FIAT - CLUB

Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > FIAT

  • « 00 Reagovat !

    foto

    24.02.03  15:23

    « Re: Novinky?

    mfilip> S tim designem máš trochu pravdu. Musíme se holt smířit s tim, že svou extravaganci předal Fiat v rámci koncernu Alfě a Lancii. Stilo se mi z počátku taky moc nelíbilo a dneska je tomu naopak. Fiat už asi nechce po Multiple moc riskovat. Ta 169 mi přijde docela dost "fiatovská", teda z boku v tom fiata vidim. Ta 350 je trochu Opel Meriva a ze předu zas Daewoo Kalos(asi dali v GM hlavy dohromady...), ale špatný se mi to taky nezdá. S Ulysee s tebou souhlasim, přijde mi z tý velkoprostorový čtyřky nejhezčí.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    24.02.03  13:13

    « Re: Novinky?

    no ja jsem celkem zklameny ze soucasneho trendu. Vysoke, polohranate, ani take ani onake, chybi mi u tech novinek nejaky designovy napad ( ten zadek a zadni dvere jeste ujdou ), ale predek tech fiatu je takovy neosobni, moc uniformni, neni na nem zadny poutajici prvek. Kdyz date na prid misto znaku Fiat znacku Hyundai, je z toho Getz, nebo Matrix, naopak Ulysee se mi na prid hodne libi usporadani svitidel. Neni to o Fiatu, mne se proste takove mensi vyssi auta nelibi.
  • 00 Reagovat !

    foto wolff

    wolff 24.02.03  12:12

    « Bez nadpisu

    Jo pěkný, ale já bych chtěl vidět něco místo Cromy....
  • 00 Reagovat !

    foto

    24.02.03  11:52

    « Novinky?

    Co říkáte novinkám Fiatu představeným v Ženevě? Konkrétně F 169 a F 350. Pro mě je to moc příjemný překvapení.
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 20.12.02  15:13

    « Fiat díly - výprodej u Thorn Autotechnic

    Firma Thorn má jak se zdá nějaký výprodej na díly Fiat (UNO a podobné modely z těchto let) Slevy dosahují až 60%. Např sada výbrus. pístů UNO 1,3D 3. výbrus stojí z původních 2.400,- jen 870,- Kč.
    Za tuhle cenu se dá o výbrusu i přemýšlet, ne?
  • 00 Reagovat !

    foto

    18.12.02  22:02

    « Bez nadpisu

    Ahoj lidičky! Mám Coupé 20V turbo 220hp a rád bych ho čipnul (+45hp) a zajímalo by mě, jestli a jak to změní výkony - 0-100km, max.rychl., pružnost atd. Předem mockrát děkuji! hrbol
  • « 00 Reagovat !

    foto

    18.12.02  15:45

    « Re: Tempra SW

    to Pavel KR5: To zas tak nehori. Jsem na tom s casem hodne podobne:-(.
    Jeste by me zajimalo neco ohledne motoru 1.6. V autokatalogu 93 uvadej 1.6-55kw a v 95 1.6-55 a 66kw. Ten 66kw(vicebodove vstrikovani) mi prijde podle tech udaju celkove lepsi. Nevite nekdo jestli uz ho muzou mit i modely 94?
  • « 00 Reagovat !

    foto

    17.12.02  23:20

    « Re: Tempra SW

    to HH: Sorry, zatim nemam dost casu, abych se rozsahleji rozepsal o svych zkusenostech s Temprou 1.9TD (jak vidis v tuhle nekrestanskou hodinu strasim jeste v praci a jeste nejakou chvili strasit budu). Snad se k tomu dostanu zitra nebo v patek.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    17.12.02  23:17

    « Re: Topeni u Cromy 2.0ie

    Ke tve otazce jsem uz prislusnou termohydraulickou analyzu ;-))) sepsal v tematu Autokomplex, tak se tam mrkni.
  • 00 Reagovat !

    foto

    17.12.02  09:25

    « Topeni u Cromy 2.0ie

    Pratele, zkuste prosim poradit s nasledujici zahadou: Kdyz nastartuji a jedu, tak po zahrati motoru normalne topi, ale pokud napr. popojizdim v kolone a motor se zacina prehrivat a sepne vetrak (tak 95 - 110) na teplomeru, najednou z niceho nic prestane topit a zacne, az kdyz motor trochu schladne. Je to divny, ja to nechapu v servisu to taky nechapou. Ted se menila vodni pumpa. Diky za rady.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    12.12.02  18:05

    « Re: Tempra SW

    V autobazaru West ve Starém Městě u UH stojí krásná Tempra SW 1.8 rok asi 1993, koupená v česku ve výborném stavu asi za 70.000,- neváhej...
  • « 00 Reagovat !

    foto

    12.12.02  15:01

    « Re: Tempra SW

    Konkretni auto vybrany nemam. Zajimaji me jen nejaky zkusenosti, pripadne nejaka ta rada abych nekomu nenaletel. Co se motoru tyce tak bud 1.9D,TD nebo 1.6,1.8 benz. Vybava klidne zakladni, rok nejlepe tak 92-94, cena do 90tis.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    12.12.02  14:03

    « Re: Tempra SW

    Jaky k ty Tempre chces motor? A zhruba jakou vybavu a jak stary to bude?
  • 00 Reagovat !

    foto

    12.12.02  11:37

    « Tempra SW

    Chtěl bych koupit Tempru SW. Můžete poradit na co dát při výběru pozor? Slyšel jsem něco o podvozku(ramena přední nápravy?) a problémech s elektrikou. Díky za každou informaci - fanda FIATU.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    05.12.02  15:13

    « Re to romanca: poradte mi - fiat palio weekend 1.2 16v

    to romanca: Technické info k tomuto motoru můžeš najít na [odkaz] ve sekci punto/clanky ;-)
  • « 00 Reagovat !

