PEUGEOT - obecne
Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > Peugeot
-
« Re: nafta x benzin
Mám 306-ku s obsahem 1586, sice hatchback, nikoli Combi, ale pro tyto účely je to fuk.
Startuje vždy spolehlivě, na volnoběh to drží počítač na 900 otáček. Motor se rychle zahřeje na 90 stupňů a pak na nich drží přesně i v srpnovém jižním horku 1000 km v jednom kuse a necítím v naloženém autě žádné výkyvy ve výkonu.
Průměrná spotřeba pro 3 osoby + plno zavazadel
7.36 l/ 100 km při jízdě neekonomickým způsobem:
140-175 km/h po dálnici střídané s popojížděním v zácpě. Naložené to jede 160 km/h i do mírného stoupání, plyn na podlaze jsem neměl nikdy. Motor je hlučnější, abych slyšel dobře autorádio, muselo motor přeřvávat. Nedostatek tažné síly motoru jsem nepociťoval nikdy. Těch 140-175 km/h to jede po rovině na 4000 - 5000 otáček.
Jinak při běžné jizdě po silnicích I. třídy
má motor klidný chod při 2500 - 3000 otáček po rovině a do kopce. Živá akcelerace se projeví přes těch 3000 otáček.
To, co dělá požitek z jízdy, je však chování v zatáčkách. Tu specialitu 306-ky, natáčení zadních kol, zřetelně cítíte v táhlých serpentinách, tam to výrazně zvyšuje stabilitu a ruší nedotáčivost.
306-ka je už od pohledu nízká a široká a tím dobře sedí na silnici.
-
« nafta x benzin
Peugeot je v povedomi vetsiny motoristu vyhlasen spise naftovymi nez benzinovymi motory. Zajimaly by me vase nazory a zkusenosti prave s temi benzinovymi, konkretne s temi, ktere se montuji do 306 Combi, uvazuji o koupi a preci jenom u osobaku jsem spis priznivce benzinaku. Diky! -
« Re: 106 xnd
Já mám něco podobného u 309. Při rychlosti asi 80 km/h se mi rozcuká volant, pak to přestane a začne zase až při 120 km/h. Ještě horší je to při brždění. Kola jsem nechal vyvážit, brzdy mám nově opravený, tlumiče se zdají O.K. V servisu měli auto zvednutý a žádnou závadu nebjevili. Na geomerii náprav to taky moc nevypadá, protože se pneu sjíždějí pravidelně. Je to dost nepříjemný, hlavně při tom brždění, ale vyhazovat peníze za opravy metodou pokus - omyl se mi moc nechce. Má někdo nějakou radu? Diky. -
« 106 xnd
Lidi,nemáte náhodou nekdo zkusenosti s lozisky predni napravy,respektive-cuka mi rizeni jako by byla nevyvazena kola, ale neni to tim,protoze to dela i pri pomale jizde.Nehreje se to,myslim tedy,ze to nejsou ani kousle valecky.Moc uz toho tedy nezbyva.Dalsi dotaz,jak doma opravit nesvitici ovladac topeni,jezdim hodne za tmy a dost me to stve. dik. -
« Re: servisni knizka 205, 306
...vim. mam doma knizku na 205 (original) a 306 (a 405) kopii (resp. jedna se o orignal - cesky
preklad, ale v hrozne kvalite, 405 to same). jinak na ty starsi se to bude shanet blbe, to je jasne. zmus se optat u Peugeotu v koline, tam jsem to kdyzsi ja shanel. Auto Svec Kolin Havlíčkova 600,
Kolín, Havlíčkova 600, Kolín, tel: 0321/25284, 713088-89, fax: 0321/26009. hodne zdaru. michal. -
« Re: 607
607 je peknej hnus. Francouzi zjevne okopirovali svetla S-klasy, aby svuj smejd ve vyssi stredni tride dostali opticky na roven tridy luxusni - dost ubohej trik, doufam, ze to nebude nikdo kupovat. Interier 607 je cosi ve stylu Mazdy-jedny z nejhorsich interieru vubec, jinak ale *nejsem* proti Peugeotu zaujatej, pouze vim, ze delaj zaostaly auta... -
« Re: 306 XR motor 1.4 r.v. 1995
Ja koupil ojetou 306-ku 1.8 a je pravda kdyz jedu sam, je to zbytecne silny, (kazdou chvili hvizdajici gumy), ale po dalnici se neda nevynachvalit. I se spotrebou 7.1 l / 100 km v prumeru 140-150 km / h. Po meste ale spotrebu jeste nemam spocitanou (radsi?).
