FIAT - CLUB

Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > FIAT

  • 00 Reagovat !

    foto

    03.03.99  15:50

    « Otácky

    Mám Punto 60 a chci se zeptat na jaké hodnote udrzovat otáckomer, abych to zbytecne nepretácel a nepodtácel? Díky. (°!°)
  • 00 Reagovat !

    foto

    03.03.99  12:06

    « Dobrá zpráva - motor 2.4JTD pro Fiat Marea

    Včera jsem náhodou koukal na Fiatovské internetové stránky ([odkaz] a jako poslední novinka je tam článek k Fiatu Marea 1999. Hlavně mě potěšilo, že kromě avizovaného motoru 1.9JTD se bude montovat i pětřiválec 2.4JTD, což je technická lahůdka - má nejen o jeden válec a "pár" koníků víc (100 kW), ale i turbodmychadlo s "proměnlivou geometrií" a vyvažovací hřídel. Otázka je zda podobně jako u 1.9JTD pro Bravu/Bravo "neseříznou" kroutící moment (1.9JTD má v Alfě 255 Nm při 2000 ot/min, ale v Bravě jen 205 Nm v rozmezí otáček 1500-3600 ot/min). Ale i tak to bude super. Zdraví Pavel K.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    03.03.99  11:32

    « Re: HV - odpoved

    1) Já jsem to tak koupil. Kámoš má úplně stejný model Tipa a má stejný obutí, ale také nevěděl jak to hustit. Prý je to model, co se prodával ve Švýcarsku (?) - v Prostějově mně v servisu Fiatu nebyli ani stavu "napíchnout" řídící jednotku na tester s tím, že pro tuto verzi Tipa nemají software:-(


    2) Díky.
  • 00 Reagovat !

    foto

    03.03.99  08:51

    « HV - odpoved

    1) kdo ti doporucil jezdit na tipu 195/60/14? to musi vypadat hrozne vysoky, normalne se na tipo 1,6 davaji 185/60/14 a sou i levnejsi
    2) hustit na tlak max. 2,2 bar vpredu i vzadu
    cau
  • « 00 Reagovat !

    foto

    02.03.99  11:54

    « Re: Mohu úplně vyjet palivovou nádrž?

    Protože při vyjetí nádrže až do dna hrozí nebezpečí, že se dostanou zbytky nespáleného paliva do výfuku - katalyzátoru a vznití se od něj, pokud je patřičně prohřátý, katalyzátor vyhoří a je na nic.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    02.03.99  11:45

    « Re: Mohu úplně vyjet palivovou nádrž?

    Já mám Tipo 1.6ie 66kW 2xOHC. Má to pneu 195/60 R14, ale nevím na jaký tlak je mám hustit. V servisu ani v prodejnách pneu mi to také nejsou stavu říct. Jarouši, ty vypadáš, že máš o Fiatech přehled, nemohl bys mi to někde zjistit? Díky.




    Jo, a proč tomu katalyzátoru vadí ta prázdná nádrž?
  • « 00 Reagovat !

    foto JTF

    JTF 02.03.99  07:53

    « Re: Mohu úplně vyjet palivovou nádrž?

    To s tím úplným vyjetím nádrže je pravda, mám Punto a v návodu se opravdu říká, že nesmí být úplně vyjetá nádrž, jinak může dojít k poškození katalyzátoru.Kamarád má Tipo 1.4i.e. a měl podobnou závadu jako Ty a pomohla výměna plováku. Co máš za TIPO - 2xOHC,nebo jen OHC?
  • 00 Reagovat !

    foto

    01.03.99  14:10

    « Mohu úplně vyjet palivovou nádrž?

    Mám Fiat Tipo 1.6ie a po ujeti asi 350 km mi začne na palivoměru svítit kontrolka, že jako už jedu na rezervu. Nádrž by měla mít 55 litrů, takže při spotřebě do 10 l/100 km bych měl ujet aspoň 550 km.




    Rád bych vyzkoušel vyjet nádrž do dna, abych zjistil dojezd. Někde jsem ale četl, že se muže poškodit katalyzátor, když dojde v nádrži benzín. Je to pravda?




    Co s tím palivoměrem - musí se vyměnit?
  • 00 Reagovat !

    foto

    01.03.99  11:16

    « FIAT BRAVA

    Můj táta si chce koupit BRAVU,jaký máte zkušenosti.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    25.02.99  20:13

    « Re: Croma versus Tempra

    S většinou věcí níže uvedených souhlasím, ale jízda v Cromě se nedá s Temprou ani srovnat. Croma je větší a mnohem pohodlnější. Jinak si myslím, že Croma (mám na mysli starší model) je z hlediska náhradních dílů lepší než Tempra - na každém vrakovišti vozů FIAT určitě najdete několik Crom, stejně tak i N.D. v inzerátech. Tempra přece jen není tak rozšířená a určitě se jich do ČR tolik nanatahalo.
  • 00 Reagovat !

