FIAT - CLUB
Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > FIAT
-
« Spatny alternator?
Posledni dobou mi na pristrojovce sviti pri provozu kontrolka baterky-dobijeni. Ale zhruba tak na 50% (po nastartovani lehce pohasne). Alternator ale dobiji v pohode-zmeril jsem to. Cim by to mohlo byt? Nemuze to treba nekde zkratovat-pripadne jsou nejaky kostrici body na aute? Jedna se o UNO LOGO D. -
« Sedačky ve FIATU UNO
Zdravím všechny příznivce FIATu. Musel jsem vyměnit své staré dobré UNO za novější(UNO LOGO). Jedna věc mi vadí - opěrky pro hlavu jsou tvrdé a z pěnového plastu. Ve starém (nabouraném) autě mám mnohem lepší. Ale nevím jak sundat ty černé! Drží jako by byli nedemontovatelné. Ale v tom případě ani nevím jak nasadit potahy (mám malé děti a bez potahů bych musel dvakrát ročně měnit sedačky). Ozve se někdo kdo ví jak na to? -
« Blikajici chech-panel u Cromy
Tak jsem tady jiz naposled s blikajicim autickem
u Cromy :-) Po cca roce jsem zjistil, ze
spodni levy symbol je kontrolka hladiny oleje.
Protoze je tam oleje dost, tak jsem hledal
zavadu nekde jinde. No a stacilo jiz jen cidlo
najit. Cidlo se naleza (2.0i) na motoru vpravo dole (strana
s rozvodovym a alternatorovym remenem). Je tam velice
dobre schovane -- ze zdola neni videt ale je velice spatne videt zezhora. Nejlepsi je sundat L kolo a plast podbehu (anebo jednoduseji (ale cidlo je pak hure pristupne) odmontovat plast rozvodoveho remene, povolit alternator, sundat alt. remen a alternator odklonit dopredu).
BTW na panylku je dole vravo dalsi olejove cidlo,
ktere ale kontroluje tlak oleje. Cidlo tlaku oleje
je u priruby olejoveho filtru.
Tak kdyby to nekomu pomohlo a hledal to :-) -
« Re: 1,2 80k -Bravo, Brava, Stilo
to bys musel zapocitat i celodenni sviceni, treba na neutral pri 800 ot/min ma 60 kW motor vykon treba odhadem 20 kW, pri sviceni odber az 300 W, coz je zatez asi 1,5%. Teoreticky. Nepodlozene odhady v novinach mluvi o vlivu sviceni az o 5-7 % na spotrebe. je zajimave, ze to nikdo jeste netestnul. -
« Re: 1,2 80k -Bravo, Brava, Stilo
Ve své informaci o spotřebě mé Bravy jsem zmínil vliv záběhu, ale opomenul jsem fakt, že jezdím na zimních pneu na všech kolech. Mimochodem, zajímavé jsou hodnoty otáček tohoto motoru v závislosti na rychlosti: 130 km/h - 3700 rpm, 140 km/h - 4000 rpm a 150 km/h - 4300 rpm. -
« Re: 1,2 80k -Bravo, Brava, Stilo
Ještě jednu perličku, obzvlášť pro borce typu Huf, Autozakomplex atd.: ta Brava 1,2 v testech v MF Dnes (cca před rokem) vykázala lepší zrychlení z 0-100 km/h i lepší spotřebu, než gloriolou opředený 1,9 TDI-PD 74 kW v Passatu. Jinak hodnoty zrychlení i pružnosti měla prakticky stejný s Mazdou 323 1,5 sedan. Ale já osobně ty testovačky nějak neprožívám, konkrétně zrovna v MF Dnes, kde je největší hlava pomazaná přes auta Kužel z AAA :-))) -
