PEUGEOT - obecne
Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > Peugeot
-
« Re: 205D
Diky za prispevky.Tak uz jsem nejakej stroj koupil.Za 50kKc to nebylo, bylo to nepatrne vic:-),je to 1.8(levnejsi pojisteni)a rok je to nejakej 86,5dverak.Kastle vypada OK, jen je rez klasicky u okna 5 dveri,ale je to jen tak lehce.Interier,napravy,brzdy vypadaj 90%,motor se tvari 100%-ten vypada jak novej.Vsechno pretesneny,nikde ani kapka oleje,startuje nejlip z tech dieselu co mame doma(1/2 ot.starterem),nekouri to,jede fajn,i kdyz jsem si myslel ze to bude zivejsi(porovnani s Fiestou 1.7D).Spotreba vypada taky super.Dneska s tim jedu 200km tam a pak to samy nazpatek,tak jsem zvedavej.Myslim,ze to nebyl spatnej kup a ze to vydrzi nejakou dobu bez investic(max.pneu).Takze jeste jednou dik.CZus. -
"-- skrytý --" 16.08.01 12:11
« Re: 205D
Pěknou 205D za 50tis budeš shánět dost těžko, tyhle auta jsou hodně v kurzu. Motor snese hodně, ale všechno se dá zničit, záleží na tom, jak se k tomu kdo choval. Určitě bych nechal aspoň změřit tlaky. Díly: kotouče 600,-/ks, destičky orig 1100,- neorig tak 450,-, kulák tak 350,-... jinak mrkni třeba na www.aci.cz. Jinak obecně - sháněl bych spíš 1,9 než 1,8, tj. od r.v. 90. A nech si nějakou rezervu na výměnu rozvoďáku, žhavek, vstřik. trysek..., aby ses pak nedivil. -
« Re: 205D
Motor toho vyrdzi dost - mame 309 s tym istym motorom, nalietane cca. 450tis a motor je v pohode. Este nepotreboval ziadnu opravu, ale urcite zalezi aj na tom, ako sa na nom jazdi. Tento najazdil 80% na trasach dlhsich ako 200km, a zvysok po mestach, takze si uzil aj dost studenych startov. Ale hlavne nikdy nebol zbytocne vytacany a mal vzdy dobry olej. -
« 205D
CZus lidi,jelikoz je to tu samej odbornik pres Peugoty:-),chci se zeptat na nejaky informace ohledne 205.Zda se me to s tech starsich aut jako rozumna volba.Predstavuju si neco v dieselu a za par korun(50kKc) a tohle se me fakt libi.Nabidka je docela dobra,motory maji nabehano bez problemu neco kolem 200 000km.A prvni dotaz-kolik takovej motor snese? Na Audi jsme nalitali pomalo 500kkm....Kastle je docela odolna,...prej tomu odchazej brzdy-co stojej kotouce,desticky,kul.cepy?Na co si davat pozor?! Diky za info,mejte se supr.CZus. -
« Náprava
Zdravím.Nemáte někdo náhodou doma ležet nepotřebnou nápravu na 205GTI.Mám nějak zaseklou pravou nápravnicí a leží to až na těch gumových dorazech.Bylo mi řečeno,že je lepší vyměnit a je to hlavně rychlejší celou zadní nápravu.Když tak pište na mail harry@volny.cz.Předem dík za info. -
« Re: ESTE DOPLNIM
Presne jak rikas o tom potenciometru.Presne takove sem ve svym P 405 mel.Meril jen polohu zavrene klapky(volnobeh) a po mirnem otevreni to cvaklo a to byl signal,ze konci volnobeh a zacina jizdni rezim.Samozrejme netvrdim,ze neexistuje ten potenciometr ,kterej meri po cele draze pohybu klapky.Ale vsechno se da zmerit a pokud ma clovek hodnoty a merici pristroj,tak smele do toho.U meho P 405 slo ten potenciometr jednoduse vymenit.Povolili se dva sroubky,konektor elektriky a sel ven.U toho typu,co udajne meri celou drahu pohybu klapky nevim,ale zda se mi to dost divny,ze by kvuli jedny maly posrany veci musel clovek menit celej blok se skrtici klapkou.No ale zase na druhou stranu u frantiku je vsechno mozny.Trona -
« Re: ESTE DOPLNIM
No ja jsem prave u toho Fiata nemel potenciometr s odporovou drahou, ale jen dva koncove mikrospinace, z cehoz jeden (volnobezny) odesel a proto mi to za studena na volnobeh chcipalo. Tak jsem jenom tak hadal. Do pazouta jsem se nekoukal, protoze jak jsem rikal, je mi ukradenej a asi uz ho nikdy neuvidim...
A zkousel jsi ho promerit? Vem ho do prace, i s tou knizkou, oni se ti na to kluci podivaj :-) Chtelo by to sice videt jak je vnitrne zapojen, ale i presto myslim ze by se na nem smysluplne hodnoty daly namerit... Kdyz budete otacet tou klapkou, tak se tam musi nejake hodnoty menit a asi by mel ten mikrospinac volnobehu trochu "cvaknout".
No nic chlapi. Hodne uspechu s rozchozovanim vasich kar. A jestli to odejde po 150 kkm u "kazdeho" pazouta, tak je te za 13 kKc docela * :-O -
« Re: ESTE DOPLNIM
Bobovi - podle knížky P306 je tam potenciometr, který snímá úhel škrtící klapky a mikrospínač, který hlídá polohu volnoběžné polohy škrtící klapky - takže asi jsi mluvil o tom druhém. V té knížce píšou, že se to reguluje podle údajů z toho potenciometru, z čidla teploty chladící kapaliny a čidla teploty vzduchu a v řídící jednotce je uloženo charakteristické pole, které dává impulsy podle tohohle výsledky průsečíků v "grafu". -
« Re: Škubání
Psal jsem to na mail tronovi a Hafíkovi, ale pro ostatní: Luja servis mi nabídl Bosch spodní díl tělesa škrtící klapky s potenciometrem a regulátorem, že se to zvlášť neprodává a za 10 500 BEZ DPH !!!! To je těch 13 000,- Kč. Jeden prodejce použitých Peugeot dílů tvrdí s jistotou, že okolo 150 000 km se ten potenciometr sesype drtivé většině Peugeotů a pokud se sesype někomu, kdo má najeto 60 000, tak je to důkaz toho, že: a) autu byl stočenej tachometr b) tento strašně žádanej díl někdo vyměnil, než to auto prodal. Údajně lepší řešení, než si to za 13 000.- Kč koupit celý nový, se vymyslet nedá. Pak ještě dát auto do bazaru a koupit si jiné (ještě větší průser - dodávám já). Postavit do bazaru a odvézt si jiné auto, to mi připomíná ten vtip, jak jsou vojáci na cvičení v poli týden, lezou bahnem, horko, voda sotva na pití a velitel přináší 2 zprávy: 1. dobrá - bude se měnit spodní prádlo, 2. špatná - vojín Vonásek si ho vymění s vojínem Vomáčkou, vojín Vopička s vojínem ..... je to hrozný, ale možná nejlevnější možnost je těch 13 000,- Kč - no, nevzdávám to ještě.