX jaké máą výrobní číslo motoru? nebo z jakéhop je roku a kolik má plus minus 100.000km najeto