PEUGEOT - obecne
Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > Peugeot
-
« Re: Kabeláž 106
A o tom to právě celý je - pokud se má s cenou za bourané auto + clo + Euro II + přihlášení + oprava vejít mezi konkurenci, pak to z originál dílů dělat nemůže a musí si umět poradit. Někteří to dělají tak, že tou opravou to bourané auto totíálně znehodnotí, jiní to umí levně, ale obstojně. Viděl jsem oboje varianty. Zatím se mi zdá, že je šance, že by tenhle automechanik mohl patřit mezi ty druhé. -
« Kabeláž 106
2TomaszPlzne: jen pro zajímavost, když jsem chtěl kdysi opravit koncovku-konektor na zadním světle, tak mi v Peugeotu řekli, že jen konektor nelze, nutno dát celý svazek kabeláže a ten pro zadní svítilnu stojí 1500,-. Podělané originály, ať se pak nediví, že to každý látá jak se dá. To je tak na okraj k té Tvojí ceně do 2000,- za celkové překabelážování elektriky.
-
« Re: m
děkuji i za jakoukoliv kritiku. Pokud máš někde aktuální loga peugeotu, popř. typové označení a další loga (Peugeot sport atp. ...) , tak bych tě poprosil o zaslání na malbar@cbox.cz a určitě vše napravím :o)Budíky na jakýhokoliv peugeota uděláme...pokud nám je pošlete na adresu, kterou najdete na [odkaz] Moc díky a zase příště! -
« Re: RSD polepy - foliacut.
...tak jsem si projel jeste jednou, v klidu, stranky s polepy a musim rici, ze jsem se zmylil. psal jsem cosi o trickach adidas od vietnamcu. je to blbost! usoudil jsem tak podle toho, ze tam nabizi na peugeoty stara loga a napodobeniny log jednotlivych typu. to je peugeot. nabizi vsak na spoustu dalsich aut a tam kvalita jde prudce nahoru. maji dost veliky rozsah a zaber. v oblasti motorsportu to maji taky zmaknute, docela rad bych videl nejake auto po 3 letech celorocniho provozu a 1x mesicne myte v klasicke benzinkove mycce. takze zaverem soudil-li nekdo stranky pod vlivem toho, co jsem napsal, necht se podiva jeste jednou. michal. ps: asi jim budu muset dodat aktualni loga :o)... -
« Re: Pro info Hafíkovi - oprava 106-ky
Ten automechanik spolupracuje s dovozcem bouraných Pažoutů - vysvětloval mi to - ten dovozce má nějakou smlouvu s jakousi firmou v Bavorsku, přes kterou prý jde většina bouraných Pažoutů, on to doveze, za roční paušál 75 000,- Kč u výzkumného ústavu v Praze to všechno v Praze protáhne přes testy na Euro II (prý to prochází od r.v. 94-95, občas i některá 93, pokud ne, je aspoň na ND), tenhle automechanik se svou partou je pak opravuje a ten dovozce je prodává opravené. Dělají jen Peugeoty, teď prý ještě přiberou Fordy, protože mají výhodnou možnost. Zákazníkovi to prodávají tak, že mu ukážou auto rozbité a sepíšou smlouvu o koncové ceně za opravené a přihlášené auto a dají i vybrat zda opravovat z nových dílů či repasovaných. Takže tenhle automechanik by tomu měl rozumět a musí mít tučný zdroj ND na opravy a tvrdí, že zásadně nekupuje kradené díly, ale že mají přesně zdokumentováno, ze kterého procleného vraku co bylo a že už tam jednu kontrolu měl a O.K. -
« Re: Pro info Hafíkovi - oprava 106-ky
Musím si s ním o tom promluvit trochu podrobněji, co má za autodiagnostiku a jak to testoval atd. Zatím mi vyúčtoval 2000,- Kč za:
- kompletní překabelování elektriky Siemens kabely (35 kabelů)
- výměna Bosch vstřikovacího čerpadla za jiné z dovezeného vraku z Německa
- diagnostiku počítače, kontrola čidel, svíček, ... - při hledání závady škubání.
