FIAT - CLUB

Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > FIAT

  • 00 Reagovat !

    foto

    25.05.01  09:30

    « Fiat Uno 1.0-vynechávání při akcelaraci.

    Už přes rok se potýkám s tímto problémem.
    Auto při přechodu z volnoběžných otáček do provozních otáček 1. stupně karburátoru se dusí a v některých přípádech se i zastaví s oblibou zvláště ve středu křižovatky.
    Při překročení do 2. stupně karburátoru již normálně akceleruje.
    Byl jsem již v několika servisech, kde mi většinou rozebrali celou karboraci, ale bohužel neopravili. Následkem jejich činnosti se mi většinou zvýšila spotřeba.
    Nemá někdo zkušenost s podobnou závadou, případně mi poradit jak to řešit.
  • 00 Reagovat !

    foto

    25.05.01  08:21

    « Fiat UNO 1,3 D a vibrace výfuku

    Fiataci poradte. Mam Fiat UNO 1,3D, rv.90-LOGO. Jiz 2x jsem daval novy vyfuk-Bosal, Walker a vzdy se "uklepe". A to nejlepe primo pri vstupu trubky do prvni zadniho tlumice, takze pak se to neda zavarit. Instalace probihala v orig. servisu Fiat, takze chyba v montazi nebyla. Pri motoru na volnobeh se prave vyfuk docela klepe (+-1cm), takze je logicke ze se ukrouti. Tedka jsem zvysil otacky na volnobeh ale myslim si ze je to o dost. Mate nejake podobne zkusenosti?
    A jeste bych mel jeden dotazek na UNO 1,3D-prevodovka, na 5 mam optimal rychlost 80-90, pri 100 vylozene motor trapim. je to tohle normalni?
  • 00 Reagovat !

    foto

    21.05.01  19:29

    « Vzduchový filtr

    Mám problém se vzduchovým filtrem, už jsem o tu jednou řešil. Mám Fiat Tipo r.v. 1988 1,6 DOHC 66kW nemohu zjistit typ filtru. Filtr je oválný, ne hranatý. Děkuji za typ Championu i Framu. Venca
    Stačí SMS na číslo 0605430745 s kodem a vyrobcem.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    17.05.01  12:42

    « Re: Fiat Punto (starší) Sporting

    Ke spotrebe 185/60/R14. Mam je na aute a mam celkem nizkou spotrebu, nejak dramaticky narust spotreby vuci 175 bych necekal. Muze se stat samozrejme, ze nejaka 185 od nejakeho vyrobce muze mit lepsi valivy odpor nez nejaka 175 od jineho vyrobce ( teoreticky ). Sirsi guma sice bude o neco drazsi a prece jen o nejake promile zvysi spotrebu, ale na druhou stranu dele vydrzi.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    15.05.01  11:25

    « Re: Fiat Croma

    Na www.techbooks.cz su rozne automobilove prirucky, je tam aj Croma od 87 do 93r.,benzin aj nafta. Ja som si prirucku Cromy kupil, je celkom dobra, ale je po francuzsky, stalo ma to 750 kc.
    Mozu to poslat aj postou na Slovensko. Treba si vyplnit internetovu objednavku, peniaze poslat vopred medzinarodnou slozenkou ,stoji 100sk a k tomu este manipulacni poplatok 120 alebo 100 kc.
    Potom to pride na colnicu..., alebo lepsie je to vybavit si cez niekoho kto byva v Cechach, tam to pride normalne dobierkou bez tychto poplatkov.
    Peniaze poslat na c. uctu 271581660297 kod 0100 Komercni banka Praha.
    Nejake .pdf su na internete
    [odkaz]
    Ak sa mi niekedy bude chciet tak to z tej knihy skusim prelozit a potom by to mohlo byt na CD-R.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    07.05.01  12:16

    « Re: Fiat Punto (starší) Sporting

    Potřebuji ještě jednu radu. Originálně jsou tam gumy 175/14 na lit. kolech. Jdou tam dat podle techničáky i 185/55. Cenově vychází nejlépe 185/60, protože patří mezi nejrozšířenější. Nakolik zvedne spotřebu ta 185 guma?
  • « 00 Reagovat !

