FIAT - CLUB
Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > FIAT
-
"-- skrytý --" 13.12.01 07:42
« Re: Tipo - kolísání otáček - vyřešeno
Takže díky radě AUTOKOMPLEXeCZ rodiče se svým TIpem vyhledali neznačkový servis s diagnostikou BOSCH a hned byl problém objeven i vyřešen - vadná lambda sonda. Takže teď už to je O.K.
Ještě jednou díky AUTOKOMPLEXoviCZ. -
« to hank
1. Jasně že ne. Každý výrobce je povinen zveřejinit servisní informace a tyto diagnostické standarty pracují na základě daných norem. Jinak řečeno, každá kvalitní diagnostika umí 99% aut. Značkový servis používá vlastní diagnostiku, která umí jenom a pouze danou značku.
2. Ovšem já jsem tě neodkazoval pouze na diagnostiku, čili vyčtení paměti závad, která sice pomůže identifikovat závadu, ale není dokonalá, ale na osciloskop, kterým se dá krásně proměřit funkci zapalování,lambda sondy, teplotního čidla, atd. v reálném čase.
3. Postupuj takto, nech přečíst pamět závad vlastní diagnostiky, potom nech proměřit kompresi, podlak sání a potom osciloskopem průběhy zapalování, lambdu a teplotní čidla. 100% naleznete závadu. -
« predelani ABS z jednoho auta do druheho
jak moc je obtizne, pripadne, je vubec realne predelat ABS z jednoho auta do druheho? jedna se o tipo 2.0 16v. mam vrak s abs a moznost koupit druhe bez abs. zvlaste na zimu uz auto bez abs rozhodne nechci. tezko se zbavuje navyku na abs (chladnokrevne brzdit i kdyz jde auto do smyku). pred tydnem jsem oprel firemni dodavku o svodidla, protoze jsem pribrzdil na vode. s abs si clovek pri brzdeni stale jeste muze zvolit smer kam chce jet... -
« Fiat Tempra digital potíže s topením
Poradí mi někdo kde sehnat elektrické schema topné soustavy od Fiat Tempra digital. Jde o poloklimatizaci která v létě pracuje spolehlivě ale jakmile se ochladí vytápění selhává. Závada se projevuje tím, že ani po zahřátí motoru se neotevře výměník tepla. Přitom navenek vše funguje-automat i manuál, nastavení teploty, ventilátor i směrování proudění vzduchu. Uvítám i informaci o tom, která čidla ovlivňují otevření výměníku tepla. Předem děkuji. -
« Re: JTD pro Stilo
Jsem zatím sice oponent benzínu, ale pokud Fiat opravdu přijde v nejbližší době nástupce Seicenta a Pandy (V Čechách o tom není ani zprávička, ale na chorvatským netu je zmiňovanej už přez měsíc (stejně jako Š Superp kombi-u nás zase ani zprávička, ač je to český auto).Konkrétně na adrese www.net.hr v rubrice auti), pak asi dst lidí přejde na naftu.
Mělo by se totiž objevit nové Seicento s nafťáčkem 1.2 - 45kW a průměrnou spotřebou 2,86 l/100 km, Pro upřesnění to je motor z konceptu Ecobasic. A cena? Fiat doufá, že cenu stlačí až k hranici 10 000 marek!
Takže se možná chystá jedna rána, tentokrát pro oponenty benzínu. -
« to wolff
1. Tak jestli byly ventily od karbonu, tak potom je příčina v přehřátém motoru a následně steřelých guferech ventilech, která propouštěla olej. S benzínem to nemá nic společného.
