PEUGEOT - obecne

Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > Peugeot

  • « 00 Reagovat !

    foto

    01.02.99  16:02

    « Re: 406 1.9 vs. 2,1 pro Michala

    Já se Ti moc nechci do té debaty míchat, ale ten 3.0 HDI, to byl asi omyl, ne ? Já zatím znám od koncernu PSA jenom 2.0 HDI s 80 kW ( 109 koní ). Třílitr je zatím jenom v benzínu.
    Ahoj Radim
  • « 00 Reagovat !

    foto

    01.02.99  08:21

    « Re: 406 1.9 vs. 2,1

    ... ty si vazne myslis, ze neni rozdil v tahu? to me prekvapuje. jel jsi obema? ja si myslim, ze prechod z cehokolo lehciho na cokoli tezsiho se stejnym motorem, musi vest k tomu, ze ten pocit bude u toho noveho horsi. jak jsi rikal 3.0 hdi, to je budoucnost, to nez bude u nas a bude to mit vychytane mouchy.... jinak, nevis, nakolik je motor 306/406 1.9 td jiny, nez ten co ma 406? michal.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    29.01.99  20:05

    « Re: 406 ma ducha, Jakub

    Napsat něco o té 406ce, no tak to je voda na můj mlejn...:-). Doufám, že to bude dost objektivní, protože já jsem to auto měl strašně moc rád a kdybych býval byl nemusel odjet na čas do US, tak bych ho nikdy neprodal (chtěl jsem si jí vážně vzít sebou, tak byla super, ale problémy s garancí, pojistkou a náhradními díly mě odradily :-(... ) Na co si dát pozor, to opravdu nevím, jak jsem řekl, nebyl s ní opravdu ten nejmenší problém, všechno fungovalo naprosto bez problémů (měl jsem plnou výbavu kromě kůže a zadního stěrače), ani po těch čtyřiceti tisících se nezmenilo (jako hlučnost, spotřeba, vyklepanost - pořád byla jako nová) vůbec nic, akorát ty pneumatiky byly ojeté... Klimatizace (automatická) si zaslouží superlativy, prostě jsi nastavil teplotu a pak už to dělalo všechno samo, nejdřív jsem myslel, že to nebude fungovat (jako že to bude nutný pořád štelovat) ale fungovalo to super, navíc bezhlučně.
    Motor 2.0i byl akorát, i když vím, že Tebe lákají víc ty diesly. Co jsem měl možnost vyzkoušet, tak rozdíl mezi 1.9 DT a 2.1 DT je víc ve hlučnosti té devatenáctky, než v nějakém zásadním rozdílu v tahu. Ale počkal bych si na novej diesel HDI. Osobně bych ale volil V6 3.0... S tím to auto musí plachtit.
    Jinak co se týče toho šmrncu a "osobnosti" peugeotů, o tom nemůže být sporu, jen pro srovnání - teď nabývám zkušenosti s Hondou Accord 2.2 VTEC a kdyby to šlo, hned bych ji vyměnil za tu 406ku, vůbec, ale vůbec se to nedá srovnat.
    Pokud budeš letos tu 406ku kupovat, tak Ti přeju hodně štěstí a požitků za volantem a abych řekl pravdu, tak Ti upřímně závidím...:-)
  • « 00 Reagovat !

    foto

    29.01.99  08:21

    « 406 ma ducha, Jakub

    jakube, rekni mi, prosim te neco o te 406ce, co jsi mel. na co si dat bacha, co je supr, a tak...
    nas mozna ceka poridit si letos nove auto a mela by to byt prave 406. jinak jak je to s turbodieslama, mate s tim nekdo zkusenosti. staci 1.9 td, nebo je to na takhle slabe auto malo a chce to tu 2.1? co vybava, klimatizace. funguje to bez problemu, nebo...? michal. jinak je jasne, ze peugeot je auto, co ma smrnc.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    29.01.99  08:00

    « Re: 306 - 406 -> Jakub

    Tak jsem čekal, že se přihlásí někdo, komu ty "krátké sedáky" vadí a místo toho ste mi spíš dali za pravdu. Mam takovej pocit, že si to celé vymysleli "experti" testující auta pro různé časopisy, protože na tom autě objektivně nelze najít nic špatného, ale něco se přece najít musí...:-(. To, že takhle hodnotí sedadla u 306ky bych ještě pochopil, ale že totéž činí u o třídu větší 406ky fakt nechápu. Mimochodem - s 406kou sedanem 2.0 SV jsem za rok najezdil 40 tis. km a je to nejlepší auto pod sluncem. Nebyl s ní nejmenší problém a to jsem s ní prožil největší teplotní extrémy i záplavy na Moravě.
    A navíc to auto mělo takového ducha, že jsem se s něčím takovým u žádného jiného auta nesetkal. Připadá vám taky, že v tomto ohledu předčí peugeoty
    "umělohmotný" japonce a "studený" německý auta?
  • « 00 Reagovat !

