PEUGEOT - obecne
Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > Peugeot
-
« Re: 405 Mi 16
Je pravda, že výkonově by mohl být nástupce 406 3.0 (140 kW-190 koní). Jinak ta verze 405 T 16 je dvoulitrová čtyřventilová čtyřkolka (pohon 4x4) s turbem a výkonem kolem 140 kW-190 koní (myslím 192 koní, ale nevím to přesně z hlavy). Jestli Tě to víc zajímá, tak napiš a já to zjistím.. -
« Re: Označení Peugeotů
Pokusil bych se to vysvětlit. Verze SRDT - SR znamená lepší úroveň výbavy auta (vetšinou servo, centrál, el.oken) a ..DT znamená je jde o turbodiesela (objem buď 1.8 nebo 1.9, podle roku výroby, výkon 66kW- 90koní). A u veze GRD to GR. znamená chudší výbavu (nebývá servo nebo el.oken) a ..D jako diesel (objem 1.9 bez turba, jen 47kW-65koní). U benzínových aut je to podobné SRI, GRI, atd. U nich to ..I znamená, že jde o vstřikování benzínu (angl. injection) a jako turbobenzín existuje verze T 16. Doufám, že jsem Ti pomohl a že budeš zase o něco "chytřejší". Zdraví Michal. -
« Re: Peugeot 205
takze zaciname.........
spotreba: 1360b 1769d
pri 90 km/h 5.2 3.9
pri 120 km/h 6.9 5.2
zrychl. 0/100 11.6 15.1
pozn. ta 13 je benzin tridverovej, 18 je nafta petidverova. udaje jsou podle vyrobce. praxe byva nejruznejisi, podle stavu motoru, podle opotrebeni, ( u starsich kousku podle udrzby) a hlavne podle stylu jizdy ridice. necha se rici, ze pri "normalnim slusnem: zachazeni jsou cisla lehce dosdazitelna. jinak u nafty jen mala poznamka ze od roku 89(?) se nedela 1.8, ale 1.9. cena auta je ruzna. tady nekdo mluvil o 30 tisicich, coz mi prijde hodne malo, ale myslim, ze se za rekneme 60, 70 necha koupit slusne auto, co jeste neco vydrzi. jinak o pezotich dieslech je znamo ze vydrzi hodne. ja jsem videl na jedne 205 najeto 300 tisic a podle majitele staci vedet, kam se leje nafta....ha ha ha. michal. -
« Re: spokojenost
Ahoj, jsem zde jen na skok ale toto mne zaujalo.
Mam Peugeot 205 GL 1.1 z roku 1992. (shrnuto nejmensi motor se vstrikovanim, chudsi vnitrni vybava, posledni vyrabeny model karoserie). Koupil jsem jej loni v cervnu (najeto 60 tis. km nejen podle tachometru ale i podle servisnich zaznamu v knizecce a v hlaseni pojistne udalosti (v Nemecku)). Byl lehce havarovany na predek (nova kapota, maska a svetla).
Spokojenost maximalni. Jezdi to na benzin, spotreba mimo na dalkove trase tak 4.7, po meste asi 6 l na 100 km. V zime velmi dobre topeni. Na objem motoru vcelku svizne vozitko (vzhledem k tomu ze mam zenu a 10-ti letou dceru tak nejezdim mimo dovolene plne zatizen).
Zavady nebyly zadne, takze zkusenost se servisem jen z vymeny oleju a tam asi neni co hodnotit. Nyni dotaz. Dostal jsem se na 75 tis. km a slysel jsem, ze by bylo dobre vymenit rozvodovy remen. Na pohled vypada velice dobre, ale zda jej menil predchozi majitel jsem nezjistil (i kdyz v servisni knizce u auto o tom nebylo zminky takze asi ne). Je to skutecne dobre udelat jiz nyni, nebo vydrzi dele?
Přihlásit se • Zaregistrovat Pro přispívání do této diskuse musíte být přihlášeným registrovaným uživatelem!