« MAREA WEEKEND -prosba o pomoc
Koupil jsem MAREU v autobazaru ale bohužel u vozu není ani běžný návod na použití natož manuál.pokud někdo z návštěvníků Fiat-clubu ví jak podobné tiskoviny získat byk bych mu moc vděčný za informace.Vlastním Fiat-Marea Weekend 1,6/16V automat, benzin rok výroby 1998.Jinak jsem s vozem spokojený a doufám ,že vydrží to co můj poslední vůz Renault 21 Nevada se kterým jsem najezdil 253654 Km. -
« Re: 1,2 80k -Bravo, Brava, Stilo
Asi před měsícem jsem se rozhodl pro Brava s tímto motorem, ale uvažoval jsem i o Stilo. Všiml jsem si, že na mezinárodních webech se u Stilo tento motor neobjevuje a základní je 1.6. Vypadá to, že pro zejména středoevropské země je základní 1.2, se kterým počítá český Fiat jako s nejprodávanějším. Proč je tam těch šest rychlostí je zřejmé, aby to mělo nějakou dynamiku. Myslím, že i Brava by si těch šest rychlostí zasloužila, zejména pro udržení otáček. Ta nízká hodnota točivého momentu je znát právě při předjíždění při nízkých otáčkách. Se Stilo jsem bohužel nejel (tehdy nebyly podmínky pro testovací jízdu - sníh - byli jsme rádi, že vůbec někam dojedeme a Brava jsem již zkoušel). Po skoro 4tkm s Brava (v záběhu), kdy ještě nevyužívám veškerého potenciálu motoru (otáčky ano, ale ne na plný plyn), mohu říci, že auto je skvělé pro mimoměstské trasy a taky dálnice a subjektivně se mi zdá lepší než motory 1.4 (55kW) u podobných aut. Naopak je nevhodné pro někoho, kdo to prostě nevydrží a musí si to rozdat s každým kdo jej předjede. No a spotřeba? To je to nejlepší, mimo nízké pojistky, co tě u tohoto motoru čeká. Prozatím jsem nejezdil "na spotřebu" a při mých trasách (40% město, 60% mimoměsto) se pohybuje okolo 6.2 l a při trasách město-dálnice tak 6.4 l. Jinak mě trošičku vadí to ranní klapání ventilů, ale je to daň za delší servisní intervaly. -
« Re: 1,2 80k -Bravo, Brava, Stilo
U nás má jeden regionální prodejce 1,2 verzi Stila. 6-tý kvalt prý moc mimo dálnice použít nejde ( je to na vysočině, i silnice 1.tř. jsou dost členitý), obecně jsou kvalty naskládaný blíž sobě, takže dynamika snad o fous lepší než Bravě, přestože je Brava lehčí. Ten motor je trošičku jinak vyladěnej, točivej moment vrcholí o málo níž ve Stilu. A spotřeba v členitým terénu vysočiny, když se jede aspoň 30 km je (podle palubního počítače) někde kolem 6,5 litru. Dlužno dodat ten chlapík působil dost zpomaleně, tak asi ani za volantem nebyl žádnej divoch, tak bych to bral spíš jako spodní mez. Sám jsem se v tom nesvezl, zrovna bylo pryč. V Bravě 1,2 jsem jezdil, působilo to na mě srovnatelně s Octavií 1,6 /tuším 74 kW -
« 1,2 80k -Bravo, Brava, Stilo
Uvitam vsetky informacie o tomto motore - hlavne od uzivatelov.