2. Hele, vždyť mně je to docela jedno jestli se nějaký race uskuteční nebo ne. Vyprovokovat tě k nečemu - to je to poslední, co mě zajímá. Ber to tak, že Huf v onu sobotu si nevzal tvoje číslo, čili obtížně bychom ho museli lovit na internetu a nakonec ani nebyl čas. Považujme tedy celou záležitost za uzavřenou, užívej si štastné kilometry ve svém "efku" a pusť špásy s Hufem z hlavy. -
wolff 25.11.01 21:38
« to ATX
Ventily se nikdy nepotkaly. Dovedeš si v jejich okolí představit tolik carbonu ze sračkovýho benzinu, že ten motor prostě nenaskočí? Já vím, že je to nepravděpodobný, ale je to tak. Samozřejmě s těma dosedacíma plochama máš pravdu, ale nevím jestli by to byl hlavní důvod, že nenastartuješ. Jo jestli ti de o to mě vyprovokovat, tak to se ti nedaří, vlastně se ti to ani nemůže podařit. Neboť já když chci, tak chci a když nechci, tak nechci. Mimochodem, já byl ten, kdo mu dal telefon. A on byl ten, kterej, když byl v Brně, tak se neozval. Celou sobotu sem na něj čekal. Já kvůli něčí radosti (a pak zklamání nepojedu do *-Zlína - neurážejte se, ale je to přeci jen trošičku z ruky). Tak nevím, proč máš furt chuť to konzumovat mě. Na centrálce není ve 3 ráno provoz. O jiným dostatečně vhodným, osvětleným a prudkým kopci nevím. mimochodem silnice bývají už v noci vcelku slušně kluzké... -
« to hank
Může to být ta lambda a pokud vykazuje neustále bohatou směs, řídící jednotka ochuzuje a ochuzuje a ten volnoběh je potom nestabilní. Naopak když vykazuje neustále chudou směs, řídící jednotka přibohatí a auto jede subjektivně velmi dobře, ale obvykle si majitel stěžuje na vysokou spotřebu. Já bych na tvém místě nespekuloval, zajel bych na tester a nechal to proměřit. Může to být kabel, svíčka, čidlo teploty, nebo jenom přetržený drát.... Každopádně zapomeň na špatné ventily! -
« to wolff
1. To je blbost, benzinem se nedají zadřít ventily ve vodítkách, tak aby se netočila vačka! Maximálně se benzinem zlikvidují dosedací plochy ventilů a sedla v hlavě. To spíš to vaše auto mělo problém s mazáním "vršku" (ventilů a vodítek) anebo se ten motor někdy lehce potkal a ventily byly pokřivené a časem se zadřely.
2. K tomu race, jasně že prohraješ kontumačně, když nic nepodnikneš. To že je pod tvoji úroveň závodit s traktorem VW jsi si měl rozmyslet dřív, než jsi vyzval Hufa na souboj a popichoval ho. Ta centrálka je nesmysl, tam je vždy moc velký provoz a uskutečnit akci tak, že změříme čas jednomu autu a poté druhému je značně subjektivní a jak jedna, tak druhá strana může napadnout zmanipulování výsledků. Já bych to navrhoval udělat úplně jinak, najdeme nějaký klidný a přehledný kopec bez velkého provozu, každý pojede se svým autem sám, dole u startu bude jeden člověk s mobilem a odstartuje jízdu, druhý člověk bude u cíle s mobilem, v momentě startu stiskne stopky a počká si na dané auto v cíli, kde mu stopne čas. Tohleto zopakujeme 2x s tím, že nikdo z jezdců nebude znát výsledek až do poslední jízdy posledního auta. Časy se zprůměrují a výsledek je jednoznačný. -
wolff 21.11.01 20:21
« to ATX
Měly jsme tak zasraný ventily z našeho kvalitního benzinu, že se prostě vačky zasekly a nechtěly se hnout. výsledek byl ten, že motor nešel nastartovat. Viděl sem to na vlastní oči. Pokud jde o ten race, nevím roč bych měl já prohrávat kontumačně. Jestli se s tím "závodníkem uvidíš v Brně, tak mu to změř od světel dole na centrálce po řekněme místo jak se to nahoře hrbí. Tam jsou sloupy, tak po jeden z nich. No a když mu to naměříš, tak bych si snad jeden den mohl udělat čas a můžeme to změřit u mýho. Připadá mi to však úplně zbytečný, ale prosím.V životě by mě nenapdadlo závodit s traktorem a ještě k tomu od VW. Kdyby to bylo aspoň Lambo... -
« baterii
v prve rade prosim o schovivavost. Chtel bych se zeptat jak je to vubec u vsech novych aut , ne jenom u fiatu, vyreseno , kdyz napriklad v zime nejezdite a vydelate z auta baterii se zalohou napriklad pocitadla kilometru , ridici jednotky , pameti kde se ukladaji servisni informace a tak ....... Vynuluje se to nebo tam je nejaka baterka na zalohu , a kdyz ano , tak jak dlouho vydrzi , rok , dva ?
