PEUGEOT - obecne
Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > Peugeot
-
« Re: 306
Ještě neduhy? Z vlastní zkušenosti jen ten hluk ve vyšších otáčkách a někdy tam jde hůř zpátečka. Pro hodně vysoké lidi je možná trochu nízký, zvláště, když je snížená výška místem pro šíbr, ale vzadu je to zas včas ukončené.
Uvádí se u starších aut, které mají hodně najeto občas problémy s převodovkou, závady v elektroinstalaci, snad už nic víc.
Hodně pohodlné auto, nikde netlačí. :-) -
« Re: 306
Spotřeba? Naložené auto: 2 dospělí a 1 dítě: mimo město, při jízdě 80 - 110 km/h (a zpomalování v obcích na 50 - 60) okolo 6 l / 100 km. Po dálnici okolo 7 litrů, ale taky 9, když se to přehání.
Při rozumné jízdě sám mám nejnižší spotřebu 5,6 km/h. Problémy u nového auta nejsou. STK teď po 4 letech napsali: "zcela bez závad" a to jsem 2. majitel. -
« Re: 306
Na prodej jako nová už je asi jenom kombík, hatchback je nahrazen 307-kou, ne?
Jinak motor 1.4 je na to auto slabý i pro obyčejného řidiče, který nechce závodit. 1.6 je úplně akorát, jezdím v ní 3 roky, když se jede ve třech se zavazadly, tak se nemusí šlapat na plyn k podlaze a do běžného kopce podřazovat, má to celkem i odpich na předjíždění atd.
Do 4000 otáček je tichá, od 4000 otáček už je hlučnější, na 4000 otáček to jede tak 140 - 145 km/h, čili rozumnou rychlostí po dálnici, ale člověk nemá jako ve Felícii pocit, že se to každou chvíli rozsype. -
« Peugeot 406
Help,
nikdo mi doteď neřekl, jaká je správná teplota motoru u modelu 406, 1.8-16V ... standardně mám tak 72-76, jakmile zastavím, leze to nahoru na 90, pak sepne sahara a zase dolu atd.
V servisu mi rekli, ze normalni teplota je 85, menili mi i termostat, nicmene tam mam porad 72 a jezdim s tim takhle uz rok, protoze mi porad rikaji to samy. Nevite??? Nerad bych to auto odkurvil jen kvuli tomu, ze jezdim s podchlazenym motorem ...
Podotykam, ze za jizdy se teplota nikdy nehne .. jen na dalnici pri 4.800 otackach hreje tak na 78 stupnu .... -
« 309D - otackomer
caues Peugotisti, prosim vas, tata ma 309D rok 91, a zlobi ho otackomer, rucicka se cuka jako pominuta, rekneme pri otackach 1000-2000 pak je to trochu lepsi. zkousel jsem vymenit tu elektroniku co je v kastliku u spolujzdce, ale bez vysledku. nesetkal jste se s tim nekdo ? diky za kazdej napad. auto ma TGR system, takze draty od cidla vedou prove do te elektroniky TGRka. Pepa -
« Re: 309
fidoford>
to záleží, jestli se chceš jenom podívat nebo si něco takovýho koupit (nebo kámoš) ... 309ku "svépomocí" maj v Tescu, ale to nestojí za nic .. lepší je zajít na www.techbooks.cz a objednat si z UK super manuál, podle kterýho rozebereš a složíš celý auto - fakt podrobný, nákresy elektroinstalace atd. ...
já sám mám knihu o 406ce, takže to Ti asi moc nehelfne ... -
« 309
Kámoš má peugeota 309 1,9D r,v,93 graffic.Problém má v tom,že se mu nepravidelně rozsvěcují 2 kontrolky na palubce.Dívali jsme se do knihy Jak na to,ale na 205,tam jsme to nenašli.Proto Vás prosím,jestli nemáte servisní knížku(návod) nebo něco jiného,kde by to bylo popsáno.Kontakt na mě je fidoford@centrum.cz ,jsem z Prahy. -
« Re: 106
XR značí výbavu. Základ je XN, XR mám třeba já, je tam tuším plná schránka u spolujezdce, plně čalouněné výplně dveří (žádný plech), mám okna v el. a centrál ale to nevím jestli není příplatková výbava. Ještě vzadu dělené sedačky, stropní panel se svídilnou pevnou a další natáčecí, možná ještě něco. XRD značí diesla, lepší je prý obsah 1.5 než 1.4, ta 1.5 je novější a je prý údajně kultivovanější s menší hlučností a vibracemi. To jsem jen četl, mám benzín.
Přihlásit se • Zaregistrovat Pro přispívání do této diskuse musíte být přihlášeným registrovaným uživatelem!