- Spotreba
- najlepsie bezi v ? otackach
- predbiehanie
-vase nazory na 6 stupen v stile pre tento motor, viezli ste sa uz v tomto prevedeni-vase pocity
Tesim sa na vsetky informacie -
« servis v GRIF BA
Tiez som majitelom FIATu. Chcel by som vas upozornit na slaby servis vo firme GRIF v Bratislave. Chcel som nastavit motor, pretoze mi kolisali otacky po pusteni plynu a z casu na cas aj motor zdochol, ked bol zatazeny klimou. Objednali ma a ja som prisiel presne v dany cas. Na to, aby sa niekto som mnou zaoberal, potrebovali 2 hod. Potom zistili, ze treba vymenit termostat a resetovat pocitac, ale motor je OK. Vraj ho treba viac tocit na neutrale !??!? (uz ma srali). Zaplatil som termostat (7000 aj s robotou)a uz sa tam v zivote neukazem ! Motor aj nadalej nebezal dobre. Nasiel ineho servismana pri NITRE. Ten to nastavil za cca 20 min volnou rukou (nasavaci ventil vzduchu) za 200 Sk. Motor slape ako hodinky uz asi 8 mesiacov(dufam, ze aj bude). Neviem ako je to u inych (IMI, AUTOTYP, BB RENT). Nemate niekto referencie ? -
« Re: Mirafiori
Tak abyste se nehádali :-) , jen tak pro zpestření:
V roce 1967 byl představen nový fiat 125. Jeho podvozek byl odvozen od tehdy již končících modelů 1300/1500. Karoserie byla prodlouženou verzí modelu 124. Stejně tak motor DOHC o objemu 1608ccm (90hp) byl dalším vývojovým stupněm agregátu ze stodvacetčtyřky. V následujícím roce obohatil nabídku model 125S (Special) s výkonem zvětšeným na 100hp. Novinkou byla též pětistupňová převodovka.
V Českých zemích je nejznámější modifikace fiat 125p. V polském závodě FSO začala výroba v roce 1967. Do vozu byly montovány motory OHV 1295ccm (65hp) a 1481ccm (75hp). V roce 1983 se změil název vozu z Fiat Polski na FSO, o dva roky později se dočkal pětistupňové převodovky.
P.S.
Jde o výtah článku z www.carsformitaly.com + několka dalších webů. Celý by měl být brzy k dispozici na mých fiat.mysteria.cz -
"-- skrytý --" 01.02.02 08:47
« Re: Mirafiori
Při vší úctě, Ladao, myslím, že se mýlíš. Fiat 125S 1,6DOHC byl italský. Dělal se asi dost krátce. Z toho se pak vyvinula ta polská verze, která vypadá malinko jinak. 124 je jiné auto.
Ale je dost možný, že se taky pletu, už si to zas tak dobře nepamatuju. Můžu se časem zkusit doma kouknout do starejch knížek. -
"-- skrytý --" 01.02.02 07:52
« Re: Mirafiori
paja: 5-kvalt z Mirafa do žigula jde dát, ale má jinde řadičku, takže budeš bourat tunel. Ten motor nevim, měl by tam jít 1,6 DOHC, větší bych si asi netroufl. Ten 1,6 DOHC se i s 5-kvaltem se dával i do F125 (pochopitelně ne toho polského...) -
« Re: Mirafiori
2 paja: kdysi jsem jezdil s 132 benzinovy 2litr, karburator, 83 kW. Bylo to celkem dost svizny (na tehdejsi pomery), ale ta spotreba - prumer kolem 10 benzin i plyn. Moje zkusenost-hodne dilu bylo zamennejch se Zigulikama (cepy, benzinovy cerpadlo, paraboly (s 2103), karburator (Weber), termostat, nahon tachometru....). Jinak to byl trosku zvetsenej zigulik s mizernejma brzdama, ale rekl bych, ze motor s prevodovkou se do nej nevejde, bylo to vsechno velky jako krava. Ulozeni bylo na pohled stejny, presny rozmery ??? Delaly se 1.6, 1.8, 2.0 a diesel objem asi 2.5l. Tohle auto bylo z roku 79. -
« Mirafiori
Zdravim, nemate nahodou technicke udaje o motorech, ktere se davaly do Mirafiori 131 a 132? Nejbeznejsi urcite byly 1.6, slysel jsem, ze se tam davaly i o 1.8 a 2.0, ale nevim. Vsechny Mirafiori mely 5kvalt?