-
« to wolff
1. To si teda nemyslím, že má "zasraný ventily"! To jsi vymyslel sám, nebo ti to někdo popradil?
2. Spíš bych to viděl na problém v zapalování (rozdělovač-kabely-svíčky) nebo lambda sondu nebo teplotní čidlo nebo palivový filtr. Nechť dá auto na osciloskop, proměří průběhy zapalování, dále potom kompresní tlaky, tlak paliva, lambdu a čidlo teploty. 100% je závady někde tady.
3. Tak ten race s Hufem nebude, co? V tom případě prohráváš kontumačně a už nemáš právo na připomínky ohledně Hufova auta. -
« ad Stilo
to Hallik et al: Tak jsem se v nedeli projel Stilem JTD (na uváděčce u Dojáčka). Nemám moc času, tak jen pár postřehů.
Design 3D modelu, který bylo k dispozici pro zkušební projíždky, je výbornej, sice trochu německy robustní, ale stejně se mi moc líbí. Zato design 5D není o moc lepší než na obrázku a mně osobně se moc nelíbí. Pro Hallika - jestli se rozhoduješ mezi Mareou Weekend a Stilem 5D, tak dle mého designově je na tom líp Marea. Ta stále patří mezi nejpohlednější vyráběné kombíky. Naopak Stilo 5D dle mého nevyniká designově ani mezi 5D hatchbacky ani mezi MPV. Tolik můj subjektivní názor k designu.
Posuvnou zadní lavici mají jen některý 5D Stila. To, co bylo uvnitř v autosalónu, ji mělo napevno (čemuž odpovídá objem kufru 370 l) a prostoru na kolena vzadu bylo zhruba jako v Bravě - tedy trochu víc než třeba v Octavii, ale jinak nic moc. U verzí s posunem, to asi bude 0.K.
Těšil jsem se na motor JTD/85kW, ale trochu mě zklamal - to auto bylo jen o trochu živější než moje obstarožní Tempra 1.9TD/66kW. Možná, že motor Stila byl ještě nezajetej a syrovej (?). Reakce na plyn při 1500 ot/min veškerá žádná, při 2000 ot/min je to lepší, ale stále se znatelnou "turbo-dírou". V záběru odspodu jsou asi konkurenční TDíčka lepší (?).
Jinak v posledním Autotipu je test na Stilo 5D 1.9JTD. Docela ho tam chválí (výsledný průměr: 4 hvězdičky, maximum je 5). Jakou jedinou slabinu označili podvozek (3 hvězdičky) a to kvůli příliš citlivému posilovači řízení. To se mi při praktickém testu zrovna nezdálo - řekl bych, že je zhruba na úrovni Octavie. Ale je fakt, že bych ocenil méně výkonný základní režim posilovače (u Stila by to nebyl problém, protože pro město má silnější režim posilovače "city") nebo výrazněji degresivní charakteristiku posilovače (snižování účinku při rostoucí rychlosti).
-
wolff 19.11.01 13:47
« Bez nadpisu
Osobně bych typoval, že máš zasraný ventily. Tudíž být tebou, tak naberu párkrát Vpower. A pokud se to nezpraví, tak budeš muset valit do servisu, kde umí vybrousit motor a pod. a tam ti je pročistí. Pak by mělo auto šlapat jak hodinky. CCA 10 000 Kč. S výměnou oleje, filtru a všech těsnění... -
"-- skrytý --" 19.11.01 11:36
« Re: Tipo - kolísání otáček
Tak jsem byl u rodičů a zase jsem to zkoušel. Tak otáčky na volnoběh za studena pořád kolísají - občas to chcípně. Start je za studena taky problematický. Když se přidá trochu plyn a drží se sešlápnutý, tak to drží otáčky konstantní. Co to znamená?
