PEUGEOT - obecne
Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > Peugeot
-
« 405i
Mam Peugeota 405i a strácí se mi voda v chladiči. Prohlížel jsem trubky, vypadají že jsou v pořádku a pod motorem se taky nedělá žádná loužička. Pokud je motor studený tak neteče. Strácí se jenom za jízdy. Může to dělat vodní pupa která je poháněná rozvodovým řemenem? Jestli jo tak jak je složité si to vyměnit sám, nebo to mám dát radši uděla servisu? Poraďte. Je to můj první Peugeot. Dík. -
« Pozor Peugeot
Naše firma svůj vozový park zaměřila na značku Peeugeot. Byli jsme vcelku spokojeni včetně servisu.
Na začátku roku jsme převzali nový Peugeot 206XA. Zaměstnanec, který ho dostal do užívání s ním najel 200km a kdyby při něm nestáli všichni svatí, už se na nás mohl dívat shora. V plné jízdě mu totiž přestalo fungovat řízení, volant se protáčel naprázdno, kola nereagovala. Jízda smrti skončila naštěstí bez vážných následků, jen zmíněný zaměstnanec do toho auta už nechce sednout. Nedivíme se mu. Servis zjistil prasklé pouzdro - vadná série. Namontují nové řízení. Možná vydrží déle. -
« Re: servis P406
Něco podobného i ode mě ...
Praskla mi přívodní hadice na benzín nad blokem motoru (5 cm pryže) .. cejtil jsem benzín, spotřeba 1l/1km atd. .. odtáhli mě do Autospolího servisu, zaplatil jsem 990 Kč za opravu - než našli závadu (já to nenašel, protože se benzín hned na horkym bloku odpařoval), vyměnili, diagnostika a všechno možný a já odjel. Druhý den jedu mimo Prahu a na 50. km dálnice D1 zastavim na cigáro a zase benzín. Říkám si, že je to blbost a jel jsem dál .. nicméně na 90. kilometru jsem zastavil u pumpy, koukám na palivoměr, cejtim smrad a zase jsem volal asistenci (mám jí zadáčo v rámci nějaký promoakce). Dojel jsem po zajištění mechanika do servisu v Humpolci, kde zjistili, že mi Autospol nedal originál benzínovou hadici, nýbrž jakousi tenoučkou hadičku (materiál jak duše na jízdní kolo), která se napnula tlakem benzínu a rozřízla se o škrtící pásky.
Tak mi to vyměnili za originál hadici, třívrstvou, proplétanou, s napisem "petrol" :-) a od tý doby jezdim dál. Neplatil jsem vůbec nic a bylo to hotový za pár minut. Je fakt, že nemuseli nic hledat, ale ...
Bohužel jsem si tu starou hadici nevzal, takže mi handrkování s Autospolem zabralo trošku času, ale nakonec po hrozbě žaloby za obecné ohrožení a faktem, že je závada evidovaná na asistenční službě a dokonce i na zastoupení, kam jsem psal, jsem je donutil, že mi prachy vrátili :-).
Každej servis má prostě něco .. do Autospolu jezdím už rok a půl a tohle byla první věc, která mě tak trošku zarazila ... -
"-- skrytý --" 28.01.02 09:33
« servis P307
tak sa vam pochvalim, ako som dopadol. povodne som sa do servisu objednal kvoli automatickym stieracom, pretoze pri slabej intenzite dazda to dost blblo, ostatne veci som nechaval na garancku, nemal som totiz cas nechavat tam auto cely den dva krat. chcel som to spojit. chlapik povedal, ze sa na to pozru na pockanie. nakoniec ma praskanie pravej strany auta pri ,,ohybani'' karoserie sralo natolko, ze som im to tam nechal na den a ze nech to spravia vsetko. chyby boli: uz spominane praskanie, chrapciaci pravy zadny reprak, obcas nezapadol blinker do prava, tj. hned sa vratil, stierace. vecer som si prisiel pre auto. praskanie spravili, doladovali vraj dvere a zamky, vysledok je taky, ze musim nimi trieskat, aby isli zavriet. reprak ze objednaju, ale ze je to v p307 nestastne spravene, lebo zadne repraky nie su nicim podlozene, su rovno o plech na dverach prichytene a ze preto to vydava pazvuky. slubili, ze napisu importerovi, co s tym. blinker opravili tak, ze zapadne vzdy, ale na 80% sa nevrati ani ked dam volantom kontru. okrem toho nejdu dialkove svetla, nejde ostrekovanie predneho skla. rozvyklali packu ovladania auto radia, ze mam pocit, ze kazdu chvilu odpadne. co sa tyka stieracov, novy software nemali, ze tento resetli, dnes jemne mrholilo, bud si to iba navravam, ale zda sa, ze to funguje presne podla ocakavania. co sa tyka ovladacov na volante, po mojom tretom telefonate (uz som bol dost vytoceny, prichadzal som na to postupne) mi slubili, ze s reprakom objednaju aj tie vsetky ovladace (ze to je cely kus) a ze mi to cele vymenia za nove. tak som zvedavy. uz som to predychal od piatku, takze som uz celkom kludny, ale som maximalne nespokojny. ako som sa nedavno rozpraval s kamaratom, slovenske servisy, jednu vec opravia a tri pojebu. som znechuteny.
