Ford Sierra
Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > FORD
-
« Re: Zimní provoz
To jo,to je fakt *,když musíš v zimě po dálnici 40,jako já v pondělí z Jihlavy do Prahy.
Což o to,do kopců to jde.Ale z kopce to je prušvih.Stačí aby fouknul severák a jedu jako sáně.Fakt na těch okreskách je to děsný.Ty * na to letos,když to bylo nejvíc potřeba ani nesáhli a takhle to dopadlo.Pak ti policajti řeknou,že si nepřizpůsobil jízdu stavu vozovky-blbci.Ledový kluziště přece není vozovka. -
"-- skrytý --" 19.01.00 09:23
« Re: Zimní provoz
Brácha jezdí taky s kombíkem Sierrou, má vzadu poskládaný cihly na podlaze a taky jezdí líp než já! Včera jsem hledal něco co tam dám, ale nic vhodnýho jsem nenašel. Když napadne sníh, tak to hodně pomůže, když je led, tak to chce pneumatiky s hřebama, který jsou u nás zakázaný. Ale kolikrát za rok ten led na silnici vidíš? Moc ne, tak se to dá. Já včera, aby jsem mohl zaject do garáže, tak jsem makal 1.5 hodiny se šornou na kopci a pak jsem tam vyjel, protože dole pod sněhem byl normálně písek a protože nemrzlo, tak to pak tálo. Alespoň je v zimě nějaká legrace ne? -
"-- skrytý --" 19.01.00 07:04
« Zimní provoz
Tak jsem si vyrazil zrovna v tej kalamitě do Budějovic - a to jsem si se Sierrkou užil. Až na to, že jsem potkal dva "čelňáky" a celou cestu jel tak 40 km/h to bylo dobrý. Zpátky přituhlo, jel jsem už kvůli ostatním tak 20 km/h a pak 20 minut stál v zácpě kvůli těm "čelňákům", protože se to tam ucpalo. A když nějakej borec s korzou zastavil v kopečku, tak jsem skončil úplně, protože jsem se už nerozjel (zimní gumy mám, ale led je led). Když jsem zcouval trochu na sníh, tak se mi podařilo i rozject, minul jsem tu bouračku a pak poslochám rádio, že cesta byla uzavřena - sakra já měl štěsí. -
« Re: Sierra 1.8 TD
Je to jen o penězích. Vąeobecně to není povedený motor. Proč, to najdeą v Diselové motory hodně vzadu, skoro na konci proti proudu času. Zase ale pokud je to ročník 92-93, ve výbavě, pod 100.000,- v kombíku, moc nebouraná, tak bych do toho ąel i s rizikem ľe se mi časem vysype motor. Víc ale ani koruna. PTD -
« Re: Prosím o info.
Moc dík,vizkouším,ještě jedna maličkost,Asi nechce
ani spadnout sitič,protože celou tu dobu to má cca 1500ot.a jakmile vymáčknu spojku a prošlápnu plyn,spadnou otáčky a jak jsem psal,najednou je auto jako vánoční stromeček.Divný je,že když to chcípnu a znovu nastartuju(už ohřátý),je to v pohodě,necuká to a otáčky drží na 1000. -
« Re: Prosím o info.
S velkou pravděpodobností ti to někde probíjí do kostry. Tzv. "Eliášovy ohně", tzn že vysoké napětí co ti jde do svíček se ti částečně svádí do bloku motoru, nebo na kostru. Pak ti to nemá sílu dávat elektriku do obvodů. Po částečném rozběhu motor vyschne a je to ok. Podívej se večer za tmy pod kapotu a ať ti někdo startuje. Uvidíš jak ti po motoru běhají miniblesky. Většinou stačí vyměnit kabely ke svíčkám, obšplíchat kontakty a je to ok. Absolvoval jsem to onehdá u Fiata aje to už ok. PTD -
« Prosím o info.
Ahoj Sierráci,mám problém a bohuzel si nevím rady
a dávat 2tis.za počítačové zjištění zavady se mi nechce.Tak zkouším jestli mi někdo z vás neporadí prosím.Mám 2.0 CLX EFIcko,převážně při velikých mrazech a ranním startovaní mám něco s elektrikou,
protože se mi až při zahřáti motoru na provozní teplotu pořádně rozvití světla a budíky.Kromě toho to nějak divně pocukává.Když zastavím a chcípnu motor a za chvilku nastaruju,je to O.K.
