FIAT - CLUB

Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > FIAT

  • 00 Reagovat !

    foto

    07.06.00  00:00

    « fiat Brava 80 16v

    chtěl bych požádat o zkušenosti majitele
    těchto vozů.Mám zájem o jeho koupi.
    Spotřeba,poruchovost,jízdní vlast.
  • 00 Reagovat !

    foto JTF

    JTF 06.06.00  08:38

    « to Dj_tee

    Nedokážu to asi dost dobře popsat, na karburátoru někde zboku je přišroubovaná taková černá krabička z umělé hmoty. Všechny 4 šrouby jsou zaplombované. Prý se musí měnit celý díl, který ale stojí 15t.Kč. Dá se ale sehnat starší za cca 1-5t.Kč. Problémy vyvolané škrtící klapkou jsou mj.: samovolné zvyšování otáček na volnoběh, někdy motor chcípne, jindy tam jde moc paliva(dusí se),atp. Ale samozřejmě netvrdím, že máš zrovna tento problém, ale prý je to poměrně časté u starších aut.
  • 00 Reagovat !

    foto wolff

    wolff 26.05.00  09:48

    « Bez nadpisu

    Kamil vyšel do protiútoku, chudinka.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    25.05.00  15:01

    « Re: TIpo 1.4

    Diagnostika na Lambdu vubec nic neukazala. V jakem smyslu skrtici klapka co pravdepodobne (konkretne?) Dik
  • « 00 Reagovat !

    foto JTF

    JTF 25.05.00  12:28

    « Re: Kamil*

    Co Ty chudáčku pohledáváš tady?? Na ty Tvoje bludy není nikdo zvědavej. Brava dle TUV za rok 2000 dosáhla hodnocení 3,6%, když průměr závad je 4,7%. Osobně doporučuji motor 1,6 16V. Ale nejlepší je se osobně projet, uděláš si obrázek sám.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    24.05.00  23:24

    « Re: Starsi Bravo

    To Hudy:doporucuji silne VW,nebot od Fiatu muzes cekat jen zklamani.Radeji si priplat na VW,nebo budes nestastny.Pamatuj,kdyz fiat,tak jedine novy-zivotnost tak tri roky/myslim bez problemu/,tedy jestli Ti nevadi,ze vsechno povrzava a skripe uz u noveho.Pokud chces auto do 200 000 Kc,doporucuji Feldu dva roky starou,pomerne slusne zpracovani a bezproblemovy provoz.Zvaz to...
  • « 00 Reagovat !

    foto

    24.05.00  13:10

    « Re: Starsi Bravo

    Mno jestli sezenes Bravo s 1,2 motorem do 200 000 Kc tak smekam ...
  • 00 Reagovat !

    foto

    24.05.00  12:36

    « Starsi Bravo

    Ahoj vsichni, mam uz dlouho F tipo a chtelo by to zmenu. Ne ze by mi Tipo neslouzilo, dokonce je v solidnim stavu, ale preci jen jsem zacal hodne jezdit a uvazuji nad autem tak do 200 tis. Kc. Zatim jsou mi kandidati Bravo, WVento, Opel Astra, Peugeot 306. Jaky motor u Brava doporucujete? Staci ten 1,2? MF pise na mozne problemy s motorem 1,6, co je na tom pravdy?Diky za info.
  • « 00 Reagovat !

    foto JTF

    JTF 24.05.00  08:32

    « Re: TIpo 1.4

    Možná máš problém s škrtící klapkou, nebo lambda sondou.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    22.05.00  22:29

    « Re: Sraz Fiatů

    Můžeš mi Peťáku říct něco o Fiatclubu 600?
    Díky j.bad@razdva.cz
  • 00 Reagovat !

    foto

    22.05.00  17:47

    « Pravé přední světlo

    Tak já se taky přidám ... nemá někdo z Vás pravé přední světlo na Tipo (1991) s manuálním naklápěním - možná b ystačilo jenom sklo, jde-li vyměnit samotné. Díky varenka@post.cz
  • 00 Reagovat !

