PEUGEOT - obecne
Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > Peugeot
-
« Re: praskání ve dveřích
Nevim, co tim praskanim myslite. Ale mel jsem uz dve 309-ky a u obou dvere takk trochu na nerovnostech klapaly. Zjistil jsem, ze je to v zamku. Nebyl uvolneny - stacilo promazat kolicek v karoserii a take zamek ve dverich grafitovou vazelinou. Ta asi vyrovnala mensi netesnosti a bylo po klepani. Byly to ale 3-dver. verze, kde jsou dvere tezsi a delsi... Tak nevim, zda jsem Vam poradil. -
« Peugeot
m: Já s kámošem nebo ještě jeden člověk tady v Praze, ale záleží co máš za pažouta...
gogocx: taky sem ho ztratil nekde :-(
td: jojo, pažoutí diesely žerou hodně hodně málo, 205 v D 5l při lehký noze
cowrey: to je těžký... jestli maš stabilizátor, spojovačky atd. v pořádku, tak řízení nebo kotouče... -
« 106 xnd 2
tak uz vime co to bylo,odeslo lozisko v klice zadni napravy.Musi byt nova napravnice a mozna i kliky.Nemate to nekdo za slusnou cenu doma? moje 106 ma jeste 4 diry v disku a zabozrouti to samozrejme vymysleli tak , ze bubny z nove napravy nejdou na starou a naopak.Asi budu vozit dve rezervy. Cau. -
« Re: nafta x benzin
nazor...? ale jo. :o) neni z toho zrejme, jestli se jedna o koupi noveho breaku, ci starsiho. jestli noveho, pak bych zvoli (jedznoznacne) HDI. kdo v tom nejel, a vaha, at se v tom jde svezt. fak supr. hluk zadnej, tah odspoda, spotreba minimalni, nejvetsi kroutak pri 2200 ot., delsi servisni krok... fakt bych nevahal. ja jsem jel ve 306ce 1.6 htb. s klimatizaci. normalne na jezdeni pohoda, s klimoskou byl znat pokles vykonu. (predjizdeni....) jinak nemam moc zkusenosti s peugeotama v benzinu (106 1.1 a 206 1.4). mam 306 htb turbodiesel... :o). naprosta a maximalni spokojenost. nekdo rika, ze se nafta leje akorat do traktoru... :o) me to je jedno. ja nedam na nafticku dopustit a fakt si mysluim, ze to hdicko je genialni. ted je nejakej turbodiesel nreak 1998 na autohandl.cz ([odkaz] a nebo bezinak ([odkaz] dobrej kup preje michal.
Přihlásit se • Zaregistrovat Pro přispívání do této diskuse musíte být přihlášeným registrovaným uživatelem!