Jedna se mi totiz o to, ze chci dat z 5st. prevodovku z Mirafiori do Lady 2106, tak me napadlo, jestli by se dal zamenit i motor, (kdyby byl min jety nez ten muj a mel alespon stejny vykonovy parametry). Mely motory 1.8 a 2.0 stejny ukotveni do auta?
Diky za odpoved, celkem dost jsem hledal po webu a nic moc kompletniho jsem nenasel. -
« Fiat marea Weekend
Rad bych poradne rodinne auto a moc se mi libi Marea. Chtel bych koupit auto kolem ceny 200tis. RAd bych slysel nejake Vase zkusenosti resp. nazory na toto auticko. Mel jsem uz 2xFiat(Uno, Tipo), pak jsem koupil Fabii a jsem v podstate spokojeny. Jenomze neplanovane budeme mit miminko a ja chci poradne velke auto. Starsi prispevky jsem prochazel a nic moc jsem se nedozvedel. dekuji Vam -
« Chutovka pro Fiat-club
Chlapi, stala se mi takova chutovka-puvodne jsem si myslel ze praskly lanko v nahonu tachometru, ale ve skutecnosti:z prevodovky kouka plastovy vylisek (hranolek), na ktery je nasunuto tahlo tachometru, no a tenhle kousek plastu se proste zlomit (primo v prevodovce). Je to u F. UNO rv.90. Co si myslite ze by s tim slo delat? Stejne jsem to chtel prodavat, ale tedka v unoru bych to rad dal na STK a nevim jestli to s takovou blbosti projde... -
« Re: Prestavba UNO
Asi bych do tý splácaniny nešel. Přeně, jak psal oddie - u fiatu nejsou zrovna nejvstřícnější a jen tak něco nepovolí. Každej "dovozce" Ti nakecá, že je to v pohodě, jen aby se toho auta zbavil a tobě pak bude stát před barákem auto bez papírů = k ničemu. Sám jsem tím už jednou prošel a jsem rád, že jsem si udržel soudnost. Navíc, jestli nemáš spoustu známých, nejspíš se z toho přihlašovacího maratonu zblázníš. Osobně, až budu po prázdninách Uno kupovat, si radši připlatim, než zestárnout o 10 let s přihlašovánim něčeho doveženýho :-(
Volba je ale nakonec na Tobě. Asi nejlepší a nejlevnější by bylo, kdybys sehnal někoho, kdo auta na staré papíry běžně vozí (a přehlašuje) a je už celým procesem protřelý. -
"-- skrytý --" 25.01.02 13:08
« Re: Prestavba UNO
Takže: Uno 1,0 Fire se dělalo od r.v.87 - s karburátorem, od r.v.90 má vstřik. Číslo motoru se sice neeviduje, ale musí se shodovat typ motoru, jinak si zaděláváš na problémy. Na 900 OHV bych to teda osobně nepsal. Pokud jde o kastli, zeptej se přímo na homologacích u Fiatu. Podle mě oficiálně nepovolí záměnu kastle staršího typu za Logo, ale jistě to nevím. Co si pamatuju, tak Fiati jsou na tohle dost nepříjemní.
