FIAT - CLUB
Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > FIAT
-
« Re: Staticka elektrina
O tom bych mohl vyprávět! Zjistil jsem, že hodně záleží na tom, jaké máš potahy na sedadlech (materiál) a také co máš na sobě - umělotina/bavlna. Jistou roli také hraje asi počasí - především vlhkost vzduchu, čím vyšší tím menší pravděpodobnost, že se nabiješ.
Ten zemnící pásek jsem chtěl přidělat na Tipo, ale nakonec jsem jej dal na Š125 - ta mě kopala ještě víc. Ale stejně to nepomohlo. Pomohla až výměna potahů. Když jsem sundával ty staré, tak to úplně praskalo a vlasy se mi ježily na hlavě. Ale od té doby, co jsou tam nové, tak jsem nedostal ani jeden výboj! -
petous 12.04.99 13:43
« Re: Formula UNO 75iesx
Já mám el. v pohodě, mně odešel brzdový válec, na vrakáči byl za 500. Pak mi zrezavělo nalévací hrdlo do nádrže, rez do ni napadal a od té doby ucpává vše co potká, takže pořád čistím 1. palivový filtr. Mám ho 2.5 roku, najel jsem s ním cca 36000 v pohodě. Mám verzi s MPi Bosch Jetronic r.v. 1987, výce se prý vyráběly MonoJetroniky. Mně udělá i více než 170km/h, když jsou podmínky. Spotřeba v průměru 6.8-7.2, nejlepší 5.6, nejhorší 8. -
« Formula UNO 75iesx
Tak ještě jednou. Zajímá mně jaké závady mněl kdo na tomto autě. Já mněl potíže s elektikou . Hlavně zemně !!! To byl hrob .Obvzlášt když mám el stahování oken . Tak bacha . Pokud vám to taky taky blbne ja to blbnulo mně tak zkontrolujte oba přední ukostřovací spoje (to je pro světla)a hlavně největší lahůdku to je hlavní ukostřovací spoj pod baterkou ( to je pro celý auto). Nedá se tam skoro dostat. Tím zmizely všechny závady na elektrice. -
« Re: FIAT UNO 1.5 i.e.
Zdraví všechny fandy FIATů , ale především majitele Fiatů UNO . Tak abych jse dostal k tomu co jsem chtěl . Tak UNO 75ie má pohotov. hm. 890kg
Co týká spotřeby tak minulé léto jsem jel na dovču do jižních čech se spotřebou tak 6.3l na 100 což je slušný na to jak jsem byl napakovanej . Pokud to cesta dovolovala tak jsem jel.(110-130km/h).
Horší je to na pojížděčky po městě kdy se motor sotva ohřeje (v zimně)tak to je tak za 9l/100km
Mám doma UNO 75iesx.Lepší výbava. interiér v hnědý manšestr , el. okna , digital palubka,přední maska se čtyřmi světly . Co jsem zatím jel nejrychleji tak to bylo 150km/h ale neřeknu kde.Vono je to vlasně jedno (ale dálnice to nebyla).Co mi nejvíce vadí je koroze . Snažím jse s tím bojovat jak jen to jde . Zajímalo by mně jesli UNA někdy mněla pozink. karosérii .(jestli od 90 roku kdy začly LOGA , to jse mi zatím nepodařílo zjistit). Tak zatím konec abych jse tu dlouho nev....
Mám přiravevé své int. stránky pro fandy fiatů uno . až je nainstaluju tak se určitě ozvu -
« Re: protiskluzová podložka
Protiskluzová podložka, to je dost dobra vec.
Nemam v aute (Punto) HANDFREE na mobil a tak ho vozim v popelniku, protoze jsem nekurak.
