PEUGEOT - obecne
Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > Peugeot
-
« Re: Nestartuje potvora.
To že vrní čerpadlo je OK, tak to má být. Podle mě je to určitě napětí ke startéru. Vem si měřák a zjisti si kolik ti jde do startéru. Na startéru jsou uchyceny kabely. Když tam bude jenom jeden, tak ti cestou někde upadl :o) No a pak at ti někdo sepne zapalování a pokusí se nastartovat. Pokud tam bude 12V tak je chyba ve startéru a poku tam proud nejde, tak je chyba někde v kabelech. A to klině i ve spínací skřínce. Já měl od minulého majitele nějak zbastlenej drát od spínačky a když se jízdou ohřála elektrika tak přestala dostatečně vodit a šlo do staréru jen 6V a startér se ani neotočil. Prostě otočení klíčku do prázdna. Já to tipuju na některý z drátu po cestě od spínačky do startéru. Jinak kdyby to byl imobiliser, tak bys točil, ale nenastartoval. Respektivně by ti nevrnělo čepadlo, protože to se obyčejně imobiliserem blokuje. -
« Re: Nestartuje potvora.
Startér se netočí, prostě ticho jak píšeš. Jen vrní palivové čerpadlo, což jsem si ověřil odděláním sedačky a krytu. Asi tedy zkusím průchodnost napětí ke startéru. Jde to z baterky přímo na startér? (myslím +). Že by odešel startér se mě nezdá, to by odešel už když se ta závada objevila v minulosti. Každopádně díky za tip. Co jiného by to případně mohlo ještě být?
-
« Re: Nestartuje potvora.
Točí startér ? Ale nechce to chytnout. Nebo otočíš klíček do prázdna ? Pokud to točí a nechytne, tak je to různé. Když to ani neotočí, a jen ticho. Tak bych to viděl na to, že bud nejde do startéru napětí z baterky, tedy je někde upadlel nebo přerušenej kabel ke startéru. A nebo je mrtvej startér, ale ten malo kdy odejde hned. Většinou je chvilku nemocnej a pak umře. -
« Nestartuje potvora.
Zdravím všechny a prosím o radu (P106, 1.1 benzín, jednobodový vstřik). Zničehonic nenastartuju, přitom jsem chvíli předtím
autem jel, tzn. také nastartoval. Při startování svítí správně všechny kontrolky, startér se však neprotočí, naprosté ticho.
Zkoušel jsem v rámci svých možností a schopností vyhledat závadu, zatím marně. Baterka je v pořádku, palivové čerpadlo v nádrži je také slyšet, pojistky všechny v pořádku. Veškeré dostupné konektory jsem rozpojil a znovu zapojil. Zkontroloval jsem kabely ke svíčkám. Napadá mě možný problém v imobilizéru, který určitě blokuje vstřikování, ale dálkové ovládání centrálu je funkční, ledky svítí jak mají, nepomohl ani reset imobilizéru. Proměřoval jsem i odpor primárního a sekundárního vinutí cívky podle návodu z knihy, ale hodnoty byly všechny zcela mimo, takže výsledkům moc nevěřím. Teď to nejdůležitější -
podobný problém se vyskytl už 2x v minulosti před několika měsíci, ale vždy po několika minutách motor naskočil. Tntokrát již ne. Pokaždé když k problému došlo bylo vlhké počasí po dešti, ale třeba dnes jsem auto přivezl z garáže a poté nenastartoval.
Fakt si nevím rady, než se nechám odtáhnout do servisu, raději bych závadu odstranil nebo alespoň detekoval sám. Neporadí mě nějaký znalec co bych měl zkusit, zkontrolovat? Díky. -
« Re: žhavíky
dÍK ODPOJÍM A ZKUSÍM,ALE FAKT JE,ŽE NA NICH MÁM 200 TISÍC BEZ ÚDRŽBY. Z VÝFUKU ŠEL BÍLÝ DÝM,PAK SE TO CHYTLO. vČERA JSEM DO NÁDRŽE NALIL ČISTIČ VNITŘNOSTÍ A DOST SE TO ZLEPŠILO.aSI TAM BYLO NĚCO NAPEČENÉ.vZHLEDEM K TOMU KOUŘI TO FAKT ASI VSTŘIKY NEBUDOU,BOJÍM SE TO PO TAKOVÝCH KILOMETRECH ROZDĚLAT. -
"-- skrytý --" 12.03.02 10:30
« Re: žhavíky
Špatnou žhavku poznáš nejlíp tak, že ji vyndáš a vyzkoušíš, jak žhaví. Nebo orientačně jde taky odpojit od žhavek dráty a zkusit je žárovkovou zkoušečkou, jestli vedou. Interval výměny je... až odejdou, já na nich mám přes 60tis a je to asi tak poslední věc, co bych na autě chtěl měnit. Pokud je budeš chtít měnit, doporučuju žhavky Bosch, na levnějších neušetříš. A pokud máš podezření na vstřiky (proč?), nech si je zkontrolovat v servisu (stav trysek a otvírací tlak vstřikovačů). -
« Re: 405i
Tak jsem hledal tu vodu a opravdu to teče z nějaké hadice jak píše "redwing". Zatín jsem ji nenašel, ale když jsem jel rukou po hadici co vede ze zpodní části chladiče tak jsem ji měl docela mokrou. Musím teda podotknout, že motor byl zahřátý. Jinak tu vodu dolévám asi tak 1litr na 350km. No ale včera jsem měl auto na heveru a lomcoval jsem s tím kolem tak, že mi to auto málem z toho heveru spadlo a zkoro nic. Pak jsem začal sundávat kolo a všimnul jsem si že mě šel jeden šroud povolit skoro rukou. Ykoušel jsem hnedka dotáhnout ještě druhé kolo a jeden ze šroubů byl taky volnej. Koual jsem ale že mě to ustřiho šrouby co drží brzdový kotouč. Ty budu muset odvrtat a dát nové. Tak teda jestli to bylo tím tak mě z toho asi klene. -
« Re: 405i
Zdravim, ja som mal tiez skoro podobny problem.Zacala sa mi stracat voda a nikde ziadna kaluz... Nakoniec to bola prasknuta hadica od vyhrievania palivoveho filtra.Ale striekalo to len pro zohriatom motore a pomerne vysokych otackach - rovno na motor a tam sa to odparilo.Ale na motore bolo vidiet miesto kde to striekalo. -
« Re: 405i
Hmm, nejsem technik. Ale může to být jemně vysypané ložisko. I když to by asi dělalo větší bordel. Každopádně bych s tím moc nejezdil a už vůbec ne vysokou rychlostí...