    foto

    25.02.99  11:17

    « Re: Croma versus Tempra

    Vrátil bych se jestě k dotazu zda je lepší jako rodinné auto koupit Cromu nebo Tempru. Sám jsem se v tomto rozhodoval před 2.5 roku. Chtěl jsem původně Cromu nebo Tempru Combi S.W. 2.0i 4x4. Příbuzný, který má servis na Fiaty (hlavně se specializuje na diesly) mi ale Cromu dost rozmlouval. Říkal, že je to "nepodar", protože často u 2.5TD praská hlava motoru a jsou na něho výrazně dražší náhradní díly. Doporučoval mi Tempru 1.9TD, což jsem nakonec i koupil (r.v.1991). Myslím, že Croma i Tempra mají dost dobrý vnitřní prostor na všech sedadlech (což se bohužel nedá už říct o jejich nástupci Fiatu Marea), přičemž Croma je samozřejmě větší. Oba typy mají rovněž kvalitní protikorozní ochramu (pozinkování - někdy i oboustranné - téměř všech dílů karoserie). Obě mají rovněž velmi prostorný kufr. Výhoda Cromy je v tom, že je to 5-dveřový hatchback a přes 5.dveře je tudíž výrazně lepší přístup (Tempra je klasický sedan, takže má jen víko kufru, což může být při nakládání rozměrnějších předmětů problém). Do Cromy se montoval i přímovstřikový 1.9TDI/66kW, který byl asi o 1 l/100 km úspornější než nepřímovstřikový 1.9TD/66kW v Tempře, ale přímý vstřik v Cromě byl dost hlučný (moderní TDI to řeší pomocí pilotního předvstřiku).
    Hlavní výhodou Tempry jsou lacinější náhradní díly. Většinu z nich má totiž společnou s Fiatem Tipo. Dvojice Tipo/Tempra (Tipo bylo mimochodem evropské auto roku 1989) se pochopitelně vyrábělo v o hodně větších sériích než Croma a taky v jednodušším technickém provedení. Proto jsou nádhadní díly na Tempru až několikanásobně lacinější než na Cromu. Souhlasím s Jaroušem, že když Tempru, tak po 5/93, kdy byl proveden její facelift. Mimojiné byla zlepšena klimatizace (předtím nedostatečně výkonná) a zlepšena pasivní bezpečnost (výztuhy ve dveřích atd.).
  • 00 Reagovat !

    foto JTF

    JTF 23.02.99  10:47

    « PUNTO

    Ahoj,
    z vážných rod.důvodů jsem nucen prodat 5 dveřový Punto 60Cult v modré metalíze s výbavou, je vyroben v roce 98 a byl zakoupen v ČR. Kdo bude mít zájem ať se ozve na mail: jtoni@vitana.cz
    díky
  • « 00 Reagovat !

    foto

    22.02.99  20:16

    « Re: Zamrzlé tlumiče

    Mě ještě tlumiče nezamrzly, ale nevím jestli náhodou do Punta nedávají tlumiče od Monroe, Sachs atd. U plynokapalinových tlumičů dochází mrazem ke zmenšení objemu vzduchu a tudíž zmenšení tlumícího účinku, takže v zimě poněkud hůř tlumí (větší zima).
    Čau Jeník
  • « 00 Reagovat !

    foto

    22.02.99  10:41

    « Re: Zamrzlé tlumiče

    Jo, tuto zimu uz 2x. :-(
    Holt v Itosce snih, led a minusove teploty asi neznaji...
    cau, amper
  • « 00 Reagovat !

    foto

    22.02.99  10:24

    « Re: bezpečnostní pásy Punto

    Děkuji p.Fedorovi a p.Petrovi2 za radu, týkající se zaseknutí bezp.pásů u Punta. Na parkovacím místě u firmy je opravdu kanál nad úroveň ostatní plochy (cca 10cm) a myslím si, že ten problém je vždycky, když na něm stojím, ještě jednou díky.
  • 00 Reagovat !

    foto

    22.02.99  09:23

    « Zamrzlé tlumiče

    Už se vám stalo, že vám u Punta zmrzly tlumiče a při jízdě se zamrzlými tlumiči (jenom na pérech) jste jeli přes sebemenší nerovnost jako na trampolíně ? Mně jo. Petr
  • « 00 Reagovat !

    foto

    22.02.99  09:20

    « Re: bezpečnostní pásy Punto

    Někdy se mi taky zaseknou. Zkuste za ně vší silou v tom zaseknutém stavu táhnout jako byste je normálně vytahoval k zapnutí. Někdy to cvakne, po cvaknutí povolte tah a uvolní se. JInak s tím parkováním na nerovné ploše to je taky pravda. Petr
  • « 00 Reagovat !

