PEUGEOT - obecne
Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > Peugeot
-
« Re: palubka p307
presne! myslim si, ze je to otazka vkusu a zvyku. myslim si, ze se auto bude prodavat dobre. ze to je neco jineho, nezvykleho pro peugeot, ale urcite ne pro trh. minimalne evropsky. me asi pripada skoda, ze to auto je na prvni pohled takove dospele. kdyz se podivate na 306ku, je tam urcita hravost, mozna i dravost, ale kazdopadne ladnost tvaru, krivky... 307ka je hotove auto. a tim, ze neni 106ka, je vlastne male a hrave auto jen model 206. coz mi pripada skoda. protoze vedel dustojne 406ky a manazerske 607ky mi tu chybi neco "mezi". neco, co prave je a byla 306ka. design 307ky je trosku studeny a tvarove kostrbaty. smesice krivek a hran. neni to spatne, ale je to jinde. podle me je linie 206/406/607 takova pospolita a jednotna, 307ka je jakoz jine rady. kdyz ma 607 na vysku 1460 mm a 307ma 1512, prijde mi to ... no nezvykle. rozhodne chapu lidi, kteri si pro tristasedmicku prijdou do autosalonu. podle me je to idealni mlada rodina, max. 2 deti, sklon k cestovani a pohodli. nizsi stredni trida je nejprodavanejsi na evropskem trhu. konkurence je neuprosna, ale... A3 - cenou jinde, Astra - tvarove zastarala a technicky prumer, Alfa 147 - design na jednicku, ale musite na to pristoupit, masove se urcite neprosadi a trosku ji bude branit i cena, Focus, tam bych to videl hodne podobne jako u peugeotu. to je asi nejvetsi konkurent. cena dobra. ... urcite je dobre zminit Xsaru a Megana. ... a Golfa. V teto kategorii aut mi pripada dnes asi nejzajimavejsi Xsara. cena, vzhled OK a je to vlastne "prevleceny" peugeot 306 :o), cili konkurence z vlastni staje... -
"-- skrytý --" 20.06.01 15:15
« palubka p307
M, tento tvoj prispevok bol ovela vyrovnanejsi. ano, je to presne tak, ako si povedal. plocha, nemecka (oproti tradicii francuzkych aut). ale to je prave dovod, preco som sa pre nu rozhodol je to vec vkusu. co sa tyka makkeho posedu, je pravda, ze 405 v ktorej obcas sedavam, to uz nie je. ale su tie sedadla velmi vydarene, lepsie tvarovane ako tvrda mazda alebo nissan a nie tvrde ako drevena lavica. zase, vec vkusu. kazdopadne som 307 objednal, ma prist niekedy v oktobri, tak sa tesim. -
« Re: design / tvar karoserie
607, 406 TAXI 2, 406 coupe, 206 CC, 406, 206, 405 :-) Ale porad nevim, kam si mam zaradit 307, ja to taky vidim, jako m, 307 je golfooidni (bohuzel) a pokud je pravda, to co pisou tady na strankach, ze se vytratily fr. pohodlny sedadla, tak nevim, co tim Peugeot sleduje. Doufam, ze se mylim a az se s ni budu moznost svezt, tak obratim. -
« design / tvar karoserie
kdyz jsme u toho tvaru a hezkosti designu, napiste sve poradi jednotlivych modelu (206, 206cc, 306, 307, 406, 607) v tom poradi, jak se vam libi. teda jestli chcete. zacinam. 406 sedan. 206, 607, 206cc, 307, 306 5d. je to paradoxem, nejradeji mam 306ku, ale je fakt uz tvarove zastarala. -
« Re: Peugeot 307
palubni desku 307ky s fabii jsem asi skutecne srovnaval ja. ALE. tvarem - cili jedna dlouha primka, nikoli material a zpracovani. byl to dojem z prvnich fotek. rozhodne proti ladnosti 306ky to ma nova palubka mnohem jednodussi. nerikam, ze osklivejsi, ale je "nepezoti". trend poslednich modelu (306, 406, 607, 206) naznacoval neco jineho a bylo vse prijemne, kulate a tvarove zajimave, u 307 ten pocit moc nemam. nerikam, ze je neesteticka, nebo neergonomicka, jen rikam, ze je vice "golfoidni". -
« Re: ALARM PEUGEOT 406
snad neni jiz pozde :o) zkusenost je takova. u noveych modelu (D9) je mulitiplex a dat tam jakykoli alarm si rika o mozne problemy. spravne moznosti jsou dve. original (vyroba cobra (cobra.it)+kabelaz peugeot), nebo rovnou kobra. cena je asi polovicni. ted ma peugeot v letni nabidce alarm za cca. 8000,- coz je fakt malo. ja jsem puvodne chtel taky jinou znacku, ale neni k tomu duvod. a je fakt, ze ta elektroinstalace je na jakykoli zasah citliva. tak proc to pokouset. kobra/peugeot je normalni spolehlivy alarm. muze mit detekci otevrenych okenek, otresove cidlo, pohybove... zalezi jen na tobe a na penezence. urcite doporucuji a doprucuji vyuzit te letni nabidky. -
« 307 bozi kara...