    foto

    03.12.02  12:00

    « Re: poradte mi - fiat palio weekend 1.2 16v

    Jo a ty katalogy stojí za .... Např. Seicento je tam uvedeno u FIAT Itálie, přestože se výhradně dělá v Polsku, a takových chyb by se dala najít celá řada
  • « 00 Reagovat !

    foto

    03.12.02  11:58

    « Re: poradte mi - fiat palio weekend 1.2 16v

    naftové Palio Weekend je opravdu z Brazílie, benzín z Polska.Pokud má někdo pochybnosti, stačí zavolat na FIAT čR tel: 224806111 např. na tech. oddělení.
    Motor 1.2 16V jsem měl v Bravě a je to jeden z nejlepších motorů, co sem měl možnost používat.Je ale potřeba se smířit s tím, že aby ukázal co umí, tak je potřeba ho točit nad 3500 ot/min, pak to jede jedna báseň. V Puntu, které sem měl kdysi pučené od dealera to byla opravdu trhavina :-)
  • « 00 Reagovat !

    foto

    03.12.02  08:01

    « Re: poradte mi - fiat palio weekend 1.2 16v

    Kratke Palio se vyrabi v Brazilii, ale Palio Weekend je z Polska. Kdysi jsem to cetl v takovem tom autokatalogu vsech aut, co vychazi snad 1 za rok.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    03.12.02  07:33

    « Re: poradte mi - fiat palio weekend 1.2 16v

    1.2 16V se dava do Punta, daval se do Bravy a je i ve Stilu.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    02.12.02  21:54

    « Re: poradte mi - fiat palio weekend 1.2 16v

    mne dealer tvrdil, ze aj benzinove palio sa vyraba v brazilii, vraj preto je dodacia doba cca. dva mesiace a nejak mi to komplikovanie vysvetloval s lodou. tusim si nakoniec to palio kupime, v tej triede nema konkurenciu. dufam,z e sa s nim coskor pojdem previezt, tiez sa mi zda ten 1.2 16v motor slaby. dealer ma ale presviedcal, ze je to skvely motor, vraj sa uz dlho vyraba pre punto, ze sa vraj vobec nekazi.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    02.12.02  19:44

    « Re: poradte mi - fiat palio weekend 1.2 16v

    benzínové Palio se dělá v Polsku, naftové v Brazílii.Kvalita Palia ja výborná, stačí se na něho jít podívat a zkusit si např. s jakým zvukem se zavírají dveře nebo kufr, fakt sem byl mile překvapený :-)
  • « 00 Reagovat !

    foto

    02.12.02  17:37

    « Re: poradte mi - fiat palio weekend 1.2 16v

    Matiz a Rumunsko se mi vybavuje, mas pravdu, nevyrabelo se v Polsku Tico, nebo nevyrabi se tam Lanos ? Zda se mi , ze se v Polslu krom Opla Astry vyrabelo jeste nejake u nas rozsirene auto.
  • « 00 Reagovat !

    foto Adyn

    Adyn 02.12.02  13:54

    « Re: poradte mi - fiat palio weekend 1.2 16v

    Poruchovosti se opravdu neboj. U většiny automobilek je podobná, přičemž Fiat je na tom mnohem a mnohem lépe než se traduje. Co tě však mile překvapí je cena náhradních dílů, která je snad už i pod úrovní škodovky...
    Jinak Matiz se vyrábí v Rumunsku, ale k nám se donedávna dovážely originál vyrobené v Korei.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    02.12.02  13:47

    « Re: poradte mi - fiat palio weekend 1.2 16v

    Palia se sice vyrabeji v Brazilii, ale pro evropsky trh se vyrabeji v Polsku stejne jako napr. tusim Matiz. Palio je uz dlouho k mani napr. v Nemecku. V Polsku jich dost jezdi a poruchovosti Fiatu bych se moc nebal.
  • 00 Reagovat !

    foto

    02.12.02  12:02

    « poradte mi - fiat palio weekend 1.2 16v

    velmi zvazujem kupu poradte mi - fiat palio weekend 1.2 16v, ktory konecne zacali predavat aj na slovensku. trochu ma ale desi povest automobilky fiat a skutocnost, ze ich vraj vyrabaju v brazilii. co mi poradite?
  • 00 Reagovat !

    foto

    27.11.02  09:55

    « Bez nadpisu

    Palivovy filtr ma zivotnost tusim 90 tkm, stoji kolem 300 Kc. Je umisteny nad zadni napravou u nadrze pod plastovym krytem.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    27.11.02  09:54

    « Re: Omlouvam se za zpozdeni, nejak jsem pto prehlednul

    Ten EDEX docela znam a byl jsem tam. Svuj nazor jsem uz do nejake Fiat rubriky pred casem psal. Je to ta firma, ze ktere jsem radsi odesel, kdyz jsem videl jak ten novy vyfuk paradne prdi a zatimco se zakaznik nadsene ptal mechaniku jaky to ma zvuk, tak mu s vaznou tvari kyvali, ze super zatimco na mne a dalsiho zakaznika to zapusobilo tak, ze jsme se otocili a odjeli. Komplet 3-dilny vyfuk na 1.6 tam stoji 4100 Kc, vypada jako original, ale prece jen jsem si jej na auto nedal. Pripadalo mi to jako takovy papirovy plech, clovek do toho klepl a uz to rezonovalo. Osobni prakticke zkusenosti nemam, ale minuly tyden mi jeden clovek od fochu rikal, ze se Edex nemuze s rovnavat s Bosalem, Edex je absolutni smejd, zatimco Bosal jen polovicni.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    27.11.02  09:05

