Ford Sierra
Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > FORD
-
"-- skrytý --" 10.12.03 16:21
« Re: Starter
My jsme meli ve firme opel combo (nakladni corsa) asi 1.6D, byla stara mozna 3 roky a klepala se taky silene. Zvlast kdyz clovek startoval v -20st. Nez se ohrala tak by se Ti na palubce uslehala smetana. A radio pri jizde slyset taky nebylo. Moderni diesely uz snad ten hluk zmensily, ale ja bych ho nechtel. I ty VW TDI a SDI jsou dost hlucny (treba v octavce ci fabii). I starej benzin ma proti nim ten zvuk sametovej. -
« Re: 1.8TD
Tak už konečně vím co zač tenmodul co mám pod kastlíkem spolujezdce. Je to elektrické ovládání elektromagnetického ventilu recirkulace
výfukových plynů.Zjistili mi to přímo ve Fordu dle čísla. Nelze někde sehnat el. zapojení tohoto modulu s ostatními čidly atd. Rád bych si ho zprovoznil. I když mě každý říká že je to zbytečnost. Rád mám auto v původním stavu. Nechá se na něm dělat i nějaký druh diagnostiky. Tak jsem sám zvědav. Ale jedná se mi hlavně o to el. zapojení. Prosím prosím. -
« Re: Starter
ze by spatne uhliky??? jestli chces tak starter z bileho auta je taky Tvuj...jinak to OHC mi startovalo fakt dobre na studeny motor, na prvni jiskru:) To je ale normalni, ze karburatorovy motor trochu zavaha, kdyz je teplej. Na studeny hned, a na teply tak na 2-3 otocku. U EFIny to mam prave naopak, na studeny se to parkrat otoci, na teply se chyta lip. -
"-- skrytý --" 10.12.03 09:35
« Re: Cukání při rozjezdech - výměna lambdy
Jestli neni radio original, neni vylouceno, ze je pripojene na pojistku centralu. Central musi mit v klidovem stavu odber presne nulovy. Je spinan spinacem v zamku. Podle me klidovy odber by nemel presahovat nekolik miliamper. 0.08A je 80mA. -
kostey 10.12.03 09:35
« Re: Starter
když jste u toho startování... Prosim Vás, už se mi to párkrát stalo, prostě staruju a teď se mi trochu zhoršilo startování že to už nechytne na "škrt" ale tak po třetim otočení. Když je motor ale vymrzlej, tak chytne na první jiskru. Když je teplej tak mu to trvá dýl. To ale neni žádnej problém. Problém je vtom, že při teplym motoru když startuju, tak po nějakym prvnim nebo druhym otočení motoru se mi startér na pul vteřiny zasekne a pak najednou tak po dalším třetim otočení pohodě nastartuje... Co stim?, proč se to občas zasekne? -
« Re: Cukání při rozjezdech - výměna lambdy
Premyslim tady, stale svadim muj trvaly odber na vyjmenovane spotrebice, ale ve skutecnosti nevim a nemam overene, kolik odebiraji dalsi, zcela standardni, systemy (RJ, central). Jo, zlaty byl LADA, ten mel na minus kabelu odpojovac akumulatoru a kdyz jsem mel odpojovac vypnuty, nestaral jsem se jestli je vyple radio, svetla, atp... Ted uz doopravdy zapojim nejaky udrzovaci proud (14,2V, 0,2A) do zasuvky zapalovace, ale uz se tesim pred jizdou vse odpojovat, letadlo hadr. -
« Re: Cukání při rozjezdech - výměna lambdy
stálý odběr +/- 0,06 A je dle mého elmechanika v pohodě, na centrálu budou asi někde zoxidované kostry, ale moc se mi do toho nechce,,, spoustu věcí jsem vyčetl u švagra v jeho manuálu Jak na to - má civica, o elektrice je tam fůra věcí, aspoň pro mne jako laika -
« Re: Cukání při rozjezdech - výměna lambdy
rbr na prispevek 10143: Myslim si ze aku je zniceny vyhradne od tohoto odberu, kdy staci odjet na dovolenou, nechat auto pred domem a co udela trvale hluboce vybity aku je jasne, desky se vysypou a i kdyz se zmatori tak je minimalne 40% kapacity v tahu. Navi olovene akumulatory nejsou na tyto odbey stavene, jejich hlavni ucel je zastavit se v "nabitem" stavu, tam setrvat, pak ze sebe vydat obrovsky proud pro starter a nechat se zase dobit do napeti 14-14,5V a pak se zase zastavit. "Me" dobijeci napeti je v poradku a dnes rano mi Fordas naskocil na treti prevaleni komprese (coz presne dela i v lete) tudiz dobijeni je rozhodne v poradku. Kdyz si proctes ten odkaz: [odkaz] www/teepee/ jawa640/jawa640.htm tak pochopis, ze jsem byl v minulosti nucen se o dobijenich, akumulatorech atp. neco naucit. -
« Re: Cukání při rozjezdech - výměna lambdy
rbr, na prispevek 10145. Odber 0,08A zpusobuji tri spotrebice: hodiny na palubce - ty udajne moc neberou, pak blikajici dioda na chmataky-straspytly a radio nezjistene znacky-chybi dvirka kazety, ale je s displejem s hodinami. Jak Prochy uvedl, tyhle radia dokazi delat divy, myslim ze mych 0,08A jeste ujde.