Pokud koupíš splácaninu typu doklady 900 r.v.85 a auto 1,0 r.v.91, sice ušetříš, ale těžko to pak jednou budeš prodávat, a chce to taky mít známý na STK... -
« Prestavba UNO
Zdarec Fiataci, shanim jak jsem psal kdysi UNO LOGO a mam furu nabidek-dokladu z roku treba 86 a auto (obsah 999)dotahnuty na prestavbu z 91. Nevite jestli se delaly UNA v 86 1.0? Prodavajici mi tvrdi, ze prestavba je mozna, se ze motory (resp. cisla) neeviduji-v praxi to udela jen tak, ze udela prestavbu kastle. Mel bych do takovyhle kaufu jit? Shanim totiz LOGO 1.0, 5D, rv92 najeto do 100tis. a kazdej mi nabizi takovyhle splacany auta... -
« Re: Spotreba
Záleží, jak s tim jezdíš. Mě při jízdě po meěstě bere croma (2.0) max 10,3. To jsem na ni ale moc hodnej a než se zahřeje nechci od ní žádný prudší pohyby. Jinak při normálnějšim používání by to bylo asi tak těch 13. Co ale kdo o motoru 1,6 kdy psal, nebude to se spotřebou o moc jiné (kdysi jsem chtěl cromu za tipo, ale na spotřebu vycházely skoro stejně) Mě je jedno, jestli to je v zimě nebo v létě, protože v létě spotřebu zvýší klima... -
« Re: pomoc - volnobeh
Diky vsem za nazory a uzitecne rady. S temi brzdami je to tak: Kdyz rano vyjedu z garaze tak je vse OK, po par stech metrech zacnou pribrzdovat zadni kola (obe dve). Asi po kilometru zastavim si neco koupit, pote nastartuji a je vsechno OK, po celou dobu jizdy. Pripominam, ze po dobu pribrzdovani jsou disky teple a pak po jizde jsou normalne studene. Stale nechapu proc to tak dela. Diky za nazory. -
« Fiat UNO 1.0i Logo
Prodavam UNO 3dver. cerny, z 91. Autoradio,4x repro, 4x kola se zimn. pneu navic. Kdyby jste nekdo mel zajem, tak se ozvete a nabidnete nejakou realnou cenu, nejlepe Pardubice a okoli.
tel: 0602 836 908 (Tomas), je fakt v dobrym stavu. a hlavne super nizka spotreba(5l) i pojistka -
"-- skrytý --" 09.01.02 09:56
« Re: pomoc - volnobeh
Ten válec v brzdách se nazývá prostě jen váleček (u kotoučových brzd) nebo prasátko (u bubnových brzd. Rozebrat a vyčistit to je celkem jednoduché. Prasátko bývá skoro lepší dát rovnou nové, na Fiaty je celkem levné. Jinak ten omezovač tlaku zadních brzd obecně u starších Fiatů dost blbne (zatuhává), už jsem to párkrát taky řešil. -
« Re: pomoc - volnobeh
U Crom rady zatuhavaji pistky v zadnich brzdicich. Obzvlaste pokud je tam popraskana prachovka. Stejne tak to ale muze byt i ten rozdelovac brzdne sily, ale u neho bych to spis tipl na trvalou poruchu nez tak, jak to popisujes... Ted jeste nevim jestli bych mel pripomenout, ze v mrazech by se nemela zatahovat rucni brzda, protoze muze zamrznout (lanka) a pak to dela to co pises. Predpokladam ale ze tohle vis :-)
Takze bud ti zamrza voda v lanovodu rucni brzdy (a ty ji zatahujes), nebo mas zarezle pistky/desticky a chvilku trva nez si daji rict. Shod kolo, dej to na hever a at ti nekdo slape na brzdu. Zkoukni prachovku pistku (ted nevim jestli je videt, nebo se musi vyndat desticky) a jestli se pistek vraci (a jak to vypada zezadu brzdice, kde je lanko rucni brzdy). -
« Re: pomoc - volnobeh
No jo, jestli je to brzdovej valec tak proc brzdi jenom zadek. Nebude to treba rozdelovac brzd. tlaku pod zadni napravou. Na predchozi Crome mi to delalo nezavisle na teplote, musel jsem vzdycky zastavit a znovu nastartovat abych mohl jet dal. Uz nevim cim to bylo, ale tehdy mi to v servisu opravili. -
« Re: pomoc - volnobeh
To s těma brzdama mi dělalo Uno. Začalo to přibržďovat, ze začátku jen trošku a pak víc a víc až se stim skoro nedalo jet. Po chvíli jízdy to přestalo. Každoročně se tahle závada vracela s prvními mrazy. Vždycky byl zarezlej brzdovej válec. Teda zarezlej - byla tam troška rzi. Stašilo jen rozebrat, pročistit to a bylo to OK.