Na palubovce se neda nic polozit, pokud je auto v pohybu. Rad bych vice informaci. Nabizim informace, kde si obednat "modre zarovky" pro lepsi efekt [odkaz]
Chtel bych timto rozpoutat kampan "NABIDNETE SVE ODKAZY A ADRESY NA DOPLNKY"
....Diky -
« protiskluzová podložka
Vážení přátelé,
chci se s Vámi podělit (doporučit) o výbornou zkušenost s protiskluzovou podložkou, kterou jsem si zakoupil ve zdejším Fiatu. Jde o údajně americký patent na využití přilnavosti některých materiálů k povrchům z PVC, kovu atd. Podložku jsme si koupil do Punta, kdy před spolujezdcem je odkládací plocha (obdélník) a vedle ní menší (trojúhelník). Podložka je volně položena na palubní desce a při zkoušce, co vydrží zachytit jsem na ni položil mobil a byl jsem mile překvapen, že při opravdu rychlém projetí zatáčky na hranici adheze (pneu skučely) se mobil ani nehnul. To samé, když jsem prudce brzdil, odlepil se, až když jsem jel smykem (nouzová situace). Já osobně jsem vždycky MĚL problémy při razantnější jízdě s poletujícími předměty po interiéru, které jen škrábou palubku. Podložka udrží i jiné předměty, jakými jsou třeba klíče, dopisy atd.. Při jejím znečistění (vrstva prachu) ji stačí pouze opláchnout ve vlažné vodě. Dělá se pro běžné(současné)modely Fiat, nebo prodají rozměr dle Vašeho přání. A nyní to podstatné, stojí kolem 200,- Kč a vypadá jako silnější (černá) síť proti hmyzu (2-3mm silné provazce). Pokud budete mít zájem, napište, sdělím bližší informace, Čau Mário -
« Koupě ojetého Tipa (pro Peťáka)
Dnes se mi podařilo Ti odfaxovat slíbenou stránku ze SM, tak snad se k Tobě dostane. Jinak ještě ke koupi ojetého Tipa - nevěř moc udávanému počtu ujetých kilometrů, protože u většiny prodávaných aut je přetočený tachometr. Nanejvýš doporučenívhodné je nechat si vyhlédnuté auto prohlédnout v servisu aby Ti odhadli skutečné ojetí (např. dle komprese ve válcích a opotřebení některých dílů) a nejbližší pravděpodovné výdaje. Pokud jsi pevně rozhodnut pro koupi Tipa, pak bych Ti doporučoval publikaci o údržbě tohoto auta, která je k dostání ve většině knihkupectví. Nepamatuji si přesně titul (něco jako "Údržba Fiatu Tipo"), ale stojí to zhruba 500,- Kč a je to součást řady takovýchto knih o nejprodávanějších autech (další jsou např. pro Fiat Uno, VW Golf, VW Passat,...). Jde o české překlady původně německého vydání. V knize je i tabulka motorů, které byly montovány do Tipa v závislosti na roce výroby. Jsou tam i čísla motorů, takže se Ti pak nemůže stát, že Ti prodají údajně 1.9TD/66kW a ve skutečnosti půjde o 1.9TD/59kW. Taky je dobrý nechat si auto prolustrovat v nějaký firmě (např. CEBIA), abys se nekoupil v minolusti kradený vůz. Ahoj Pavel. -
« Re: Fiat Tipo 1.4 i
Dobrá, tedy napíši jaké má kámoš problémy se svým Tipoušem : čím je jeho auto auto starší, tím víc je vyklepaný. Palubka, výplně dveří , něco z podlahy stále víc rezonuje a uvolňuje se. On to svádí na české silnice, ale já si myslím, že to jenom silnicema nebude. Také má problémy s řízením, spíše řekl " pocity", řízení je při vyšších rychlostech docela nebezpečný, protože jde až příliš zlehka a prý si kvůli tomu už málem rozbyl držku. Ale nejvíc ho točí spotřeba i pře všechno seřizovaní (odborné) auto žere okolo 8 - 9 l a to je docela trochu hodně. -
« Re: Fiat Tipo 1.4 i
Dobrý den pane Tlučhoři ! Děkuji za první odpově´d na můj příspěvek. Došlo zřejmě k chybě v přepisu. Chtěl jsem napsat, že mi svítí kontrolka paliva po ujetí 350 km a že při nájezdu do zatáčky s malým množstvím paliva v nádrži auto na chvíli škubne z důvodu odlivu paliva v nádrži. Napište mi, jaké problémy má Váš kámoš s jeho Tipoušem a Vy ostatní se můžete také připojit. Děkuji. -
« Fiat Tipo 1.4 i
Ahoj majitelé fiatů ! Mám tipouše 92. Přispěju do Fiat Clubu tedy mým názorem na toto auto.
Klady: velký vnitřní prostor, velmi dobré jízdní vlastnosti - sedí hlavně na pneu 185 jako přibytý, stále pěkný design, příjemný interiér-mám SX v krásném zeleném mikroplyši a v elektrice+servo, pozinkovaná karoserie, auto je ze rozumnou cenu.