    foto

    28.01.99  22:00

    « Re: 306 - 406 -> Jakub

    Mam 185 cm 135 kg a sedi sa mi v 306 1,9 XRDT Break dobre . nestazuju si ani za mnou.Vadi mi iba spustanie (treba tocit ako blazon) to by ma ani nenapadlo ze dnes je to tak.Ale ma to aj WW v Passate, takye je to asi lacnejsie , lebo inac na autach(v Europe) sa strasne setri. Mal som Mazdu 626 a tam bolo strasne mnozstvo roznych samozrejmosti.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    28.01.99  08:10

    « Re: 306 - 406 -> Jakub

    ahoj, je supr, ze jsi se pripojil do debaty. k tem sedadlum. je to, pochopitelne, nesmysl. neznam nikoho, kdo by si stezoval. diskuse xsi-dt je o nicem, priznavam, akorat se mi nechce nechat zneuznat moje auto, no. to je vse. a k tem sabotazim, neznam nikoho (!) kdo by mel s htb podobne problemy a neznam nikoho, kdo by mel sedana, takze tezko soudit, nicmene vim, ze se tohle cas od casu stane i u jinych znacek. holt smula, no. mejte se. michal.
  • 00 Reagovat !

    foto

    28.01.99  07:59

    « 306 - 406

    Trochu se vam (Michale a Radime) vloudim do diskuse ... ( i kdyz ne na vse oblibeny tema XSi a TD... :-)). Ve vsech (ale snad opravdu ve vsech) testech a hodnocenich Peugeotu rady 306, 405 a 406 "odbornici" tvrdi, ze ta auta maji kratke predni sedaky. Znate nekdo nekoho, komu vadi kostrukce prednich sedadel u tech zminenych aut? Ja s nimi najezdil cca 100 tis. km a nikdy me nenapadlo, ze by ty sedaky byly kratke (jsem prumerneho vzrustu), ovsem v kazdem testu se o tom doctu! Jinak k te 306 sedan, co se tak rozesrala, s prominutim, musim uznat, ze me to vyrazilo dech. Mel jsem novou, uplne stejnou 306 (1.6 XR) (akorat hatchback), r.v. 95, a byla naprosto super a bez jedine chybicky. Zrejme to byla sabotaz v Sochaux, popripadne ve Federal Cars...
  • « 00 Reagovat !

    foto

    26.01.99  08:07

    « Re: pro Radima TD vs. XSI

    ...jak kterej TD nema ABS...... michal.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    25.01.99  17:31

    « Re: pro Michala

    Promiň, ten Martin, to není příjmení. To je kamarád a ten se mně tam omylem vloudil.
    Dík za pochopení. Radim
  • « 00 Reagovat !

    foto

    25.01.99  17:28

    « Re: pro Michala

    Tak teď teda přesně nevím, čemu vlastně nerozumím a co si mně chtěl vysvětlit. To, co píšeš, tak to vím. A co se týče té výbavy, tak teda výbavou logicky musí být na tom nejlíp benzínová špičková verze XSI nebo S 16. Divím se, že by TD ve výbavě postavili na úroveň právě toho sportvního XSI. Třeba pro německej trh má např. XSI ABS a TD ho nemá.
    P.S. Trochu si mně překvapil, s tím, že tomu nerozumím. Zatím jsem to ještě od nikoho neslyšel. Ale dobrá, mysli si co chceš... Radim Martin
  • « 00 Reagovat !

    foto

    25.01.99  16:01

    « Re: Peugeot 306 - Bývalý majitel Peugeota.

    Byl to model 1996 (po tom faceliftu s tema předníma monoblokovejma světlama), sedan čili čtyřdveřák, benzín 1,6 výbava XR.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    25.01.99  14:56

    « Re: pro Radima

    ...ty tomu, porad nejak nerozumis. je jasne, ze xsi/s 16 je kral pezotich benzinu... dturbo je vybavou a interierem jako xsi, ale ma turbodieslovej motor. vykonem jsou jinde, to je samozrejme. jinak v technicaku je xrdt. to mas jako roland garos. michal.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    25.01.99  14:53

    « Re: Peugeot 306 - Bývalý majitel Peugeota.

    mohl by jsi (jste), prosim, napsat o tom aute neco vice? jaky to byl model (htb/sedan)dvere (3/4/5) motor (benzin/nafta) objem... je to totiz zajimave a nikdy jsem o tom neslysel. od nikoho. je jasne, ze nemohou vedet vsichni vsechno. znam spoustu majitelu peugeotu, znam federal cars, obcas to trva... :o), ale tohle je opravdu doslova sokujici. diky michal.
  • 00 Reagovat !

    foto

    25.01.99  13:16

    « Peugeot 306

    Zajímavá diskuse na téma 306-ka. V 1996 jsem měl 306ku sedana XR od Federal Cars a po šesti měsích jsem se toho * rychle zbavil. To auto bylo víc v servisu než na silnici. Začlo to obsílkou ze servisu že budou preventivně měnit hlavní brzdovej válec. Jenže novej díl neměli! Ptám se: "To mám fungl nový auto odstavit, než vám ten díl pošlou?" Víte co mi ten hulvát z Federalu řek´? Tak jezděte pomalu! Trvalo jim to dva měsíce. Pak se podělali budíky. Hlavně palivoměr scházel. Pak elektrický okýnko u spolujezdce. Všechno začlo v interieru postupně vrzat a skřípat a drnčet a tak jsem se toho francouzskýho bastarda zbavil a koupil Hondu Civic. Má jednu vadu. Musí se do ní lejt benzín. Zlatej japonec.
    Takže kdykoliv ted přijde řeč na auta, říkám NIKDY VICE PEUGEOTA.
    Bývalý majitel Peugeota.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    25.01.99  11:53