- opravu palubní desky, tachometru, palivoměru včetně výměny některých dílů (prasklý kryt) za repasované
- upuštění přebytečného oleje a orientační změření emisí kvůli katalyzátoru
- opravu zásuvky 12V
Čeká mi ještě výměna ventilátoru topení 500,- + 100,- práce, reostat palivoměru, výměna svíček, oprava zámku dveří a dořešení toho škubání, které neodstranil, takže při té příležitosti si to nechám vysvětlit podrobněji. -
« Re: Pro info Hafíkovi - oprava 106-ky
Tome, "počítač je po proměření O.K.", tomu mám rozumět, jako že Ti vyvolal registr závad? Máš na mysli diagnostiku ECU motoru? Zajímalo by mě, jestli z takového servisního zákroku je nějaký výstup, byl jsi u toho? A kolik ta diagnostika stojí? Taky bych si ji nechal asi udělat, už ze zajímavosti, ale muselo by to být za levno, jinak je to na hov--. A to chodíš k automechanikovi který se specializuje na Pažouty? (když má na to diagnostiku?). Dík za info.
-
« Re: Pro info Hafíkovi - oprava 106-ky
Taky ovšem mohu potvrdit nezávislost na okolní teplotě, protože ani vedra posledních dnů nezabránily motoru ve "vychladnutí". Zkusil jsem, jak se to chová na plný výkon, jestli nebude přívod paliva taky stačit, jel jsem kousíček po neplacené dálnici, čtyřka šla na 135 km/h, dál ne. Ani nevím, jestli je to u toho 4-kvaltu normální nebo jestli to má jet rychleji. A denní počítadlo km už zase nejde, chvíli fungovalo po opravě, ... -
« Re: Pro info Hafíkovi - oprava 106-ky
Volbnoběh jako plynule snížuje otáčky, pak to nějaké čidlo zaregistruje a skokem je upraví. Ale jak jsi to teď popisoval, tak můj případ je úplně to samé PLUS občasné chcípnutí na volnoběh PLUS to, že vyšlápnutí spojky už nepomůže PLUS teď nově občasné zpoždění akcelerace na jakoukoli rychlost. Možná ty svíčky taky hrajou nějakou roli. Teď zrovna se mi rozbil ještě zámek u řidiče a musím zamykat zevnitř. Ještě k tomu chcípání: možná taky na to má trochu vliv množství paliva v nádrži, jakoby na plnou nádrž to dělalo menší problémy, než s poloprázdnou, ale možná je to jen falešný pocit - pak by to byla palivová pumpa. Ten automechanik mi opakovaně tvrdil, že počítač je proměřenej a O.K. a že opravdu ta původní vstřikovací jednotka chvílema vypadávala a ta nová že dává správně, takže v tom závada byla minimálně taky. Jenže kde ještě jinde ? Jeho názor, že je to svíčkama, moc nesdílím. -
« Re: Pro info Hafíkovi - oprava 106-ky
Tak se mi Tome zdá, že Tvůj škubochcíp není úplně stejný jako můj problém. Mě to ještě nikdy nechcíplo, a to ani v nejtužší zimě (venkovní teplota na to stejně nemá vliv, to jsme se už shodli). Možná je to tím, že když cítím že by to chtělo zaškubat při rozjezdu na 1, tak prostě vyšlápnu spojku, a pak ji pomalu opět pouštím, rychle přeřadím na 2. Většinou to na tu dvojku ještě tak prvních 10 metrů nejde plynule za plynem, jako by to mělo škytavku , jakoby nějaká nečistota ucpávala chvilku přívod paliva, ale když trochu víc šlápnu na plyn tak se to hned po těch zhruba 10 metrech chytne a je po problémech. Tobě to zdá se dělá mnohem větší paseku. Proto to beru tak, že mi to auto prostě dělá, ale dá se s tím klidně jezdit. Přesto bych to rád vyřešil, a Tobě se vůbec nedivím, pokud Ti to chce i chcípat. BTW teď jsem jezdil převážně po okreskách trasy do 30 km, a spotřeba vypadá tak na 5,0 l/100km. Ještě k tomu škubámí, já vcelku dobře poznám hned po nastartování že to bude chtít škubat, protože volnoběh trochu zakolísá, kupodivu spíš otáčky vystřelují chvilkově do vyšších, což je asi ten důvod že mi to pak nechcípe. Ten volnoběh mě štve skoro víc než ty rozjezdy. Naštěstí to nedělá vždy, ale občas. A co Tvůj volnoběh po nastartování déle stojící 106ky? -