ZÁPORY: slabý motor na poměrně těžší vůz, brzdy mám vzadu bubnové a proto mi možná nepřipadá brzdný účinek jako dostatečný, spotřeba je průměrně 8 l - v zimě jsem měl jednou 9,8 l, ručička palivoměru je na nule a mě se vejde do nádrže jen max 45 l i když v TP píšou 55 l, v náklonu při malém množství paliva v nádrži motor na chvíli vznechá svítí po ujetí,
menší problémy s elektrikou, poninné ručení v kategorii do 1800 ccm, i přes nové tlumiče Monroe mi připadají rázy tlumení někdy dost tvrdé. NAPIŠTE NĚKDO VAŠE ZKUŠENOSTI.
AHOJ ! -
JTF 29.03.99 10:02
« Re: Tipo/Tempra
K tomu motoru 1,6 2xOHC:vycházím ze 100t.km testu provedeného Autobildem v roce 88-91,doslova se tam píše,"motor má tvrdý hlučný chod bez výrazného tahu",odešlo těsnění pod hlavou,praskliny na ojnicích,apod.,dále se zmiňují,že motor byl nahrazen v polovině roku 90 motorem 1,6 1xOHC o výkonu 57KW,který má kultivovanější tišší chod,větší zátah a nižší spotřebu paliva. -
JTF 29.03.99 09:54
« Re: pro Jarouše a Pavla KR5
Čau,
ten novější model je k mání v cenách kolem 100t.kč, pokud máš nějaké známé,nech si ho dovézt,nejlépe z německa,když ho budeš kupovat na inzerát a bude dovezenej z němec,pamatuj na to,že od 5/93 musí mít AirBag,pokud ho nemá je jasné že byl vystřelenej a auťák prodělal nějakou větší opravu,když budeš kupovat nějaké starší,tak se vyvaruj 1,6 2xOHC.
-
« Re: Tipo/Tempra
Mam skusenosti s TIPOm 2.0 (8ventil - 115koni) - rok 92...
Aby som bol uprimny, tak par problemov som si s nim uzil (klapka, vodna pumpa, alternator, zopar drobnosti s elektrikou). Ale cast toho sa urcite bude dat pripisat tomu, ze tych 75 tis. km,
ktore su na tachometri, bude asi trosku vzdialenych od pravdy...
(takze jedna vec, ktoru by som ti odporucil, je : never slepo tachometru).
A potom ten palivomer, co tu vsetci spominaju...
Ale inak mozem chvalit - motor taha skvele (hlavne ak ti sadnu vyssie otacky, co je pre mna OK), brzdi to (vsetky brzdy kotucove, vpredu s chladenim) a hlavne to skvele sedi na ceste.
Myslim, ze sa dost oplatia kupovat Tipa so silnejsimi motormi typu 1.8, 2.0 a 16v varianty - proste sa to k tym vozom podla mna hodi... Tieto verzie maju aj niektore veci (napr. brzdy, vybavu) na lepsej urovni - a hlavne, ak na to clovek
narazi, tak to ma sancu kupit za dobru cenu (mozno preto, ze su to exoticke verzie, ktore sa u nas moc nevidia).
Ovsem taky dvojlitrik, ak sa vyuziva, toho aj trochu pozere (bezne 10-11 l)...
-
petous 27.03.99 22:48
« Tipo/Tempra
Hledám někoho kdo má zkušenosti s Tipem/Temprou s motory 1.8 nebo 1.8 16V. Chtěl bych ho koupit, ale v inzerátech tato auta ani bazarech vůbec nejsou, jako kdyby neexistovala. Dále by mne zajímalo proč tak všichni pomlouvají Tipo s motorem 1.6 2xOHC 90PS. S pozdravem. -
« pro Jarouše a Pavla KR5
Chlapi, dík za příspěvky. Pavle, tebe chci poprosit o tu stránku ze Světa motorů. Pošli mi ji prosím na fax 0618/866496 je to do zam. .Doporučujete mi Tipo 93 ,takových na trhu moc není. jaká by mohla být cena ? Já jsem spíše narazil na ty starší volítaný Tipa (89-90) cca150-180 000 km z venku asi do 50 000 Kč,má to cenu brát ? -
« Facelift vozů Tipo/Tempra v r.1993 (klimatizace?)
