PEUGEOT - obecne
Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > Peugeot
-
« Re: 306 - 406 -> Jakub
Mám 406 HDI a nic horšího jsem neřídil. Nejvíc
mě vytáčí chroupání a velmi nepříjemný pocit při
řazení rychlostních stupnů.Odstupňování převodovky
je pro město naprosto nevhodné. Po městě se jezdí
na trojku. Věnec volantu zakrývá některé kontrolky. Rádio Clarion s CD má velmi nízkou
citlivost. Základní verze má tak chudou výbavu,
že je to až hanba.Digitální hodiny se pozdí
za týden o pět minut. Podotýkám, že vozidlo jsem
koupil nové a najel s ním 9500 km. Před tím jsem
měl P 605 SRDT starý 10 let a dodnes mě mrzí že jsem ho prodal a koupil 406 ku. Jde samozřejmě o
subjektivní názor ale já to vidím bohužel přesně tak. -
« Jsou to momentálně nejlepší francouzská auta!!!
Peugeot 607 je jedním z nejkrásnějších Peugeotů v historii.Podle mne se mu konečně podaří prolomit hranici smůly,se kterou se francouzské automobilky v segmentu vyšší střední třídy tradičně setkávali.Do budoucna přibude mnoho zajímavých novinek.Nejdříve se nám představí nová 307,která mě zaujala mohutnou přední částí,trochu nostalgie na auta 30.let.Potom nás čeká nová 807,na podzim 2001.O rok později dostane nástupce model 406 a také Peugeot má vstoupit do segmentu terénních automobilů.Dost možná,že se dočká sériové produkce studie z letošního března Peugeot 607 Féline!Takže pozor ať se nám z toho nezamotá hlava. -
« Re: Peugeot 607
Přesně tak Hafíku. Předtím se mi taky vůbec na fotkách nelíbil její předek, prostě mi to k Peugeotu nesedělo. Ale pak jsem měl v už v červenci štěstí a pár 607miček jsem měl tu čest vidět na silnicich a srdce se mi okamžitě rozbušilo, nevím jak to udělali, ale ten předek ve skutečnosti vypadá úplně skvěle, kdežto na fotkách nic moc, prostě Peugeot :-). Taky jsem si mohl přečíst první test, testovala ho Švýcarská TCS (obdoba naší ABY).
Testovaný vůz: Peugeot 607 2.2 HDi Luxe
Cena: 57900 CHF
Motor: Obsah - 2179 cm, Výkon - 98 kW/160 PS při 4000 ot./min a točák 314 Nm při 2000 ot/min.
Váha: 1706 kg
Zabezpečení: Airbagy - všude :-) i na zadních oknech
O výbavě se nebudu rozepisovat, to už všichni známe, snad si jenom dovolím přeložit jednu větu: "Pocitu jako kdyby jste řídili Cadilac uvěříte okamžitě, protože Peugeot se svou základní výbavou nechává konkurenci z Německa a ze Švédska daleko za sebou."
Výsledky testu (max. 4 hvězdičky)
Vnitřní prostor: *** (kritizují prostor nad hlavami na zadních sedadlech (?), který je 93 cm)
Komfort: *** (kritizují tvrdost podvozku, až na V6 motory, kde je automaticky nastavitelná tvrdost pérování)
Výbava: **** (NO COMMENT)
Výkon: *** (V tom jim dávám za pravdu TDi od VW mají navrch.)
Jízdní vlastnosti: *** (nelíbilo se jim točení volantem ve městě - veliký poloměr otáčení - 11,9 m)
Zabezpečení: **** (ale kritizují podprůměrnou kvalitu brzd)
Cena: ***1/2
Jinak ještě psali kolik bude stát údržba na 100 000 km: ****
Jinak další motory jsou benzinové a to:
2.2l (116 kW/160 PS)
3,0 l V6 (152 kW/210 PS) -
« Peugeot 607
Včera jsem měl možnost si jej na vlastní oči prohlédnout v autosalonu Peugeot. Jedním slovem - nádhera. Design hodný francouzů, působí majestátně, ne však jako např velké německé vozy neohrabaně, měl nenápadnou grafitovou metalízu. Interiér opravdu luxusní a přestože celkově dost tmavý (tmavá kožená sedadla, tmavá až černá palubka), působil na mě velice přívětivým dojmem. Jenom mě zarazilo bílé podbarvení budíků, nějak mi to nepasovalo k interiéru a poslání vozu. Celkově dojem mimořádně bezpečného, komfortního vozu. Bohužel nevím nic o motoru, protože tam neměli žádné údaje, asi čerstvě dovežený kousek. Zajímavé je, že v časopisech mě až tak moc nezaujal vnější design, připadal mi jako uměle zvětšený vůz do patřičných rozměrů daných třídou vozu, ale skutečnost na vlastní oči je úplně jiná. Viděli jste jej také?
-
« Poraďte
Chtěl bych po letech provozu očistit kontakty konektorů v motorovém prostoru a konektory samotné. Jsou dost zašpiněné šmírem, možná to má vliv na to škubání, pokud někde není ideální kontakt. Mohl by mi někdo doporučit nějaký šikovný prostředek, nejlépe spray, na základě vlastní zkušenosti? Aby se mi pak pažout vůbec rozjel. Stačí při tom odpojit minus pól baterie? Díky.
-
« Re: Taky Fiat škube
Nazdarek.Ja samozrejmne vim,ze jsou dva typy lambdy,ale prave proto sem doporucoval ji odpojit,aby bylo jasne,jestli je v haji,nebo ne.Ja si myslim,ze je to uplne jedno,jestli zacne posilat signal hned po tzv.samoohrevu,nebo po zahrati vyfuk.plyny.Kazdopadne,kdyz se odpoji,hned clovek zjisti,jestli je OK.Jestli je v *,posila do ridici jednotky blbosti a motor strasne blbne.Kolisa a neda se s nim skoro ani rozjet.Ja sem radil to odpojeni z toho duvodu,protoze vim,ze to neni zadna laca ji koupit.Ja sem byl totiz takovej vul,ze sem ji chtel ocistit,a trosku sem poskodil tu citlivou povrchovou vrstvu a byla v haji.Nova origos stala cca 9000 Kc a v Boschi sem jo koupil pres Web s 10% slevou za asi 3200 Kc.Ale presto diky za reakci.Mas v tomhle samozrejmne pravdu. -
« Re: Taky Fiat škube
S tou sondou to neni uplne pravda, sondy jsou 2 typy, s výhřevem 4 dráty a bez 3 draty. Pokud ma sonda vlastni ohřev je zahřáta skoro okamžitě. Original diagnostika bere ze sondy napětí v mV v rozsahu 0-1000 mV chuda-bohata. Da se to změřit meřákem, ale na to musi v servisu /značkovém/ hned přijít diagnostikou. Problem bude jinde. My jsme ted řešili podobnou zavadu na P 405 s prvním typem řízeneho vstřikováni kod motoru BDK2 /je součástí VIN/,a měl špatnou ind. cívku. V jinem servisu mu vyměnily sondu a vymlatili katal.a to nepomohlo.
Přihlásit se • Zaregistrovat Pro přispívání do této diskuse musíte být přihlášeným registrovaným uživatelem!