Ford Sierra
Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > FORD
-
"-- skrytý --" 16.08.99 21:47
« Re: chladící kapalina
Mám, nebo měl jsem ten samej problém. teď voda sice ubývá, ale ne už tak rychle. Když jsem jel, tak to moc neteklo, ale když jsem auto zaparkoval, tak motor začal chládnout a v tu dobu to nejvíc teklo. Když motor vychladl (zchladnul, nebyl na provozní teplotě), tak se to zas zastavilo a nic neteklo. Netěsnil mi chladič mezi plastovými boky a kovovým vnitřkem. Nalil jsem tam sráč na utěsnění těhle děr, a zdá se že to přestalo. Nevím sice na jak dlouho, ale novej chladič se mi kupovat nechce. Má to jedinnou závadu, chtěl jsem si změřit hustotu chladící kapaliny a ten přípravek jí udělal neměřitelnou, prostě je hustá jak prase. -
« Čepy jsou darebáci
Měnil jsem taky čepy na Sieřře na spojovačkách, respektive hneh jsem vyměnil i řízení (byl to "bundle" řízení a spojovačky) a OK. Čepy na ramenech nejsou měněný minimálně 100.000km co s autem jezdím a podle daląích indicii i 100.000km před tím neľ jsem to koupil a zatím OK. Jinak dnes lehnu na startér a snad ho uľ rozchodím. Člověk zjistí ľe jiľní morava je v absolutní rovině aľ v tom okamľiku, kdy potřebuje zaparkovat z kopce s polofunkčním startérem... PTD -
« Mám sice Fiestu, ale pro forďáky zajímavá infrormace
Stala se mi taková drobná nehoda. Jel jsem v Praze po průmyslový a při přejíždění z pruhu do pruhu najednou rána od levýho předního kola a hvízdot pneumatiky. Zastavil jsem a mrknul na kolo, který bylo o 90 stupňů otočený vůči autu ! Při bližším ohledání jsem zjistil, že vypad čep na rameni. nezbylo minic jinýho, než zavolat směr ABA a nechat fordíka za 700,- Kč odtáhnout. Podle vyjádření technika, který mi auto odtahoval se tohle u fordů stává. Ještě, že se mi to stalo, když jsem jel kolem 50. Ten den jsem jezdil po dálnici a stát se to tam by bylo asi drahý. Tátu mám automechanika, tak mi to opravil druhej den na parkovišti. Doma jsme pak zkontrolovali ten druhej a byl před vypadnutím. pro jistotu jsem vyměnil všechny čepy i u řízení na spojovačce. Dejte si na to bacha a radim zkontrolovat vůli čepů . Asi si myslíte, že to nemá cenu, že to je zbytečný, ale já myslim, že ne.
-
« Zajímavý článek o výdrží motoru 1,8 TD
Na [odkaz] jsem četl zajímavý článek o výdrží motoru 1,8 TD. Sám ho mám v Sieře, ale článek mě dost překvapil (mile).
Turbodiesel Mondeo clocks up 450,000 miles
THREE-year/60,000-mile replacement cycles are a long distant memory for fleet driver Roger Harris, who has clocked up a mammoth 450,000 miles in his Ford Mondeo. His L-registered turbodiesel hammers down 11,000 miles of highway every month for environmental waste company SARP UK.
Working from the firm's Portsmouth depot, near his home, he can drive up to four 1,000-mile round trips in a week, starting at 2am to beat the traffic. An example of a day's journey would see him leave with chemical samples from Portsmouth and visit Birmingham, Manchester, Stockport, Sheffield and Derby before returning to Portsmouth for 2pm.
Harris, who has the car serviced every few weeks by Hendy of Cosham, said: 'I had a Ford Sierra before this and did 300,000 miles in that. This is not a fleet policy. It's just for me because I drive so many miles. I want to get it to 500,000, but that wasn't the idea when I got the car.'
FNN - July 17, 1998
-
« Re: Závada starteru to PTD
Tak to jo. Díky za info. Říkám si ľe to jeątě rozeberu a uvidím. Jinak Z megnetonu stojí 4000,- bez DPH - 4500,-. Daląí informace je, ľe startér nemůľe umřít, ľe se dá vľdycky spravit (od forda info)Kdyľ koupím startér od Forda za 13.000,- tak bude stejně repasovanej a navíc jim musím dát svůj starej (ten oni spraví výměnou uhlíků a zase prodají za 13.000,-). Můj startér je po výměně uhlíků a je v pohodě, takľe nemám strach ľe bych ho nespravil, jen jsem zkoumal alternativní moľnosti. PTD -
"-- skrytý --" 13.08.99 10:18
« Re: Závada starteru to PTD
Ještě bych zkusil natáhnout k němu kabely přímo od baterky. Bratránek takhle blbnul se škůdkou, koupil novej startér a pořád nic. Nakonec měl blbě přizemněnej motor. Taky mu to někdy šlo normálně a za chvíli třeba vůbec. Možná je to kravina, ale než bych koupil novej, tak to zkusim. -
« Magneton Kroměříľ
má tel číslo na spojovatelku 0634/591111 a vyrábí startéry na Transity určitě. (říkala paní) a poąle mi faxem a pak poątou vąechny materiály co můľe. Takľe za chvíli by to mělo vylézt z faxu. V mé sieřře je motor co se dával i do tranzita, takľe, by tam mohl pasovat i startér. Jinak kdyby byl zájem mám originál řízení na 2,3 D (pasuje i na ostatní) bez posilovače k mání. Je na něm potřeba vyměnit jen tyčky řízení (vymlácené čepy) kaľdá za 700cca. PTD -
"-- skrytý --" 12.08.99 10:04
« Závada
Tak mám na mojí Sierrce zase takovou divnou závadu. Předevčírem jedu a něco cinká a klepe v pravým zadním kole. Dojedu domů a že ho sundám a mrknu co to tam rachotí. Sundal jsem pukličku z elektronu a vypadla na mě matka s kusem ulomenýho šteftu !!! Takže teď jezdím na 3 štefty a čekám na poštu až přijde novej šteft s matkou. Stalo se vám to taky někdy. Ale do zatáček najíždím docela normálně !!! -
« Re: jiné verze
Co se týče odkazu na Sierru 1,6D tak se opravdu dělala. Měla motor z Fiesty/Escorta/Sierry. Taktéľ jeho nástupce 1,8D se montoval do Fiesty/Escorta ale Sierru jsem nikdy s tímto motorem neviděl. 1,7D se na 99% nikdy do řady Fiesty/Escorta/Sierry nemontoval. Jinak Sierra PicUp je bomba . Vidím to poprvé v ľivotě. Z toho plyne, ľe se člověk furt učí. Vypadá moc pěkně PTD