Jak se to zahřeje, tak je to O.K.
-
« JTD pro Stilo
Pro oponenty nafty ve Fiatech a AR zase jedna rána - v posledním Automobilu (jestli si dobře pamatuju) testovali JTD 85 kW v AR 147, kterej bude shodnej s tím ve Stilu, možná trochu jinak zpřevodovanej a světe div se! Průměrnou spotřebou 4,5 l se dostal i pod rekordmana Astru 1.7 Dti ( tuším 55 nebo 60 kW), kterej má být superúspornej (tomu ale odpovídá i svezení - je dost línej). Koncernový agregáty raději ve srovnání neuváděli vůbec :-)) -
"-- skrytý --" 12.11.01 07:32
« Re: Tipo - kolísání otáček
Tak jsme vyměnili tu ŘJ za tu původní (tu která byla s tím motorem) a zdá se, že otáčky za studena stále kolísají. :-( Jo, ještě jsem si všimnul, že jeden zapalovací kabel pá prasklou gumovou izolace na straně u svíčky a ten kovový kontakt uvnitř je taky nějaký prasklý. Možná to bude tím. -
« Re: zlobivé ABS
kvuli kontrolce ABS jsem samozrejme nekupoval novou baterku, ale sranda byla v tom, ze 14 dni po prvnich nezhasnutych kontrolkach skutecne zacala jit baterka do *, obcas ji pomohlo 10 hodinove nabiti, aby vydrzela tyden a do mesice nepomohlo ani nabiti. Ta kontrolka byla predzvesti vybite baterie. -
« Re: zlobivé ABS
No mne se zdalo, ze mi ABS zapina a vypina pri hrbolech. Bylo to ale baterkou, i kdyz jsem tomu neveril, protoze se zdala byt napetove dobra. Je fakt, ze v 99% mi zustala dele svitit i ponatsartovani a jizde, nekdy nezhasla vubec, nekdy v pohode a asi 2 zacala svitit uprostred jizdy. Zkontroloval jsem vsechny cidla, jejich zapojeni pres konektor ( na prednich kolech jsou ve svorkach v mot. prostoru u tlumicu a ze zadnich kol jsou pod sedaky ), zmeril jsem jejich pasivni odpor ( vsechny kolem 1215-1237 Ohmu ), napeti bylo na vesech kloem 3,3 V tusim. Byl jsem klidny, jezdil jsem dal a po vymeme baterky uz 3 tydny zaden problem. -
wolff 07.11.01 15:36
« Bez nadpisu
Tak k těm motorům. V tom bych problém neviděl. Ty budou O.K. jako vždycky. K té střeše - to je kravina. Nějakej blbec to neuměl zavřít a dělá pupíky. To je tak vždycky. Bude to fajn auto, akorát už trochu dražší, než sme byli zvyklí.
Pokud jde o to kolísání otáček - rozdělat motor, očistit ventily. Toť vše. Teď máme Bravu v servise (značkovém!), cena 18000! Vzali jsme 2x benzín mimo Brno a motor se tipl. Kdyby ste slyšeli ty povídačky kolem toho, tak by Vás klepla. Nic jinýho to nemůže být... -
« Re: Stilo a jeho tajnosti
Nepozastavoval bych se kdybych to nevidel ci nesedel.Nerikam - 5ti D je vetsi ci prostornejsi,avsak v kufru je mista uplne stejne jako u 3D na sirku - tim myslim stand. rozmer kufru avsak vetsi je prave tu vysku co je 5tiD vetsi.A jak jsem psal,kdyz posunu sedak dopredu a zvetsim prostor,je tak mista malo na nohy ,ze je to opravdu jen pro mensi deti ci "dospeleho" mensiho vzrustu?!