    foto

    22.02.99  08:28

    « Re: bezpečnostní pásy Punto

    Obcas se mi to taky stavalo (u stareho F131 SuperMirafiori).
    Tak sem ty pasy rozdelal a zjistil, ze je v nich svisle ulozene olovene telisko. Pokud nebylo uplne svisle, pasy se zasekly. Samozrejme i za jizdy - prudka akcelerace, decelerace nebo zatacky - za techto stavu byly pasy zasekle; normalne to ale clovek nepozna. Nemyslim si, ze to byla zavada, protoze to na 100% dela i Crome.
    Nechci ten problem bagatelizovat, ale podle popsanych priznaku bych hadal, ze obcas parkujete na nerovne plose a ta zpusobi vlivem nakloneni teliska zaseknuti pasu. Jakmile kousek popojedete na rovinu, telisko pasy uvolni.
  • 00 Reagovat !

    foto

    19.02.99  09:30

    « bezpečnostní pásy Punto

    Vážení, v těchto zimních podmínkách(teplota pod 0°C se mě bohužel na mém Puntu 55 S stává (1krát týdně), že po usednutí do auta nemohu vytáhnout bezp.pás u řidiče, abych se uvázal a musím ujet několik desítek metrů, aby se uvolnil a já se mohl uvázat. Auto nebylo nikdy havarováno(1.majitel) a je staré 3roky (2-3/96). Je vybaveno 1 Airbagem a pásy mají asi pyropatrony.
    Pokud mě můžete poradit, co s tím mám dělat abych nemusel kupovat nový pás (cca 3.500,-Kč), budu Vám za každou radu vděčný, děkuji.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    15.02.99  20:39

    « Re: Multipla

    Taky jsem shlédl premiéru Multiply u nás a musím říct, že "naživo" je mnohem působivější než na obrázcích. Interiér super, zvenku bych si taky brzy zvyknul, ona totiž Multipla dokáže svými vlastnostmi to, že i její vzhled si za chvíli zamilujete. Jinak pánové, provedl jsem i test na pár osobách něžného pohlaví a musím říct, že ty ten vzhled doslova "papkaly". BTW "vyhrál" jsem CD-ROM Multispy a to je perfektně, originálně a zábavně zpracovaná reklamní hra na Multiplu, doporučuji.
  • 00 Reagovat !

    foto

    15.02.99  14:45

    « Multipla

    Ahoj pánové,
    prohlédl jste si někdo,popřípadě i vyzkoušel o víkendu Multiplu, za sebe můžu říct že interiér je supr a i na ten design zvenku si pomalu začínám zvykat. Jarous
  • « 00 Reagovat !

    foto

    15.02.99  10:08

    « Re: Diskuse o autech

    Talze, blizsi vysvetleni k diskusi. Diskuse se bude konat pro jednoho vyznamneho vyrobce aut, ktery bude pritomen v nasi firme. Nejedna se o zadne jehovisty ci herbalife. Jsme firma, ktera se zabyva marketingovym vyzkumem trhu sidlici na Praze 4 a cilem diskuse je zjistit nazory uzivatelu vyjmenovanych vozu, jejich zkusenosti s timto vozem. Nejde o zadny prodej, sektu ani nic podobneho!! Jde pouze o zjisteni spotrebitelskych preferenci. Nedokazu vse takhle narychlo vysvetlit. Nebyl by lepsi telefonicky kontakt? Davam k dispozici 2 telefonni cisla, ale samozrejme se pokusim vysvetlit vice i toouto formou v kavarne. Strasne by nam Vas zajem a ucast v diskusi pomohli!!!!!
    tel 02/900 54 733 ci 02/692 86 08 Lenka
    Dik!!!
  • 00 Reagovat !

    foto

    15.02.99  08:34

    « FIAT na Internetu. CZ

    Zdravím všechny,
    mám dotaz (a myslím že nejen já) na všechny účastníky této "cafe diskuz. fór.":
    ...Nevíte o stránkach ohledně FIATu v CZ doméně? (náhr.díly, servis, home page, příslušenství, diskuz. fóra, atd..)
    Předem díky všem Michal
  • « 00 Reagovat !

    foto

    15.02.99  01:59

    « Re: Diskuse o autech

    tak koukam že JEHOVISTI sou už i na netu. A proto,
    a nejen proto......* OFF FIAT......Bejček.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    14.02.99  19:11

    « Re: Diskuse o autech

    Za vizoura pokecám, kdy chcete.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    12.02.99  13:55

    « Re: Diskuse o autech

    Jak vidím, tak jste už i tady. Co je to za firmu a k čemu Vám to bude? Proč si chcete o všech autech?
  • 00 Reagovat !

    foto

    12.02.99  13:50

    « Diskuse o autech

    Shanime lidi, kteri vlastni nektere z aut Fiat Punto, Seicento, Bravo, Brava, Marea, Punto a diskusi o techto autech primo v nasi firme v Praze. Odmena za ucast whisky v hodnote presahujici 400 Kc. Podminak ucasti na diskusi - vek 25 - 45 let.
    V pripade zajmu prosim volej 02/900 54 733 Lenka
  • « 00 Reagovat !