Na Cromě se mi to bohudík zatim nestalo :-) -
« octavie
vim , ze to nepatri moc do teto rubriky , ale podivejte se na test na adrese [odkaz]
Do chvile nez jsem si ho precetl jsem si myslel, ze octavka je vynikajici auto - aspon vsude ho tak vyzdvihuji - a tento test konci slovy:"Pokud se vůz v budoucnu dočká modernějšího, úspornějšího motoru této kategorie a lepšího povozku, tak bude ve své třídě jen těžko hledat konkurenci".
To je myslim nechtena trefa do cerneho , protoze kdyz se vymeni podvozek a motor , tak je to uplne jine auto nebo ne?
-
« Re: pomoc - volnobeh
Tak uz mi to zase funguje tak jak ma, budu muset asi fakt prostrikat ty kabely. Tohle me fakt prekvapilo, sem-tam mi zlobilo pripojeni digiplexu a praskaji hadice od sani, ale jinak maximalne pohodovy auto. To cidlo hladiny tam neni a hladina oleje se odvozuje nejspis od tlaku. Potykam se jeste s jednim problemem pro me zahadnym a to s brzdami. Posledni dobou mi po vyjeti casto pribrzduji zadni kola a to zvlaste kdyz primrzne. Po nekolika km to samo prestane a je to v poradku. nevysledoval jsem zatim zadnou jinou souvislost, jinak diky za rady. -
« Re: pomoc - volnobeh
Na skrtici klapce neni servomotorek - plynem se ovlada mnozstvi plynu a podle nej je davkovano palivo. Podle mne neni problem ve volnobehu, ale nekde jinde. Volnobeh si muzes nastavit tim sroubem zezhora na klapce (14(17) klicem povolit matku a sroubem nastavit). To je ale reseni prez ruku, protoze zde je neco spatneho v managementu motoru -- tobe to totiz studene nejde nastartovat, ale po zahrati to jiz jde a otacky to drzi. To by melo byt proto, ze pocitac nevi ze mas:
a/ studeny motor
b/ volnobezne otacky
Takze si promer cidlo teploty kapaliny (tusim ze je tot to na potrubi pred rozdelovacem, to na motoru u svicek je detonacni cidlo). Dale zkontroluj cidlo otacek (ze strany vlevo dole na motoru u remenice s rozvodovym remenem) a promer ten spinac koncovych pozic plynu (jestli opravdu jak na min, tak na max spina, a co je na kabelech). Kabely od techto veci "prosvit", jestli nejsou poruseny. No a v neposledni rade se podivej na kabely lambda sondy, jestli jsou vsechny tri zapojeny. Ale kdyz by byla lambda blba, tak by to nejelo a zralo i po zahrati... Maximalne muze tedy byt u te lambdy vypadle/vadne vyhrivani, to by to pak blblo jen (na volnobeh) zastuden.
BTW sviti mi na checkpanelu vlevo dole dioda -- pry je to kontrolka hladiny oleje. Protoze ale pry sviti stale (i po nastartovani), tak je to chyba elektroinstalace/cidla. Nevite nekdo, kde toto cidlo (mereni hladiny oleje) je? Nasel jsem jen cidlo tlaku oleje (na prirube filtru), ale cidlo hladiny ne a ne najit... Toto je treti opakovani meho dotazu na tuto kontrolku :-) A budu tu otravovat tak dlouho, dokud mi to nekdo nereknete :-) -
« Re: pomoc - volnobeh
mikrospinac power mode je OK, na ten jsem se dival hned jak to zacalo delat, mozna to dela VH ventil, nebo cidlo teploty. Mam v aute uz 4. motor (chudak Croma, co uz se toho natahala) a vsechny to tak delali, ale ted je to extrem. Je to skoda, protoze ten posledni motor prave volnobeh nastavoval perfektne. Cim by to asi jeste mohlo byt? Je na skrtici klapce nejakej servomotorek kterej nefunguje anebo si mam rucne vytahnout volnobeh a tolerovat spotrebu. Je zvlastni ze to dela naprostu stejne i na LPG, kde plyn nasava proudici vzduch podtlakem bez zasahu RJ. kazdopadne dekuji za radu. -
« Re: pomoc - volnobeh
Jak sis sam odpovedel, moznosti je spousta :-)
Mam take Cromu 2.0ie a tohle same se mi take stavalo.