    « Re: Omlouvam se za zpozdeni, nejak jsem pto prehlednul

    A hele, ted jsem si vsiml, ze by EDEX mohl
    mfilip znat (je tam od nich :-))...
  • 00 Reagovat !

    foto

    27.11.02  09:02

    « svíčky IRIDIUM POWER + sport. filtr

    Ahoj všcihni, uvažuji o výměně svíček za DENSO IRIDIUM POWER + sportovní vložku filtru KaN, King Dragon apod. Nemáte s tímto někdo zkušenosti konkrétně na motoru 1.816V (mám Bravo GT). Ještě otázka k palivovému filtru. Za jak dlouho je zralý na výměnu? Tuším, že svíčky u 1.8 jsou pod krytem motoru, je to tak? Skrývá se nějaká záludnost při výměně? Sorry za "stupidní otázky" ale přesedlal jsem na Fiat z Calibry teprve před 14 dny.
    Více o svíčkách na: [odkaz]
  • « 00 Reagovat !

    foto

    27.11.02  08:59

    « Re: Omlouvam se za zpozdeni, nejak jsem pto prehlednul

    mfilip a vyfuk: No ja mel Bosala na Crome dva roky,
    hlavne couracky po meste. Po dvou letech
    jsem na nem pri zbezne obhlidce nezahledl
    nejake poskozeni/rezaveni... No nic.

    A k te cene na Bravu... 21000 Kc? To je docela
    dost, ne? U nas mi ho Fiati (na 1.6, uznavam, ty
    mas 1.8, takze tam muze byt nejaky rozdil) nabizeli
    za cca 11000 Kc (bez prace, ale tu predpokladam tak
    500--1000 Kc).

    Jinak jsem nasel docela zajimavou cenu: [odkaz] 02vyfuky/druhy_aut/ fiat/str_91-109/ str_091.htm
    Sice je ten server divny (nemaji tam obchodni
    podminky, nevim, zda ta cena je s DPH...) ale
    vypada to, ze za 4800 (jestli je to bez DPH) by byl na 1.6 ten velky
    dil (tri tlumice -- maji to tam tak vyznaceno). Na 1.4 to vychazi podezrele levne :-)
    No, urcite by to chtelo jeste s tou firmou vyjednat...
    Na Pop-artu maji jen koncovy dil za 3400 bez DPH.
    Otazkou ale je, co je to koncovy dil. Fiat totiz
    prodava ty tri tlumice jako jeden dil, takze
    jestli to tak berou i zde... 

    No a nakonec na Autoshop2000 maji za 7400 Kc komplet...
    Tak si vyberte :-))...

    Ale jak rikal mfilip (a je to i muj nazor), nema asi
    cenu kupovat jen posledni dil, ale rovnou cele vedeni
    (a to je i ma zkusenost z jinych aut. Sice posledni
    dil odejde prvni, ale ostatni ho nasleduji v rychlem sledu).
  • 00 Reagovat !

    foto

    26.11.02  20:37

    « JTD 16v

    Nevíte někdo, jestli JTD 16v hned plně nahradí JTD I.generace nebo budou montovat obě verze? Jsem docela zvědav, kdy přijde JTD 16v do Fiatu a jaký bude mít parametry, tipl bych, že bude proti Alfě přiškrcenej. Mimochodem, v posledním Autocaru (originálu) pochrochtávali nad JTD 16v v AR 147, že prej skutečný svezení silně předčí očekávání i když je člověk připravenej na nějakejch 103 kW. Po městě se dá jezdit na 6.kvalt při 1000 ot/min, předjíždět na 5ku od nějakejch 1800 ot. atd. Taky jsem zvědav, kdy přijde 1,6 JTS
  • « 00 Reagovat !

    foto

    26.11.02  17:58

    « Re: Rychlostni tridy pneu pro Fiaty

    Byl jsem presvedceny, ze 2,4 JTD jezdi dost pres 200 km/h se svymi 100kW
  • 00 Reagovat !

    foto

    26.11.02  17:30

    « Rychlostni tridy pneu pro Fiaty

    Nevite nekdo proc Fiati predepisuji napr. u Marey vyssi rychlostni tridu pneu, nez by vyplyvalo z max. rychlosti auta? Napr. u 2.4JTD s maximalkou 196 km/h by melo stacit "H", ale predepsana je "V", atd.
  • « 00 Reagovat !

    foto Adyn

    Adyn 26.11.02  17:14

    « Re: Omlouvam se za zpozdeni, nejak jsem pto prehlednul

    Kamoška si koupila minulý týden Bravu 1,4 S. Koupila ji i přes mé varování v áčkách (AAA) a tak jsem ji dnes zavezl do Motortecu. Výsledek: Obě ramena špatný, všechny tlumiče špatný, vzpěry pátých dveří nefunkční, na palubce svítí minimum žárovek apod. Výfuk prorezavělej tak, že jsem to ještě nikdy neviděl, ale k mému překvapení neprdí. Nicméně je to otázkou spíše hodin než dní, kdy pšoukne. Takže již velmi, velmi brzy využiji tvých rad a zkušeností ve věci pořízení nového výfuku.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    26.11.02  15:35

    « Re: Omlouvam se za zpozdeni, nejak jsem pto prehlednul

    se tu clovek vypisuje za firemni penize a nic.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    25.11.02  11:57