    foto

    07.05.01  11:43

    « Re: Fiat Punto (starší) Sporting

    Klima si vezme 3-5 kW, t.j. 1/13 tveho vykonu ci spotreby.
  • 00 Reagovat !

    foto

    07.05.01  11:11

    « Fiat Punto (starší) Sporting

    Jde o 1.6 s 65kW. Pokud ho někdo vlastníte, napište mi jakou máte spotřebu. Jak velký vliv na spotřebu má klima?
    Dík.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    03.05.01  12:05

    « Re: Fiat Punto II

    Diky za zpravu!
  • 00 Reagovat !

    foto

    02.05.01  13:11

    « Fiat Croma

    Zdravim ! Neviete mi niekto poradit kde by som mohol zohnat literaturu ku Fiat Croma ? Pokial mozno v AJ alebo CZ, SK.. Dakujem
  • « 00 Reagovat !

    foto

    30.04.01  11:48

    « Re: Fiat Punto II

    Punto 2 nemám, ale mám možnost s ním dost jezdit (1,2 16V ELX). Zdá se mi dost povedený, snad jediná výtka je, že neni možný v noci ztlumit osvětlení přístrojovky. Jede to velice slušně - tachometrově 180 a je hodně živý. Doporučuju!
  • 00 Reagovat !

    foto

    30.04.01  11:33

    « Fiat Punto II

    Ahoj. Je tady nekdo kdo ma novy Punto ?? Nejlepe 1.2 16V ELX. Ten si totiz chci poridit. Zda se mi bezkonkurencni ve sve tride a zajimaly by me prakticke zkusenosti. Diky.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    27.04.01  10:13

    « Re: Re:

    Je skoda, ze je to kvartalni statistika, nejlepsi by byla on-line. Chybi ale rozliseni sluzebni-soukroma vozidla. Tato statistika by mne velice zajimala, zejmena dopad na Skodu a VW. Protoze jsem snad jine auto nez skodu ve statni sprave a nejen tam nikde nevidel. Byl bych rad, kdyby byl Fiat vys. Myslim si, ze bohuzel ani Stilo s tim nic neudela. Stejne jako A147. Lidi oni moc nevedi, a radsi daji 529 tKc za mene vybavene konzervativnejsi auto. Maji z toho strach ?
  • « 00 Reagovat !

    foto

    26.04.01  16:53

    « Re: Re:

    Moc hezký statistiky dělají ti Autoperiskopové. Škoda jen, že tam nemají nic před 4.čtvrtletím 2000. Ale i tak je to fajn a pokud to budou průběžně doplňovat, tak to bude paráda. Thnx to mfilip.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    26.04.01  14:23

    « Re:

    Tady to je panove .... [odkaz] ... jaky jsem ?
  • 00 Reagovat !

    foto wolff

    wolff 18.04.01  19:42

    « Bez nadpisu

    To by mě taky zajímalo...kde jsi na ty čísla přišel, i když podle rozložení počtu aut vcelku odpovídají. jen těch 600 se mi zdá být hodně.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    18.04.01  12:22

    « Re:

    to mfilip: kde se dají najít takový podrobný statistiky prodeje?
  • « 00 Reagovat !

    foto

    17.04.01  22:38

    « Re: Re:

    Kdy vubec ma prijit?
  • « 00 Reagovat !

    foto

    17.04.01  21:50

    « Re:

    ze by cekani na stilo?
  • 00 Reagovat !

    foto

    17.04.01  12:36

    « Bez nadpisu

    Nejaka bida v prodejich Fiatu za 1 kvartal .... 200 brav, zadne bravo, 13 mareek, 251 punt, 173 seicent .... fiat dale ztraci, celkove pokles o 456 aut ( cca 40% ) oproti 1 kvartalu 2000 .... muze fiat jeste hloubeji klesnout ?
  • 00 Reagovat !

    foto wolff

    wolff 17.04.01  09:21

    « Bez nadpisu

    Jo tak to pak jo. Znáš to obchodní název...Někdo tomu říká ESP...
  • « 00 Reagovat !

    foto

    15.04.01  13:48

    « Re:

    U Alfy jsem fakt ESP nevidel, ta pouziva VDC (Vehicle Dynamic Control = dynamické ovládání vozidla)! Ale v podstate je to to samy jako ESP!
  • 00 Reagovat !