    foto

    11.05.00  21:15

    « Levný střešní nosič

    Zdravím příznivce Fiatu. Vím, že to tu není žádná inzerce, ale kde jinde shánět věci na Fiata než zde. Sháním střešní nosič na FIAT TIPO 5dv. i starší, tak do 800-1000 Kč. Pokud někdo má dejte prosím vědět na fupa@razdva.cz.
    Mám ještě jeden problém se svým "Fidem". Je to 1.6i DOHC a při jízdě se mi sem tam na chvíli rozsvítí kontrolka vstřikování. Nevíte někdo co by to mohlo být. Prý snad vadné čidlo teploty nasávaného vzduchu ??? Dík za odpovědi.
  • 00 Reagovat !

    foto

    11.05.00  09:40

    « Tipo 1,4

    Sorry za preklepy snad to pochopite. Z klavesnici si moc nerozumim. :))
  • 00 Reagovat !

    foto

    11.05.00  09:38

    « TIpo 1.4

    Zdar vsichni chtel bycj se optat jesli nema nekdo skusenosti z .... Mam Tipo 1.4 Strikane r.v. 89 a muj problem spociva v tom ze kdyz je motor studeny ale neky i pri teplem motoru se mi kdyz vise zmacknu plynovy pedal auto strati vykon (asi se prechlasta) a po chvilce zase zabere je to neprijemne napr. kdyz se na krizovatce pusti rychleji spojka malem to zdechne a pak z nenadani zabere az se protoci kola. Cidla bych mel mit v poradku meril sem to a ukazujou to co by mely. Nevite tedy nekdo jak by to slo zestelovat ? Predem diky za kazdou radu.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    11.05.00  08:59

    « Re: vrzání přední nápravy

    Koukám, že to tady zase žije, tak si odpovím sám,protože jsem pod to auto v pondělí vlezl.Pořád jsem hledal nějakej "silenblok"kterej bude vymačkanej,ale nakonec to bylo to co jsem si nechtěl připustit-spodní kulový čep ramene.Spravila to injekční stříkačka s trochou oleje.Ale ten kulák se bude muset udělat.Teď je auto zas tichoučký.
  • 00 Reagovat !

    foto

    06.05.00  22:58

    « vrzání přední nápravy

    Chci se zeptat majitelů TIPáčů, jestli se nesetkali s vrzáním předni nápravy.Myslím si ,že mi to zečlo dělat až při těchto letních vedrech a je to podobný jak to dělaly favority (takový gumový vrzání hlavně při rejdování a přejíždění větších nerovností na pěkné silnici je klid).Taky mi to někdy klepne jako by byl volnej nějakej kulák nebo stabilizátor nebo ramena,ale při prohlídce na kanálu žádný vůle patrný nejsou.Napište své zkušenosti s přední nápravou.Dík.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    05.05.00  08:19

    « Re: TIPO-LPG

    Prestavby se oficialne rozdeluji na hromadne a individualni. Hromadnou prestavbou se rozumi prestavba do nekterych typu vozidel (vetsina Skodovek, velice malo dalsich) a schvaleni na DI za 10 Kc (=zadarmo). S jinym typem (Tipem :-)) bez katalyzatoru, popr s nerizenym musite jit pak na emise. Mate-li auto s rizenym kat., musite do "uznane statni zkusebny" a pak na DI -- za 7500 Kc. Cena zarizeni (samotneho) je 13 000 - 40 000 Kc (myslim, ze jsem se o to na Cromu zajimal a stalo cca 25 000 Kc + prace. Takze ;-)

    Zdroj www.lpg.cz
  • 00 Reagovat !

    foto

    04.05.00  17:36

    « TIPO-LPG

    Zdravim vsechny Priznivce FIATu. Mam TIPO 1.4 karb., r.89 130 tis. Sem tam jezdim i pres 160. Uz pri 3000 ot. je motor dost sliset. Neda se to nejak odhlucnit? Taky bych to rad predelal na lpg a chtel bych vedet na kolik mne to prijde, jak to jede atd. V autech se vubec nevyznam, takze mi vsechno dela znamy. Diky za kazdou radu.
    jirka.veselsky@atlas.cz
  • « 00 Reagovat !