    « Omlouvam se za zpozdeni, nejak jsem pto prehlednul

    Kdyz jsem kupoval svoji Bravu, mela 3 roky a 9 mesicu, nalitane 149 tkm a "vyfuk (obzvlaste posledni dil) je na povrchu hnusne orezly". Zkousel jsem to vselijak lepit tmelama, ale nikdy to nemelo dlouhodobejsi ucinek. Casem mi u dilu za katem zacalo podfukovat z obou cel a u prostredniho dilu se objevila prorezla dira v plasti. No tak jsem chtel novy vyfuk. Prask original 21600 Kc, tak jsem si rikal, ze zkusim Bosal v Polsku za 7 tKc, no a par lidi zacalo rikat sve zkusenosti s Bosalem, ze to vydrzi 1 zimu, rezonuje a pri vyssim kotli piska. V tom se ozval ATX, proc se nezeptam jeho. Tak jsem se zeptal, a domluvili jsme se, ze za nejakych 12 tKc budu mit original Remus na Bravu 1.8, budu mit na aute krasne sportovni zvuk a budu moc a moc spokojenej. A na to jsem uslysel, sportovni vyfuk jsem chtel vzdy mit:-) Domluvili jsme se na jeden ctvrtek, tydny predtim jsem se s ATX ujistoval na spravnem terminu a presto na místo setkani dorazil ATX s prekvapenim, ze mne cekal o den pozdeji, ale ze se to nejak zaridi. No, zaridilo se to tak, ze mi ukazal novy Remus vyfuk na Audi A3, ze to pujde napasovat. Nacez jsem s manzelkou v Brne u ATX cekali par hodin ( protože nebylo nic domluvene ), abychom mohli zajet do jedne 20 km vzdalene firmy, kde delaji vyfuky, aby nam rekli, ze vyfuk na A3 proste napsaovat na Bravu nejde a basta, jedine ze by oni udelali svůj vyfuk na miru za 9 tKc s praci, se vsim. A byl domluven termin o tyden pozdeji. To uz jsem tam prijel bez manzelky, auto se zavezlo do dilny, ATX se o mne staral cely den, pokecali jsem si a po 7 hodinach se jelo pro auto. No a jak to nastartovali, tak se mi z toho kravalu podlomily kolena. Fakt super zvuk na zavody, na litacku po meste, ale na na cesty. No byl jsem rad, ze vyfuk je, a chvili jsem byl i spokojeny. Ani mi moc nevadilo, ze jsem na zpatecni ceste prorazil u Priboru pneumatiku a k uctu za vyfuk a 500 km cesty do Brna jsem mohl pridat další 2000 za gumu. Jezdil jsem s tim 2 mesice a domluvil jsem se u te same firmy, tentokrat bez ATX, aby mi tam dali nejaky dil, který to utisi. Tentokrat jsem cekal uz jen 4 hodiny a jen kvuli tomu, ze manik, který delal antikorozni upravu vyfuku se nekde zdrzel. Byl jsem dost spokojeny, protože jsem za dil a praci zaplatil 2000, auto se ztisilo o 50% a když je vyfuk studeny, je stejne tichy jako origos, nicmene je to porad ještě relativne hlucne, hlavne pro cestujici vzadu. Asi jako nejtissi S130L. I když mne nekolikrat ujistovali, ze to bude stejne tiche jako original, není. Minuly tyden jsem se uz konecne doklouzal k tomu, ze jsem v Ostrave nasel firmu, kde se mi libil pristup a kde rekli, da se objenat samostatne dil, který mi chybi, auto by se mělo zase ztisit, libili se mi, ze okamzite vedeli, ze chci „tiche, sportovni“ auto. Za ten poslední dil zaplatim 3 tKc + praci cca 500 Kc. Takze se tesim. Perla na zaver. Celkem na ATX po tomto nemam nejlepsi vzpominky, hlavne potom, co jsem pozdeji zjistil, ze vyfuk, za který jsem ATX zaplatil 9 000 stal cca 6 000, coz se mi zda jako hodne slusny rabat. Nicmene byla to moje volba, i když jsem se rozhodoval v ne nejlepsim psychickem rozpolozeni, po dlouhem cekani, s otravenou manzelkou a nemel jsem zadnou predstavu, kolik kravalu muze udelat vyfuk na aute.
  • 00 Reagovat !

    foto

    24.11.02  10:53

    « Tempra 1.6 ie

    Mám Fiat Tempra 1.6 ie, 57 kW a zlobí mne občasné škubání při jízdě. Zjistil jsem že to dělá potenciometr škrtící klapky (taková ta destička). Nemá toto někdo náhodou na prodej, nebo neopravuje to snad někdo? Díky za každou informaci.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    14.11.02  12:45

    « Re: To mfilip

    Moje Brava je stara 4 roky a 3 mesuce, ma najeto
    145 tis. km a vyfuk (obzvlaste posledni dil)
    je na povrchu hnusne orezly. Ale kdyz ho zacpu,
    tak se motor dusi (takze neni nikde zadna velka
    dira). Uvidime ale na jare, co s nim udelaji
    nase kvalitni posypove materialy...

    Jsem smiren s tim, ze brzy budu muset kupovat
    novy vyfuk. Takze se dostane na mfilipa a jeho
    zkusenosti s nakupem vyfuku :-)

    mfilipe, jak to vubec bylo s tim "tunenym" vyfukem,
    cos bral od ATXe? Koupil jsi ho a on ti na tvuj
    vkus moc hucel? A co jsi s nim udelal? Ted mas
    jiny novy? Cely kus od katu do konce? Kolik stal
    a kde jsi ho kupoval?