Jednou ze slabin aut Fiat Tipo a Tempra bylo před faceliftem (5/93) nedostatečně výkonná klimatizace (jeden z takových vozů vlastním). V rámci úprav v roce 1993 byla tato slabina údajně odstraněna. Nevíte někdo o jaké technické změny na klimatizaci konkrétně šlo? Pavel. -
« Gratulace majitelům "Puntíků".
Dnes jsem nahodou byl v jednom autosalónu Fiat a taky jsem se ze zvědavosti posadil do Fiatu Punto. Napřed jsem si vepředu sešteloval vzdálenost sedačky od volantu a pak jsem se posadil dozadu (měřím 188 cm). To, že je Punto nejprostornější auto ve třídě "malé vozy" jsem už parkrát slyšel nebo četl, ale vlastní zkušenost předčila všechna očekávání. Kam se na ten prostor hrabe Felicie nebo Octavie. Dokonce i ve větších Fiatech (Brava, Marea) mám vzadu horší prostor pro kolena a hlavu.
Jestli budu někdy v budoucnu kupoval druhý auto do rodiny, tak bude Punto žhavý favorit. Ahoj Pavel.
-
« Re: Bravo/a - klima zdarma
Prave jsem si te akce taky vsimnul a zacinam o tom uvazovat. jaky mate zkusenosti s Bravou?
Jenom kladny? Kolega ji ma a je s ni spokojeny, jako jediny minus vidi to, ze ma ze spodu uplne otevreny motorovy prostor. To je ted normalni, nebo je to nejaka jizni specialita oblasti, kde nesoli cesty???
Krome F. Brava se mi teda libi Renault Scenic,
ale ta cena je nekde jinde.
Z. -
"-- skrytý --" 24.03.99 19:33
« Re: Tipo Diesel
Mam Tipo 1.7 Diesel. Ma uz toho zrejme dost za sebou nebot je mu uz 10 let. Na tachaku mam cca 150 tisíc, ale ve skutecnosti to auto ma urcite najeto o neco vic. Kupoval jsem ho před necelymi dvemi lety v bazaru. Zahy se ukazalo, ze "cosi" vyhazuje vodu přes vyrovnavaci nadrzku - vadne tesneni pod hlavou (stalo 800 Kc). Ale to u dieselu pry byva dost casto. Vymenil jsem to a od te doby to jezdi celkem v pohode (ja jsem s nim najel cca 40 tisic).
Spotreba dle stylu jizdy tak 6 - 6.5 litru (30% město 70% mimo). Taky si to spapa trochu oleje (tak 2 l za vymenu 7500 km), no pravda, ted mi tam i trochu unika.
Presto, ze mam skoro novy chladic, tak když to zenu po dalnici, tak musim v lete koukat na teplomer. Dle me je optimlani rychlost pro tohle auto tak 120 - 130, při vetsi se motor uz dost toci. Pocitej s tim, ze to není zadny zavodak (1.9 TD to bude asi o necem jinym). 1.7 ma v technicaku psany vykon 42 kW. Ale ta spotreba je docela prijemna. Vyjde to tak na 1Kc/km, coz docela jde.
Se zde uvedenym "kostitrasem" mohu jen souhlasit, myslim, ze za to v mem pripade mohou tlumice a vubec uz dost "jeta" predni naprava. Zimu to vsak nema moc rado, když je -10 stupnu, tak uz mam docela problemy nastartovat.
Zatím jsem s tim vsude dojel a doufam, ze ještě nejakou dobu dojedu. Ted budu v Praze kupovat byt, takze mi nezbyde na "vymenu vozoveho parku", ale jinak bych asi zvolil Bravu 1.2 16V. Myslim si, ze je to dost dobry auto za ty peníze, ktere za to chteji. No budu si muset ještě chvilku pockat.... Mejte se a spoustu stastnych km najetych s fiaty.
-
« Re: Spotreba Tipo 1.6 (pro HV)
Mam to auto asi 3 mesice, takze moje odhady nebudou nic presneho: minimum asi 7,1 (mereno na 280 km), po meste asi 8,3 a v prumeru okolo 7,5. Jezdim casto po meste a ujedu tak 440 km, nez zacne svitit rezerva, potom se tam vejde (podle ukazatele na stojanu u pumpy) okolo 35 l. Jezdim podle nalady, nekdy setrim, nekdy ne.