    foto wolff

    wolff 15.04.01  13:43

    « Bez nadpisu

    Čemu říkáš VDC...no já se na to pak mrknu....
  • « 00 Reagovat !

    foto

    15.04.01  11:19

    « Re:

    stilo v yakladu a s 1.4 motorem bude po 400 000,-
  • « 00 Reagovat !

    foto

    15.04.01  09:14

    « Bez nadpisu

    Cenik jsem na tu Alfu nenasel, ale jediny typ, ktery ma VDC serii je 2.0 T.SPARK a ten za tu cenu urcite nebude, pockam, az vyjde cenik!
  • 00 Reagovat !

    foto wolff

    wolff 13.04.01  19:40

    « Bez nadpisu

    Za těch 544 000 Kč nebo tak, tak u té 147 byly píplatková litá kola. Opět viz dubnový AUTOHIT...
  • « 00 Reagovat !

    foto

    13.04.01  11:27

    « dj_tee

    univerzalni kat pro motory do 2 500 cm3 stoji 4300,- Kc. Takze parada oproti 14 tKc za original.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    13.04.01  11:25

    « Re: Re:

    Alfa 147 a stoji 529 000,- ....
  • « 00 Reagovat !

    foto

    12.04.01  20:27

    « Re:

    Wolffiku, moc jsi to nepamatuju, ale nekde jsem tu drive cetl, jak jsi psal o autu, ktere ma 6 airbagu a ESP za 544000Kc(myslim), co je to za auto, nikde jsem ho totiz nevidel?
  • 00 Reagovat !

    foto wolff

    wolff 12.04.01  20:24

    « Bez nadpisu

    Tak s tím problémy (STK) nemám. To bych si nedovolil. Vždy jsem pochválen jako vzorný motorista. P.S Jsem vzorný motorista!!!!
  • 00 Reagovat !

    foto

    12.04.01  12:41

    « 1.9TD vs. D1

    Musím pochválit motor v mojí Tempře (1.9TD/66kW). Když jsem jel před pár dny po D1 přes vrchovinu, spěchal jsem víc než obvykle a tak jsem jel víceméně konstatních 150 km/h. Na tom by nebylo nic zvláštního, ale všimnul jsem si Roveru 820 Si, který se motal pořád okolo mě - z kopce jel víc, do kopce mu zřejmě docházel dech. Tak jsem si říkal, že tenhle fiaťácký turbodiesel má stále ještě docela slušnej zátah. Předpokládám, že takový JTDéčko by dokázalo jet výrazně víc - BTW není tu nějaký šťastný majitel auta s JTD, který někdy zkoušel co to dá do kopců na D1 ?
  • « 00 Reagovat !

    foto

    12.04.01  12:27

    « Re: Re:

    kat se pry da koupit i z druhovyroby, napr. na Punto pry stoji 8000,- Kc. original na Favorita stal nejakych tusim 14 000,-
  • « 00 Reagovat !

    foto

    10.04.01  20:06

    « Re:

    vypadá to, že mě Škodovkáři neodhalili... pohledu do ceníku příslušenství Fiatu jsem byl ušetřen... STK a emise jsou jen formalita, když přitlačíš na peněženku cca 500,-Kč, tak můžeš z emisí i se sazometem, s technickou je to podobný
  • « 00 Reagovat !

    foto

    10.04.01  16:32

    « Re: Tipo

    Kdyz tam nemas Kat tak jak delas emise a Technickou ? Jeste by me zajimalo ktery to mas rok jakou mas spotrebu jestli te elektronika posloucha nebo ti to hapruje jak me.
  • 00 Reagovat !

    foto wolff

    wolff 10.04.01  10:10

    « Bez nadpisu

    Jo theo, ale ty ceny v tom katalogu, viděls? Taky se mi tam spousta věcí líbila, ale ty ceny!!!!
  • « 00 Reagovat !

    foto

    10.04.01  08:12

    « Re: Tipo

    Zdravím.Ja mam na Tipu 1,4 nalitano 150,000 km katalyzator tam nemam uz asi 50,000km. Zdá se mi ze bez katu to lépe jezdí. Jinak mam super mechanika, ktery opravdu Fiatům rozumí a taky není tak drahý jak v servisu. Je z Frýdku-Místku. Kontakt na mě je: f.enrico@post.cz
  • 00 Reagovat !