Proti designu nemam nic,naopak je to solidni prace avsak uvnitr vozu se jaksi vytratila ta svezest vsech ital. vozu resp. NEW Punto,ci Multipla - jestli je to nasledek spoluprace s GM - kdovi???? - opravdu nemecka presnost a duslednost.Ma to samopzrejme svoje pro a proti,nicmene holt se mi to nelibi.Co se tyce motoru - musi clovek obycejny pockat - samozrejme novinar ktery pracuje pro "FIATA" to musi vychvalit.Jestli na to ma nekdo jiny nazor at da vedet. -
« Re: Tipo - kolísání otáček
Reset RJ provedes tak, ze odpojis baterii na
dostatecne dlouhou dobu (4 az 12 hodin).
S tema motorama, cidly a RJ jsem to myslel tak, ze
muze novejsi "revize" motoru a RJ ocekavat jinak
nastavene hodnoty cidel. Takze pro jistotu prehod
do toho noveho RJ i cidla (jestli je to "novejsi"
motor). Tusim ze ale Tipo zadne takove zmeny nemelo. Sice se preznacovaly motory, ale u stejnych objemu zustaly tyhle veci stejne... Myslim si ale ze to bude
tim cidlem volnobehu (klapka, nebo klika).
Odkud jses? Je to benzin, ze jo? A dela to opravdu jen na
volnobeh (noha sundana z plynu), nebo i kdyz
nohou trochu pridam? -
« Re: Stilo a jeho tajnosti
To se trochu divím, že se pozastavujete zrovna nad prostorem (v interiéru), kterej má být právě devízou tohoto auta. Dva očití svědkové tvrdí, že je to celkově prostornější - celkově jako ve všech směrech, teda když máte v kufříku nějakých 370 l. Co se týká designu, Italové byli vždycky napřed - někdy až moc. Motory (od 1,2 přes 1,6 po 1,9 JTD) ve většině recenzí u Bravy dost chválili, hlavně ty benzíňáky. Pravda asi tak před dvěma letama (po faceliftu Bravy). -
« Re: Tipo - kolísání otáček
No co muzes asi tak zkontrolovat :-)
VN rozvod (svicky, civka, kabely, rozdelovac)
cidla -- volnobehu, teplot a lambda sondu
Jestli to dela opravdu pouze chvili, nez se to
zahreje, tak to musi byt asi tohle...
A co RJ, neni nejaky mismas mezi typem RJ a motorem (cidly)?
Je tam motor z "noveho" auta + cidla a RJ od tamtez (i kdyz ono se do Tipa zase tak moc "podobnych" motoru nedelalo) -
« Re: Stilo a jeho tajnosti
No ja nevim, rozhodovat se mezi Stillem a Mareo weekend :-)?
Kazdy auto je jine (hlavne jinak velke). Hodnotit
Stillo nemohu (zatim jsem ho na zivo nevydel),
ale libi se mi designove (coz se neda rici o Maree ve verzi sedan).
Weekend docela jde, ale u sedanu mi pripadne,
ze predek i zadek moc smeruji k silnici a nad tim
je velka kabina :-( U Bravy/Brava to vypada dobre --
ale marea sedan by mela mit mohutnejsi prdelku...
Jo a Stillo... Asi bych rok pockal, nez se zabehne
vyroba a nez se najdou (a odstrani) chyby -- spatna
konstrukce toho okna, atd... -
« Re:
Jasny,to vim,jenze na vysku - objem sirka je stejna jako u 3D - tzn.300 + vyska,chapes?!
Nicmene to nemeni situaci,ze kdyz posunes lavici tak v zadu se proste sedet neda - tak max. 5-8lety dite. Mimochodem - vyzkouseny.Mozna kombas bude ideal,nevim - jenze to az bude tak me asi z toho narostou fousy.A kdyz clovek chyta info o provozu tak me jima hruza.Nezapiram,interier solidni - spise nemecky - podvozek taky asi velmi good,jenze jestli je to pravda s tema motorama,tak to docela kazi,a u FIATa zvlast,diky povesti kterou ma FIAT v CR.Uvidime! :) -
-
« Re: Stilo a jeho tajnosti
Jo panove,tak jak jsem byl nadsenej,tak jsem zas pekne na...:(!!! Jako podvozek docela gut,vnitrek jakz takz - malo mista ,hlavne vzadu i u 5-ti dverka, a ten kufrik - bes a des.300l je holt 300l,a i kdyz posunes u 5-ti dverky sedak( za priplatek) tak zas si nemuze nikdo dozadu ani sednout.Motory OK - teda stejny jak v Brava a spol.,ale v Abarthu zas docela ostra verze - jak jsem koupil tak prodavam.