    Uf... To jsem se pri psani zapotil :-)
  • « 00 Reagovat !

    foto Adyn

    Adyn 14.11.02  11:57

    « Re: To mfilip

    Řekl bych, že i tak je to velmi solidní výsledek. I když u výfuků má spíš než projezd vliv stáří. Jak je vlastně tvoje Brava stará?
  • « 00 Reagovat !

    foto

    14.11.02  11:47

    « Re: To mfilip

    No po 200 tKm ne, ale po cca 180 tkm.
  • « 00 Reagovat !

    foto Adyn

    Adyn 13.11.02  10:53

    « Re: To mfilip

    Zatím ještě ne, ale za pár dní to tam najdeš: www.ihned.cz nebo auto.ihned.cz/ihned
  • « 00 Reagovat !

    foto

    13.11.02  10:08

    « Re: To mfilip

    Je ten test nekde na netu?
  • « 00 Reagovat !

    foto

    13.11.02  09:38

    « Re: To mfilip

    Taky me tim testem docela dojali. O tom ze AR156 ma taky sportovni verzi (GTS), kterou by meli srovnavat s Octavkou RS, se ani nezminili.
  • « 00 Reagovat !

    foto Adyn

    Adyn 13.11.02  07:52

    « Re: To mfilip

    Mě z Alf nejvíc bere 156 a to Sportwagon. (Mimochodem ve včerejších HN bylo porovnání Alfy Romeo Sportwagon 2,5 V6 a Octavie combi RS 1,8T - hádej kdo vyhrál?) Je to ovšem poněkud mimo mou kapsu a krom toho moje maruš má najesto sotva 75.000 km, takže je ještě dosti brzo na výměnu. Na puntu jsem měnil zadní díl výfuku až hodně pozdě - de facto až už to nešlo vařit. Koupil jsem levnější cca za 4.000 (orig. 7.500) a rozdíl zvuku tam nějaký byl, ale nic dramatického - bylo to méně ševelivé a znělo to jako o něco silnější motor (jestli to u 1.1 lze říct). Ovšem jak by to vypadalo, kdybych tam dal nějaký tlumič za 1.500 si neodvažuji hádat.
    A ten výfuk měníš poprvé? Po 200.000 km?
  • « 00 Reagovat !

    foto

    11.11.02  14:50

    « Re: To mfilip

    No z Alf bych uvazoval jen 147, z jinych typu bych mel strach kvuli porucham. Nevim, jak je to s cenami ND, i kdyz hodne dilu ma Fiat unifikovanych, zda se mi ze Alfa bude dost draha. Musim se divat prakticky. Original vyfuk za 21600 jsem nekupoval. Nejdriv jsem me jen koncovy tuneny dil vyfuku, ale bylo to neprijemne hlucne, po 2 mesicich jsem tam nechal udelat 1. dil vyfuku za katalyzator, hlucnost se snizila o 50%, ale porad je to relativne hlucne, i kdyz tak "pekne" hlucne. Je to dobre na litacku po meste, ale na delsi cesty nic moc. Tak mam v planu podivat se po Ostave na nejakou firmu, kde delaji vyfuky a nechal bych udelat prostredni dil ( pod sedadlem za ridicem ) a snad uz budu s hlucnosti spokojen. Ja se nejak nezenu do jineho auta, jsem s Fiatem maximalne spokojen, ale cim dal tim vic ve mne hloda nazor, ze po 200 tkm uz moje Brava nebude tak prodejna, jak bych si predstavoval. Stejne ale zustanu u Bravy, protoze mi je zatim lito dat celkem slusny balik penez na vec, kterou nepotrebuju, jen se mi libi. Ale kdovi, trebas se to nejak vyvrbi. Soused od rodiny opravuje Octavie po bourackach, nejak v tom umi chodit, jsou to celkem nove Octavie, ktere jsou lehce nabourane, ale nejak to nakamuflujou, pojistovna to udela jako totalku, majitel dostane prachy na nove auto a soused opravuje. Napr. Octavie TDI Ellegance 66kW, r.v.2001, 40 tkm, khaki barva, bourana na predni blatnik. p.c. 570 tKc, nyni 370 tKc. Ze Stil bych bral jen 3D, ale zatim jsem v bazaru na netu nic nevidel. Klidne i 1.2 6-kvalt, i kdyz nejlepsi by byla 1.8 98 kW za slusny peniz.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 10.11.02  18:02

    « Re: Croma 2.0 ie

    to BoB: díky, hned jak budu mít trochu času mrknu na to.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    10.11.02  17:08

    « Re: Kontrola vstřikování

    zajed do servisu na diagnostiku a víš to hned...
  • 00 Reagovat !

    foto

    10.11.02  13:34

    « Kontrola vstřikování

    Mám Fiat Punto Sporting I (motor 1.6 90k) a někdy když to lehce šolíchám po městě, tak se mi rozsvítí kontrolka "kontroly vstřikování". Po dalším startu zhasne. Čím to může být? Dík.
  • « 00 Reagovat !

    foto Adyn

    Adyn 08.11.02  14:24

    « Re: To mfilip

    Udělat 3. dil tlumiče výfuku myslíš jej koupit a namontovat, nebo si ho chceš nechat dělat na míru?
    K tvým favoritům budoucího nákupu: O Leonovi jsem už jednou psal, P307 po nahlédnutí do jejich rubriky jsem vyloučil, Octávku a Golf bych vynechal díky více méně stejné či vyšší poruchovosti jako u FIATu při dvou a vícenásobných cenách ND, no a Mégane II ještě neznám.
    Jinak abych pravdu řekl 5d Stilo mě také zatím ještě svým designem ještě nepřesvědčilo. Nicméně já mám ještě dva, tři roky času na výběr. Jinak sním o Alfičce. O té neuvažuješ?
  • « 00 Reagovat !

    foto

    08.11.02  13:11

    « Re: Croma 2.0 ie

    Fera: Oops, tys psal o otackomeru, ja o rychlomeru :-)
    IMHO je otackomer elektronicky -- takze zkoukni
    konektory na pristrojovce, popripade si dej
    pozor i na ten "igelit", co jsou na nem plosnaky
    (docela rad praska).
  • « 00 Reagovat !

    foto

    08.11.02  13:08

    « Re: Croma 2.0 ie

    Fera: Bud vadny/vypadly nahon, nebo ojete prevody
    v budiku. Co k tomu rict? Proste si zkontroluj,
    zda ti jak u prevodovky, tak i na pristrojovce
    bowden s nahonem nevypadl. Popripade odmontuj a
    odklon pristrojovku a kounki se, jestli se nahon
    v bowdenu pri jizde toci...
  • « 00 Reagovat !