Zeptam se, kolik stoji plovak. Vymena by snad mohla byt snadna ne ?? -
« Re: Zamek
Mam uplne stejnou zkusenost. Nam taky nejaky zlodejicek na Puntu poskodil oba dva zamky. Po zjisteni ceny nove sady klicu a polatku za nakodovani-celkem asi 4000Kc sem nastesti pomoci kamarada dostal kontakt na pana, ktery se opravami zamku zabyva. Oba zamky opravil - tzn. seridil a vymenil stavitka uvnitr zhruba za hodinku a na pockani. Cela tahle oprava me prisla na 200 Kc za kus. Pan bydli ve Velkych Karlovicich k sehnani je i ve Vsetine, kde pracuje. Blizsi adresu na vyzadani rad poskytnu.
Dan
senkd@post.cz -
« Re: doporučte mi Fiat
Nazdar Peťáku. Koupě Tipa mi připadá jako dobrej nápad obzvláště u člověka, který má s Fiaty zkušenosti a některý opravy si umí udělat sám. Koupit za tak málo peněž auto s pozinkovanou karoserií a solidním vnitřním prostorem není u jiných značek skoro možné. Já jsem před necelými 3 roky koupil ojetou Tempru, což je Tipo v "prodlouženém vydání". I když není bez chyb, tak bych dnes při eventuální koupi ojetiny pod 200.000 Kč asi opět koupil Tempru. Docela dobrej článek ke koupi ojetého Tipa/Tempry by loni ve Světě motorů - nevím přesně číslo, ale pokud budeš chtít tak Ti ho doma najdu, případně Ti "faxnu" kopii oné stránky. Stejně jako v příspěvku od "HV" a Jarouše se v článku doporučují modely od 5/93 (facelift, ochrana proti bočnímu nárazu, zesílená karoserie, účinnější klimatizace). Mezi hlavní klady v článku uvádějí velký vnitřní prostor, variabilní zavazadlový prostor, komfortní pérování (??? - moje Tempra je taky spíš kostitřas, když jedu po pražský dlažbě apod.), velice dobré jízdní vlastnosti a antikorozní ochranu. Jako hlavní nedostatky jsou v článku jmenovány nedokonalé dílenské zpracování, nepřesné řízení a řazení. Nejčastější závady mají být úniky oleje z motoru a převodovky, pazvuky v interiéru, poškození ventilů, netěsný chladící systém, nepřesný a poruchový palivoměr, vadné těsnění hlavy válců. Tak si to přeber. Přeji Ti šťastnou ruku při koupi. Pavel.
-
JTF 22.03.99 09:21
« Re: doporučte mi Fiat
Ahoj,
je skutečně pravda, že doporučovány jsou modely od r.v. 5/93, kdy došlo k výraznému zesílení karoserie,zlepšení komfortu,úpravám na motoru(chybí rozdělovač)a spousta dalších detailů.Já sám jsem měl Tipa dvě,obě 1,4. Je pravda že ten motor se musí dost točit aby to jelo,lepší je 1,6 ale 1xOHC!!!,s výkony 57 nebo 55KW,2xOHC má tvrdý hlučný chod a vysokou spotřebu,také se vyráběl jen do roku 90,kdy byl nahrazen motorem 1xOHC.Tyto motory jsou již dostatečné a mají nižší spotřebu než 1,4.K předchozímu příspěvku - nemohu souhlasit s tím tvrdým pérováním, pokud tam nebyly instalovány tvrdší pružiny,tak to auto tlumí nerovnosti celkem v pohodě a jak v trakaři jsem si teda nikdy nepřipadal. K těm drobnostem - palivoměr je opravdu nepřesný,vlhne rozdělovač a musíš se smířit s různými pazvuky v interiéru. Od 5/93 jsou tyto nectnosti výrazně potlačeny,podle mě je v tom takový rozdíl asi jako mezi starou a novou generací Favorita. Špatné těsnění pod vanou platí pro všechny ročníky. Pokud budeš mít zájem,ptel se konkrétně.Čau. -
« Re: doporučte mi Fiat
Fiat Tipo je doporučován od r.v. 93. Já jsem majitelem Tipa 1.6ie DOHC 66kW (r.90).