Tak jsem tak nejak na rozpacich,asi se vratim k puvodu - tudoz koupim Mareu - kombi?,a budu spokojen - za stejnou cenu,hezci design a vubec,jsem tak nejak znechucen.Panove jestli mi to nekdo vymluvite budu radsi,ale jinak..... :(
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! -
"-- skrytý --" 05.11.01 12:14
« Tipo - kolísání otáček
Lidi poraďte. Rodiče mají Tipo 1.6 DOHC. Teď se tam montoval komplet stejný motor z jiného Tipa, v kterém běhal bez problémů a v ten starý motor taky šlapal normálně (ale byl svařovaný :-).
Problém je v tom, že motor za studena neustále na volnoběh mění otáčky nahoru a dolu a někdy při těch nízkých otáčkách chcípne. Po zahřátí na provozní teplotu je to O.K. = drží konstantní otáčky. Čím to je? Poraďte! Díky. -
"-- skrytý --" 05.11.01 10:06
« Re: Kontrolka oleje u Cromi 2.0ie
Neco podobneho mi delalo u Cromy 2.5td, tam ale stacilo pred startem dvakrat zapnout zapalovani /nazhavit/ rozsvitila se zelena kontrolka a po nastartovani bylo vse v pohode.Nevim jakou to melo sice souvislost, ale fungovalo to. -
« Re: Stilo a jeho tajnosti
V poslední autopříloze Hosp. novin (čtvrtek 1.11.) vyšla recenze 5dv. Stila s motorem 1,6. Docela ho zdrbli, ze je málo pružnej a moc žere. Taky měli námitky proti tomu skládacímu oknu, že i v uzavřeném stavu tropí aerodynamický hluk. Jinak docela dobrý. -
« Re: Kontrolka oleje u Cromi 2.0ie
Nevím jak u Cromy, ale podobnou věc jsem řešil s Temprou. Nakonec to bylo vadný čidlo a nový za 2500!!!??. Tak jsem vyndal žárovku, aby mi ta kontrolka nesr.... Stejně je tam na nic. Protože nikdy se mi nestalo, abych musel do výměny dolevat olej -ze 60% ostrý provoz na dálnici -
« Re: Stilo a jeho tajnosti
Stilo jsem videl... kde? v Jizde? Asi. A docela se mi libilo. Trosku futuristicke, ale proc ne :-) Ale pripadali mi trochu divne ty zadni svitilny -- moc vystrcene, do tech se bude dobre couvat jinym autem... Ale na tom to nestoji. Jeste ho tak videt v realu, jaky je uvnitr prostor, jak jsou nastaveny motory a jaka bude kvalita (verim z bude O.K.)...