    foto

    04.05.00  14:25

    « Re: Punto

    Já mám nové Punto více jak 3 měsíce,najel jsem něco málo přes 7t.km a zatím jsem max.spokojen.Mám výbavu ELX a motor 1,2.To Punto, které testují je s motorem 1,9D,prošlo mnoha redakcemi a má najeto přes 12t.km.Žádné pazvuky zatím nepozoruji.
  • 00 Reagovat !

    foto

    04.05.00  08:09

    « Punto

    Ve stredu sem cetl srovnavaci test v MF a na nove punto meli opet stary znamy argument spatne dilenske zpracovani. Mate s timto autem nekdo podobnou zkusenost, zda se mi ze nekdo nekde jednou napsal na adresu fiatu ze ma spatne zpracovani a od te doby to vsechni ti pisalkove opisuji.
  • 00 Reagovat !

    foto

    03.05.00  10:46

    « Fandové Fiatu

    Doufám, ľe Vás neodradilo vymazání vąech příspěvků a věřím, ľe zde opět bude kvalitní pokec a rady o FIATECH. Vąichni příznivci FIATU piąte.
  • 00 Reagovat !

    foto

    27.04.00  21:32

    « a co Seicento

    ako tak pozeram vidim, ze o Sei. tu nebola este ani zmienka. ved aj to je super auto do mesta, nie?
  • 00 Reagovat !

    foto

    21.04.00  09:10

    « Sraz Fiatů

    Nevíte někdo něco o srazu Fiatů, který se má konat 19.-20.,21.5. v Uher. Hradišti kemp Strážnice, V březnu jsem to četl na Fiatculbu 600 a od té doby jsem nic neslyšel ani nečetl.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 19.04.00  10:19

    « Re: Informace o Fiatu Tipo

    Ono to Tipo není moje, ale rodičů. Já mám Š125 LPG ;-)

    Ale k tomu Tipu. Je to 1.6/66 kW DOHC, r. 1991. Problém je, že to bylo od předešlého majitele bourané a po té amatérsky (to je slabé slovo) "opraveno". Svařovaný blok motoru (!), místo krokového motorku regulujícího volnoběh byl korkový špunt, na desetkrát svařený výfuk... Atd. No hrůza. Už se nám to ale podařilo (za nemalý peníz) řádně opravit.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    18.04.00  21:55

    « Re: Informace o Fiatu Tipo

    * podobny. Mam Cromu 92/93 a blbej motorek od oken a cely dvere jsou uplne jiny nez u normalni Cromy. Co kus to original :-(
  • « 00 Reagovat !

    foto

    18.04.00  12:01

    « Re: Informace o Fiatu Tipo

    Ja bych sel do motoru (mam Cromu -- dost podobne motory) asi tak od 6000. Ty tam ale zminujes 103 kW, coz bude asi nejakej novejsi = drazsi.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    17.04.00  10:28

    « Re: Informace o Fiatu Tipo

    Chtěl jsem se Hanku zeptat co to máš za Tipo. Já mám 1.4 i.e.SX r.v.94 v úpravě od MS DESIGN. Ctěl jsem se zeptat jestli někdo neví kolik by asi stál starší motor 2.0 103kW. Pokud ano tak napište na f.enrico@post.cz Díky moc.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    17.04.00  10:21

    « Re: Informace o Fiatu Tipo

  • « 00 Reagovat !

    foto

    17.04.00  07:59

    « Re: Informace o F Croma 2.0ie

    85kW ma jenom 2,5 TD, ty mas zrejme 86 kW 2,0i, obsah 1995, vykon pri 5250, kroutak 165 pri 3300 ot/m.
    motor 154C3,000

  • « 00 Reagovat !

