Ford Sierra
Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > FORD
-
« Re: Starter
Pohledal jsem proudy starteru a musim priznat, ze jsem si vzdy myslel, ze proud do starteru pri startu nepresahuje 150A (usuzoval jsem i podle start. proudu akumulatoru), ale po zacteni do moudrych knih vypisuji sem a zapisuji do hlavy.
Skoda 105-120: starter bez zateze 65A, vykon 0,66kW
LADA 2101-2107: pri zkousce behu naprazdno 35A a napeti 11,0-11,5V, proud v zabrzdenem stavu mene nez 500A!, pro dosazeni max vykonu 1,3kW je proud 260A
trochu veteranismu Moskvic 412: 110A naprazdno, v zatezi (mozna zabrzdeny) 525A, vykon 1,1k (skutecne jen k); Moskvic 408: 45A naprazdno, v zatezi (mozna zabrzdeny) 285A, vykon 0,6k (opet skutecne jen k).
Snad je vseobecne dosta zname, ze do Skodovek se davaji aku cca 40-44Ah, do Ladovek patri 55Ah a do Moskvice 408 snad si pamatuji spravne z otcovy praxe, 55Ah. Pro Sierru jsem to v Jak na to ani v Haynesovi nenasel, Prochy na ktere je to strane? -
« výměna palubky
Vážení, chystám se na výměnu palubky, ta současná je K.O. Síla sluníčka nadělala divy, mám totiž trochu starší typ, který rád praská. Sehnal jsem jinou a rád bych ji vyměnil. Pokud by mi někdo chtěl podat informace, typu kolik hodin či dní si mám rezervovat, even. jestli má samotná výměna nějaká úskalí budu mu povděčen. -
"-- skrytý --" 10.12.03 08:09
« Starter
Vcera jsem se mrknul do Haynese. Tech starteru je docela dost typu (Bosh, Lucas, Mitsubushi, Nippondenso). U nekterych hovorili o prikonu 1.1kW. Dale psali, ze pri startovani by napeti na baterii nemelo poklesnout pod 10.5V. Vlivem ubytku na vodicich od baterky smerem k akumulatoru je pripustny ubytek napeti dalsi max. 1V (Mereno na svorkach starteru oproti svorkam akumulatoru.) Asi bych si mel startovaci napeti zmerit. Ale tusim, co asi namerim. Nicmene pokud to startuje, delat s tim stejne asi nic nebudu. To by byl zbytecny luxus. Starter mi i v mrazech toci s motorem dostatecnou rychlosti. Nechytne to na skrt, ale spolehlive na 3 otoceni motoru. -
« Re: Cukání při rozjezdech - výměna lambdy
prochy: Jenom telegraficky se vrátím k char. labmdy. Vycházel jsem pouze z informace, kterou jsem si zde přečetl (že jsou lambdy s různým průběhem napětí na výstupu v závislosti na spalinách). Skutečnou křivku jsem neviděl, tudíž ona zmíněná exp., nebo jiná charakteristika byla mnou udána jenom jako příklad. Pokud jsem tím někoho (asi Kraťase) zmátl, tak to nebyl úmysl. Dík za info. -
« Re: Cukání při rozjezdech - výměna lambdy
prochy - přece nejsem slepý, Teepee myslím ani jednou nemluvil o kapacitě. Ale o odběru 1,9 A za hodinu. Kapacita aku to ano, ale on naspal, že mu to odebírá 1,9Ah což je 1,9 A za den....takže z této nepřesnosti vyplývá, že každý tvrdéíme přesný opak. Ale o kapacitě fakt nemluvil.
Na Ten zesilovač právě proto myslím, při vypnutí by neměl být napájen. Pokud si ho nezapojíš na vedlejší kablík... -
"-- skrytý --" 09.12.03 15:53
« Re: Cukání při rozjezdech - výměna lambdy
rbr: Ty si sedis na vedeni asi. No ... tak promin. Dobre. 1Ah je jednotka kapacity akumulatoru, ktera udava, ze akumulatoru uberes tuto cast z jeho kapacity: pokud budes odebirat proud
a.) 1A po dobu jedne hodiny
b.)2A po dobu 1/2 hodiny
c.)0.1A po dobu 10h apod.
Ve vsech pripadech odeberes teoreticky z baterie stejny dil z jeji kapacity (prenesene receno energie). Jeji definice je (v jednotkach) Ah=A*h.
otázka : rovná se 80 mA = 0,080 A?