Ford Sierra
Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > FORD
-
"-- skrytý --" 09.12.03 14:05
« Re: kontaktol
rbr: Ano myslel jsem to same. WD40 na procisteni kontaktu vyborne! Ale pro dlouhodobou ochranu bych ho doporucoval jeste mene nez Kontaktol. Naopak pro to procisteni jeste vice. Podle me jsou cistici schopnosti primo umerne ridkosti a vzlinavosti sragory a naopak dlouhodobe ochranne vlastnosti umerne neprimo. Kontaktol bude proste nejakej kompromis. Kazdej prumernej clovek taky radsi pouzije lepidlo jednoslozkove nez dvojslozkove. No, mozna to neni uplne presny primer. -
"-- skrytý --" 09.12.03 13:59
« Re: Cukání při rozjezdech - výměna lambdy
Teepee: Ano praxe je praxe. Souhlas. Ale to, ze Ti to proslo jeste neznamena, ze je to dobre. Ono take vetsinou projde to, ze odpojis baterku (vlaste udelas restart), pripojis a ono se to srovna (Nekdy lepe, nekdy hure. Asi to zavisi na stavu cidel a motoru vubec.) -
« Re: kontaktol
daytona - můj názor: Kontaktol NE. S WDčkem mám skvělé zkušenosti co se týče odstarnění již vzniklých oxidů, sulfidů, ale i rzi jako v pantech apod. Tuhnou mi každou zimu panty levých zadních dveří a vždy jsem zkoušel nejrůznější (opravdu nejrůznější) srágoroviny. Až teď, s WDčkem, jsem se nestačil divit, co po jeho aplikaci vyteklo za bordel. A to i v dalších případech. I když to jsem odbočil, nicméně účinnost na elektrický kontakt bude stejná.
Tímto nechci stát proti názoru prochyho a trvanlivosti této ochrany. Možná nejlepší to bude skombinovat: důkladně a třeba opakovaně vyčistit WDčkem, nakonec přidat něco trvalejšího jak píše prochy(sám zatím zůstávám jen u WD, uvidím, co to udělá časem). -
« Re: Cukání při rozjezdech - výměna lambdy
Preruseni uvodnich 8 km uplne mimo pravidla? Neni nahodou varied driving taky to, ze nekde zastavim a vypnu motor :-)? Byla by to nekonecna rozepre, asi by to tam navic napsali, ale restart v takove podobe vypadal uspesny.
Tecka na otackomeru je prave u cca 1200 a pak jeste nekde vysoko, musel bych se podivat, mozna ze u otacek s maximalnim vykonem motoru... Prilezitostne se podivam, bohuzel to ted nemam cim dolozit. -
"-- skrytý --" 09.12.03 13:50
« Re: Cukání při rozjezdech - výměna lambdy
rbr: Sorry zapomnel jsem updatnout. Souhlasim s Tebou. V teplotach pod bodem mrazu to nezahrejes. Bylo to mineno urcite pro garazovou teplotu. Clovek prijede do servisu. Po urcite dobe se auto dostane na dilnu. Tam se snazi nekdy i uspesne odhalit problem. Pripoji baterku a meli by provest nastaveni volnobehu. Zadny servis to asi nedela na ulici. Takze teplota 20st C? -
"-- skrytý --" 09.12.03 13:44
« Re: kontaktol
Daytona: Nevim, jestli nepopudim ostatni, klidne uvitam diskuzi. Ja bych Kontaktol, jeste hure WD40 apod. jako dlouhodobou ochranu kontaktu nepouzival (a hlavne ne jako preventivni). Pri spatnem kontaktu to sice pomoci muze. Dobre to zatejka, oxidy to asi taky castecne rozpusti, je to v podstate velmi ridky olej. Nicmene po aplikaci zustane pouze velmi tenky film, ktery dost rychle ztece a dlouhodobe neochrani. Proto bych ho videl jako idealni pro ocisteni kontaktu od oxidu, pak ovsem kontakt vytrit do sucha a namazat hustou vazelinou.
Pro dokresleni mych myslenek citat z obalu Kontaktolu:
Pripravek slouzi k odstraneni zoxidovanych a sulfidovych vrstev z el. kontaktu. .... Zabranuje dalsi rychle oxidaci. -
« Re: sirka versus škopek
to kostey: no oni to asi soudi take podle vybavy a komfortu, a skopek mel docela solidni zakladni vybavu (ABS...). Sierr je porad vic bez ABS jako s. Je taky pravda ze u motoru OHC odchazi rychlejc ta vacka, zas DOHC ma vacky po 200 tisic jako nove. Zas tam nepisou ze treba u scorpia se rychle vymackavaly vzadu pruziny a tlumice, predni naprava, tak to zname:)) Mne osobne vadi na sierre pouze jedina vec, a to ta predni naprava, jak vznikaji ty vibrace, pocit nejistoty pri brzdeni, hlavne kdyz mate plne nalozene auto. Taky jsem se chtel zeptat, co by to udelalo kdybych do sveho auta (bez ABS) namontoval kotouce dopredu i dozadu z modelu s ABS (predni jsou vetsi a zadni kotouce misto buben). Samozrejme bych tam ABS nechtel davat, to je prace jak svina, jenom ty kotouce a brzdice. Jake by to mohlo byt?? -
« Re: Cukání při rozjezdech - výměna lambdy
kratas - pošlu dnes odpoledne. OK?
prochy - ano, překládáš správně text okolo zahřátí motoru, jenže já vím (alespoň u svého auta), že za tuto dobu to nezhřeješ ani na minimum. A přece se mi neohřívá motor dýl než ostatní. Snad v létě.. -
« Re: Cukání při rozjezdech - výměna lambdy
Kuprikladu ja jsem restart delal bez navodu a tak jsem jen vedel o tech 1200 ot/min. No a tak jsem to nechal na volnobeh ohrat (cca 10 minut) pak 3 minuty 1200 ot/min (neni ta tecka na otackomeru nahodu k tomu?), tech osm kilometru jsem rozdelil do asi trech dnu a presto to bylo OK.
Prirucky jsou krasna alibisticka vec, ktere se take strasne rad drzim, ale asi se ne nadarmo rika, ze spetka praxe vyda za tunu teorie. -
"-- skrytý --" 09.12.03 12:53
« Re: Cukání při rozjezdech - výměna lambdy
kratas: Ja si take myslim, ze ten motor po resetu nemusi byt zahraty a ty 3 minuty jsou tam k jeho ohrati. Takto jsem to z angl. manualu pochopil. Ale protoze do SW RJ nevidim, vzdy se dogmaticky drzim presneho postupu a casu.
Zarovicku bych pouzil 1-5W (podle schema RJ by teoreticky asi nebyl problem i s 10W, ale radsi min). Pokud by si ovsem chtel pouzit LED (svitivou diodu jako jsem mel ja), musis dat do serie s ni jeste odpor (560 ohm by melo byt optimalni).