Tak nejak si s tim nikdo nevedel rady, az jsem
prisel na to, ze odeslo cidlo koncove pozicce plynu, ktere
je na stejne osicce jako klapka sani (to cele
ovladano pomoci lanka od plynu). Kdyz vypnes motor, otevres haupnu a budes rukou
tahat za lanko plynu, musis slyset cvakani mikrospinace.
No a jestli ti to nepomuze, tak postrikej kontaktolem vsechny
kontaktu v motoru a vitej v realnem svete aut starych 10 let :-) -
« pomoc - volnobeh
Pani odbornici, prosim o radu cim by to asi mohlo byt.na mem aute Croma 2.0ie se par dnu potykam s takovym problemem: Kdyz nastartuju studeny pres noc promrzly motor tak neudrzi otacky klepe se a pak chcipne. pote je veliky problem jej znovu nastartovat. Pokud se mi jej podari nastartovat, tak pod plynem je beh v poradku ale otacky volnobehu pomalu stoupaji s teplotou motoru tj. po 5 min. uz si otacky udrzi a pri normalni teplote motoru je ma lechce zvysene a nekolisaji. Drive motor fungoval OK tj. po nastartovani si otacky zvysil a po zahrati postune snizoval. Vim ze zavad muze byt spousty, chtel bych vedet alespon shruba na co se mam zamerit (svicky, kabely, rozdelovac, cidlo teploty, lambda, klapaka apod.) Mam tam take LPG, ale to se chova naprosto stejne jak kdyz prepnu na benzin (MPI). dekuji za vase nazory. -
« Fiat UNO-DUNA
Pred tydnem jsem zakoupil Fiat Duna (UNO) r.v. 89 moto 1.1. Pry se vyrabelo v Brazilii, opticky se lisi pouze previsem predni kapoty pres blatniky a nezavislym zavesenim zadnich ramen. Mate nekdo zkusenosti bud primo s Dunou nebo i motorem 1.1 (vykon, spotreba, slabiny atd)?
Prvni zavada - temer nefunkcni topeni fouka pouze vlazny vzduch coz je nyni dosti neprijemne ..o))). Mechanicky vypada vse O.K. zrejme zaneseny radiator. Vyplati se spise koupit na vrakaci jiny ci nalit do smesi cistici roztok?