« Re: Pro info Hafíkovi - oprava 106-ky
Přehlížet ... Jenže právě koukám z kanceláře, jak na stošvestičku praží slunce a šel jsem si jí přeparkovat do stínu, aby se pak s ní dalo odjet. Nastartuji, motor běží klidně, dám jedničku, přidám plyn, radši malinko víc, pouštím spojku a slyším, jak jdou otáčky dolů, tak rychle znovu vymáčknu spojku, aby to nechcíplo, a motor stejně chcípnul. Auto rozpálené od sluníčka, říkam si, jak to bude v zimě ... Znovu to natočím, rozjedu na jedničku, bez problémů, dám na těch pár desítek metrů dvojku a motor sice neškube, ale škrtí se. Mám se s tím smířit a říkat si, že to vždycky prvních pár kilometrů přetrpím ? Když s tím jezdím vždycky hlavně jen těch pár kilometrů ? To jsem si mohl nechat tu starou Š 105 LPG, ta chcípala furt taky, ale člověka to aspoň tolik neštvalo, protože jí bylo 17 let. Jinak je to skvělé přibližovadlo, které všude vejde, sympaticky se ovládá, když jedu k narvanému parkovišti u Tesca, jsou tam volné jen parkovací místa, která jsou zkrácená betonovým květináčem s nějakým stromem, protože se tam žádné auto nevejde. Žádné, kromě toho mého. Je sranda, jak tam krouží ty kombíky a hledají místo a já bez problémů zaparkuju hned. Nebo když projedu ucpanou ulicí, kde parkuje vykládající dodávka, co nenechá volný pruh, já se tam protáhnu a luxusní vůz za mnou tam tvrdne a nadává, než to vyloží... -
« Re: Pro info Hafíkovi - oprava 106-ky
S autama je to jak s lidma, jak zajdeš k doktorovi (do servisu), hned Ti něco je, a div neumíráš. Chce to jezdit a jezdit, drobnosti přehlížet, mimo nutnou pravidelnou údržbu. Hmm, hloupá rada, ale třeba já od doby co auto jezdí k profi pažoutům, tak je na tom řekl bych hůře, ale to je spíš tím servisem, viz Tomova stejná zkušenost s přelitím oleje apod. Profíci jen cenami, takový šikovný automechanik je k nezaplacení. -
« Re: Pro info Hafíkovi - oprava 106-ky
To s tema zavadama je sranda. Nechal jsem si vymenit rozvodovy remen a napinaci kladku rozvodoveho remene. Zdalo se mi, ze zejmena studeny motor nema perfektni zvuk. Vymenili mi pritom i klinovy remen k alternatoru, ktery uz byl cely rozlamany. Zvuk motoru se znatelne zlepsil, ale nyni bylo zase na teply motor slyset znatelne cvakani ( proste nebylo predtim slyset, kdyz byly hlucnejsi klinovy, rozvod. remen a napin. kladka ). Mysleli jsme, ze to delaji hydraulicke ventily diky spatnemu oleji. Nezdalo se mi to, protoze olej mel 7 000 km. Znovu jsem zajel do servisu a magnetoskopem zjistili, ze to dela vodici kladka. Teprve ted to je O.K. Jedna zavada muze skryvat jinou.
Přihlásit se • Zaregistrovat Pro přispívání do této diskuse musíte být přihlášeným registrovaným uživatelem!
ps: ted to testuji a servr tuningu je dost pomaly, proto pri natahovani, prosim, vydrzte.