PEUGEOT - obecne
Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > Peugeot
-
« Re: Taky Fiat škube
Nazdarek.Podle toho co pises bych rozhodne nerekl,ze to bude blba lambda sonda.Ja jsem se setkal s podobnou vadou u meho P405 -1.9i.Lambda ti zacina pracovat teprve pri teplote cca 300 °C.Teprve pri teto teplote ti vraci do ridici jednotky nejake udaje a zacina to ovlivnovat vstrikovani paliva.Jednoduse ji odzkousis,kdyz z ni odpojis draty a motor zahrejes na provozni teplotu.Ja sem ji u svyho auta odpojil a kdyz bylo studeny,tak naskocilo normalne.Teprve po zahrati motoru to zacalo blbnout.Takze lambda rozhodne ne.Podle mych zkusenosti bych to videl na cidlo teploty nasavaneho vzduchu(myslim ze je soucasti prutokomeru vzduchu) a jeste spis na vadny potenciometr prutokomeru vzduchu=(vaha vzduchu-pokud je u tvyho auta).Mohl by to byt taky ten potenciometr na skrtici klapce,ale dle mych zkusenosti to moc veliky vliv nema.Ten totiz snima polohu zavreny a nebo otevreny klapky kvuli volnobehu.Ja sem u svyho P405 zjistil,ze tam nekdo dal vahu vzduchu ze slabsiho auta(misto na auto 88kW tam byla z auta 75 kW) no a pak to samozrejmne davkuje jinak palivo.To auto s touhle vadou sem koupil v AAA a kdyz sem to jel reklamovat,tak mne vyfakovali.Tu zavadu sem hledal asi 3/4 roku a mezitim sem povymenoval dily asi za 10 tisic.(cidla,regulator tlaku,snimac polohy klapky...)Koupil sem na vrakaci tu samou vahu vzduchu co tam byla a blblo to este vic.Teprve kdyz sem oddelal viko a na potenciometru sem pridal cca 3-4 zuby,auto slo lip,ale uplne stejne jako pred tim.Teprve v Luja dealer co prodava Bosch mi rekli,jaky cislo je ty moji vahy,koupil sem ji na vrakaci a byl klid.Pokud chces nejake nakresy vstrikovani ,tak mam nejaky stazeny z webu ale mohl bych je poslat jedine e-mailem.Napis mi na :radek.plisek@seznam.cz -
« autosalon pariz & city toyz
...tak jsme se byli podivat v parizi na autosalonu... peugeot mel velky stanek, plny prirody a krasnych aut. porad bylo na co se divat a tak se u jednotlivych exponatu tvorily obrovske chumly a davy lidi. vystavyli napr. mj. Taxi 2, Paladine, Feline, Promethee, 206cc, 607, 206wrc, 206 super 1600, okruhace z le mans... ale co me zaujalo asi nejvice.... City Toyz. Vice info na mych www strankach: www.tuning.cz/p306/citytoyz. -
« Taky Fiat škube
Jméno: DonPablo
Datum: 09-10-2000 v 15:11:50
Příspěvek číslo: 968
Předmět: Uno 1.4 ie, 12/93, jednobodka (Odpovědět)
Fiataci, mam problem. Kdyz startuju a auto delsi dobu stálo (aspon 8 hod) tak motor naskoci, ale asi 10 vterin ma problemy s volnobehem, cuka potrhava a nekdy chcipne. S druhym otocenim klicku je vsechno naprosto OK. Na teplym motoru se to neprojevi a je jedno jestli tak startuju v +25 C nebo 5 stupnich C! Ukazatel teploty chl. kapaliny na palubce se chova normalne. Dodavka paliva je OK, vsechny kabely jsem ocistil a nic. Jedine co pomohlo bylo ze jsem misto teplotniho cidla dal potenciometr a misto 3,8 kOhm tam dal tak 4,5 a pak to nastartovalo upne super. Je posahany cidlo, nebo potenciometr na skrtici klapce? Nemuze to byt lambda sonda? nebo jiny cidlo jehoz udaje pouziva vstrikovani k nastaveni spravneho pomeru smesi??? Poradte cokoliv ja na to musim vyzrat, uz mne to trapi pul roku. Diky
.
Konec kopie.
P.S.
Už by někdo mohl odhalit příčinu, začíná mě to štvát, ani ne tak to škubání, ale spíš moje neschopnost odhalit závadu. -
« Re: Všem škubařům s P106 1.1
Nějak to zde usnulo. K tomu škubání, svíčky Bosch jsem vyměnil za výrobcem doporučované EYQUEM a občas si zaškube i tak. Ale na druhou stranu, poznatelně se zklidnil volnoběh studeného motoru, připadá mi že se taky dříve dostane do "normálu". Tah motoru se asi nezměnil. Staré Boschky byly skoro nové (to je věta), najeto asi 1000 km. Doporučení výrobce je spíše tahem k podpoře domácích výrobců. Někdy zkusím rozpojit kontaktní svorky, očistit a znovuzapojit.Mějte se a pište.
-
« Re: 106 a bionafta
Na bionaftu jezdím několik let a celoročně to tam leju bez jakejchkoliv aditiv a jinejch příměsí, který tak tahaj akorát z lidí prachy a jsem naprosto spokojenej. Naopak mám s ní lepší zkušenost než s normální naftou. Nafta od od ARALU mi zatuhla v mrazech a bionafta nikdy. Auto v provozu každej den a stále bez problémů. -
« Re: 306 -> Prometheus -> 307
Dneska je každé nové auto vajíčko se špičatejma světlama. Když při faceliftu 7/1997 306-ka zrušila mřížku vepředu a dostala splývající kapotu s jediným nenápadným průduchem, strašně jí o vylepšilo. Na Prometheovi ty 2 štěrbiny z 607-ky nic moc. Pokud by 307-ka vypadala takhle, řidič neuvidí předek, moc šikmé přední sklo způsobí nedostatek místa pro řidiče a subjektivně nepříjemný pocit nosu na skle. Těžko říci, co jsou 5. dveře, ale vypadá to na vysokou nakládací hranu, ale na druhém místě ten kufr u hatchbacka bude velkej, to bude dobré. Blinkry ve vnitřním koutku 206-ky a Ford Ka, ... jsou pěkně blbý. Vypadají ošklivě a jsou moc blízko prostředku, tak to mate okolí, protože to není okamžitě intuitivně jasné.
Jistě, oproti konkurenci je to ještě perfektní, ale Peugeoti uměli dělat krásná auta.
Přihlásit se • Zaregistrovat Pro přispívání do této diskuse musíte být přihlášeným registrovaným uživatelem!