    foto

    09.04.01  21:17

    « HGT

    Má někdo Punto HGT,jaké máte zkušenosti s tímto vozem?
    Velmi se mi líbí a uvažuji o koupi.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    09.04.01  21:13

    « Re:

    To je fakt, nebudu pichat do vosiho hnizda, jeste by na mne vylitl nejakej trubec... mimochodem vyuzil jsem nabidku bezplatne prohlidky autorizovaneho servisu a mel jsem trochu fedry co tam vsechno odhali a oni mi po hodine sdelili, ze mam prasklou cedulku pod SPZ a jinak je vsechno OK. Hlavne me prekvapily tlumice, mam to uz nejakych pet let, ani jsem na ne nesahl, nalital jsem s tim 80.000 km, auto je asi z pate ruky a podle mereni je vsechno ( brzdy, tlumice, sbihavosti,...) v azuru. Behem te hodinky jsem si prohlidl katalog origos doplnu a valil jsem bulvy (sakra proč píšu bez diakritiky!). Byly tam různý volanty, spoilery atd, ale i kravat Marea Weekend, šátek Barchetta, deštník Mutipla, froté župan Fiat a hromada takovejch věcí, co jsem vůbec netušil. Taky knížka o vzniku Fiatu Brava, nemáte ji někdo ?
    Ta sleva na Bravu je 17.000, pouze v kombinaci s vozem r.v. 2000 je to - dalších 13.000, takže dohromady 30.000 ( aspoň v Imos autu v Brně).
  • 00 Reagovat !

    foto wolff

    wolff 09.04.01  20:55

    « Bez nadpisu

    No počítej , hmmm hodně
  • « 00 Reagovat !

    foto

    09.04.01  16:14

    « Re: Lenive Tipo

    Tak sem pres vikend zhodil vyfuk a snazil se zbavit cinkani. A cekalo me nemile prekvapeni. Ono to nebylo ani tak vevyfuku ale v katalysatoru :-( Tak sem to vysypal a uz tam neni vubec nic. Ale moc tam toho nebylo. Rek bych ze sem koupi peknej...... Kolik muze vyjit starsi Kat ? A kolik novej ?
  • 00 Reagovat !

    foto

    08.04.01  22:46

    « Uno turbo

    Na mailík: prg@atrack.cz
  • 00 Reagovat !

    foto

    08.04.01  22:45

    « Uno turbo

    Hledám jakékoliv články, návody a rady ohledně týhle káry. Díky. prg
  • 00 Reagovat !

    foto wolff

    wolff 08.04.01  13:19

    « Bez nadpisu

    O spolehlivosti PD pšššt, to je zase rozohníš!! To zase budou škodovkáři útoční...
    Jo, ale principielně máš pravdu. Teď se tam dohadovali o tom, že PD u passata má mít servisní interval 50000 km. Totální hovadina, když vemeš v úvahu, že ještě před 6 lety si musel chodit třeba se SEATEM 55 kW po 7500 km...No ale budiž, určitě bych si to nelajznul
  • « 00 Reagovat !

    foto

    06.04.01  21:40

    « Re: CR vs. PD

    Ten systém PD bude asi opravdu extremně náročnej na olej i naftu, možná díky tomu je ten systém tak úžasně poruchovej - alespoň v našich podmínkách, co mám reference z Ivacaru, a to jsou ty slabší verze. Verze 110 kW asi u nás moc nefrčí, protože Octavii nebyla dopřána. Kultivovanost chodu, v tom asi nemá JTD konkurenci, obzvlášť 2,4 pětiválec.
  • 00 Reagovat !

    foto wolff

    wolff 06.04.01  14:56

    « Bez nadpisu

    Jo Pavle souhlasím, taky sem se už o těch 110 kW dozvěděl. Jenže to pravděpodobně nebude tak zcela sériový motor a je určen jen pro vyýrobu limitovaného počtu aut. Na autosalonu to představovali společně s Cuprou. Jojo vím o tom. A co se týká kultivovanosti chodu ....tak s tím se nedá nic jiného než souhlasit
  • « 00 Reagovat !

