PEUGEOT - obecne
Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > Peugeot
-
« Re: 306 combi pro td
...ja jsem uvadel zapory schvalne, aby si nikdo nemyslel, ze se neda na pezotu najit nic spatneho ci zaporneho. ja si myslim, ze je 306 combi pro spoustu lidi a rodin dobre reseni, kdyz potrebuji jedno vetsi a spolehlive rodinne auto. bezte se s ni nekam svezt. jste-li z prahy, doporucuji federal cars na chodove, kde vam jiste vyjdou radi vstric. (ale to asi i jnde :o)) -
« Re: pro Radima
...napsat neco o sobe. nevim co :o). delal jsem ve firme, kde byla fura peugeotu. 205, 306, 405 a ted i 406. ja jsem jezdil dlouho 205, 5dv, 1.9d (nejdrive 89, pak 91), pak felicii, favoritem, a pak 306 1.9 td 5dv, dturbo. to je jako je 2.0xsi, ale v nafte. no a ted jezdim, svete div se, v 306 1.9 td dturbo 5dv, ale novejsi, nez ta predesla a je v lepsim stavu. koupil jsem si hlinikove rafky a mlhovky. z auta mam porad (po roce a kousek) desnou radost a na jine se ani nepodivam. vim, je to, tak trochu, zaslepenost, ale fakt se mi 306, co se tyce tvaru, libi ze vsech aut nejvic. podivej se na ty zadni blatniky... jinak peugeot (- obecne) je pohodlne, bezpecne, usporne a kvalitni auto. francouzsky sarm, elegance a pritom nenapadnost a skromnost. vzdycky mam radost kdyz najdu neco, co jine auto nema. treba na vystave u novych modelu... je fakt, ze je peugeot, oproti konkurenci, trochu drazssi, ale zase vis, do ceho ty penize davas a co za ne dostanes. to je asi vse. proste jak ma peugeot slogan pod logem. "jizda vaseho zivota." tak at vsichni jeste dlouho jezdime v pohode a v klidu. michal. ps: co se tyce literatury, nenasel jsi nekde upravu u 306 langenbacher (na 95)? -
« Re: pro Michala
Ahoj Michale. Co se týče zdroje informací, tak jsou to především naše český ( přímo nebo přeložený ), ale najde se i nějakej ten německej originál. Auta mě prostě jako takový zajímají všechny typy, ale co se týče PEUGEOTů, tak ty jsou mně nejsympatičtější. Chtěl bych se brzy do" Peugeotové rodiny " taky zařadit ( asi sis všiml, že mám " v merku " právě P 405 ). O mým vlastním autě jsem původně mluvit nechtěl. Teď už ani vlastně ani není o čem. Přiznám se, že jsem měl v benzínu Fiata Cromu 2.0 i.e. Jenže mně ho před nedávnem u mě na sídlišti ukradli. Takže teď jezdím MHD... Ale protože mám diagnózu " dlouhodobá závislost na autech " tak to asi dlouho nebude trvat. Tak uvidím jak to vlastně všechno dopadne. Doufám, že PEUGEOT na sebe nenechá dlouho čekat...
Příště třeba napiš něco o sobě anebo jak seš na tom Ty. Měj se, čau Radim -
« Re: 306 combi pro td
Když už tady Michal vypsal především zápory P 306 BREAK, tak já přidám zase ty kladný vlastnosti. Nikde před domem mně nestojí, tak se přiznám, že to bude jenom výčet z katalogu. Jsou to : dobrý a pohodlný podvozek, dobrá ovladatelnost, slušný vniřní prostor, dobrá výbava a úsporné motory. Je pravda, že je P 306 vytýkaná hlučnost, především u dieselů , ale u nich to není právě nic novýho. Jinak ale si myslím, že s tím nepřesným řazením to nebude zas tak hrozný. To se zkus projet v nějakým Korejci, např. Daewoo Nexia nebo Huyndai Lantra, to řazení je teda drsný ( skoro jak u traktora ). A k těm sedačkám, prostě bych si u prodejce do něho sednul a když to bude dobrý, tak není co řešit. Myslím si, že je to pěkný a povedený auto.