Jinak jsi docela chlapák :-) mě to udělat auto tak ho snad radši nechám odtáhnout na odtahovce :o) No každopádně bych vzal oběma rukama zadní kolo a začal bych jím lomcovat vší silou. Když se bude hejbat, nebo ti zůstane v ruce, tak máš problém... :)
No a s tou vodní pumpou. Stříkat to nemusí, to dělalo jen mě. Zkusil bych to s tím postupným zvyšovánám otáček na volnoběh a následnému pečlivému zkoumání všech spojů. BTW jak hodně ti ubejvá voda v chladiči ? -
« Re: 405i
Tak na studeném motoru se to chová stejně jako na teplém. Ani kapka vody z chladiče nevystříkne. Zkusím se ještě jednou podívat do toho motoru, jestli to opravdu nedělá nějaká hadice nebo objímka. Mám ale ještě trochu jinej špek. Občes se mě stane, že se ze zadního kola začne ozývat takové divné přerušované pískání a autu se při pomalé jízdě začne tak divně vlnit zadek. Jako když je špatně utažené kolo, nebo křivej disk. Když ale úplně zastavím a pak se znovu rozjedu, tak je to pryč a zase se to chová úplně normálně. Jsem z toho tak trochu blázen, protože když jsem to chtěl někomu ukázat, tak to jako na potvoru neudělá. -
« Re: 405i
No já měl špatné ložisko o pumpy. Ale pokud to někde pod tlakem tece a ložisko je OK, tak se nic takového nestane. U mě to nejdřív vypadalo na testnění pod hlavou, nebo prasklou hlavu. Protože když jsme se dívali na chladič, tak když byl studenej tak nic, jak se začal ohřívat, tak se objevovali male bublinky a pak vetsi, ale zadna vrouci voda... no a kdyz se vyplo tak voda vystrikla ven. No ale jestli ti to vazne netece do oleje tak je to vodni pumpa. Nebo taky zkus aby ti nekdo slapal na plyn a plynule zvyšoval otáčky a koukej se pod autem a v motoru jestli nekde v zavislosti na otačkach z nejakeho spoje nebo hadicky necura voda... -
« 106
Koupil jsem Peugeot 106 1.0 r.v. 1997.Bohužel však nemá otáčkoměr. Proto prosím nějakého ochotného uživatele 106-ky, jestli by nenapsal jakým rychlostem odpovídají jednotlivé rychlostní stupně pro optimální otáčky motoru (asi 2000-4000...Možná že se pletu a optimální otáčky jsou jiné). Díky
Sháním ještě knihu Peugeot 106-Jak na to (Etzold). Jestli někdo prodá, koupím. -
« Re: 405i
Do oleje to asi neteče, protože se jeho hledina nezvyšuje. Jinak jsem to včera udělal s tím otevřeným chladičem podle návodu ale nic moc jsem na tom neviděl. Ona ta hladina vody se v tom chladiči docela dost klepe. Zkoušel jsem to na teplém motoru a dneska to zkusím na studeném. No uvidím jestli to bude mít nějaký vliv. Zatím díky za radu. -
« Re: 405i
Pokud to netece do oleje tak je to 100% vodní pumpa, měl jsem stejné přiznaky. Zkus nastartovat auto a otevřít chladič (ne nadobku, prostě chladič) nech to chvilku behat. At potom nekdo vypne motor a me se stalo ze pri momentu vypnuti vystrikla voda ven, takovej malej vodotrysk.... Testní to a uvidíš -
« 405i
Mam Peugeota 405i a strácí se mi voda v chladiči. Prohlížel jsem trubky, vypadají že jsou v pořádku a pod motorem se taky nedělá žádná loužička. Pokud je motor studený tak neteče. Strácí se jenom za jízdy. Může to dělat vodní pupa která je poháněná rozvodovým řemenem? Jestli jo tak jak je složité si to vyměnit sám, nebo to mám dát radši uděla servisu? Poraďte. Je to můj první Peugeot. Dík.