Domnívám se,že by něco mohlo bejt se sitičem,ale sem laik,tak jestli máte někdo podobnou zkušenost
dejte mi vědět díky. -
"-- skrytý --" 30.12.99 09:39
« Re: Zámek na dveřích - mrtev
Mám kulatej klíček, a nechal jsem si ho dělat podle starýho klíčku. Nejdřív mi přestal chodit ten zámek na starej klíček, tak jsem si vzpoměl, že mám novej - lupnul jsem ho tam, asi 2 dny to fungovalo skvěle a pak se to zase rozbilo. Asi to bude něco v tom zámku. Jako kdybych tam narážel na něco vzpříčenýho a když nemám strach a zaberu, tak se to odemkne, ale nemám ty nervy čekat na to až si ten klíček zničím (přeci jenom ten novej mě stál před dvěma lety 250,- Kč). -
« Re: Zámek na dveřích - mrtev
Předpokládám, ľe máą kulatý klíček. Nechal sis ho dělat podle víčka od nádrľe, nebo podle starého? Měl jsem stejný problém, ale kamoą mi udělal klíček podle víčka a dobrý. Nicméně je pravda, ľe zámek u spolujezdce chodí výrazně lehčeji neľ u řidiče. U řidiče taky musím fest zabrat. Kdyľ to jde, odemykám raději u spolujezdce. Zámek na kufru to vzdal, stejně jako servo centrálu.
Pro kolegu co mu netopí topení: Pokud máą v zimě ručku teploměru na kolmo, je to daląí znánka toho, ľe se ti voda neochlazuje v topení dostatečně. Tzn. ľe ti do topení neteče teplá voda. PTD -
"-- skrytý --" 30.12.99 06:52
« Zámek na dveřích - mrtev
Tak mi přestal fungovat zámek na řidičových dveřích!!! Něco se tam asi vymačkalo a odemknout to jde jenom násilím, ale to mám strach, že zlomím klíček. Nepomohl ani nový klíček. Tak to zatím odemykám ze strany spolujezdce, ještě že mám centrál. -
« Re: topení ve 2.3D ?
U Sierry jsem to vzhledem k plné funkčnosti nikdy nekuchal. Mám zkuąenost s Fiatem :-) mé ľeny, který naopak topil pořád, i v létě. Problém (analogicky) byl v tom, ľe nezavíral ventil přívodu teplé vody do topení. Moľná je tvůj problém v tom, ľe ti naopak plně neotevírá táhlo od páčky tento ventil. Princip musí být úplně stejný. Se seřízením není problém u Fiata, kde je na to přímo vidět, stačí seřídit lanko v průvlaku ventilu na tu správnou polohu. U sierry je to vąechno pod deklem a mizerně přístupný, ale je to nejjednoduąí cesta a první krok jak vyřeąit problém. Jde se na to podle chytré kníľky z interiéru. Začneą krytem sloupku řízení, dáą páčky pro topení a větrání do horní polohy, vyndáą zaslepení u palubní desky, odstraníą spodní levé a pravé kryty a z levé strany noľního prostoru se dostaneą k seřizovacímu místu lanovodu topení. Jinak doporučuji kníľku "Jak na to", Ford Sierra, v brně ji mají v Hyprmarketu Euronova. PTD -
« Re: topení ve 2.3D ?
To PTD ! Oproti tobě se mě motor zahřeje na vyšší teplotu, když píšeš, že ti rafika vyleze těsně nad spodní rysku NORMAL. Jak jsem již psal já mám rafiku stále v polovině, tak proč sviňa netopí ? Nemůže být posranej mechanismus ovládání topení ? Třeba se nedovírají klapky, nebo jak to tam funguje, nedá se to nějak štelovat, nebo co ?
-
« Re: topení ve 2.3D ?
Aktuální téma :-). Teplota provozní chladící kapaliny při -10C je asi 63-67 st. C (mluvím o mém autě). To odpovídá rafice 0-1mm nad spodní ryskou palubního teploměru v rozsahu NORMAL. Topení mi topí velmi dobře, při -10-15 to trvá dýl něľ najede na plný výkon. Pokud je hodně pod nulou a nehoním auto, tak se mi ani neotevře termostat. Topení prostě uchladí celej motor. Problém NEmůľe být v zavzduąněném topení, protoľe Sierra má automatické odvzduąňování do expanzní nádoby. Je nezbytné změřit v expanzní nádobě teplotu chladící kapaliny v okamľiku, kdy si myslíme podle budíku teploměru , ľe by to uľ mělo topit, ale netopí. Minimum je těch 65 st. C. Při této teplotě je v autě příjemně i při -20 st. C. Ve vlastním tělese topení pokud neutíká chladící kapalina problem obvykle nebývá. PTD -
"-- skrytý --" 27.12.99 17:00
« Re: topení ve 2.3D ?
Bráchovi leze kolem půlky, ale já mám 2.0i benzín, kufrovej typ (1987) a tam se mi normálně drží u spodní linky budíku (prej je to normální), jenom se mi trochu přizvedne ze ze mě a zůstane na spodku "normal". Ale u bratrova 2.3D (starší model) leze normálně kolem půlky.
Svycari do toho lili 10W40, ale davat 2000Kc jenom za olej (napriklad Castrol TXT) je dost...