    foto

    11.02.99  10:21

    « Re: Multipla vs Scenic

    Viděli jste reklamu na Multiplu s Schumacherem, docela ujde.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    11.02.99  08:59

    « Re: Multipla vs Scenic

    No, ten autobild jsem videl, a neveril vlastnim ocim. Multipla mi pripada jako obludny tereni vozidlo nekdy z konce valky. A to se nemuzu rozhodnout, jestli z prvni, nebo druhy. Vasek
  • « 00 Reagovat !

    foto

    10.02.99  20:15

    « Re: Nová Brava

    Mám v úmyslu koupit jetou Bravu 1,4 a uvítal bych zkušenosti z provozu. Děkuji za poznatky.
    Libor
  • « 00 Reagovat !

    foto

    10.02.99  09:35

    « Re: Info k Puntu

    Jezdím s Puntem od šestadevadesátého (80tis.km). Motor úplně v pohodě, vždy bez chyb na testu. Celkem ale záleží jak je zajetý. Měl jsem srovnání se dvěma jinými (stejný motor) a byli trochu línější. V servisu říkají, že když tomu od začátku šlapeš na krk, tak to pak fičí. Jinak na špatných cestách odejdou brzy silentbloky a teď mám načnuté už jednou vyměněné (ve 40tis.)ramena zadní nápravy. Taky lanka od ruční brzdy se někdy tahají skoro po zemi, ale to jsou drobnosti. Je to fakt good car, rozhodně lepší než nějaká Fileta.
  • 00 Reagovat !

    foto

    09.02.99  16:24

    « Marea Weekend

    Mate nekdo zkusenosti s Mareou Weekend ?
    Srovnani s Octavii Combi ?
  • « 00 Reagovat !

    foto

    09.02.99  12:37

    « Re: Info k Puntu

    Mám to samý Punto co TY a zatím jsem nepřišel na nic, na co si dát bacha, je to bezproblémový auto, snad jen zkontroluj pryžový úchytky výfuku. Jarouš
  • 00 Reagovat !

    foto

    08.02.99  10:59

    « Cyklovac

    Muze mi nekdo poradit, jestli se da koupit, kde, kolik stoji a jak namontovat cyklovac steracu pokud mozno i na zadni okno na Uno ? Predem dik.
  • 00 Reagovat !

    foto

    04.02.99  14:54

    « Info k Puntu

    Zdravím tímto všechny Punťáky.
    Koupil jsem si 2 roky jeté Punto 60 SX v perfektním stavu (alespoň doufám) a budu vděčný za jakákoliv informace (na co si dát pozor, co mu vadí, co od něho vyžadovat, atd.).
    Jelikož jsem do současné doby jezdil v "Žigulíku"
    tak je to pro mne veliká změna a proto děkuji za jakékoli informace, které mi pomohou zvládnout tohoto "koně".
    Díky Michal E-Mail: xxyy@post.cz
  • « 00 Reagovat !

    foto

    03.02.99  16:39

    « Re: Nová Brava

    No je to zustatkova cena po uplynuti leasingu aut ktere leasuje LeasePlan (ABN-AMRO BANK) firmam. Ty auta pak bere zpet a prodava.
    Lukas
  • 00 Reagovat !

    foto

    03.02.99  14:28

    « Nová Brava

    Nová Brava stojí 334.900,-, jedná se o 1,2 16V se stejnou výbavou jakou má ta 1,6, akorát že to je už ten novej model, má větší sedačky,lepší plasty a spoustu dalších drobností, ale ta cena pokud tomu autu nic není je skvělá. Taky bych měl zájem.Jarouš
  • « 00 Reagovat !

    foto

    03.02.99  14:25

    « Re: Koupit/nekoupit?

    Podle mě je to super cena, kde jsi k tomu přišel?
  • 00 Reagovat !

    foto

    03.02.99  10:22

    « Koupit/nekoupit?

    V breznu mam moznost koupit Bravu, r.v. prosinec 1996, 1.6, posilovac, airbag, el.okna, zlata metaliza, najeto 32000km atd. za 191000,-, koncici operacni leasing. Kolega co s tim jezdi a taky jedna s tou leasingovkou rika, ze kdyby to v prvnich dnech nikdo nechtel koupit, dalo by se to uhadat na 160000,-. Chtel bych se zeptat, je cena 191000,- relevantni kdyz vezmeme v uvahu ze nova Brava stoji 309000,-? Mam tedy pockat jestli se jim to nepodari prodat, nebo ta cena 191000,- odpovida? Dik. Lukas
  • 00 Reagovat !

    foto

    03.02.99  09:48

    « Zahradka na TIPO

    Shanim zahradku na Fiat Tipo, starsi, levnou.
    Dekuju. varenka@post.cz
  • 00 Reagovat !

    foto

    01.02.99  16:00

    « Potenciometr

    Zdravim vsechny !
    Uz delsi dobu se marne pokousim sehnat potenciometr ke vstrikovaci jednotce na Uno 1.4 S I-E z roku 1991. Pokud mate nekdo nejaky typ, budu vam vdecny.
    Diky !
  • « 00 Reagovat !

