PEUGEOT - obecne
Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > Peugeot
-
« Všem škubařům s P106 1.1
Pánové, co vám 106ka škube, co máte za svíčky? Já tam mám Bosch, a dva lidé z branže mi tvrdili, že do Peugeotů, Citroenů ale i Renaultů se dávají z prvovýroby EYQUEM. Údajně jiné na Peugeoty nedoporučují, a co hlavně, prý s těma od Bosche jsou údajně občas dost problémy zastudena. Moc se mi to nezdá, ale asi zkusím svíčky vyměnit, třeba to škubání přestane, nebo se aspoň zklidní volnoběh studeného motoru. Tak co tam máte vy? -
« Re: P106 1.1 spotřeba
Tu som, nětreba ma hĺadať. Já stále škubu, ale mnohem míň, protože jsem se to už celkem naučil maximálně potlačovat - při prvním rozjezdu dlóóouhé pouštění spojky, pak opatrnost při několika dalších rozjezdech. Čeká mě ještě kontrola u odborníka, až bude volný. Zatím jezdím bez tachometru, protože ho furt nemají a ani já nemám čas postrádat auto na jediný den. Docela mi štve, že netuším, jakou mám spotřebu. Tu rychlost ve městě nějak odhadnu, ale to, že stojí počítadlo, mi štve. Jinak stošvestička jezdí parádně, neudělám krok pěšky, tak budu muset začít v ušetřeném čase běhat v parku, abych se do ní vešel. -
« P106 1.1 spotřeba
Protože tady diskuse zamrzla, TomasezPlzně asi ranila mrtvice ze servisů, tak se ozvu aspoň já. Nejnovější měření spoptřeby 6,2. Jezdím denně do práce po okreskách cca 60 km, a pak po městě(asi 15% najetých km) se spoustou zastávek. Byl jsem na seřízení motoru u nespecialisty na Pažouty - výměna vzduchového filtru a snížení volnoběžných otáček. Škubání při rozjezdu se malinko zlepšilo -není tak často. -
« Re: Tomasovi ze zPlzne
Ještě Tome zkusím proměřit kabely ke svíčkám, to by taky mohla být příčina, může být jeden špatný, a po zahřátí pak OK. Jak jsi to začal tak řešit, taky mě to nějak nedá. To by bylo, abychom na to nepřišli (když už to nezvládnou placený odborníci, že). -
« Re: Tomasovi ze zPlzne
Tak jsem si taky našel snad solidní neautorizovaný servis na Peugeoty/Citroeny, oproti autorizovanému (spatne zkusenosti) ve mě budí trochu důvěru, a hlavně ty ceny za práci ... Ptal jsem se Tome na to škubání, a chlapík tvrdil,že motory TU1M (obsah 1.1) to dělají, prý to je obvyklé u 205tek a i majitelé 106tek si na to stěžují. Čím to je ale nevím, nejspíš chyba software ŘJ, ale to by snad Peugeot měl nějak řešit ne? Přece mi nikdo nebude tvrdit, že to občas škube i majitelům nových 206tek, které se u nás prodávají vesměs se stejným motorem obsahu 1.1. Dělá to někomu? A proč si to dřívější majitelé nenechali za ty roky u Pažoutů opravit, udělat update software ŘJ, tomu nerozumím. Jo, a taky tvrdil, že palivovým čerpadlem to určitě není, už si nepamatuji ten argument proč ne, řešili jsme jiné věci. Musím vyměnit zadní ložiska na nápravnici, snad jen ta ložiska. Jinak podvozek fungl opraven (dělal jsem to postupně), takže mám nové všechny tlumiče, silentbloky a čepy předních ramen, čepy řízení, teď tu nápravnici. Je to znát, krásně si pluji krajinou ...
-
« Re: lauf
no třeba Mitsubishi Lancer Evo VI stačí k plnému výplachu 55mm tloušťky potrubí, a dokonce na tuto tloušťku musí mít udělaný restrikční difuzor, nejlépe hned vpředu za ústím svodu výfuku , který zužuje toto potrubí v nejužším bodě na 47mm a pak znovu navazuje 55mm. Pak to pojede. Ale dávat tam potrubí přes 80mm je podle mne zbytečné a neefektní (krm změny zvuku:o) -
« Re: Tomasovi ze zPlzne
Ted si mne Tome navedl k otazce, jestli Ti to skube i pote, co jsi po skuborozjezdu zastavil a vypnul motor? Myslim po znovunastartovani. To me jeste nikdy nenapadlo vyzkouset, dobra myslenka. Dalo by se tak mozna neco zjistit, nebo vyloucit. Treba vyzkouset nastartovat, chvilku nechat motor bezet, vypnout, znovu nastartovat a rozjezd. Jak to u Tebe tedy funguje? Ja to ted nevyzkousim, lezim nemocny. -
« Re: Tomasovi ze zPlzne
Mluvil jsem o tom ještě s několika lidma, kteří se pohybují v opravách a prodejích aut a už o podobné závadě na 106-kách taky slyšeli, či zažili a neví o tom, že by někdo věděl, co s tím, ale shodli se, že v Plzni u autorizovaných Pežotů je pan Korbel, což je dost chytrej chlap a prý by to jediný mohl objevit. Já se s ním setkal 2x při údržbě P306 a zanechal velice dobrej dojem, tak ho zavolám. Jinak většinou lidi tipují na elektronicky řízený sytič a jeho konstrukční vadu.
Dnes mi to zaškubalo i po 5-minutovém stání ! To je ale výjimka, jinak to potřebuje aspoň 3-4 hodiny. Zase ale po celé noci, když to čekám a úzkostlivě držím plynem a spojkou při rozjezdu stabilní otáčky, tak se mi povede neškubat. Jakmile si myslím, že je to O.K. a chci se razantněji odlepit, tak se to rozškube a pak už s tím nic neudělám, je potřeba to vypnout a znovu nastartovat - t.j. resetovat počítač - z toho to zase vypadá na softwarovou závadu, ale dost hádání, už jsem se netrefil víckrát, že. :-))
Přihlásit se • Zaregistrovat Pro přispívání do této diskuse musíte být přihlášeným registrovaným uživatelem!