    foto

    08.11.02  12:38

    « Re: To mfilip

    190tkm
  • « 00 Reagovat !

    foto

    08.11.02  12:37

    « Re: To mfilip

    Oooo diky. Sak jsem tu taky jednu dobu byl s 2000 prispevky asi 3. v poradi :-). Brava jezdi, tahne ji na 190 tKc, porad mne sice trapi takovy neidentifikovatelny zvuk pri 90 km/h, ale jinak je to v pohode. Pred vanocemi snad zbude par tisic, abych nechal udelatl 3 dil tlumice vyfuku, protoze to mam prece jen porad hlucne. Jinak se priznam, ze uz pokukuju po jinych autech, mivam v planu po 4 letech obnovovat vozovy park. Chtelo by to lepsi vybavu, palubni pocitac, klimu, dalkove ovladani, alarm, atd. Nevim, jestli to bude Fiat. Snad jen Stilo 3D, ale nevim, uvidim, co bude za 1.5 roku. Nemam konkretni predstavu, muze to byt klidne i Leon, Octavie,Golf, P307, Megane II. Snad jen Japonci mi nic nerikaji.
  • « 00 Reagovat !

    foto Adyn

    Adyn 08.11.02  07:39

    « Re: To mfilip

    Ano, dřív jsi přispíval mnohem více a tvoje příspěvky patřily mezi nejlepší - vždy k věci a měly hlavu i patu.
    Co jinak tvoje Brava. Všechno OK?
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 07.11.02  19:16

    « Croma 2.0 ie

    U své Cromy 2.0 ie r.v.94 mám problém s otáčkoměrem, který mi nefunguje. Nevíte v čem by mohl být problém? Díky
  • « 00 Reagovat !

    foto

    07.11.02  14:32

    « Re: To mfilip

    No o Fiatu se zpravy dozvidam od Vas a kdyz se nic nepise, neni se k cemu vyjadrovat a ve Fabii si obsas rypnu, tam je porad do ceho :-). I kdyz mne to kdysi bavilo vic.
  • 00 Reagovat !

    foto Adyn

    Adyn 06.11.02  08:59

    « To mfilip

    Tak vidím, že zrazuješ značkovou rubriku. Sem si nenapsal už jak dlouho a do Fabie přispíváš! ;-)
  • « 00 Reagovat !

    foto

    30.10.02  14:41

    « Re: 2.4JTD

    Postel strčíš i do cromy - a to vcelku (výhoda hatchbacku a kombi oproti sedanu). Jen mi trčela 30cm za auto, ložná plocha je tam totiž jen asi 175cm. V tom má Marea Weekend výhodu "sklopnýho nárazníku". Osobně bych nic jinýho než kombi nekupoval...
  • 00 Reagovat !

    foto

    29.10.02  12:10

    « To Kotas

    Mam taky Punto II a taky mi to vypina. Na ONO v Plzni skoro nemuzu natankovat. Pomaha pistoli vyndat co nejvice ven. Zastrcit jenom tolik, kolik je treba k otevreni zaklopky v hrdle. Pak to jede.
    Ale treba posledni dobou beru V-Power u Shellu a tam nejsou naprosto zadne problemy. Asi maji lepsi pistole.
  • « 00 Reagovat !

    foto Adyn

    Adyn 22.10.02  07:59

    « Re: 2.4JTD

    To Pavel: No co se dá dělat, aspoň že to směřuješ správným směrem.
    Při složených zadních sedadlech je úhlopříčka zavazadlového prostoru cca 210 cm, takže jsem tam strčil bočnice naštorc a všechno ostatní (čelo, rošt) už byl laláč.
    Ano, když má Marea všechny okna v elektrice tak má i standardní tlačítko na "deaktivaci".
  • « 00 Reagovat !

    foto

    21.10.02  21:54

    « Re: 2.4JTD

    To Adyn: sorry za nechtenou mystifikaci, neslo o koupi, ale jen o prvni zkusenost s Mareou (proto jsem psal "svoji" v uvozovkach). Koupe kombiku se doufam uskutecni v nejblizsich tydnech az mesicich.


    Jinak to, ze do Marey sedana nalozis postel s matraci 200x140 je docela pozoruhodne, protoze do Tempry (coz je obdobne rozmerny vuz) bych to strcil stezi. Kdyz jsem ji pred lety meril, tak na delku pri sklopenych zadnich sedackach to dalo cca 165 cm.


    Ty, nevis, kdyz mas 4 el. okna, daji se ty zadni "deaktivovat" od ridice? Napr. aby si deti neublizily.

  • « 00 Reagovat !

    foto Adyn

    Adyn 21.10.02  15:48

    « Re: Tankování

    To Koťas: Mně se to stává u různých aut a zatím to bylo vždycky pistolí. Nezaznamenal jsem ani, že by tím trpěly víc pumpy jedné značky než jiné. Pravda je že se to obvykle stává v sérii, tzn. půl roku - rok nic a pak se mi to stane na víc autech často za sebou. Takového "závady v sériích" pozoruji i u žárovek. Když po několika letech prskne jedna, do 14-ti dní obvykle další dvě...
  • « 00 Reagovat !

    foto Adyn

    Adyn 21.10.02  15:44

    « Re: 2.4JTD

    Blahopřeji k dobré koupi. Jsem rád, že ses rozhodl pro správnou značku. Já mám taky sedana ač jsem původně zahlížel po kombi. Můžu říct, že se zavazadlovým prostorem opravu problém nemám. Pravda nevozím kola ani skříně jako ve starém Puntu, ale postel 200x140 včetně rozměrově odpovídající latexové matrace a roštu jsem odvezl pohodlně najednou, bez toho, že by neco z auta čouhalo (všechyn dvěře i okna zavřená) a to jsme vpředu seděli dva! (Vlastně už tři).
  • 00 Reagovat !