    foto

    05.04.01  13:17

    « Re: CR vs. PD

    to Theo: Taky si myslím, že commom-rail je perspektivnější, ale sdružené vstřikovače (PD) mají něco do sebe. Laicky bych to viděl tak, že CR má výhody v kultivavanějšího chodu motoru (vstřikovací tlak nezávisí na otáčkách, libovolný počet libovolně časovaných vstřiků atd.) a ve větší unifikaci dílů. Naopak PD v současnosti umožňuje vyšší vstřikovací tlak (přes 200 MPa) a taky bych to u PD odhadoval na menší hydraulické ztráty v palivové soustavě (nemusí tlakovat tak velké objemy jako CR + minimalizace hydraulických rázů). Určitě exitují další rozdíly a výhody těchto dvou systémů. Pokud se nepletu, tak jsem někde zaslechl, že PD motory vyžadují extrémně kvalitní motorové oleje, kvůli zajištění mazání vačky, co pohání jednotlivé vstřikovače (?).
  • 00 Reagovat !

    foto

    05.04.01  13:05

    « Re: 110 kW ?

    to Wolff et al: Musím Tě Wolfíku zarmoutit, s těmi výkony TDíček se Autokomplex nemýlí a v tomto ohledu mají němci před zbytkem světa dost značnej náskok. Motory 1.9TDI existují ve verzích 66, 74, 81, 85, 96 a 110 kW, přičemž kromě 66 a 81 s "klasickýmů rotačním vstřik.čerpadlem se jedná o motory se sdruženými vstřikovači (pumpe-düse, PD).
    Nejvýkonnnějí 1.9TDI/110kW/320Nm se od letošního roku dává do Golfů, Bory a Seatu (Leon tuším). Takže pokud v druhé polovině roku přijde na scénu Fiat s 1.9JTD/103kW 16V, tak TDíčka výkonově netrumfne. Možná ale bude lepší, co se týče kultivovaného chodu - 1.9JTD jsou v tom myslím už nyní lepší než 1.9TDI/PD a až na JTDéčko posadí 16-ventilovou hlavu, tak by to mohl být ještě lepší zvuk. Volkswágni plánují přechod na 16V u svých 1.9TDI až v roce 2003, přičemž avizovaný výkon má být okolo 130 kW.


    Jinak nabídka Fiatu, co se tyče turbodieslů je na velice dobré úrovni už nyní - když nepočítám němce, tak žádná automobilka nenabízela a nenabízí do aut velikosti Fiatu Marea (nižší stř. až střední třída) motor na úrovni 2.4JTD. Tady se může našinec za méně než 700.000 Kč dostat k vyjimečným naftovým požitkům.

  • « 00 Reagovat !

    foto

    05.04.01  12:23

    « Re: Lenive Tipo

    jsou o 1/3 levnejsi nez ostrava. hodina prace stoji 260,- ( 320 s DPH )
  • 00 Reagovat !

    foto

    04.04.01  21:34

    « Bez nadpisu

    Nevím, jestli tady nebo někde jinde jsem četl, že Němci mají metodiku měření výkonu odlišnou od Italů, že jim jako při stejným reálným výkonu vycházejí lepší hodnoty ( o kolik % ale nevím). Common rail se zdá perspektivnější, trochu se divím proč ho VW tvrdohlavě odmítá (možná je to něco ve smyslu koncernových pravých pidizrcátek), když třeba Audi common raily používá.
  • 00 Reagovat !

    foto wolff

    wolff 04.04.01  11:53

    « Bez nadpisu

    S těma 110 kW ses Autokomplex asi trošičku možná zmílil, neboť co jsem našel, tak 110 kW má 2,5 l, což není špatná hodnota, ale ani nijak závratná...
  • 00 Reagovat !

    foto wolff

    wolff 04.04.01  11:29

    « Bez nadpisu

    Pokud vím, tak to uno z roku 90 mělo výkon 76 kW
  • 00 Reagovat !

    foto wolff

    wolff 04.04.01  11:28

    « Bez nadpisu

    O těch 110 kW nevím z té 1,9 TDI. Vím o 66, 81, 85 kW, ale o 110 kW nevím. Co se týká toho 2,5 TDI, tak zatím ne. Jediný JTD a to je silnější je Common Rail od Mercedesu a potom komůrkový BMW. To má dokonce 8 válec. Ale výkon takhle z prstu nevycucám
  • 00 Reagovat !