    foto

    01.02.99  14:09

    « Re: Multipla vs Scenic

    Multipla je tak extravagantní, až se mi začíná líbit a už se těším, až bude na našem trhu, protože pro rodiny se čtyřmi dětmi, které doteď cestovali nepohodlně nyní budou mít šanci pořídit si relativně levné auto. Nepočítám už model Ulysse, Espace, Sharan atpod., kde cena je někde jinde. Využití prostoru je v tomto autě prostě jedinečné a pořád jde o osobní lidové auto., Čau Mário.
  • 00 Reagovat !

    foto

    29.01.99  13:19

    « Multipla vs Scenic

    V posledním čísle Autobildu byl srovnávací test Multipla JTD versus Scenic TD - Fiat vyhrál, takže ta Multipla ikdyž je ošklivá, špatná asi nebude. Jarouš
  • « 00 Reagovat !

    foto

    26.01.99  10:28

    « Re: Surfcar CB

    Nevim jak to je, ale ted je v Budejcich FIAT dvakrat (jedno z toho jsou udajne nespokojeni a odtrzeni zamestnanci). Uvidime, alespon se budou vic snazit.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    26.01.99  10:22

    « Re: Surfcar CB

    Nejlepší bude když si zavoláš na Fiat, tam by Ti to měli říct. Jarouš
  • 00 Reagovat !

    foto

    25.01.99  14:50

    « Surfcar CB

    Cetl jsem uz asi pred mesicem v novinach inzerat firmy Fiat CR, s. r. o., ktery oznamoval, ze firma Fiat Surfcar v Ceskych Budejovicich pozbyva prava byt dealerem Fiatu. Nevite nahodou, co je na tom pravdy a proc to bylo?
  • 00 Reagovat !

    foto

    25.01.99  14:36

    « svatba?

    Co by jste řekli spojení FIATu s VOLVEM?
  • « 00 Reagovat !

    foto

    19.01.99  07:26

    « Re: Ahoj priznivci FIATu

    TO JirkaV
    Nevím, jestli je to náhoda, byl jsem v Surfcaru na seřízení ventilů a při té příležitosti výměnu těsnicího O-kroužku za 5 Kč (prolínal olej pod vakuovou pumpou). Druhý den se pumpa zadřela , přeskočil řemen, vyštípla se vačka, zohýbaly, ventily, zdvihátka, hlava ...
    Suma sumárum oprava za 20.000 Měl jsem z toho dost blbej pocit, možná kdybych nebyl tak akurátní a tu kapku oleje přehlédl, auto jezdilo dodnes ......
  • « 00 Reagovat !

    foto

    18.01.99  15:11

    « Re: Tuning Punto 55

    Ke mě se bohužel ten časopis nedostal :(
    Můžete ty úpravy popsat přesněji a popř. kdo je dělal? A zda si myslíte, že to má vůbec cenu se do něčeho takovýho pouštět. Předem dík.
  • 00 Reagovat !

    foto

    18.01.99  09:51

    « Tuning Punto 55

    Nazdar Jarouši, Tuning pro Punto 55s v časopisu Autosport & tuning je sice zajímavý, ale nevěřím, že příjde na cca 20.000,-Kč. Podle mě je to příliš laciný odhad a ve skutečnosti to bude řádově jednou tolik. Čau zase někdy, Mário
  • 00 Reagovat !

    foto JTF

    JTF 14.01.99  12:41

    « pro MM

    V 55S jsem se svezl jen jako spolujezdec,takže rozdíl nemůžu posoudit.V časopise "Autosport&tuning" je zajímavá a cenově nepříliš náročná úprava podvozku,motoru a kastle právě 55S.
    Výměnou výfuku(Sebring),svíček(Brisk premium),vzduchového filtru(K+N) byl zvýšen výkon o 12k, v praxi zrychlení za 13.5,max.rychlost 165Km/h, pak taky měnili pružiny za tvrdší a nižší, různé spoilery apod.,jednalo se o úpravu RS - nevím jestli to je nějaká firma nebo jen tak po domácku, ale pokud někdo o tom něco ví,budu vděčný za jakékoli informace.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    14.01.99  11:03

    « Re: Rychlé Punto

    Ahoj Jarousi, z Tvé reakce soudím, že máš Punto 60SX a tak by mě zajímalo, zda jsi se svezl s 55S - jestli je cítit výraznější rozdíl ? Já jsem zatím totiž neměl tu možnost, ale jednou jsem se honil s 60SX a připadlo mi, že to jelo stejně nebo byl ten "borec" měkkej.
  • 00 Reagovat !

    foto

    13.01.99  10:59

    « Ahoj priznivci FIATu

    Nemate nekdo zkusenosti s fiatskym servisem v C. Budejovicich, pripadne v Tabore (odbornost a kvalita) ?? Diky
  • « 00 Reagovat !