Zdraví Radim -
« Re: 405 Mi (T) 16 pro Radima
Ahoj, Michale, takže pokusím se to trochu doplnit. Verze T 16 se vyráběla jako novinka od roku 1993 do roku 1995, až prakticky do nástupu P 406. A protože nemám to štěstí, aby mně T 16 "říkala pane", tak ho v zimě můžu zhodnotit jen teoreticky (subjektivně). Protože má motor plochou křivku točivého momentu ( má dobrej tah od spodu ), nemusí se moc vytáčet, což se hodí i v zimě. Ale je potřeba si uvědomit, že má člověk pod kapotou pěkný stádo koní, tak je jízda na sněhu náročnější a chce to hodně citu v noze. Jinak T 16 se u nás nikdy neprodávala ( ani Mi 16 ), tzn. že je u nás pořád dost výjimečný až exotický model 405. A vyčerpatelný informace to zrovna nebyly, ještě jsem ti neřekl o kompresním poměru, vrtání a zdvihu, rozvoru... Informace zrovna nemám přímo do výrobce, ale dá se říct, že mám slušnou knihovnu. No a kdyby mně přece jenom potkalo štěstí v podobě T 16, tak bych si na Tebe vzpomněl a určitě bych Tě v ní "protáhl". Ale moc tomu nevěřím... Měj se fajn, zdraví Radim. -
« Re: 405 Mi (T) 16 pro Michala
Ahoj Michale, takže mám tady pro Tebe trochu čísel. Všechny benzínový verze 1.9 ( 1905 ) byly nahrazeny 2.0 ( 1998ccm ). Za základ posloužila nejslabší základní benzínová verze z P 605 (2.0 - 89 kW - 121 koní ).
Tradiční Mi 16 "přibralo" ze 108 kW ( 147 koní ) na 112 kW ( 153 koní ) při 6500 ot/min a točivej moment ze 166 Nm při 5000 ot/min na 183 Nm při 3500 ot/min.
A teď k té nejzajímavější verzi, "oturbované raketě". Základní údaje P 405 T 16 - obsah 1998 ccm, výkon 144 kW ( 196 koní ), točivej moment 288 Nm při 2600 ot/min ( 0 - 100 km/h za 7.1 s, max. rychlost 235 km/h ).
Vyráběla se od roku 1993.
Zdraví Tě Radim.
-
« Re: Označení Peugeotů
p 306 sedan (vzdy 4 ks dveri): - benzin SL/SR 1.4, SR 1.6 p 405 (4 dv. + break) - benzin GLI 1.6, GRI 1.8, SRI 1.6, nafta GLD, GRD, GRDT a SRDT vzdy 1.9, p 406 benzin sl 1.8 16v, st 1.8 16v, st 2.0 16v, sv 2.0 16v, nafta sldt 1.9, stdt 1.9, svdt 2.1, p 605 benzin SLI 2.0, SRI 2.0 16V, SRTI 2.0, SV 3.0, SV 24, nafta: sldt 21. srdt 2.1, srdt 2.5, svdt 2.5. jeste jsou 205 - dobre vysvetlene jinym michalem a 206 snad priste.... to je vse michal. -
« Re: 405 Mi (T) 16 pro m
Ta 405 T 16 (bez toho Mi) je běžný sériový auto.
Taky jsem o něm neslyšel, dokud jsem si o něm něco nepřečetl. Čerpám z katalogu pro rok 1993 vydávanýho v rámci časopisu Automagazín. Jestli Tě zajímají podrobnosti, tak je příště napíšu.
Zdraví Radim -
« pro vsechny anonymy
ahoj anonymove, mohl by jsem mit na vas jednu prosbu. je supr, ze pisete, odpovidate a tak..., ale chci-li nekomu odpovedet, pak napisu pro anonoyma jak psal o...? to je divne. nevim, jestli je vas, anonymu, vice, nebo pise jen jeden clovek, ale prave to je ukazka toho, jak se v tom necha spatne vyznat. zkuste tedy sve dotazy a odpovedi, prosim, "personifikovat" a bud podepisovat, nebo se prihlasovat jako nekdo konkretni. snad to pochopite. jinak diky za vsechny dotazy a odpovedi. michal (prihlasuji se jako "m" - michal prihlasen jako anonym nejsem ja) -
« Re: 405 Mi
O výkonu PEUGEOTU 405 Mi 16 tady už byla řeč. Takže ty zkušenosti. Co se týče spotřeby, to asi všechny nejvíc zajímá, tak to je v praxi město 10-12litrů, venku 8.5-10l, strop je asi tak kolem 15l, minimum kolem 8l, záleží na noze. Ale asi nejideálnější by to bylo na plyn (LPG - cena kolem 30.000 Kč). Jinak jede výborně a dobře sedí, zatím spokojenost. Mám ho ze Švýcarska zatím jenom 3 měsíce.
Další zkušenosti s ním asi až za nějaký čas.
Přihlásit se • Zaregistrovat Pro přispívání do této diskuse musíte být přihlášeným registrovaným uživatelem!