    foto

    21.10.02  12:48

    « Tankování

    Mám dotaz: Při tankování benzínu do Punta II mi to vypíná pistoli, a tudiž je třeba tankovat velice pozvolna. Dá se s tím něco dělat? Díky
  • 00 Reagovat !

    foto

    21.10.02  12:48

    « 2.4JTD

    Tak jsem byl v patek projet "svou" prvni Mareu. Byl to sedan, takze pro mne to v soucasnosti neni to prave orechove, ale 2.4JTD mne cim dal tim vic bere za srdce. Zvuk to melo stejne krasnej jako v AR156, proste kdyz se tenhle motor roztoci, tak srdce technika musi zajasat. Obzvlaste proti moji traktoroidni staresince 1.9TD. Ale 2.4JTD zrejme svym projevem strci do kapsi vetsinu soucasnych dieselu. Takze se budu snazit sehnat Mareu WE 2.4JTD. Bylo by urcite rozumnejsi koupit ojetinku s 1.9JTD - ty uz atakuji hranici 200.000 Kc (3 roky stare !!!), ale ja se asi zachovam nerozumne :-))).


    Jinak sedan zvladal tenhle tezkej motor docela dobre, jsem zvedavy jak se s nim vyrovna kombi.

  • 00 Reagovat !

    foto Adyn

    Adyn 18.10.02  16:31

    « :-)

    Je tady nějak mrtvo. Aby nám to nezrušili...
  • « 00 Reagovat !

    foto

    10.10.02  12:35

    « Re: něco pro Pavla KR5

    Jo, diky.
  • 00 Reagovat !

    foto

    09.10.02  19:39

    « něco pro Pavla KR5

    Fiat dostal cenu za vývoj dieselových motorů
    AutoRevue.cz - 1.10. 2002 14:45
    Fiat byl opět vyznamenám za vývoj vznětových motorů. Jedná se především o jeho systém Common-Rail, který byl postupně převzat všemi hlavními evropskými výrobci automobilů.
    Časopis "The Economist" udělil během slavnostního večera v San Franciscu v Kalifornii panu Rinaldo Rinolfimu - výkonnému viceprezidentovi výzkumného centra Fiat - cenu za inovaci v kategorii "Energie a životní prostředí" za vývojovou práci technologie naftového motoru Common-Rail. Toto ocenění je poslední z mnoha, které výzkumné centrum Fiat získalo za dieselovou technologii.
    Historie Common-Rail začala na konci 80. let spoluprací výzkumného centra s ostatními dceřinnými společnostmi Fiatu. Jejich cílem bylo dokončení výzkumu a vývoje za účelem předvedení technické a průmyslové proveditelnosti tohoto konceptu. Na začátku 90. let byly úspěšně překonány hlavní technologické brány systému.
    Během let 1992 a 1993 úspěšně proběhly veškeré předběžné testy spolehlivosti a stálosti parametrů jak u motorů, tak i vozidel a na konci roku 1993 byly vzorky systému Common-Rail v dobře osvědčeném předprůmyslovém stadiu.
    V posledním čtvrtletí roku 1997 se společnost Fiat Group ještě jednou stala pionýrem v komercializaci prvního dieselového motoru s přímým vstřikováním vybaveným systémem vstřikování paliva Common-Rail u vozidla Alfa Romeo 156, které poté získalo titul "Evropské vozidlo roku".
    Během roku 1998 byl systém převzat všemi hlavními evropskými výrobci automobilů a v následujícím roce začala technologie Common Rail nacházet použití v lehkých a středních užitkových vozidlech. Fiat Group byla opět pionýrem aplikace v tomto segmentu zásluhou prvního zavedení této technologie na světě u lehkého nákladního vozidla Iveco Daily.
    Mezitím již byla vyvíjena druhá generace systému - Multijet. Ten používá řízení elektronického vstřikování za účelem provedení více vstřiků než je současný počet dvou vstřiků během každého cyklu motoru. Tímto způsobem se spaluje stejné množství nafty uvnitř válce, ale po menších dávkách, aby se dosáhlo hladšího průběhu spalování.
    Tajemství systému Multijet spočívá v provedení řídící jednotky a vstřikování, které zajišťují sérii velmi blízko rozmístěných vstřiků. Vývojoví pracovníci společnosti Fiat Auto vyvinuli tento proces vstřikování s cílem zajištění přesnějšího řízení tlaku a teplot uvnitř spalovací komory a účinnějšího využití vzduchu nasátého do válců.
    Vylepšený produkt představuje nový průlom, neboť umožňuje dosažení vyššího výkonu, nižšího hluku při spalování, zejména při provozu studeného motoru, a předběžného splnění velmi přísné normy emise Euro 4.
    Prvním motorem tohoto druhu je 1.9 JTD 16V s vícenásobným vstřikováním. Tento motor byl předveden ve světové premiéře na letošním 75. ročníku pařížského autosalonu a bude montován do modelů Alfa 156 a 147. V roce 2003 bude na řadě malá jednotka 1.3 JTD 16V Multijet: produkt s nesmírně kompaktními rozměry, které umožňují montáž do malých vozidel Fiat Group.
  • 00 Reagovat !

    foto

    27.09.02  19:32

    « italsky tuning

    Narazil jsem na zajimavou adresu italske tuningove hvezde (dle autorevue.cz :-))) Castelli-Italtec:
    www.castelli-italtec.com
    Pozn.: Na mem prohlizeci bylo do rubriky "Modification" poradne videt jen ve francouzska verzi (?).
  • « 00 Reagovat !

    foto

    25.09.02  12:58

    « Re: TurboDiesel 2,5 litru (BMW)

    Pokud se nemylim, tak tenhle motor BMW 2.5TDS (a jeho derivaty v Oplu Omega atd.) ma na rozdil od vetsiny ostatnich TD litinovou hlavu a odtud prameni vetsina potizi a nutnost chovat se k nemu jeste citliveji nez k ostatnim dieselum. Jinak odbornikem na tohle tema (a majitelem nejednoho BMW) je myslim cokes, tak se na nej obratte, at to mate z prvni ruky.