A to s tou Cromou mi neporadite, co? Ja vim ze ne... SAKRA. (prispevek 1286) -
« Re: Stilo a jeho tajnosti
Jenom malej dodatek, resp. oprava: ta cena 422.000,-Kč za 1,2 verzi je za 3-dveřovou versione, ostatní ceny, co jsem naplácal níže by teoreticky měly být za 5-dveřák. Tak ještě nějaký dva týdny a uvidíme, jestli to bude autem roku. Už má jen 6 dalších konkurentů ve hře, takže jsem v očekávání... -
« Re: Stilo a jeho tajnosti
Jo ten web nebo spíš ty informace mě včera fakticky zvedly náladu ! To když jsem si projížděl ten asi 50-ti bodovej seznam výbavy od roof-window přes chladící/ohřívací schránku na nápoje, paměť polohy sedadel a zrcátek pro 3 osoby, ... těch drobností je teda ranec! Tak jsem dneska nažhavenej vlítl do autosalonu Fiatu, jestli už nemají ceny a světe div se, cosi na mě vybalili, spíš dali nahlídnout, prej že je to zatím prudce tajný, ani mi to nechtěli zkopírovat, prej mám vydržet do 16.11., kdy začne týdenní promotion akce ke Stilu. No něco málo mi utkvělo v mé brožované paměti: základní cena verze Active (nejnižší stupeň výbavy) u verze 1,2 bude 422.000,-Kč u 1,6 465.000,-Kč (to nevím jistě), 1,9 JTD 59 kW bude 509.000,-Kč (to vím jistě) a 1,9 JTD 85 kW bude za 539.000,-Kč. Zajímavý jsou i ceny dopňkové výbavy: to 5-ti lamelový střešní maxiokno 35.000,-, klima taky 35.000,- , xenony 25.000,-, atd. Jinak prodejce byl opět informován par excellance - když jsem se ptal na rozdíl mezi slabším a silnějším JTD, tak jsem se svou doměnkou, že ten slabší nemá intercooler neuspěl, snažil se mě poučit, že má menší zdvihovej objem !!! on si snad myslel, že je to dvanáctistovka (co chtěli do Ecobasicu - o kterým samozřejmě ten kořeň neměl nejmenší potuchy) !! No a klimatizaci, kde si analogicky nařídím teplotu, považuje za manuální, zatímco když se to nastaví digitálně, tak je to klima automatická !! Tak tito borci budou dělat u nás se Stilem díru do světa. Nevím, kde furt berou ty autosalony Fiatu takový talenty, ale snad mají podmínku nedokončený základní vzdělání. -
« Re: Stilo a jeho tajnosti
Sorry - ja myslel 156 - 1.9JTD slaby!A kdyz to das do Stila ktere ma podobnou hm. tak mas hodne velky problemy - teda pokud chces s naftou jezdit trochu rychlejs.Jezdil jsem se 156SW a mel jsem co delat abych chytil "autobus",chapes?
Jinak co web?Myslim ze maj slusny info,ne? -
« Re: Stilo a jeho tajnosti
Zkus www.fiat.com - sice v italstine - ale myslim ze maji i angl. verzi,ale je tam 100% vse - teda k dieselum jsem se nedobral - ja naftu nesnasim,tak me nezajimaj - precti si test AR 147 v nafte a pochopis.Stilo v benz. fakt good, 1.6 nebo 1.8 , 2.4 draha - sice very vybavena,ale moooc penez. Vazne bombastic car - je to uplne neco jinyho,mam bravo a to je neskutecne neco jinyho.Fakt dost dobra kara,budu menit,dostalo me uz jen tou avizovanou vybavou a vubec. -
« Re: Stilo a jeho tajnosti
To mi teda řekni, kde ses s tím mohl "blíž seznámit" (nespletl sis to s nějakou ženskou? :-)) Jinak mě taky mrzí, jak je to furt pod pokličkou. Nevíte někdo podrobnosti o JTD multijet, kterej má být ve Stilech od půlky příštího roku ? ( A který byly podle erudovaných prodejců už v AR 156 před rokem ? :-))) -
« Re: TIPO 1.6 DOHC r.v.88 - svítící kontrolka
U mojí Regaty 75i mi kontrolka vstřikování začala svítit po ujetí asi 10km a už nezhasla.Vzal jsem auto na diagnostiku,ale tam nic nenašli(Vzali si za to litr)Po měsíci ježdění mi auto už ani nenastartovalo.Vyměnil jsem řídící jednotku za jinou z vrakáče,ale kontrolka svítila dál.Kontrolku jsem vypojil a auto šlo přes AAA do světa ;-)Byla to moje 3.Regata a už ten sráč rezatej nechci ani vidět.Možná to bylo tím,že všechny byli
FIAT-STEYR.Fiatům ZDAR!!!! -
« Re: TIPO 1.6 DOHC r.v.88 - svítící kontrolka
Reknu ti asi tohle... 88 je dost stary na to, aby to auto melo problemy s elektrikou. Me zase v zime/vlhosti vzduchu sviti kontrolka svetel. Tak vzdycky zahejbu/domacknu konektory a je to O.K. Zkontroluj tedy v motorovym prostoru vsechny konektory a spojky kabelu, prostrikej je nejakym pripravkem na konektory, zkontroluj tesnost a neporusenost gumovych prevleku na konektorech.