Ted pred chvili,jsem vocumoval jednu 307 na Arbesaku.Mela poradny backurky,205 na 55,16 kolech,origos Peugeot 5 loukotovy,v cerny barve,interier oblozeny hlinikem.Fakt super kara,videl jsem ji takhle poprve nazivo.Krasnej desing,nema chybu.Jo ty frantici si nejak cenej manualni klimy ne?,42KKc je dost :o( -
« Re: Peugeot 307
P 307 som videl uz minuly tyzden. Najprv len letmo za jazdy - prvy dojem: Co za farbu to dali na ten Golf? Potom som sa prisiel pozriet zblizka a zistil som, ze je to 307. Spredu zvacsena 206, zozadu Golf - tak na mna posobi, ale neda sa povedat, ze by nebola pekna. Skorej naopak. Interier - velmi kvalitne a pekne vyzerajuci. Potom som ale zistil, ze to bola najvyssia vybava. A dalsi krok, agent sa do mna pustil a snazil sa ma presvedcit o jej velkosti (meriam 190). Zmestil som sa dozadu pohodlne, ale musim povedat, ze 309 bola o dost vacsia. Ale to ten agent nedopustil, takze som radsej vypadol prec. Nechat sa oblbovat nejakym zaplatenym clovekom, na to zvysoka... A este jedna pozitivna vec, motor HDI takmer nebolo pocut ani zvonku ani zvnutra. Vysledok, velmi fajn auto, blbi ludia okolo mi ale pokazili zazitok :-( Rad by som vedel, ako bude vyzerat model, ktory si moze kupit aj bezny clovek, tj. nejaky zaklad s HDI. -
« Re: Peugeot 307
Dnes jsem 307ku viděl poprvé na vlastní oči (HDI). Nádherná, tvarově fakt vyvedená, to že je vyšší než obvykle u konkurence mě nepřišlo, celkově má vyvážené proporce. Za ní parkující Oktávie vypadala poněkud "nijak" jak je u VW koncernu pravidlem. Ono ale každá novinka se časem okouká, některé však působí půvabně napořád (206). Interiér byl sice jednodušší, ale na rozdíl od fabie měl šmrnc, prostě francouzové. Jinak ale mě zarazila prostornost interiéru, skoro se mě opticky zdá 206 srovnatelná, ne-li větší. Vzadu místa nic moc, možná klamou delší sedáky, vždyť rozvor je OK. Palubka je hezká, jen strašně hluboká, to dost opticky zmenšuje vnitřní prostor. Celkové hodnocení - SUPER. Snad na ní časem našetřím. -
"-- skrytý --" 13.06.01 21:20
« Re: Peugeot 307
niekto (tusim M) tu porovnaval interier (resp. palubovku) 307 a fabie. ved to sa porovnavat neda ;-) to je o triedu inde. preboha. dnes som umieral vo fabii 30 minut. to je hroza. ten plast mi pripominal (az na drsnost) zachodovu misu. nehovoriac o prazdnote a lacnote. ten p307 je uplne o inom preboha. jedine, ze by v dobe prispevku povodneho pisatela bola palubovka uplne ina, o com ale pochybujem. kazdopadne som objednal XT Pack. ktore auto dnes v tejto cenovej hladine poskytne taku vybavu, kvalitu spracovania a interieru? -
« PEUGEOT 406 HDI 81kW
Jezdim ted 3 mesice s peugeot 406 HDI kombi. Od tohoto jara se da objednat ve vybaveni SPORT se sportovnimy, cestacne kozenymi sedadli. To kazdemu doporucuji, neda so to s normalnima velour srovnat. Po 7000 km prakticky zadna spotreba oleje. Prumerna sporteba: 5,5l (computer). Motor je velmi tichy a velmi silny. Auto sedi na ceste jak prilepene. Uvazovali jsme o passatu, ale pri stejnem vybaveni stoji passat o 180.000 vice - i s rabatem (74kW!). Krome toho se musi kazdych 60.000 km menit remen, u peugeot kazdych 160.000 (jako MB 200CDI - motory delaji stejni dodavatele i ti nove s obsahem 2,2l). Vsichni vyrobci aut zavadeji COMMON RAIL jen VW chce u toho zustat - ale nechci rict ze je spatny. Taky se mi vubec nelibi, jak VW zachazi se zakaznikama a s konzern-companies. To vnitrni vybaveni Octavie by mohlo byt o moc lepsi, kdyby to VW povolilo. Prijemna vec je tempomat. Kdo ma spatne skusenosti, at se ozve. -
pallas 01.06.01 02:32
« Re: pomer benzin/diesel u PSA
to m: nasiel som tlacovu spravu PSA za rok 2000, kde uvadzaju tieto cisla: predaj vozidiel Peugeot + Citroen v roku 2000 celosvetovo: 2,878.000 ks, z tojo 767.600 s dieselom. Z tych 2,878 mil aut bolo 2,4988 miliona osobnych a 379.200 uzitkovych.