Ford Sierra
Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > FORD
-
"-- skrytý --" 05.10.99 09:06
« Re: 4x4
Určitě! Ale nevětší bomba je Ford Sierra Cosworth s pohonem 4x4. Kdybych měl prachy a neděsila by mě ta vyšší spotřeba, tak bych do ní šel. Sportovní auto (max. speed 240 km/h) s dávkou luxusu a hlavně nadmíra místa pro cestující (podotýkám i vzadu). -
« Re: Return
Kamos mi rikal, ze nejaky jeho znamy ma sierru kombika 2,0 dohc z roku 1993 tvrdi mi, ze ma v papirech vykon pres 110 kW. Moc se mi to nezda a myslim si, ze si to spletl s 2,8. Delali se silnejsi verze sier v poslednich rocnicich. Videl jsem jen saphire 2,8. 2,0 maji podle me max. 115 k. -
"-- skrytý --" 30.09.99 12:41
« RE: Spotreba
Ještě se tě zeptám, jestli ti to chodí někdy jakoby na tři válce (zvukově)? Mě jo, a to hulí jako kráva, když se to chytne, tak to funguje. Příznaky toho mám kolísající volnoběh (skoro až do chcípnutí a pak to samo přidá, jako bych si podupával s pedálem plynu), černej kouř z výfuku a za jízdy to různě cuká, občas to přestane ject. Ten první potenciometr mi odešel úplně a auto přestalo ject - když jsem (po 3 nedělích bádání) odpojil ten potenciometr a natartoval, tak se auto rozběhlo (zřejmě na nějaký nouzový režim), a jelo docela dobře - vyšší otáčky na volnoběh mělo. V knížce Jak na to? ho jde nějak proměřit - když jsem to vyzkoušel, tak jeden drát byl nulovej (ká óo). Ještě mě napadá, že by to mohla dělat lambda sonda - zkus jí odpojit a uvidíš jestli se něco zlepší (na chvíli jí odpojit) - u mě to nebyla, ale hlavně že jsem jí zničil, když jsem jí chtěl vyšroubovat ven ... -
« RE: Spotreba
No ono to dost cadi. Onehdy jsem za tim jel a do kopce to pekne hulilo. A kdyz se nastartuje, tak vylitnou na zem vyslovene saze.
Obcas se mi stane, kdyz jedu do tahlyho kopce za 5 a chci nekoho predjet a pridam plyn, tak to zacne jakoby skubat a nezabira to, podrazeni nepomuze. Kdyz se vyslapne spojka, tak to v pohode vytocim do cervenyho, ale ne pod zatezi.
Toto dela ale jen nekdy a to me dost dere. Mohl by to byt ten potenciometr? -
"-- skrytý --" 30.09.99 09:16
« Re: Spotreba
Nevím sice, kde máš problém, ale mám ten samý motor a skutečně je spotřeba na dálku při normální jízdě mezi 7 - 8 l/100 km. A když tomu člověk dupe, myslím si, že na 13 l bych se nedostal. Po městě je to jiný, tam jezdím v zimě i za 15 l/100 km při popojížďkách se studeným motorem. Dost mě potrápil a teď bohužel zase trápí potenciometr na škrtící klapce. Když byl špatnej, tak sice auto nešlo pravidelně, ale kouřilo černě jako ďas a spotřeba byla taky závratná, ale to nebude asi tvůj problém. -
« Spotreba
Mam Sierru 1990 2.0 SOHC (100k). Je ted po serizeni motoru u Forda v Plzni (furt jsem mel ceny svicky), novy vzd. filtr.
Ted s tim jel tata do Tater a pry spotreba 13l. Mozna jel jak prase, ale neprizna to, ale kde prosimvas jeste hledat duvod zvyseny spotreby? Tyhle auta prej zerou mimo mesto jen 7-8l.
Muze to byt nejkde ve vyfuku (tlumic, katalyzator) apod.? -
« Re: To PTD
To s tím zkuąeným sis mohl odpustit, ale jinak ke ątěrchání-zkus blíľe specifikovat jakého je typu. ·Pod pojmem ątěrchání si je moľno představit spoustu věcí. Pokud by to byl klapot, tak ten ke od vstřikovačů nebo vykvedlaných ventilů (vůle je 0.4/0.4 a já mám běľně 2mm protoľe uľ to nejde seřídit). Nebo se podívej jestli nemáą někde zapadenou součástku. Mně to taky ątěrchalo fest a byly to matičky od vzduchového filtru, které jsem zapoměl zpátky naąroubovat. Pokud se týče vybrující nápravy tak to má několik příčin
1) při brľdění - odlepená destička, prasklý kotouč, silentbloky.
2) při jízdě - silenbloky, gumový blok v horní části futrálu tlumiąe, nevyváľená kola (nejčastěji, vůle v kulových čepech (celkem je jich ąest)- nejméně časté.
Postup: Vyvaľ kola, stoč kotouče, vyměň destičky a pak se ozvi :-).
Jinak tě vítám v klubu Sierrářů a poąli mi kolik ti to jede max na 3rychlost, na 4. rychlost (to je test motoru - musí to jet alespoň 130 km) a kolik to jede max po rovině. Taky dej vědět kolik to ľere oleje (1l na 2000km je nnormální) a vůbec. Zdraví PTD -
« To PTD
Potřebuju od tebe poradit. Mam stejnej motor co ty-2.3D (kufrová sierra 87). Z motoru se mě ozívají zvláštní zvuky, jakoby štěrchání. Co to může být, prý je v tomto motoru použito rozvodových kol, takže řetěz to být nemůže. Není to snad nějaký ložisko ?
Ještě jedna věc: dost mě vybruje přední náprava, silentbloky jsou OK, je to snad nevyvážením kol, nebo jsou už sjetý kotouče, dělá to totiž i při brždění. Předem dík za radu od zkušenýho. -
« Re: 1,8 TD - potrebuji poradit
505D je opravdu auto, kam se tento motor montoval, neľ Ford začal montovat do Granad, Scorpii a Sierr jejich motor bez znaku Peugeot ale také bez znaku Ford. Jinak je to velmi jednoduchý a spolehlivý motor. Nevýkonný, ale předimenzovaný, tudíľ s velkou ľivotností. Ve stejném bloku je motor 2,5D ze Scorpia a dokonce se montovala i verze s turbem (neověřeno). PTD -
« Re: 1,8 TD - potrebuji poradit
Tady je kaľdá rada drahá. Osobně bych ąel do kombíka z roku 1989 - 1/1990 2,3D. Mám tento motor s najetými 424.000 km a v pohodě. Teprve nedávno jsem po prvé měnil vodní pumpu a Vývěva taky uľ dlouho nevydrľí. Je potřeba u tohoto motoru počítat s vysokou spotřebou oleje, asi 1l na 1500-2000km. Jinak spotřeba 7,8litru/100km v kombinaci těľký městský provoz/dálnice 140-150km/hod. Bionaftu to baątí bez problémů. S 1,8TD nemám osobní zkuąenosti. PTD