PEUGEOT - obecne
Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > Peugeot
-
"-- skrytý --" 13.02.03 10:15
« Re: opravy
Ad turbo - znám případy, kdy lehlo okolo 200tis - ale většinou vinou špatného oleje, mizernou údržbou a špatným zacházením. Naopak znám kousky těchto Peug. TD, co maj při dobré údržbě přes 300tis km naprosto v pohodě.
Intervaly výměny? To je dost individuální. Dost se sype přední náprava - není divu, na těch tankodromech - ale nejsou to nijak horentní částky. Taky dost odcházejí poloosy - je ale dost firem, co je repasují, takže taky žádný velký problém. Jinak asi nic - rozvody jsou udělané, jak jsi psal, takže je na nějakých 80tis km klid, olej cca po 10tis km. -
« Re: Prosíííím pomozte - sedan nebo hatchback
To se chce fakt pobavit s mechanikem, já myslím, že turbo vydrží u 66kw hodně přes 300, repasi turba si dělal i na vlastní auto, takže pochybuji, že by s tím měli špatné zkušenosti. Je pravda, že to umí jenom dvě dílny v Čechách, jedna je v Brandýse. Podívej se na www.krokous.cz a chtěj Valdu. -
« Re: Prosíííím pomozte - sedan nebo hatchback
Dík,
ale kolik by mělo to turbo vydržet? 200? 250? Co se týče repasu - četl jsem tady příspěvky že repase vydržej tak 10-15T a odcházej do věčnejch lovišť.
Co se týče těch rozvodů - je to dobrej známej (on mi dělá auta a já a jeho rodině léčím PC) - takže ty rozvody a náplně jsou nový a je to v ceně :-). Ten hatchback byl bouranej podobně jako sedan, akorát s větší silou :-(. Jo eště sem zapomněl - hatchback má navíc airbag.
Petr -
"-- skrytý --" 13.02.03 09:29
« Re: Prosíííím pomozte - sedan nebo hatchback
306TD se 165tis km bych se vůbec nebál, pokud se o to auto někdo staral, nevidím důvod, proč by nevydržel dalších 100tis... Ten 1,9D bez turba, navíc méně jetý, bude sice ještě větší držák, ale podle toho popisu bych asi vzal ten TD hatch - přeci jen s turbem to jede o poznání lépe, hatch mi přijde praktičtější než sedan, a ta výbava taky není k zahození.
Ten známej je opravdu dobrej známej, je na něj spoleh? Když ti vyjmenuje, jak to bylo ťuklé, a co všechno se na tom autě za ty 4 roky dělalo, dá se tomu věřit? Pak bych to asi neřešil... Pokud to chceš nechat prohlídnout ještě i jinde, doporučoval bych ti spíš toho Imaximova známého, 306-ky zná určitě líp než já.
Jinak, na orientační ceny se mrkni do Annonce, 150tis mi nepřijde zrovna nejlevnější, ale pokud je to kvalitní auto, celkem tu cenu chápu. I když, nějakou tu kačku by slevit mohl :))) -
« Re: Prosíííím pomozte - sedan nebo hatchback
Zdar, podle popisu bych šel do TD, lepší svezení, turbo by mělo vydržet, pokud ten chlapík není prase a jestli dělal údržbu a měnil pravidelně věci, jenom tankuješ. U čerstvého dovozu tě čeká minimálně výměna rozvodů a všech náplní, možná brzdy .... Asi tak, počkal bych až se ozve oddie, nabídl bych mu slušný obnoś a požádal ho, aby si ty auta prohlídnul. Nebo mám sám mechanika co dělá zejména peugeoty a citroeny. Jak byl ten hatchback bouraný (já vím už je to pár let a můžou ti vyprávět pohádky, ale schválně). Navíc turbo lze repasovat, i když je to pálka - asi 15 tkč, ale nový stojí dvakrát tolik. -
« Prosíííím pomozte - sedan nebo hatchback
Ahojky,
měl bych na vás velkou prosbu...
Stojím teď před rozhodnutím, ze kterýho mám noční můru :-(
Známej vozí z francie a německa bouraný pežoty a tak jsem si mu taky řek o jednoho. Nechtěl jsem nic drahýho a tak mi nabíd 306 1,9D (sedana 47kW)
- je to tuším 8/1996, má najeto cca 100T. Ve výbavě je jen centrál a posilovač. Auto bylo lehce bouchlý na pravej předek - nic hroznýho.
Cena by byla zhruba 140T.
Už jsem byl rozhodnutej že ho vezmu, ale jeho kolega si od něj koupil skoro novou 206ku a jako protiúčet nabíd 306 hatchback (kterej mu ten známej přivez asi před 4 rokama).
Ten hatchback by byl za 150T. Má najeto asi o 60T víc (asi 165T) a je z roku 1994. Ale má dobrou výbavu - elektrický okna, zamykání zpátečky, vyhřejvaný sedačky, dělený zadní sedadla, rádio... A hlavně je to turbodýzl (66kW) a má pár novejch věcí - ložiska v kolech, tlumiče atd.
Takže - co byste mi doporučili?
Nevíte náhodou jak je to se spolehlivostí turba? Vydrží aspoň dalších 100? Nebo spíš nebrat? Nebudu muset u toho sedana (co má 100T) dělat taky nějakou generálku po 150T? Ufff
Z praktickýho hlediska je jasně lepší hatchback - sedan má sice větší kufr, ale zase hůř přístupnej...
Co vy na to?
Dík
Petr
-
"-- skrytý --" 31.01.03 19:23
« Re: P 306 hatch
Ne, to skutečně nevím, žádného pežotího benzína jsem neměl. Nicméně nevidím důvod, proč by se měla 1,6 a 1,8 nějak výrazně lišit, pokud jde o spolehlivost, údržbu... (pozn.: 1,4 bych nebral). Obecně, tyhle 306-ky patří spíš k tomu slušnějšímu, co tu jezdí, je to celkem jednoduché a nenápadné auto, servisovatelné za velmi přijatelné ceny. -
"-- skrytý --" 28.01.03 07:45
« Re: P 306 hatch
Jak se říká - voják se stará, voják má... o moc víc ti asi neporadím. Já když něco kupuju, tak většinou taky přes Annonci. S benzínovým motorem ti neporadím už vůbec, já mám diesel. Co je to "aspon aby to trochu jelo", to je hrozně subjektivní věc, diesel taky jede... A kdo chce závoďák, ten si holt musí něco připlatit, koně se prostě musí krmit :)))