    foto

    17.04.00  07:39

    « Re: Informace o F Croma 2.0ie

    > Mam presne 100 koni a 168 kroutak pri 2500 ot.
    Nevis kde sehnat nejake info? Ja ani nevim, co tam mam za motor :-) V technicaku je 85 kW, ale ja jsem si koupil knizku k Tipu a tam je jenom 2.0i 83 kW. Zajimali by me treba prubehy momentu, nejake informace o elektrice (popisy konektoru, vedeni kabelu), protoze kdyz tam neco opravuju, tak mi dlouho trva, nez prijdu na to kam to vede. A ono rozebirat pristrojovku kvuli kazdej blbine abych vedel kam vedou kabely je nanic.
  • 00 Reagovat !

    foto

    16.04.00  12:48

    « FIAT Coupe 2.0 16V

    Zdravim vsetkych Fiatakov !
    Zhanam servisnu knihu na Coupe 2.0 16V rv. 96. Aspon prefotit (odmena ho neminie). Fiat distributori na mna seru (pardon ale inak sa to neda napisat). Skusil som aj distributora v Cechach ... a ... prd. Keby mi niekto aspon poradil s elektrikou (aspon popis poistiek).
  • « 00 Reagovat !

    foto

    14.04.00  15:51

    « Re: Informace o F Croma 2.0ie

    Mam kabenatek, takze chip me asi nepomuze :-) Olej me chcije taky...ale nic vazneho, musim na wapku a vymenit jednu hadici nebo jenom utahnout.

    Jinak to auto jede 180 km/h problem je ze to proste nema kratkodoby vykon, proste se to pomalu rozjizdi, ale pak to jede...

    Mam presne 100 koni a 168 kroutak pri 2500 ot.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    14.04.00  15:11

    « Re: Informace o F Croma 2.0ie

    Ja vim, ze ti nepomuzu s tim, proc ti to netahne, ale...

    Taky mi to nejelo -- max 120 (jo, to je jako by tomu nekdo upravil chip v pocitaci na nase dalnice), vubec to do kopce netahlo -- musel jsem i pri 90 podradit na trojku, aby to jelo! Tak me to nasralo, a zacal jsem to rozebirat (motor), promerovat vsechny cidla. Nakonec jsem jedno cidlo vymenil a po sundani krytu vackovych hridelu jsem zjistil, ze mezi zdvihatka ventilu a vacku nedam ani mou nejslabsi merku (0.10 mm) -- tak jsem tam dal nove vymezovaci desticky a ted to jezdi jako drak...

    Take jsem pri tom sundal rozvodovej remen a div ze malem z nej nezacali odpadavat ty zuby -- byl to original a aouto ma na tachometru 160 kkm. Docela jsem se zapotil, kdyz jsem videl, ze je polovina zubu jiz napul utrzena... Hruza.

    Jeste tak zamezit tomu uniku oleje a bude to zas jak novy -- olej tam chcije jak z kropace...
  • « 00 Reagovat !

    foto

    14.04.00  14:45

    « Re: Informace o F Croma 2.0ie

    To s tou hadickou to jsi presne popsal podtlakovy ekonomer. Mam ho taky. Ohledne vytaceni motoru jsem taky nevedel, mam nalitany pred 206 000 km, takze to tocim mximalne do 3500 -4000 ot/min, a radim nekde okolo 3000. Me teda 5 ani 4 netahne vubec, nejlip tahne 2ka :-) a trochu trojka, ale to musim mit pedal na podlaze a pockat si asi 0,5 - 1s.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    14.04.00  13:50

    « Re: Informace o F Croma 2.0ie

    Tak jo. Je to tedy ekonomer. A uz nikdy ho nebudu nutit chodit do cervenych cisel.

