PEUGEOT - obecne
Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > Peugeot
-
« Re: Spotřeba 106 1.1i ve městě :-(
Moc nevěřím názorům, že jízda z kopce bržděným motorem je ekonomičtější než na neutrál. Na neutrál možná bude vyšší spotřeba na jednotku času, ale za tuto časovou jednotku ujedu delší vzdálenost, takže podle mě to bude ekonomičtější na neutrál. Navíc si nedovedu představit ten dlouhý prudší kopec, na kterém by se to mělo podle vás při brždění motorem projevit. Teď jsem slyšel, že v Paříži se rozmohly koloběžky, to je pak ekonomická jízda. Na VŠ jsme se tak taky dopravovali a kromě recese to byla i dobrá zábava. Do města výborná věc. -
« Re: Spotřeba 106 1.1i ve městě :-(
.. je to jednak o "volném dojezdu", tj. délka dojezdu auta po zařazení neutrálu z urč. rychlosti - a tady bývaly obrovské rozdíly.... a jednak: s kopce na neutrál (+brzda) to žere víc než brzdění motorem už proto, že při brzdění motorem ti motorem "hýbe" kinetická energie "jízdy s kopce" a motor nemusí mít tolik paliva na to, aby vůbec běžel -
« škubání při rozjezdu
Problémy, které máš u 106 při prvním startu zatím nepozoruji, moc nejezdím - laboruji s ucházejícím kolem,ale stejné problémy má manželka na služební feldě 1,6(najeto 6000km). Vyzkoušel jsem dvakrát plyn na doraz - krátce a auto se rozjelo perfektně, když to neudělám tak mám s prvním rozjezdem velké problémy. -
« Re: Spotřeba 106 1.1i ve městě :-(
Jenže já to pořídil jen do města. Měl jsem na město Š105 LPG, žrala 12,5 l plynu a sypala se. Řekl jsem si, že 106-ka bude jezdit sice na dvakrát dražší benzín, než LPG, ale s poloviční spotřebou, tak to výjde nastejno. U Š105 hlavně v zimě jsem na celé 3 km dlouhé trase nemohl vypnout sytič, aby to nechcíplo. Věřil jsem, že elektronické vstřikování umí tu spotřebu od rozjezdu zoptimalizovat. Zajímalo by mě, zda je ekonomičtější jet z městského kopečka na 4-ku bez plynu nebo na volnoběh. Někdo tvrdil, že na volnoběh tam jde víc benzínu, ale zase to tolik nebrzdí. Kolik udělají světla ? Možná nejde ani tak o pár korun, ale o "sport" - vyšolíchat každodenní trasy do "dokonalosti" a přitom samozřejmě nebrzdit provoz. Je to na téma jak využít kinetickou energii. Zajímalo by mi třeba, jak dlouhé trase, kterou člověk jede plynule 55 km/h odpovídá jedno rozjetí z hlediska benzínu. -
« Re: Spotřeba 106 1.1i ve městě :-(
To s tou dlazebni kostkou se mi stalo na vojne. Jel jsem vojenskym zigulem 2107 a asi v 80 km/h jsem najel na kostku 25 x 25 x 5 cm ( pouzivala se na chodniky, nevim co tam delala ). Trefil jsem ji levym prednim kolem a protoze ma v predu tezky 1500 motor, udelalo to tlumenou ranu a pres zavrena okna bylo slyset psssss... . V te rychlost jsem mel co delat, abych udrzel volant v primem smeru, zacalo to neskutecne tahnout doleva. Vysledek byl prorazena pneumatika o rafek. Nastesti to byl erar. -
« Spotřeba 106 1.1i ve městě :-(
Tak jsem nabral plnou nádrž, přesně 45 litrů a změřil spotřebu ve městě. Sice jsem neočekával zázračné hodnoty, protože často za den jedu já nebo manželka třeba 10 tříkilometrových úseků, takže jsou to samé rozjezdy, ale přesto mě to zklamalo: 8,04 l/100 km. To jsem se aspoň já snažil šetřit maximálně a na pedál plynu jsem spíš dejchal, než že bych na něj šlapal.
Doufám, že to není spáleným katalyzátorem jak mi při výměně dali o těch 1/2 cm nad rysku olej s tím, že je to správně 3.4 litru.