    foto

    11.01.99  15:22

    « Re: Punto - tlumiče

    Oprava stala - 1 kus silent bloku (vim, ze je to silent, ale "pis, jak slysis" ;-) ). Takze 1 kus predni (ty se menily) stal v normalni "mototechne" (chlapik se zameruje DOST na Fiaty) asi 300 Kc, ty zadni (domluvili sme si, ze pokud je nepouzijeme, muzeme je vratit) staly asi 400 Kc (jsou takove vetsi, slozitejsi).
    Takze nahradni dily celkem asi neco malo pres 600 Kc, prace (ja+otec) nepocitam, najeli jsme do "JZD" na kanal (otec tam kdysi delal), chteli 100Kc/hodinu za pouziti te dilny. V pohode jsme ty stare dostali ven, ty nove sme chvili nemohli nalisovat zpet. Pak sme na to prisli, soustruznik udelal pripravek a pak to byla hracka. Celkem sme tam stravili asi 4 hodiny, ale tedkom si troufam rict, ze za 90-120 minut neni co delat !
    Nedovedu si predstavit, co by to stalo v autoriz. servisu, a uz vubec ne ve ValMezu (400Kc/hodinu) a pochybuju, ze uz to nekdy delali a ze by vedeli jak na to.
    Jo a nekdo psal ze nediv se, mas 1.7D. Jenze to bylo na zadni naprave ! Mozna to je trosicku tezsi, ale urcite vice vepredu. Ale svuj podil na tom ma urcite i to, ze se DOST casto vyuziva auto na prepravu zbozi, takze je celkem vytizene&zatizene.
    cau, amper, g95489@vsb.cz
  • 00 Reagovat !

    foto JTF

    JTF 08.01.99  11:30

    « srovnávačka

    Dostalo se mi do rukou tak měsíc staré vydání mladé fronty, kde srovnávali 50KW Feldu s Seicentem a Matizem. Představte si že nákupní taška Seicento ač je o dvě třídy níže konkurovalo Feldě v jízdních vlastnostech a předčilo jí dílenským zpracováním a hlukem. To je pro Škodováky na zamyšlenou! Škoda že u toho Fiátka není příznivější cena.
  • « 00 Reagovat !

    foto JTF

    JTF 08.01.99  11:26

    « Re: Rychlé Punto

    Velmi zajímavá stránka, líbila se mi tam úprava motoru 1242(44KW)na 74KW, škoda že u nás nemá pobočku. Pokud by za to nechtěli balík asi bych moc dlouho neváhal.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    08.01.99  08:18

    « Re: Punto - tlumiče

    Nediv se, že Ti dlouho ty silentbloky dlouho nevydržely. Máš diesela a předek u něho dostává díky těžkýmu motoru hodně "na *".
    Lepší by asi byla benzínová verze 1.1S nebo 1.2 SX.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    07.01.99  22:26

    « Re: Punto - tlumiče

    Jen poznamka - ne "silonblok" - asi od slova silon, ale SILENTBLOK - od slova silent=angl. ticho.
  • 00 Reagovat !

    foto

    07.01.99  22:05

    « Rychlé Punto

    Najde se zde šťastný majitel Punta GT, pořípadně i Punta Sporting a zdělí své zkušenosti ?
    Mimochodem, pokud vám (stejně jako mě) už nestačí výkon Vašeho Punta, zkuste mrknout na [odkaz] - zajímavé, že?
    A nevíte náhodou zda se někdo v ČR zabívá tuningem taliánů? Chtěl bych "lehce" upravit Punto 55S.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    07.01.99  21:49

    « Re: Nové Punto

    Zdravím. Také jsem se hned mrknul na ten "nový kabát" a musím přiznat, že jsem lehce zklamaný. Stávající Punto vypadá o dost líp. Naštestí jsme (příznivci fiatů) nedopadli zas tak špatně viz. nástupce Forda Escorta...
  • « 00 Reagovat !

    foto

    07.01.99  14:05

    « Re: Punto - tlumiče

    Kolik stála ta oprava?
  • « 00 Reagovat !

    foto

    07.01.99  09:32

    « Re: Punto - tlumiče

    S tlumici ani ne, ovsem co jsme museli uz doma na 1.7D (stari ted to budou 3 roky, ujeto 80 tisic) menit jsou silonbloky na zadni naprave. Zadni naprava je uchycena na 4 silonblocich (v autor. servise ve ValMezu mi tvrdili, ze na 2 !), nejsou stejny (2+2). Stacilo vymenit ty 2 predni. Projevovalo se to tak, ze pri vjeti do vetsiho hrbu to mlatilo nekde vzadu, zespodu. Neprijemne. Auto je sice DOST zatezovany, silnice kolem domoviny spatne, ale stejne si myslim, ze to dlouho nevydrzelo...
    cus, amper
    g95489@vsb.cz
  • 00 Reagovat !

    foto

    07.01.99  07:39

    « Punto - tlumiče

    Vážení, nemáte někdo zkušenosti s trvanlivostí tlumičů u Punta.Děkuji Zdeněk
  • 00 Reagovat !