    « Re: pro Michala

    Je to dost zajímavý srovnání. Jedině jako, že v benzínu je nejlepší XSI ( dřív, dnes S 16 ) a v naftě TD, tak to jo. Výkonově, zrychlením a maximálkou jsou na tom podobně TD a 1.6. TD pochopitelně líp táhne a je pružnější.
    Ahoj Radim
  • « 00 Reagovat !

    foto

    23.01.99  17:31

    « Re: pro Radima

    ...srovnani dturbo a xsi neni z moji hlavy, ale je to z materialu od peugeotu! :o). to co ma navic, nejen motoricky, xsi ma d turbo v nafte. cau michal.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    18.01.99  21:30

    « Re: 306 combi

    Mam 306 Break a mozem povedat ze je to dobre.Motor 1,9 TD je dobry a myslim si , ze je to optimum spotreba - vykon - bezpecnost - zivotnost .A teda spotreba nizka aj v meste,vykon prekvapivy najma priaznivy priebeh krut. momentu (od 2000 ot/min ako by ta kopol do zadku)bezpecnost pri predbiehani , standardne air bagy, ABS ... a zivotnost dobre znaam
  • « 00 Reagovat !

    foto

    15.01.99  12:37

    « Re: pro Michala

    Víš, jenom se divím, když ses tak zajímal o benzínový rakety, že jezdíš zrovna v dieselu.
    Vidím, že to td fakt prožíváš, protože mě trochu překvapilo, že ho přirovnáváš k P 306 XSI. Určitě jezdí dobře, má dobrej tah i spotřebu, ale to se na mě nezlob, s tím srovnáním je to trochu " přeháňka ". Myslím si, že je něco jinýho 121 koní ( XSI ) a 90 koní u td. Proti dieslu nic nemám a Tvůj názor Ti neberu ( myslím si, že je spíš subjektivní ), v P 306 td jsem dokonce jel, tahá výborně, ale ta akcelerace se s benzínem fakt nedá srovnávat ( rozdíl víc jak 3 s ). Já tomu říkám, ale že za to u benzína platíš " rychlíkovej příplatek " , to je pravda. Když jsem psal, že chci v budoucnu koupit Peugeota, tak jsem myslel benzíňáka, takže o těch si spolu asi moc nepokecáme. To je škoda. Měj se, ahoj Radim
  • « 00 Reagovat !

    foto

    15.01.99  07:11

    « Re: 306 combi pro td

    Panove, diky moc za vase postrehy a pripominky.
Přihlásit se Zaregistrovat Pro přispívání do této diskuse musíte být přihlášeným registrovaným uživatelem!






Blesk.cz

Hlasová asistentka Alexa vyzvala dívku (10), aby strčila minci do zásuvky

Hlasová asistentka Alexa vyzvala dívku (10), aby…

Virtuální asistentka Alexa od americké společnosti Amazon vyzvala desetiletou dívku, aby přiložila minci k…

Vrácení, výměna i reklamace vánočních dárků: Nejčastější otázky a odpovědi, největší fígle prodejců!

Vrácení, výměna i reklamace vánočních dárků:…

Radost z vánoční nadílky se může snadno změnit v rozčarování, stres a vztek. Stačí najít pod stromečkem nevhodný…

 

iSport.cz

Za čtyři flopy jeden Lischka. Prosadí se umělec Falta líp než křídla před ním?

Za čtyři flopy jeden Lischka. Prosadí se umělec…

Výdaje na Rudolfa Reitera, Milana Lalkoviče, Romana Potočného a Pepeho Menu, čtyři nedávné neúspěšné akvizice…

Přípravy na ligu ONLINE: Slávista Bah má covid, Beran trénuje s Bohemians

Přípravy na ligu ONLINE: Slávista Bah má covid,…

Jarní část fotbalové FORTUNA:LIGY odstartuje 5. února 2022, jednotlivé týmy už proto v prvním lednovém týdnu…

 

Reflex.cz

Omikronem se do konce týdne nakazí až dvacet milionů Čechů, nastínil Dušek pesimistický scénář

Omikronem se do konce týdne nakazí až dvacet milionů…

Přední český covidový scénárista Ladislav Dušek, který během pandemie zveřejňuje různé scénáře vývoje, opět…

Poučení z odchodu Angely Merkelové. Voliči ztrácejí zájem o „všeuměly“

Poučení z odchodu Angely Merkelové. Voliči ztrácejí…

Angela Merkelová odešla ze světové politiky v plné slávě a dalo by se očekávat, že její úspěchy svědčí o tom, že…