Nejčastější problémy o kterých jsem četl: úniky oleje z motoru a převodovky (to jsem i zažil), úniky chladicí kapaliny do oleje, vadný palivoměr (stále mně ukazuje blbě).
Z takových těch drobností doporučuji věnovat pozornost plastovým podběhům předních blatníků (jeden nový stojí asi 700 Kč!). Náhradní díly jsou asi dvakrát dražší než na Uno.
Tipo má také pěkně tvrdé tlumiče. Když jedu po děravé silnici, je to jako na takaři. Na druhou stranu v zatáčkach drží jako přibité.
S motorem ti neporadím, ale myslím, že 1.4 je na Tipo slabá. 1.6 mně dost žere - v létě 8l a v zimě tak 10l.
Odborníci možná nebudou souhlasit se vším, co jsem sem napsal, tak si počkej na fundovanější názory;-) -
« doporučte mi Fiat
Nazdar Fiatˇáci
Jsem majitelem skvělého vozu Fiat 850,bohužel už mu je téměř 30 let a já se především kvůli bezpečnosti začínam poohlížet po novějším voze.S ohledem na cenu a užitnou hodnotu mi padl do oka Fiat Tipo.Nevím však, jestli 1.4 nebo 1.6.Dál by mě zajímalo na co si dát pozor při koupi tohoto vozu a do kdy se vyraběl.Určitě se tady o tom napsalo dost,já jsem zde poprvé. Předem díky. -
JTF 19.03.99 12:06
« Re: Motorový olej - Punto
Ahoj Mario,
známý, který se zabývá opravami motorů tvrdí, že je vždy rizikové u motoru, v kterém byl například dlouhodobě používán olej 15W40, najednou použít olej 0W50, mohlo by prý dojít k uvolnění usazenin a k následnému možnému poškození motoru. Myslím, že v Tvém případě nic nehrozí, vzhledem k malému počtu najetých km. V každém případě bych použil proplachovací olej, tím rozhodně nic nezkazíš. Mám dojem, že z výroby se používá náplň Selenia 15W40. Svýho punťáka jsem už bohužel prodal, teď vzhledem k financím asi koupím od známého 5dv.logo za celkem slušnej peníz, tak doufám, že to bude alespoň z poloviny tak spolehlivé vozítko jako punťák. -
« Motorový olej - Punto
Přátelé, poraďte mi prosím, zdalipak mohu použít jako novou olejovou náplň do motoru olej Shell Helix plus 10W-40, pokud jde o teprve druhou výměnu. Mám Punto 1,1 (55)S, ve kterém byla z výroby neznámá náplň po ujetí několika tisíc kilometrů vyměněna za motorový olej HPX Synthetic Motor Oil 20W-60. Mohu provést výměnu bez budoucích následků, (životnost...)???, případně jestli mohu dolívat do Shellu 10W-40 olej HPX 20W-60.
Za Vaše příspěvky děkuje fanda Fiatů, Mário -
« Re: Zamek
Jeníčku uvěříš-li i ty tomu, že nejlepší je jen německé auto, budeš tuto lež šířit dál, bohužel majitelé autobazarů nemají takovou inteligenci, aby poznali lež od pravdy. Takže používej vlastní hlavu (BTW Nedávno jsme prodávali Alfu 155 a lidi telefonovali jak zběsilí), dobrou koupi přeje Jeník. -
« Re: Zamek
Jo zamky, to je radost. Uz mam na Puntu ctvrtou sadu. Mozna by se neco naslo, ale nevim jestli se ti chce tahat dva klice. Myslim taky, ze se neprekodovava ridici jednotka, ale primo klice a pri tom kodovani musi byt vzdy oba, nejde nakodovat jen jeden klic.
P.S. Jsem taky z Ostravy (ale ne ten od Makra) -
« Zamek
Cus !!!
Nejaky sv*ne nam vybrali na parkovisti pred Makrem v Ostrave nase mile Punto. A to DOST hrube - poku*vili pri tom zamek dveri ridice. Nefunguje. Co poradite, dalo by se nekde sehnat zvlast zamek ? Stejne asi budu muset pouzivat 2 klice, protoze jinak by se musela nechat prekodovat ridici jednotka (imobilizer) ne ? Nechce se mi kupovat ani celou sadu zamku, slo by nekde sehnat jen ten jeden ?
