PEUGEOT - obecne
Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > Peugeot
-
« Re: autodiagnostika motoru
ace: Pokud si vzpomínám, tak na těch V8 motorech se jeho místo nemění, takže jeho demontáž není ve většině případů složitá. Nech to ale na odborníky, který to už dělali, aby sis nevymontoval náhodou něco jinýho :-)) Slyšel jsem velmi dobrý reference na servis pana Mačejevského. -
« Autorizovany servis
Chtel bych se zeptat ma nekdo z Vas zkusenosti se servisem PEUGEOTU ve Stodulkach. Auto jsem koupil u koncesionare v Pisku ale ted bydlim v Praze a tak by se mi tenhle servis celkem hodil. Mate nekdo nejake negativni zkusenosti s timle servisem predem diky za odpovedi. -
« Re: autodiagnostika motoru
ace: U tebe je EGR přímo na sacím potrubí. Setkal jsem se ale i s tím, že EGR normálně makalo, ovšem ten kanál v sacím potrubí byl tak zazděnej dehtem a sazema z výfuku, že to bylo houbelec platný. Stane se to tehdy, když EGR otvírá i při relativně studeným motoru, kdy je to sání ještě tak studený, že se zevnitř rosí a ty saze se na tu vlhkost chytají. Někdy je problémem i dlouhodobě nesprávně fungující termostat. Ještě více se tento úkaz projevuje, jestliže motor již bere olej a tedy vykazuje větší množství sazí ve výfuku z něj pocházejících. -
« Re: autodiagnostika motoru
Aha ono je ti vidět, takhle od pohledu, že se něco hejbe ? Jo, je tam roura co k ËGR vede a je přesně tam jak říkáš. Nicméně rouru jsem lokalizoval, ale ne samotné EGR. No tak uvidíme. Nicméně nějaká výkonová ztráta se mi nezdá. Jede jak o život. -
"-- skrytý --" 23.07.02 08:54
« Re: autodiagnostika motoru
Tak to newim, ceny neznám. Hlavu bych si s tím ale nelámal, pokud visí zavřenej... Vidíš na něj, když zvedneš kapotu? Je někde mezi sacím a výfuk. potrubím. Nech nastartováno a přidávej plyn, uvidíš, jestli se na něm něco hejbe... -
"-- skrytý --" 23.07.02 08:36
« Re: autodiagnostika motoru
Ace: nevim jak u benzínu, ale u dieselu: při volnoběhu zavřenej, při zvýšení otáček otevře, při plném plynu opět zavře. EGR ventil přepouští část spalin z výfuku zpět do sání (taková propojka mezi sacím a výfukovým potrubím), takže pokud nezavírá při plném plynu (z čehož ten můj podezírám), motor nedá plný výkon. Pokud by zůstával viset otevřený stále, asi by to bylo poznat na volnoběhu. Pokud zůstává trvale uzavřen (to by mohl být tvůj případ), má to jen trochu větší emise. -
"-- skrytý --" 23.07.02 07:53
« Re: autodiagnostika motoru
Hm. Mně naštěstí žádná kontrolka nesvítí, páč diesel té elektroniky zrovna moc nemá. EGR má sice taky, ale asi ho ucvaknu, mám totiž podezření, že sice správně otvírá, ale při plném plynu nezavře.
capriman: nějaký zámky dveří k P309 bych možná doma dal dohromady (a kdybych se hodně nudil, tak ti je případně i přestavím na jeden klíč) -
« Re: autodiagnostika motoru
2prof: me to nijak zvlast nevadim to spis rodicum :)) Ja s tom autem zatim moc nejezdim, ale vzhledem k tatikove tendenci odkladat veskery problemy jsem nechtel moc riskovat, ze se to nekde sesype, a ja si pak od nich nebudu mit co pujcovat... (jinak to auto je v ukazkovym stavu - zamek u ridice je zalepenej izolackou a musej se nejdriv odmykat dvere u spolujezdce apod. :)) Jinak co to sviti, tak jsem s tim jeste nejel, protoze rodice byli pryc, ale prej se to chova normalne. Kamos to komentoval tak, ze je potreba to zavyst do servisu, aby to za litr zapojili na pocitac, kterej zjisti, ze odesla kontrolka :))) -
« Re: autodiagnostika motoru
capriman: A tobě to vadí, že to svítí? Jezdil bych dál a sledoval to, co se změnilo. Výkon, spotřeba, pravidelnost chodu, studený a teplý starty, či chován po vypnutí. Mezi námi to může být i proto, abys taky jednou navštívil "odborný značkový servis", kde sice žádnou zásuvku nenajdou, ale když už tam jsi, tak si pohotově vymyslí 100 000 důvodů, proč a za co tě zinkasovat. U mýho auta to taky svítí. Vyměnil jsem děravou hadičku od PCV ventilu, neboť to syčení už nebylo normální, a bylo po svícení. A ejhle, zas to svítí! No tak alespoň provádím to, co provádět podle manuálu mám, ale nikdy neprovádím, tedy kontroluju stavy provozních náplní a uklidňuju se, že víc pro to dělat nemohu a až budu mít jednou čas, tak se na to kouknu. -
« Diagnostika a servis
No já byl ve "značkovém" servise Peugeot,kde jsem chtěl nechat diagnostikovat motor a dopadl jsem tak,že borci hledali 1.5 konektor na diagnostiku,který stejně nenašli!Vyměnili jednu podtlakovou hadici za 120Kč a tvrdili mi že vyčistili alespoň všechny konektory celkem za něco málo přes 600.- no ale poněvadž mi to nedalo...tak jsem se na to v Sobotu díval...na konektory snad ani nešáhli!!! Jen ta hadice byla vyměněná.Teď ale potřebuji radu kde najdu ten konektor?je to 1.9i GTI 205ka... Jo a nakonec mi ještě tvrdili že asi ví čím to je "chybí KAT" aha ale on u tohoto typu auta NIKDY nebyl.. :-) -
« Re: autodiagnostika motoru
S tou lamdou to jenom odhaduju. Když hodnoty s Lamdy jsou mimo povolené hranice, tak to může hodit závadu na motoru. Pokud je špatná lamda, tak to může mít tyto příznaky:
1. Vyšší emise (nepoznáš)
2. Může začít stoupat spotřeba
3. Pokud je už na odpis, tak se houpou otáčky motoru
4. Auto může nelineárně akcelerovat
5. Může občas zaškubnout motor.
Mno pokud se ti zdá, že nic takového nepozoruješ. Tak netuším. Otec sice kdysi měl dvě 309 a dodnes na ní nedá dopustit, ale všechno to byla 1.9D. Tedy takové věci na ty se v motoru nehrálo.