    foto

    05.01.99  14:41

    « přání

    Všem motoristům přeji málo bouraček,málo pokut a hodně hezkých zážitků za volantem!
  • « 00 Reagovat !

    foto

    05.01.99  14:27

    « Re: Fiat 500/600


    Mário,díky za tip!Nebudu váhat a vnejbližší době se tam vypravím.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    04.01.99  17:23

    « Re: Nový rok 1999

    ..nápodobně nejenom příznivcům taliánů..
  • 00 Reagovat !

    foto

    31.12.98  08:03

    « Nový rok 1999

    Vážení motoristé, přeji Vám všem úspěšný Nový rok '99. Na cestách pak méně nervů a levnější provozní náklady. Váš Mário
  • « 00 Reagovat !

    foto JTF

    JTF 30.12.98  11:08

    « Re: Nové Punto

    Ahoj Mário,
    to jsem docela překvapenej co se Ti stalo, v Auto motor und sport bylo Punto oceněno za bezpečnost(je ale pravda že v roce 95). Jsem zvědavej jestli ceny budou stejně příznivé jako u stávajícího Punta.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    29.12.98  14:27

    « Re: Nové Punto

    Nazdar Jarouši, s tou tuhostí karoserie to bude reálné, protože při pohledu z boku je v novém Puntu navíc mohutnější sloupek zadní za zadními dveřmi (u stávajícího je zde sklo PZ blatníku).
    Při vyhýbání se s protijedoucím vozidlem jsem byl nucen vjet předním kolem do sníženého kanálu (cca 15cm) a neštěstí na sebe nedalo dlouho čekat. Příští den jsem si povšimnul, jak mě praská čelní sklo. Asi budeš myslet na odlétnutý kámen, ale zcela jistě to bylo tím nárazem a pnutím karoserie, které zapůsobilo na lepené sklo, které začnulo z boku skla praskat. Snad bude tento neduh na novém Puntu odstraněn.
  • 00 Reagovat !

    foto

    29.12.98  02:27

    « Fiat Bravo/Brava - Vaše zkušenosti

    Ahoj Fiat-nadšenci,
    chtěl bych v příštím roce pořídit Bravo 1.2 16V nebo 1.6 16 V. Když při zkušební jízdě zjistím, že to auto 1.2 motor uveze, tak radši 1.2 (jezdím převážně po městě). Myslím, že v současné době nabízí Fiat na českém trhu nejlepší poměr "cena - výkon - výbava - hodnota", ale nemám zatím s Fiatem (kromě 125P před asi 100 lety) žádné zkušenosti. Bravo se mi opravdu líbí a nejen cenou.
    Napište prosím někdo jaké jsou Vaše osobní zkušenosti s tímto autíčkem - závady, kvalita servisu ... Máte někdo zkušenosti s nabízeným protiúčtem? Jak vychází sleva dnešních 30 000 Kč a příští rok 20 000 Kč (podle dealera) v reálu? Jsou smluvní barazy Fiatu solidní nebo Vás jen pumpnou o slevu, kterou Fiat nabízí?
    Díky, uvítám jakoukoli informaci popř. i na mail: monipress@telecom.cz
    Martin
  • « 00 Reagovat !

    foto

    26.12.98  16:11

    « Re: Fiat 500/600

    V Praze 9,ulice Pavlišovská rezaví dva Fiaty 600.
    Ahoj.
  • « 00 Reagovat !

    foto JTF

    JTF 23.12.98  10:55

    « Re: Nové Punto

    Ahoj Mário, zajímalo by mě jestli je to finální podoba!? Ze předu se mi líbí víc a ten zadek mi připadá robustnější, dočetl jsem se že by karoserie měla být daleko tužší, už se těším na červen kdy by mělo být uvedeno na trh. Přece jen pohled "in natura" bude asi o něčem jiném. Jinak se měj a hezké svátky všem.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    22.12.98  14:48

    « Re: Nové Punto

    Díky za postřeh, hned jsem tam zabrousil, ale popravdě řečeno, čekal jsem, že bude pěknější.
    Můj skromný názor je, že zepředu je ladnější, ale zezadu na mě působí hrubým dojmem (starší se mi líbí více), jinak vcelku jde.
    PŘEJI VÁM VŠEM HEZKÉ SVÁTKY A JEŠTĚ LEPŠí NOVÝ ROK !
  • 00 Reagovat !

    foto

    22.12.98  10:08

    « Nové Punto

    Tak co Fiatáři jak se těšíte na vého Punťu?
    [odkaz]
  • 00 Reagovat !