    BTW docela by mne zajimalo, zda litinovou hlavu maji i soucasne diesely BMW (2.0d, 3.0d, 4.0d)? Pred par lety jsem o tom neco cetl, ale matne si pamatuju jen to, ze pro blok nyni pouzivaji namisto litiny vysokopevnostni ocel.

  • « 00 Reagovat !

    foto

    24.09.02  22:33

    « Re: TurboDiesel 2,5 litru

    Možná byl problém mimo motor, konkrétně v turbu, který mu dvakrát odešlo - pokaždé to bylo jiné auto, ne opakovaná závada u jednoho.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    24.09.02  18:10

    « Re: TurboDiesel 2,5 litru

    V Isuzu Trooper byl ten samy motor, ale puvodne je z BMW a je to primo vynikajici motor. Nevim, jak s vydrzi, jel jsem ho "jenom" do 130 tisic, ale i po 130 tisicich mel spotrebu kolem 8 litru pri sluzebnich jizdach, kde se auto nesetri a jezdi se 200 a vice a olej nezral vubec. U te Omegy bude spise problem v tom zbytku, nez v motoru. Bych rekl ja.
  • 00 Reagovat !

    foto

    24.09.02  10:31

    « JTD

    Nemate nekdo delsi zkusenosti s JTD?
  • « 00 Reagovat !

    foto

    23.09.02  19:01

    « Re: TurboDiesel 1,9 litru

    Není v tom Oplu náhodou 2,5 TD Isuzu ? Jestli jo, tak od toho rychle pryč !
  • « 00 Reagovat !

    foto Adyn

    Adyn 23.09.02  18:19

    « Re: TurboDiesel 1,9 litru

    Díky za info. To že je to z BMW vím - snížený výkon to má snad kvůli daním nebo co. Mohl bys prosím tě specifikovat, co konkrétně na tom motoru při studených startech odchází? Jestli, těsnění, žhaviče atd. Díky moc.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    23.09.02  13:52

    « Re: TurboDiesel 1,9 litru

    No tak at si da VELKEJ pozor. Omega 2,5 TD je motor BMW 2,5 TDS, ale pro Opela se snizenym vykonem. Je citlivej na studeny starty a jde ho vyridit za dve zimy.
  • « 00 Reagovat !

    foto Adyn

    Adyn 20.09.02  09:39

    « Re: TurboDiesel 1,9 litru

    Díky za info. Zatím to ale vypadá, že kamoš bude kupovat Opla Omegu 2,5 TD.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    19.09.02  17:53

    « Re: TurboDiesel 1,9 litru

    Do Makrely 75TD rozhodne nedoporucuju, je to na to hrozne slabej motor. Mam ho v Bravu a i tam jsem si musel nechat udelat tuning. Mozna TD100 (to je neprimej vstrik s intercoolerem, ale asi bych sel z tech starsich do petivalce TD125. A pak samozrejme novejsi JTD.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    19.09.02  11:35

    « Re: Punto a servo

    Nemam. Je to tri roky stare auto. Tim "nove" jsem myslel novy typ.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    18.09.02  19:13

    « Re: Punto a servo

    Pokud máš záruku, tak žádný problém...
Přihlásit se Zaregistrovat Pro přispívání do této diskuse musíte být přihlášeným registrovaným uživatelem!






Blesk.cz

Hlasová asistentka Alexa vyzvala dívku (10), aby strčila minci do zásuvky

Hlasová asistentka Alexa vyzvala dívku (10), aby…

Virtuální asistentka Alexa od americké společnosti Amazon vyzvala desetiletou dívku, aby přiložila minci k…

Vrácení, výměna i reklamace vánočních dárků: Nejčastější otázky a odpovědi, největší fígle prodejců!

Vrácení, výměna i reklamace vánočních dárků:…

Radost z vánoční nadílky se může snadno změnit v rozčarování, stres a vztek. Stačí najít pod stromečkem nevhodný…

 

iSport.cz

Za čtyři flopy jeden Lischka. Prosadí se umělec Falta líp než křídla před ním?

Za čtyři flopy jeden Lischka. Prosadí se umělec…

Výdaje na Rudolfa Reitera, Milana Lalkoviče, Romana Potočného a Pepeho Menu, čtyři nedávné neúspěšné akvizice…

Přípravy na ligu ONLINE: Slávista Bah má covid, Beran trénuje s Bohemians

Přípravy na ligu ONLINE: Slávista Bah má covid,…

Jarní část fotbalové FORTUNA:LIGY odstartuje 5. února 2022, jednotlivé týmy už proto v prvním lednovém týdnu…

 

Reflex.cz

Omikronem se do konce týdne nakazí až dvacet milionů Čechů, nastínil Dušek pesimistický scénář

Omikronem se do konce týdne nakazí až dvacet milionů…

Přední český covidový scénárista Ladislav Dušek, který během pandemie zveřejňuje různé scénáře vývoje, opět…

Poučení z odchodu Angely Merkelové. Voliči ztrácejí zájem o „všeuměly“

Poučení z odchodu Angely Merkelové. Voliči ztrácejí…

Angela Merkelová odešla ze světové politiky v plné slávě a dalo by se očekávat, že její úspěchy svědčí o tom, že…