    Tedy... Ono to tak krasne jede (kdyz se na to slapne) ... :-)

    Kdyz uz jsme u te spotreby -- jak s tim jezdit, aby to zralo malo, a aby se to motoru libilo? Ona ta petka tahne uz dost brzo (1500), tak jake jsou minimalni otacky, aby se ten motor nepodtacel? Maximalni vim -- to jsou ty cervene na otackomeru...
  • « 00 Reagovat !

    foto

    14.04.00  13:21

    « Re: Informace o F Croma 2.0ie

    Nemel sem to sice rozebrane ale mel by to byt neco jako ekonomer. Pokud je to mereno podle nasavaneho vzduchy tak by to tak melo byt. Totiz mnozstvi nasavaneho vzduchu by melo bat umerne k mnozstvi vstrikovaneho paliva.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    14.04.00  11:55

    « Re: Informace o F Croma 2.0ie

    Ekonomer? Zezadu k tomu vede hadicka, ze ktere fouka vzduch -- vypadla mi, furt tam neco sycelo, tak jsem to zjistil. Na druhe strane vede k sani (za klapkou). Ze by tu byla nejaka souvislost s ekonomerem?

    Vsim jsem si, ze kdyz akceleruji, tak to projede do cervene, tam se to drzi a jak to zrychluje, tak to pomalu leze zpet na bilou. Vyznam mi byl (a je) nejasny... Takze asi neco ve smyslu "mate stlaceny pedal vice nez musite (na soucasne otacky)".
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 14.04.00  08:59

    « Re: Informace o F Croma 2.0ie

    To bude ekonoměr - ukazuje jak moc ti to v danou chvíli žere. Např. zjistíš, že když je jedeš z kopce se zařazenou rychlostí (bez plynu), tak to žere míň než na neutrál. Aspoň já to takhle znám z Fiatu Tipo.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    14.04.00  08:25

    « Re: Informace o F Croma 2.0ie

    Merkou je hladina v poradku, takze asi zavada na elektrice... A co se tyce tlaku -- to je ten "budik" vlevo, co jsou tam huste carky (bile) a vpravo na stupnici jeste hustsi cervene? (je tam u toho nejaka znacka jakoby stojan na pumpu (benzin to neni) a vevnitr nejake + a -).
  • « 00 Reagovat !

    foto

    13.04.00  20:59

    « Re: Informace o F Croma 2.0ie

    Na auticku je to hladina (potreba dolit), tlak je na hlavnim panelu (okamzite zastavit motor). Mam 2,0 CHT 93 rok, takze s eletrikou to asi moc kompatibilni nebude.
  • 00 Reagovat !

    foto

    13.04.00  16:40

    « Fiat Uno

    Cau lidi,
    rad bych zjistil, na kolik se pumpujou pneumatiky u Fiatu Uno s motorem 1 litr.
    Kdyztak mi to sdelta na Damonek@post.cz
    diky
  • 00 Reagovat !

    foto

    12.04.00  07:08

    « Informace o F Croma 2.0ie

    Nazdar lidi.
    Sháním někoho, kdo má Cromu 2.0ie r. v. 87, abysme trochu pokecali. Zajímají mě nějaké technické informace -- něco o elektrice (k čemu jsou na motoru jednotlivé sondy, kam vedou -- popis konektoru), třeba taky něco o spotřebě -- čím ji ovlivnit, co brzo odchází.
    Konkrétně by mě zajímala ta sonda, co je mezi svíčkama -- tři kaabely, dva do jednoho konektoru. Ty konektory lze navzájem přehodit, tak nevim, jestli jsem je zapojil správně. Taky mi svítí kontrolka oleje (na panelu autíčko vlevo dole) -- to je tlak, nebo hladina? Který čidlo to je a kam vedou kabely?
    Zatím se mějte.
    BoB
  • « 00 Reagovat !

    foto JTF

    JTF 07.04.00  07:15

    « Re: Punto II To: Skodovak

    Je to dobrý hlavně ve městě např. při parkování. Tlačítkem si zapneš větší účinnost posilovače, potom ho můžeš vypnout, nebo po překročení myslím 60 km/h se vypne sám. V itálii se za první dva měsíce letošního roku prodalo 65.000 Punt.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    06.04.00  21:53