    foto

    18.12.98  18:34

    « Punto 55S

    Ahoj lidi, s velkým zájmem jsem se začetl do příspěvků a nedá mi to podělit se s vámi o mé zkušenosti. Za necelé dva roky jsem najezdil s Puntem 55S 5dv. okolo 50tis. km bez větších problémů. Ve své třídě je skutečně na špici, i když už není nejmladší (příští rok má prý být nový model). Dostal jsem ho do ruky jako úplně nové auto a s čerstvým řidičákem vyrazil. První příjemné překvapení bylo chování na sněhu. Tam kde se felicie trápily i na zimních pneu, Punto frčelo na standardních letních Firestone 155/70 R13 bez větších problémů. Velice příjemná je i spotřeba - ve čtyřech a plným kufrem do Itálie při průměru 110km/h 5 litrů. Maximální rychlost jsem zkusil až někdy po 25tis. a výsledek = 175km/h dle ručičky tachometru (chce to rovinku a trpělivost). Jsou tu však i zápory - špatně chytá s lehce zahřátým motorem, "fórově" působící plasty v jinak velice podařeném a hlavně prostorném interiéru a vetší naklánění v zatáčkách. Jinak super poměr užitek/cena.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    17.12.98  09:03

    « Re: Fiat 500/600

    Kolego, Fiat 600D je opravdu úžasné vozítko, sám jsem s ním najel okolo 10.000 km (1 rok). Bylo to mé první auto a dodnes na něj vzpomínám nostalgicky. Lituji, že jsem ho tenkrát prodal. V okresech Zlín, Vsetín, Uherské Hradiště a Kroměříž vychází regionální inzertní noviny INFOSERVIS, kde skoro pokaždé je inzerát prodávající FIAT 600/500. Fandím Ti, abys ho brzy sehnal za dobrou cenu v dobrém stavu, měj se.
  • 00 Reagovat !

    foto

    16.12.98  10:20

    « pro jarouse

    Spasíba, merci,vielen dank, muchas gracias, ďakujem, díky, thank you very moucha a tak všelijak podobně.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    16.12.98  10:17

    « Re: Fiat 128 Sport

    Myslis Technicke muzeum v Praze? V Brne mame totiz taky Technicke muzeum. Jinak Vam velice fandim. F128 Sport je jedno z nejkrasnejsich aut co znam. Ja mam teda jenom F127 Sport, ale na fiaty nedam dopustit. Nechci se vnucovat, ale na adrese "www.mrdesign.cz/mark" mam stranky o F127. Jestli vite o odkazech na F128 Sport dejte mi prosim vedet. Diky.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    15.12.98  16:20

    « Re: rada

    Vzhledem k tomu, ze jsi to podrobneji nespecifikoval, myslim si ze pripada v uvahu pouze vahadlo ventilu. Je to OHV a tudis vackovy hridel na strane motoru, a ventily ovladane tyckami podel valcu a vahadly, ktere oteviraji vlastni ventily.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    15.12.98  16:15

    « Re: Fiat 128 Sport

    Jestli mas opravdu zajem o podobne informace, spousty jich sezenes v archivu Technickeho muzea, je to tam jako v knihovne, po zapsani dostanes prukaz a maj tam fakt skoro vsechno.
Přihlásit se Zaregistrovat Pro přispívání do této diskuse musíte být přihlášeným registrovaným uživatelem!






Blesk.cz

Hlasová asistentka Alexa vyzvala dívku (10), aby strčila minci do zásuvky

Hlasová asistentka Alexa vyzvala dívku (10), aby…

Virtuální asistentka Alexa od americké společnosti Amazon vyzvala desetiletou dívku, aby přiložila minci k…

Vrácení, výměna i reklamace vánočních dárků: Nejčastější otázky a odpovědi, největší fígle prodejců!

Vrácení, výměna i reklamace vánočních dárků:…

Radost z vánoční nadílky se může snadno změnit v rozčarování, stres a vztek. Stačí najít pod stromečkem nevhodný…

 

iSport.cz

Za čtyři flopy jeden Lischka. Prosadí se umělec Falta líp než křídla před ním?

Za čtyři flopy jeden Lischka. Prosadí se umělec…

Výdaje na Rudolfa Reitera, Milana Lalkoviče, Romana Potočného a Pepeho Menu, čtyři nedávné neúspěšné akvizice…

Přípravy na ligu ONLINE: Slávista Bah má covid, Beran trénuje s Bohemians

Přípravy na ligu ONLINE: Slávista Bah má covid,…

Jarní část fotbalové FORTUNA:LIGY odstartuje 5. února 2022, jednotlivé týmy už proto v prvním lednovém týdnu…

 

Reflex.cz

Omikronem se do konce týdne nakazí až dvacet milionů Čechů, nastínil Dušek pesimistický scénář

Omikronem se do konce týdne nakazí až dvacet milionů…

Přední český covidový scénárista Ladislav Dušek, který během pandemie zveřejňuje různé scénáře vývoje, opět…

Poučení z odchodu Angely Merkelové. Voliči ztrácejí zájem o „všeuměly“

Poučení z odchodu Angely Merkelové. Voliči ztrácejí…

Angela Merkelová odešla ze světové politiky v plné slávě a dalo by se očekávat, že její úspěchy svědčí o tom, že…