    foto wolff

    wolff 04.04.01  11:26

    « To luf

    No možná bych věděl i o nějakých prostorách...Ale musel bych se poptat....
  • 00 Reagovat !

    foto

    03.04.01  23:36

    « Fiat Uno turbo

    No ono je to spíš označený jako 1.4, i když nevím proč, když to má zdvih 1301ccm.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    03.04.01  23:31

    « Re: Fiat Uno turbo

    Já nenapsal, že je to 1,3 turbo s výkonem 105HP, ale motor to má označený jako 75.
  • « 00 Reagovat !

    foto petous

    petous 03.04.01  22:41

    « Re: Fiat Uno turbo

    Mas to nejaky popleteny. Bud mas 75ie coz je 1500 s vykonem 75HP nebo mas turbo a to je 13 ne 14 stovka s vykonem 105nebo 112HP. Mozna se vyrrabela 1300 turbodiesel, tak ta mela 75HP, ale je to unikat.
  • 00 Reagovat !

    foto

    03.04.01  22:11

    « Fiat Uno turbo

    Zakoupil jsem Fiat Uno 75 i.e. turbo, rok výroby 1990 a sere se jak může. Sháním vše o tomhle autíčku, nějakou dokumentaci, navody na opravy a udrzbu a pod. Budu rád za jakékoliv info i vaše názory na tuhle káru. Mail: prg@atrack.cz
  • « 00 Reagovat !

    foto

    03.04.01  19:32

    « to wolff

    To nemáš pravdu. VW 1.9 TDI existuje ve variantě 110kW a 310Nm. Je nějaký JTD lepší? Nebo dokonce má 1.9 JTD parametry lepší než VW 2.5 132kW a 370Nm?
  • « 00 Reagovat !

    foto

    03.04.01  15:14

    « Re: Nove auta na predaj

    to wolf: Tu ide o velke odbery, radove stovky kusov, pod 500ks sa to ani neda zacat realizovat. Takze ziadna anonce, ale rozbehnutie obchodu vo velkom. Len neviem, ci by to malo u nas (tym este stale myslim Slovensko a Cechy) sancu.
  • 00 Reagovat !

    foto wolff

    wolff 03.04.01  15:03

    « Bez nadpisu

    Proč? No jestli Fiatova 1,9 bude dávat skoro takovej výkon jako 6-válcová 2,5 u VW, tak si myslím, že je to důvod k zamyšlení...
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 03.04.01  15:02

    « Re: Nove auta na predaj

    Jestli počítám dobře:
    3000USD x40Kc/USD =120T

    +19% /clo/ 142.8T

    +22% /DPH/ 174.2T

    +STK, emise(cca10T) 184T

    a jestli ne, opravte mne
  • 00 Reagovat !

    foto wolff

    wolff 03.04.01  15:02

    « Bez nadpisu

    No já auto mám, ale myslím, že jo. Hókni to do nějaké anonce.
  • 00 Reagovat !

    foto

    03.04.01  13:21

    « Nove auta na predaj

    Cavte vseci. Naskytla sa moznost doviezt nove auta talianskej vyroby (Fiat, Alfa, Lacia) za super ceny. Ide o starsie modely, ktore sa nepredali pocas produkcie, tak su teraz za super ceny. Napriklad Brava 1.3 z roku 96 za cca. 3000US$ Ide o auta roku vyroby 95-98. Myslite, ze by o taketo auta bol zaujem?
  • 00 Reagovat !

    foto

    03.04.01  11:00

    « trocha inzerce

    Ahoj fiaťáci, koupil jsem si Tipo a zbyla mi doma Regata.Jsem první majitel v čechách,má původní lak - zelenou metalízu,je to 1,5 i.e., r.v.88,nebouraná,čerstvě po STK, za 25t.Kč.Mám k tomu ještě 4x pneu,tak kdyby měl někdo zájem,tak na mail B_Buba@seznam.cz
  • « 00 Reagovat !

    foto

    02.04.01  23:11

    « Re:

    Proč?
  • 00 Reagovat !