Diky
-
« Re: Fiat Uno Logo
Na to je dobrý si dát pozor, mohl bys s tim mít někde potíže. Mě z devítistovky přestavbu na 1.0 nepovolili, protože 903 je prý OHV a 999 je OHC, přesně, jak to psal Oddie. Spousta šmelinářů mi chtěla prodat 1.0 s tim, že je to v pohodě, ale fiat, jehož vyjádření k přestavbě policajti vyžadujou, to viděl jinak. Nevim, jak je to teď, protože tohle bylo před dvěma lety a od tý doby jsem se o to nezajímal. -
"-- skrytý --" 04.01.02 12:10
« Re: Fiat Uno Logo
A Fiat povolí napsat Logo na papíry r.83? Tak to bych se dost divil... Leda tak nůžky na plech a COčko, ale Logo s ofic. rokem 83 je pak dost blbě prodejný. Jo a jinak, motor 1,0 Fire se dělal až od r.87, do 86 to byl 900 OHV. Číslo motoru se už sice neeviduje, ale takovéhle harakiri bych si v tom asi nedělal... Pravda, 1,1 se dělal celou dobu, akorát v Logu má vstřik. -
« Re: Fiat Uno Logo
Diky moc za info. Jeste jsem ten kousek nevidel, ale je to rv.92, 1.1l, naj.80tis za 60tis.Kc. Prumerna cena-jinak co si budeme povidat-papiry z nejakyho UNA rv.83 za 15 tis+UNO Logo ze SRN na prestavbu za 15 tis. a ti sikulove to strilej za 60 papiru. Co se da delat, kseft je kseft. -
« Re: Fiat Uno Logo
S vystříkánim dutin můžu jen souhlasit. Měl jsem Uno 900 a bylo to moc prima auto, jen ta koroze (zadní dveře spodní lemy dveří, podlaha...) Všechno se ale nechalo za normální peníz vyvařit nebo koupit na vrakáči. Motoru nebylo nikdy nic.
Tušim, že auta s motorem 1.1 měla většinou lepší výbavu, ale to je asi individuální. Asi bych volil 1.0, aby mi zbylo pár kaček z pojištění a oželel těch 10 koní rozdílu. Záleželo by ale i na výbavě...
Docela by mě zajímalo, za kolik se dá takový Uno v normálnim stavu sehnat. Jestli to dobře pude rád bych si v létě zase jedno koupil :-) , fakt je to prima auto. -
"-- skrytý --" 02.01.02 16:56
« Re: Fiat Uno Logo
Vystrikani dutin by byla asi prvni a posledni vec co bych u tohoto auta udelal.Mel jsem jedno litrove uno a krome bezne udrzby jsem na nem nic nedelal.Kdyz jsem na nej prodaval motor,tak mi rekli v opravne,ze je neprodejny,protoze bezproblemu prezije auto.Jestli muzu radit,tak bych se podival kvuli pojistce po nejakem 1.0. -
"-- skrytý --" 02.01.02 10:30
« Re: Fiat Uno Logo
Rozdíl 1,0 - 1,1 je víceméně akorát v povinném ručení... 1,1 neznatelně líp táhne, spotřeba je zhruba stejná. Ad koroze - o moc líp na tom Logo teda není - bacha na lemy zad. blatníků, prahy a přední růžky podlahy. I pokud seženeš dobrej kousek, doporučuju preventivně nechat udělat dutiny. -
« Re: Fiat Uno Logo
Kdysi jsem mel litrovy Fire a bylo to moc fajn auto,docela cily a usporny,ne moc slozity na udrzbu,jen ta ochrana proti korozi trosku problematicka.Ale to bylo jedno z prvnich.U loga by to melo byt lepsi,to snad ma viko kufru uz z plastu,tam to zacinalo nejdriv.Kdyz by bylo ve slusnym stavu a za prijatelnou cenu bral bych to. -
« Přestavba
Mám Tipo 1,6 r.v. 94 55Kw, už mi to přijde strašně slabý a napadlo mě zda by tam nešel dát motor 1,8 nebo nejlépe 2,0 (103kw).Zajímalo by mne ,jestli je to reálné a zhruba na kolik by to vyšlo. Předpokládám , že by tam musely být i jiné poloosy, možná převodovka ap... -
« Žádost o pomoc...
Přátelé, mám možnost koupit Fiátka 128 (4 dv.) z roku 1975. Nevím, zda se na něj dají ještě sehnat nějaké díly. Také bych uvítal, kdyby někdo z vás věděl o webových stránkách s informacemi o těchto krasavcích. Budu vděčný, když mi dáte tip. Díky. E-mail: impact.agency@seznam.cz
Rozsypal se po 55.000 km??? Něco o tom napiš, s tím se ještě nesetkal.