PEUGEOT - obecne
Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > Peugeot
-
« Cukajici motor
Ahoj,
mam 309 1.1i z roku 92 a mam nasledujici problem: obcas se mi stane, ze auto po pridani plynu zacne cukat, jako kdyz by mi do motoru nesel benzin. Nekdy to udela i to, ze po prudkem seslapnuti plynu motor na chvilku naopak zpomali a pak se teprve rozjede. Casto se to stava i pri rozjeti. Nechal jsem si vymenit svicky a benzinovy filtr, ale nepomohlo to. Na diagnostice jsem zatim nebyl. Muzete nekdo poradit cim by to mohlo byt? Mel jste nekdo podobny problem?
Za kazdou odpoved predem diky. -
« www.peugeot.com
...tak peugeot ma zase novy design. hura. skoda, ze jen ten francouzsky. u nas se na webu vubec nic nedeje (vyjma auto cerny pribram). neaktualni fotky, udaje, ceny... bida. pry pripravuje federal cars neco. uvidime. tak hezky vikend. drzme vsichni palce vojtechovi na jeho rally premiere v liberci s 306maxi kitcarem. musim koncit (jedu fotit). michal. -
« Re: 306 maxi, jakub
... to je jasne, ze u rally je vic na co koukat :o) ba ne, nezatracuju okruhy, me proste bavi rally vic... o strankach rally, je u nas nejlepsi (a jediny) www.rallysport.cz. ted tam pisou prave o te 306, jinak je jeste to same a na konci .com a rally-live.com/GB. (tam se ale o ceskych moc nepoctes, max. o octavii wrc :o)) ta vojtechova 306 maxi je (myslim na 100%) dvoukolka, proste maxi, to je kitcar a upravy kitcaru to nedovoluji, nova 206 je wrc, to je ctyrkolka. zacina v kvetnu na korsice. uz se tesim a drzim jim palce (panizzi, delecour, loni byli na korsice tusim, ze druzi (pred mcraem na subaru wrc)) ...s kalifornii... no, vypada to porad stejne, v kvetnu startujeme :o). jedina skoda, ze neuvidim na eurosportu tu korsiku s 206 wrc, ale to nevadi. zvladnou to i bezeme u tv. jaka je tam dobra sit pujcoven aut? co bys doporucil? co bydleni na cestach? nejaky typ hotelu/penzionu/? diky. michal -
« Re: Rozdelovac
Mel jsem kdysi podobny problem s Ducellierem rozdelovacem u 205-ky 1.1i (r.v. 90). To jsou ty prvni motory s kat, ktere maji rozdelovac ne Bosch, jako pozdejsi, ale Ducellier. Je zoufale, snad i nemozne sehnat podtlakovy regulator samostatne, jedine cely rozdelovac za cca 10.000 Kc. Nakonec jsme to vzdal a jezdil rok tak (o cca litr vetsi spotreba, neokamzita reakce motoru na plyn). Pak jsme to radeji prodal. Vubec mam pocit (ac jsme zarputily "peugeotak"), ze benziny od Peugeotu maji problemy s podtlakovou regulaci. Muj prvni Peugeot (309 1.4i) mel problem stejny, ale jelikoz uz mel rozdelovac Bosch, tak se to dalo opravit za cca 300 Kc. Ducellier je proste smula. Preji Vam vice uspechu v hledani, nez jsem mel ja. Zkuste vrakoviste, tam by mohl byt nejaky vyrazeny motor s dobrym rozdelovacem. -
« Re: 306 maxi, michal
Uznavam, ze rallye je podstatne zajimavejsi nez okruhy, ted kdyz k tomu pribude tahleta 306, tak to bude super... Ma serial Evropskych rallye svoji webovou stranku, kde by se dalo sledovat, jak si jednotliva auta stojej? A je ta 306ka ctyrkolka nebo ma nahon jen na predek? Michale - jak to vypada s tou Kalifornii... ? -
« Re: pro Michala
Ja som bol na exkurzii v závode Citroen v Aulnay pri Paríži. Tam sme prešli komplet fabriku, od lisovne cez zvarovňu atď. až po montáž, priamo pomedzi stroje.