Navíc jsem v noci za tmy při jízdě k pumpě najel uprostřed vozovky na rozlomenou dlažební kostku zadním kolem a zničil jsem pneumatiku i ráfek. V úterý zaplatím pneuservisu asi 3300,- Kč: 1920,- Kč Michelin Classic 145x70xR13 T2, ráfek 975,- bez DPH + práce.
-
« prodej: gumy 14ky michelin (obute) a goodyear
nechcete si prikraslit sveho peugeota? prodam obuta kola - hlinik dezent - 6,25*14" 5 paprsku, roztec 100 mm - peugeot, na tom michelin classic h 185/65/r14. najeto cca 10 000 km, rok stare. dale fungl nove goodyeary 185/65/r14. -
« Re: peugeot news
...jeste jsem zapomnel... je to obcasnik, zhruba 4x za rok. pro zajemce mam vsechna cisla. je to vzdy 1/2 textu cesky a ten samy clanek hezkou anglictinou. obcas neco z toho "ukradnou" a daji na web u periskopu.cz. zkus tam hledat. je tam napr oxia, 206gt, 406hdi... -
« Re: 607
nic takoveho nebude. myslim tim zdrzeni vyroby. resp. nenastalo. vyroba je v plnem proudu. je fakt, ze pri jizde mezi kuzelikama, pri prudkem ubrani plynu se auto projevilo jako SILNE pretacive a jelo jen po dvou kolech. esp bylo zaskoceno a vyhodnotilo situaci pozde. vse je odstraneno a otestovano. novy podvozek - tlumice, pruziny, tuzsi, ale stale komfortni, sirsi gumy, jiny tlak v pneumatikach, resp. jeho presna hodnota. nesmi dojit k podhusteni. vse otestovano (novinari, technici, i notari-aby nedoslo k pochybovani). po techto upravach absolvovala 607ka VSECHNY testy v pohode. no, venku se uz prodava, u nas to bude koncem zari. tesim se. jeste bych byl radsi, kdyby se u nas prodaval model feline, ale to je hudba budoucnosti. uz jste videli peugeot news? pisou tam o natilu. zajimave... -
« 607
Peugeot umi delat designove skvosty.Treba nova 607 je naprosta bomba.Bohuzel jsem cetl testy ve kterych psali,ze to auto ma totalne spatny podvozek.Tusim,ze v nejakem losim testu se temer prevratil na strechu.No snad to francouzi napravi.U 607 by byla skoda,kdyby se jeji vyroba nejak dramaticky zdrzela. -
« Re: P106 manuál
Na Vltavě si koupíš knížku od Koppa, mám jní taky, dodání kurýrem do 2 dnů. Knížka dobrá, ale štvou mi tam nákresy, které jsou zvlášť nepovedené, člověk neví, zda je to palivové čerpadlo nebo obrázek ženský od Picassa, jinak ale i kvůli textu se to vyplatí koupit.
Pokud máš 106-ku, napiš, co rozjezdy polostudeného motoru a vůbec chování plynu na 1. převodový stupeň při prvním (!) rozjezdu. Už dva jsme se tu shodli s problémy.
Škubání jsem dost omezil rozjezdem typu "chudák spojka", kdy protočím motor na volnoběh, držím plyn při rozjezdu ve vyšších otáčkách a hodně to reguluju spojkou a úplně jí pustím až tak po 10 - 15 ujetých metrech, pak se to škubání neprojeví. Ale stačí už druhý rozjezd a auto se chová úplně normálně a člověk už nemusí tu spojku takhle ničit. Prostě při prvním rozjezdu má motor tendenci chcípat a dodávka směsi začne být přerušovaná, jakmile dostane zátěž = spojka mu "podá" auto. Stačí znova vyšlápnout spojku a je to OK. -
« Re: P106 manuál
u nas je to, obecne, dost bida. nejenom na 106ku, ale na cokoli, co nevydala grada. i k novemu autu dostanes knizecku, ve ktere v podstate nic neni. vsechno mas nechat na odbornem servisu.... :o(
myslim, ze vysla 205, 309 a 405ka. cena kolem 300,- kc.
Přihlásit se • Zaregistrovat Pro přispívání do této diskuse musíte být přihlášeným registrovaným uživatelem!