    foto wolff

    wolff 02.04.01  22:14

    « Bez nadpisu

    A co si počnou Němci? Chudáci, ti zase budou mít brouka v hlavě!
  • « 00 Reagovat !

    foto

    02.04.01  13:49

    « Re: Fiat v r.2001

    Co se týče krouťáku u 1.9JTD 16V, tak to tam bohužel nepsali. Pokud ale vyjdeme z krouťáku 275Nm pro 1.9JTD/85kW, který letos bude v AR147 a dále z parametrů prototypu 1.9JTD testovaného loni v AR156 (105kW, 280Nm), tak by šlo tipnout oblast 280-320 Nm. No na pár Newton-metrech nesejde, hlavně ať je ten motor co nejdřív v produkci.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    31.03.01  10:01

    « Re: Fiat v r.2001

    Boha jeho, JTD 1,9 103kW ? Nevíš jakej to má krouťák ?
  • « 00 Reagovat !

    foto

    30.03.01  15:54

    « Re: Lenive Tipo

    Mno asi tam zajedu. Jen at uz je teplo a muzu vyresit cinkajici vyfuk je to katastrofa jezdit s takovou rolnickou ktera navic skoro vubec nejede :)) jE TO SPIS K PLACI TAKZE :((
  • « 00 Reagovat !

    foto

    30.03.01  15:48

    « Re: Lenive Tipo

    Dik za radu po vyplate vyskousim. Kolik si zhruba uctujou ? Nevis ?
  • « 00 Reagovat !

    foto

    30.03.01  14:38

    « Re: Lenive Tipo

    Fiat v Ostrave bych bral jako posledni staci. * tam auta a jsou dost drazi. Nemam s nima zkusenost, ale znam 3 pripady, z nichz jeden po oprave brzd musel dojet domu na rucce a druhem upadl cerstve vymeneny vyfuk .... Pak jsem cetl, ze otevrel novy FIAT v Hlucine.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    30.03.01  14:34

    « Re: Lenive Tipo

    aaa kolega z Ostravska. Mam vyborne zkusenosti s FIAT Nordex Havirov tel. 069/644 10 20. Je tam dost mechaniku s Tipy, urcite ti poradi. Je to na rondlu v Suche, kdyz pojedes od Karvine, tak za Frantiskem doprava na 4- proudovou silnici a je to po 2 km. Od Ostravy: rondl v Havirove pred nadrazim, smer Orlova, furt po hlavni a po 3 km prijde rondl s Nordexem. Mozna bys mohl ztratit slovo pred prijimacim technikem p. Motlochem, ze se to dozvedel od toho s tou modrou Bravou 1.8, co furt chvali ty fiaty. Mozna bych mohl dostat slevu na blatnik :-)))). Podle mne to muze byt spatna lambda sonda, ktera vyhodnocuje spatne slozeni vyf. plynu a timpadem ridici jednotka nevi, jakou ma nastavenou smes a motor pak blbne. Dej vedet, jak to dopadlo.
  • 00 Reagovat !

    foto

    30.03.01  14:09

    « Lenive Tipo

    Zdar lidi. Mam dotaz na TIPO mam 1,4ie a mam takovy problem. Za studena mi strasne litaj otacky a skoro to vubec nechce jet. Za tepla je to lepsi ale porat to neni ono. navic se mi zda ze se mi nejak moc vysplhala spotreba. Pri porovnani s brachovym fatanem se mi zjezili vlasy na hlave. 7,4 vs mojich ted necelych 10 je to pumerna a porad leze nahoru :-( Resim to z jednim servisem ale porad tam neco udelaj a porad to neni ono. Tahne se to dlouho. Nevite nekdo o nejakem dobrem a levne servisu na fiaty v karvine nebo Ostrave? Diky za rady.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    30.03.01  12:48

    « Re: Fiat v r.2001

    hmmm, jabka v zime, hmmm. Znate ten chtip ?
  • 00 Reagovat !

    foto

    30.03.01  12:38

    « Fiat v r.2001

    V novém čísle Automobilu (4/2001) je zajímavej článek "Fiat Auto 2001". Mě pochopitelně nejvíc upoutaly avizované dieselové motory (1.9JTD/81kW, 1.9JTD/85kW, 1.9JTD/103kW 16V !!!, 2.4JTD/???kW 20V atd.). Myslím, že se máme na co těšit.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    30.03.01  00:00