Že čo to má spoločné s Peugeotom? Na jednej linke sa tam vyrábajú Peugeot 106 a Citroen Saxo. Roboty, ktoré montujú napr. prístrojovku raz siahnu na jednu stranu do zásobníka pre Saxácku a raz na opačnú stranu pre 106-kovú prístrojovku, na linke idú Saxá a 106-ky v úplne náhodnom poradí. -
« pro Michala
No, ja jsem se nedostal do vyroby, ona to byla takova mala exkurze, nebo spis
"nakouknuti", i kdyz oficialni (tehdy to zaridil nekdo pri zajezdu nasi tridy na gymplu do Franice). Nejdriv nam pustili takovy nejaky film, ze by v nem bylo neco uzasnyho, to si nepamatuju, ale pak jsme se dostali na takovou zasklenou galerii pro navstevniky a nechali nas nakouknout do vyrobni haly. Musim uznat, ze to na me opravdu velmi zapusobilo, ta dokonala souhra vseho,
cistota, organizace, rychlost, presnost, proste mi to vyrazilo dech. Je dost mozne, ze takhle to vypada ve vsech tovarnach na auta, ale ja verim tomu, co jsem videl na vlastni oci. Videli jsme kompletaci 405ek, pamatuju si, jak me zaujmuly dve ohromne vrtule od chladice, ktere jsou normalne skryte za maskou a prednim naraznikem, u nekterych ale byla ta vrtule jenomjedna (model pro "severni" trhy). Vic detailu se z te vzdalenosti nedalo poznat, spis slo o ten celkovy dojem z ultramoderni tovarny. Mozna, ze dneska je to jeste lepsi. Ale myslim, ze s fotakem by Te velmi rychle vyvedli... -
« pro Michala
Uplne s Tebou souhlasim, ze nejhezci partii te soucasne 306ky jsou jeji vystouple boky, karoserie profilu "lahve od Coca Coly" je zde dokonala a zejmena zadni cast (u hatchbacku) si zaslouzi absolutorium (mj. i kuli tomu jsem mel prave taky ten hatchback...). Nevim, jestli ta bila 306 na fotce z Zenevy je jenom prototypem ci uz modelem urcenym k vyrobe, uznavam, ze neni tak "sexy" jako ten soucasny hatchback, ale rozhodne si myslim, ze to vypada zajimave. 306 break se mi az tolik nelibi, protoze mi ta zadni cast pripada prilis opticky "naroubovana" na normalni ctyrdverovou verzi, ale mas pravdu, ze u 405 break je to s tim zadkem jeste horsi. Narozdil od toho ma 406ka Break dostatecne "kulatej" zadek, ale mozna az moc, nekdy se mi pri pohledu na ni vybavi takovej ten hodne starej "kulatej" autobus Skoda, co se prestal vyrabet v polovine 70. let...:o). Rubriky "Peugeot 307" jsem si samozrejme vsimnul a hned jsem zabrowsil na oficialni stranky Peugeotu, ale nemaji tam fulltextove vyhledani, takze jsem nezjistil nic. A vic tady vodsad nezjistim...:-(. Ty jsi neco zjistil? Muzeum v Sochaux musi byt velky zazitek, na me ale osobne nejvic zapusobila exkurze do vyrobnich prostor v Sochaux v roce 1990, kde jsem na vlastni oci videl cast vyroby sedanu 405 a muzu Ti uprimne rict, ze to na me tak ohromne zapusobilo, ze vlasne od toho momentu jsem Peugeotum uplne propadl. Ale to muzeum jsme tehdy z neznamych duvodu minuli, tak pak urcite napis, co tam je zajimaveho! Zatim cau, Jakub -
« jakubovi: tvoje 306ka, 306 break, 206xsi, nove verze, amerik
...ze jsi mel 1.6xr 306 jsi psal. (sedan, htm, 3, 5 dv?) me se na nich (na tech 306kach) prave ze vseho nejvic libi ty jejich "zadni boky" (u verze maxi dotazeno k dokonalosti). no a jak sam vis, tak u te nove 306 je to jinak, nejak do ztracena.
urcita linie tam je, ale nei to jako muj oblibenej hatchback. :o) fakt jsem byl z toho dost zdesenej. az jsem tomu neveril, nechtel verit. u te 406 nove to je jednodussi. neni to radikalni zasah do
tvaru. jenom do doplnku. nejak jsem to zkousnul lepe u tech vetsich. 306 break se mi docela libi. je to lepsi nez 405 kombik. to je desne hranate auto, ta 306 je kulatoucka a ma hezka svtla ve sloupcich. ted v casopise sport a tuning testobvali korolu combi a 306 break. peugeot z toho vysel lepe. jenom jim tam vadilo, ze v zatace odskakuje a nedrzi stopu. (kdyz je prazdnej) jo, 306 break je hezke auticko pro mensi rodinu. v pohode. jestli se bude 206 xsi dovazet i knam, to nevim, ale maji u nas byt ty hdi a 1.6. vsiml jsi si, ze je zde rubrika peugeot 307? no a ze je amerika peugeotu nezaslibena, to mi nevadi. jedeme tam kvuli necemu jinemu. ale do schoaux do francie
(peugeoti muzeum) se taky chystame :o)... mej se fajn. michal -
« pro Michala
Myslim, ze uz jsem to tady psal, ale pred trema roky jsem mel taky 306ku (1.6 XR), takze ji taky znam dost dobre (i kdyz denne na ocich ji (bohuzel...) nemam), ale presto mi prijde ten novy hatchback/kombi velmi zajimavy. Ale jinak jsem taky spis konzervativni co se tyce prevratnejch zmen v designu aut, nastesti vsak Peugeot vzdycky prisel s necim vyvazenym. Tobe se libi to soucasne kombi/break? Hodne se mluvilo o motorech do 206ky pro nas trh, to XSi se bude dovazet? Pokud budes chtit, tak Ti do te Tve rubriky "autem po USA" napisu nejake ty zkusenosti, co se mi tady podarilo nasbirat, ale uz ted Ti muzu napsat (jako reakci na to, ze v Kalifornii snad jeste nebude v kvetnu draho), ze tam je hezky a teplo vpodstate celej rok a ceny na rocnim obdobi az tak prilis nezalezi. Tezko posuzovat "sezonu" z naseho stredoevropskeho pohledu, kdy sezona=leto, napriklad na Floride je hlavni sezona od podzimu do kvetna. Ale at je to jak chce, kazdopadne se priprav na prijezd do zeme zcela jednozncne Peugeotu NEzaslibene... :o(
Přihlásit se • Zaregistrovat Pro přispívání do této diskuse musíte být přihlášeným registrovaným uživatelem!
Dakujem