v servise som bol v auto alba v bratislave na jasovkej (koniec luk). nepoznate niekto lepsi servis? stracam odvahu tam auto nechat este raz. hlavne preto, ze ten cas lietat do servisu ako na hodiny klaviru naozaj nemam. *!
-
« Zasadni INFO
Ahoj, pro ty, kteri chteji kupovat auto predkladam zasadni webove adresy:
Kultovni clanek v Reflexu, ktery rouzboril soucasnou vlnu reakci:
[odkaz]
Clanek v internetovem deniku popisujici 8
zklamani pri nakupu v AAA Auto Morava:
[odkaz] 1020102215&t=magazin
Uzitecny web s dalsi dizkuzi o zkusenostech:
[odkaz]
Prvni zkusenosti redaktoru MF Dnes s autobazarem AAA pri testu ojeteho Peugeotu 405 diesel
[odkaz]
-
« Re: Škubání
Koukám co jsi s tím vše dělal. Proč těsnění pod hlavou? Nezkusil si zásadní věc. Kdyby jsi zajel do prvního značkového servisu na diag., tak řeknou na 99%, že je to potenciometr škrtící lapky. Pokud máš vstřikovač Bosch nachystej si cca 8000, pokud něco jiného Magneti-Marelí, Solex atd 13000-19000,-. -
« Re: Škubání
Ahoj,nahodou jsem se dostal do teto diskuse a protoze vlastnim P309 1.1 r.v.1991 zaujaly me prispevky o skubani studeneho motoru. Strucne receno dela mi to taky. Projevuje se to pouze v teplejsich mesicich .Zhruba od rijna do brezna je to uplne bez problemu.Zkousel jsem menit svicky, filtry ,palec, vicko a podtlakovy regulator u rozdelovace , tesneni pod hlavou a bez uspechu. Prvni rozjezd je v pohode a cukani se projevi zhruba po ujeti 200 az 500m po studenem startu . Zacuka to asi na 3s a pak je vse v poradku. Problem to je ,kdyz se mam zrovna rozjet na krizovatce a necha me to uprostred. Jediny zpusob jak to cukani minimalizovat je rozjezd skoro bez plynu a jízda prvniho pul kilometru v nizkych otackach a s malo seslapnutym plynovym pedalem coz ale tezko jde do kopce.Jinak jsem ale s autem spokojeny a s touto "vlastnosti" jsem se naucil zit.
Roman -
« Re: Koroze P309 a P405
Nasa 309 ma na streche pozink. Ta hrana tesne za prednym oknom uz dostala par ran od kamienkov a lak je odlupnuty a je pod nim pozinkovany plech, takze nekvitne. Ale zadne piate dvere pozink nemaju, tie hrdzaveju jedna radost (a pritom neboli ani oskrete ani nic podobne). BTW my mame posledny model, ten sa predaval uz spolu s 306kou. -
« Koroze P309 a P405
Ještě příspěvek ke korozi. Nevím přesně, které části jsou pozinkované, ale odhadoval bych to asi tak po sloupky. Oba typy jsou velmi náchylné ke korozi střechy. Moje bývalá 309 (r.v. 89) už měla zatmelenou jednu dírku a začínala kvést kolem gumy předního okna. Jinak byla O.K. V práci máme 405 (r.v. 94). Při poslední servisní prohlídce nám řekli, že si nesmíme nechat rozbít přední sklo, šlo by ven i se střechou. Navíc trochu rezavějí dveře. To ale spíše tím, že tam byl odřený lak a nikdo se o to nestaral. No jo, služební auto. -
« Re: 309
Tak at ti slouzi. A hned se vetru. Mam doma knizku
Jak na to -- P309 a jiz mi k nicemu neni (309 mi
byla ukradena). Dal mam jeste PP blinkr (novy,
tesne pred kradezi jsem propich ten co tam byl,
ale tenhle jsem tam jeste nestihl dat) a gumovou
manzetu na rizeni (takova harmonika. prumer (odhad)
7 cm, delka 15 cm). Jestli mate nekdo zajem,
napiste na busek@skoda.cz, urcite se dohodnem --
chci se toho zbavit, doma mi to akorat lezi.