    « Re: Nové Punto

    MFILIP> jo, prodat Bravu a nez bude Stilo, tak jezdit na kole :)
  • 00 Reagovat !

    foto

    28.03.01  22:53

    « INFORMACE

    Kdo mi podá co nejlepší a nejpodrobnější informace o FIAT PUNTO 75SX, rok výroby 1995? Rád bych se o tomto typu dozvěděl co nejvíce a nevím kde. Případně uvítám nějaký odkaz na www. Pokud někdo takové info máte, dejte mi vědět na: roman.nemo@quick.cz
    Děkuji moc.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    27.03.01  13:56

    « Re: Nové Punto

    Taky jsem to cet. I u nas to bude lepsi a lepsi, fiat v prodejich klesl, aby se mohl odrazit :-))). Nevim jestli jste si vsimli, ale ja mam pocit, ze se Bravy drzi porad na stejnych cenach jako loni. Napr. 1.8 z 1996 s 97 tkm za 220 tKc, Brava 1.6 SX r.v. 95 !!! v zakladu se 88 tkm za 205 tKc. Ze bych prodal Bravu dokud to jeste jde ? :-))))
  • 00 Reagovat !

    foto wolff

    wolff 27.03.01  12:33

    « Bez nadpisu

    Kvůli Fabce, no co sedá dělat? Nebo, že by velká spolehlivost předchozích modelů a tudíž zatím nenutnost výměny vozu...
  • 00 Reagovat !

    foto JTF

    JTF 27.03.01  09:33

    « Nové Punto

    Nevím jestli jsem to tady už někde nepsal, jestli ano - omlouvám se. Fiat má nový rekord, po 19 měsících od náběhu výroby se nového Punta vyrobilo 1 milion kusů, předchozí verze k tomu potřebovala 22 měsíců. Dále se Punto stalo nejprodávanějším dováženým automobilem do německa za rok 2000. Takže jak je vidět je nové Punto oblíbenější než předchozí verze, bohužel u nás je tomu přesně naopak.
Přihlásit se Zaregistrovat Pro přispívání do této diskuse musíte být přihlášeným registrovaným uživatelem!






Blesk.cz

Hlasová asistentka Alexa vyzvala dívku (10), aby strčila minci do zásuvky

Hlasová asistentka Alexa vyzvala dívku (10), aby…

Virtuální asistentka Alexa od americké společnosti Amazon vyzvala desetiletou dívku, aby přiložila minci k…

Vrácení, výměna i reklamace vánočních dárků: Nejčastější otázky a odpovědi, největší fígle prodejců!

Vrácení, výměna i reklamace vánočních dárků:…

Radost z vánoční nadílky se může snadno změnit v rozčarování, stres a vztek. Stačí najít pod stromečkem nevhodný…

 

iSport.cz

Za čtyři flopy jeden Lischka. Prosadí se umělec Falta líp než křídla před ním?

Za čtyři flopy jeden Lischka. Prosadí se umělec…

Výdaje na Rudolfa Reitera, Milana Lalkoviče, Romana Potočného a Pepeho Menu, čtyři nedávné neúspěšné akvizice…

Přípravy na ligu ONLINE: Slávista Bah má covid, Beran trénuje s Bohemians

Přípravy na ligu ONLINE: Slávista Bah má covid,…

Jarní část fotbalové FORTUNA:LIGY odstartuje 5. února 2022, jednotlivé týmy už proto v prvním lednovém týdnu…

 

Reflex.cz

Omikronem se do konce týdne nakazí až dvacet milionů Čechů, nastínil Dušek pesimistický scénář

Omikronem se do konce týdne nakazí až dvacet milionů…

Přední český covidový scénárista Ladislav Dušek, který během pandemie zveřejňuje různé scénáře vývoje, opět…

Poučení z odchodu Angely Merkelové. Voliči ztrácejí zájem o „všeuměly“

Poučení z odchodu Angely Merkelové. Voliči ztrácejí…

Angela Merkelová odešla ze světové politiky v plné slávě a dalo by se očekávat, že její úspěchy svědčí o tom, že…