P.S. Nema nekdo el. schema napojeni pridavnych svetel? Francouzi maji kabely rozvedeny, ale bez planku me to je k nicemu. (mam verzi XT) Dekuji i za pripadny odkaz na WEB -
« Připravovaný Peugeot 107 a 307 na rok 2001
Na adrese [odkaz] a
[odkaz] jsou obrázky nové řady Peugeotů. Je z toho vidět, že PSA zcela opojena úspěchem 206-ky teď začne dělat všechny modely na jedno brdo. Začalo to už novou 607-kou. Zadek 307-ky se trochu inspiroval u Fiatu Bravo. Začíná se to podobat i nové línii Fordů. V roce 2000 asi budou všechna světla špičatá a každé auto bude vajíčko.
-
« Re: 206 XR Presence 1.1
...ja jsem jel XR 1.1 Presence pouze pri predvadeci jizde. takze nemuzu moc soudit. svezeni velice pohodlne, auto je mnohem vetsi zevnitr, nez z venku. v 1.1 ma solidni odstuch (je mala a lehka), skvela ucinnost brzd... pohoda, jazz. tohle je strucna charakteristika: motor: 1.1 (60 k/44 kW), typ karoserie: 3 a 5-ti dveřová, standardní výbava: airbag řidiče, imobilizér,
tónovaná skla, pásy s programovým upoutáním, výškově nastavitelný volant, dělené sklopné zadní sedadlo 1/3-2/3, pylový filtr, příprava na rádio + 2 reproduktory, digitální hodiny + indikátor servisního intervalu, posilovač řízení, centrální zamykání s dálkovým ovládáním, elektrické ovládání
předních oken, variabilní sedadlo s úložným prostorem, otáčkoměr, nárazníky v barvě karoserie... pro vice informaci se koukni na [odkaz] recenze je na periskopu: [odkaz] cena je od 299 tis. myslim si, ze je to fakt dobre auto a pri vyberu motoru je potreba uvazit k cemu je auto primarne urceno. jestli do mesta pro jednoho, nebo na vikendy pro 4. stastnou ruku pri vyberu preje michal.
-
« Re: vyroba
Prvni mesto na Francouzskych hranicich s Nemeckem je Mullhouse, kde je obrovsky areal Usine-Peugeot, kam je odbocka primo z dalnice a vedou 3 pruhy tam a tri zpatky a tam vyrabeji 306-ky, ale kupodivu taky 206-ky, protoze jich na parkovisti za plotem maji asi tak desitky tisic - pokud jsem na tu dalku proti slunci byl schopen rozeznat, co to tam vlastne stoji :-) -
« Re: nove kousky...
Mam 306-ku a moc me zajimaji obrazky i technicke detaily 307-ky - kde se to da najit ??? Ne, ze bych si ji mohl koupit, ale ciste ze zajmu, kam se * design a technika, co zustalo atd.
Mimochodem nevi nekdo o levne moznosti pridelat do 306-ky z r. 1997 meric okamzite spotreby paliva ? -
« Re: 306 XR motor 1.4 r.v. 1995
Koupil jsem ojetou 306-ku 1.6 z roku 1997, to je 90 koni. Kdyz v tom jedu sam, je to zbytecne silny, kdyz jsem vezl 3-clenou rodinu a kufry do Spanelska, je to uplne akorat a dekoval jsem si, ze jsem si neporidil 1.4 motor. Ujel jsem 3400 km se spotrebou 7.36 l / 100 km a to jsem vetsinou jel 140-150 km / h. Jinak to takhle nalozeny jede do mirneho kopce bez problemu 160, pro rovine 180.
Teplota motoru se po 5 minutach ustali na 90 st. a v srpnovem horku po 1000 km ujetych km za den se rucicka teploty ani nehne, motor neztraci vykon. Takze moje rada: pokud s tim autem chces jezdit sam nebo ve dvou nenalozeny a maximalne po republice, klidne vem 1.4-ku. Pro rodinu a zavazadla ani nahodou, pokud si nechces pripadat jako v embecku. Na OB-leasingu nabizeji 2 roky stary vraceny leasing 1.4 ky za 225 000: vzhledem k zarucenemu povodu je to dost dobra nabidka.
Přihlásit se • Zaregistrovat Pro přispívání do této diskuse musíte být přihlášeným registrovaným uživatelem!