* ! Sem pjekne vytocenej. Auto neni pojistene, tak to chci spravit co nejlevneji.
dikes, cau, amper (amper2)
bbgun@post.cz
-
« Re: Brava 1,8 ELX
To, že Fiaty mají "setrvačností" špatnou pověst (z dob minulých - dnes již neprávem) a tudíž se hůř prodávají např. v autobazarech, je pro kupce ojetého vozu vlastně výhoda. Pokud jsi tedy Jeníčku kupec ojetého moderního Fiatu a nehodláš ho brzo prodávat, tak máš výhodu lepšího poměru užitné hodnoty vůči ceně než například u německých vozů. Jinak s konkrétní cenou na tuhle Bravu Ti neporadím, ale stačilo by se parkrát podívat do Annonce (www.annonce.cz) v jakých cenových relacích se Bravy prodávají. Pokud je předchozí vlastník vozu Tvůj známý a navíc ještě první majitel, tak je to v pohodě s původem auta. Jinak by bylo vhodné se původ auta "prolustrovat" - dělá to například firma CEBIA. Zvaž taky jestli Tobě a ev. Tvé rodině stačí vnitřní prostor v Bravě - patří sice k lepšímu průměru v nižší střední třídě (lepší než například Golf), ale pro lidi vyššího vzrůstu nemusí na zadních sedadlech stačit. Pak by bylo vhodnější koupit starší, ale větší auto. S pozdravem Pavel K. -
JTF 11.03.99 09:31
« Re: brava 1,8 ELX
Někde jsem to tady už psal, ale pokud máš zájem, mám 100t.km test na BRAVU 1.6ELX, provedený AutoBildem, vyšla úplně suprově, v tom testu je uveden jakýsi index spolehlivosti, kde Brava byla suveréně nejlepší z prozatím testovaných vozů nižší střední třídy(golf,Astra,Megane...),naopak dříve testovaný předchozí model TIPO s motorem 1.6 2xOHC dopadl katastrofálně, proto se na různé modely FIATu kouká jinak. -
« Re: brava 1,8 ELX
Ptal jsem se většinou majitelů bazarů a ta odpověď ve všech případech zněla - za ty peníze koupíš kvalitní německé auto, byť o něco starší a toho Fiata už neprodáš, nikdo to nechce. Já pochybuji,že v té výbavě se dá sehnat něco lepšího a navíc majitele znám a vím, jak s tím jezdí. Jen mne překvapila ta naprostá jednotnost v názorech těch prodejců. A co ta cena? -
« Re: brava 1,8 ELX
Jediná rada - nedej na rádoby rady ostatních, většinou jsou to majitelé jiných aut, kteří tě chtějí strhnout na svou stranu. Brava je povedená a ta výbava a počet km (je-li pravdivý) vypadají jako slušná nabídka. Jen si důkladně ověř původ, kdo s tim jezdil atd. Čau Jeník. -
« Re: brava 1,8 ELX
Jsou to prezitky davnych dob, ze Fiat je rezaty uz na prospektu. V soucasne dobe jsou na tom Fiaty jako jina auta. Pokud by to mel byt F127 taky bych asi zrazoval... Ale i treba Una - maji-li dobre udelane dutiny jsou OK. Kazdopadne je asi fiat jednim z aut s nejmensimi naklady na opravy a udrzbu. -
« brava 1,8 ELX
Přátelé, prosim o radu, ne kecy
mohu koupit Fiat Brava 1,8 ELX r. v. 10/97, najeto 18000 km,klima, vyhř. sedačky,taž. zařízení, kompletní zimní obutí, zlatá metalíza, ve velmi dobrém stavu za 315.000 Kč. Nemám zkušenosti s Fiaty, každý mne z toho zrazuje.
Co Vy na to?? diky
-
JTF 10.03.99 13:40
« Tipo 1.6
Známý co má autoservis na Fiaty si dovezl z německa Tipo 1.6(1xOHC)r.v.91 se 241 t.km na tachometru, včetně servisní knížky.Docela mě překvapilo, že motor ještě neprodělal nějakou opravu, pouze byla vyměněna vodní pumpa a tesnění pod hlavou, rozvod.řemen 3x. Vůz jezdil na pravidelné prohlídky po 15t.km. Ještě jsem zapoměl dodat, že se jednalo o služební auto. V současné době ho využívá na cestu do práce a prý není potřeba dolévat olej.