Zkus presneji popsat jako kontrolka ti sviti
Jo a mam doma knizku "Jak na to - Tipo", nechces ji? Velice levne (vadi mi doma bordel, tak se ji chci zbavit). PC asi 599 Kc, prodam za... 399 Kc? Vemte si ji nekdo, nebo ji vyhodim! busek@skoda.cz -
« TIPO 1.6 DOHC r.v.88 - svítící kontrolka
Neustále mi svítí červená kontrolka(pravděpodobně vstřikování). Po té, co dříve svítila jen při neutrálu a před tím jen v otáčkách, jsem dojel do zn.servisu a chybový registr ohlásil vadné čidlo sání, po výměně ohlásil vadné čidlo teploty(i to jsem vyměnil) a teď po cca 5.min jízdy se kontrolka rozsvítí a už se nezhasne. Nevím,zda je to důležité, protože na jízdě ani chodu motoru jsem nerozpoznal žádnou větší změnu(ani dřív).Spíš mne štve ta nejistota. Pokud budete mít někdo podobnou zkušenost nebo nějakou spásnou myšlenku, prosím zkuste mne nasměrovat. Díky.
-
« Re: problem s tipem 2.0 16v
tak uz je to v pohode. byly zaneseny vstrikovaci ventily. podle toho mechanika ktery to cistil to "prasilo" tak z deseti procent :-) neveril bych,jaky to muze byt fatalni rozdil. cele to jeste prosel a doladil. navic byl ucpany palivovy filtr, nejake vysokofrekvencni ruseni atd. pri koupi noveho (stareho) auta se asi vyplati nekam s tim zajet a nechat to proklepnout a sestelovat. -
« Stilo
Docela me prekvapuje, ze se prave probihajiciho Autoshow na Vystavisti neucastni ani jeden prodejce FIAT. Myslel jsem, ze tam bude nekdo mit Stilo a nic. Vcera udajne pro novinare zverejnili nejake informace (podle news.auto.cz), ale kdyz se podivam po webech FIAT prodejců, tak je to docela ubohost, vcetne samotneho fiat.cz. Nejak na to kaslou. Treba za ten mesic se to zlepsi. -
« Re: problem s tipem 2.0 16v
Kdysi jsem mel neco podobnyho u UNA.Bylo to v rozdelovaci,pod palcem byla pohybliva desticka,pod tim kabilek a jak se pohyboval,tak se prodrel a nekdy fungoval,nekdy ne,podle toho,jak se to natocilo a zatraslo.Dalo to desnou fusku najit,neni to moc videt. -
« Kontrolka oleje u Cromi 2.0ie
Nazdarek.
Sviti mi kontrolka na check panelu ("auticko") vlevo dole. Z knizky jsem pochopil, ze je to asi hladina oleje (v pravo je kontrolka tlaku). Oleje tam mam smozrejme dost :-) Nevite kde je fyzicky to cidlo umisteno, kudy vedou draty? Je to posledni kontrolka, ktera mi tam blika a sere mne to. Fyzzicke umisteni snimace jsem ale v knize nevypozoroval. Vim ze u olejoveho filtru je jeden snimas, ale to je snimac tlaku, ne?
Jen tak na okraj, docetl jsem se, ze ta kontrola hladiny se provadi u nenastartovaneho motoru, kdy muze v pripade nedostatku oleje svitit ale u beziciho motoru se (i v pripade nedostatku oleje) jiz nerozsviti. Rozsviti se pouze v pripade vadneho kabelu/snimace... Tak kdyby nahoodou nekdo vedl, tak se ozvete.