    « Re: Punto II To: Skodovak

    Teď bych nechtěl kecat, ale myslím si že je to vyšší účinnost posilovače řízení (pro jízdu méně, pro parkování více).
  • « 00 Reagovat !

    foto

    06.04.00  21:48

    « Re: Punto II To: Skodovak

    cert vem plasty, proste mu to treba prijde laciny... to se asi neda vysvetlit je to subjectivni

    Me by spis zajimalo co to je "dualdrive" nebo tak neco, - tlacitko CITY - co ukazuji v reklame. to se meni prevody na volantu?
  • « 00 Reagovat !

    foto

    06.04.00  20:45

    « Re: Punto II To: Skodovak

    No teď mám vic času. To by mě teda zajímajo, podle čeho posuzuješ laciný plasty. To jako ve škodovce jsöu drahý platy? To my teda vysvětli.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    06.04.00  14:00

    « Re: Punto II To: Skodovak

    Nech toho závidění...
  • 00 Reagovat !

    foto

    06.04.00  09:31

    « Punto II

    NIc proti Puntu II, i kdyz ma hezky interier, plasty pusobi velice lacine a po par tisicich km
  • 00 Reagovat !

    foto JTF

    JTF 06.04.00  09:14

    « Marea

    ve světě motoru z minulého týdne je test Marey S.W. 2,4JTD, stojí to za přečtení. Chválou na tohle auto rozhodně nešetří,podvozek,komfort,ticho,kvalitní plasty....
  • « 00 Reagovat !

    foto JTF

    JTF 06.04.00  09:12

    « Re: Bezpečnost Punta II

    www.euroncap.com
  • « 00 Reagovat !

    foto

    05.04.00  23:49

    « Re: Bezpečnost Punta II

    Když jsem v Puntu seděl, skoro bych takovýmu hodnocení nevěřil... No ale je to pohodička, neznám podobný takhle útulný autíčko. Snad je to pohodlíčko a útulnost až nebezpečný - připadal jsem si jako kotě ve vystlaným košíku a v pohodě bych tam usnul. Taky máte dojem, že nový Fiaty voněj nějak příjemněji než jiný auta? Nechci posuzovat kvalitu podle vůně, ale Fiat je prostě nejvoňavější, tvrdí moje drahá polovička a výjimečně s ní souhlasím:-)). Ale abych jen nechválil - nabízejí tady Mareu za 409.000 Kč, pokochal jsem se, poseděl v ní, pak jsem sednul do nový Nubiry (Daewoo) za 420.000, no a ta Nubira je interiérem i výbavou minimálně o půl třídy vejš, než Marea :-((.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    05.04.00  21:56

    « Re: Bezpečnost Punta II

    mozes napisat daku adresu kde sa o tom pise? dik
  • « 00 Reagovat !

    foto JTF

    JTF 05.04.00  08:25

    « Bezpečnost Punta II

    Podle nejčerstvějších informací dopadly Crash testy dle Euro-NCAP Fiatu Punto na výbornou. Vůz byl oceněn 4 hvězdičkami což je maximum:Doslova se tam píše "Fiat Punto je na špičce v bezpečnosti, nejvyšší vyznamenání zasluhuje vynikající ohrana cestujících,což potvrzuje promyšlený bezpečnostní-koncept Fiat Punto. Test obsahuje dvě části:čelní náraz v 64km/h proti bariéře přesazené o 40% a boční náraz v 50km/h. Oba tyto testy zvládlo Punto bravurně.Po nárazu zůstala kabina pro cestující stabilní a dveře šli bez problémů otevřít. Ochraný účinek při bočním nárazu byl velmi dobrý psal tester do protokolu. Výsledek - velmi zasluhující doporučení".Fiat prý použil při konstrukci Punta II vysokopevnostní ocel "Dualphase" a je to znát. Je tam toho ještě daleko více, tohle je jen úryvek
  • « 00 Reagovat !

    foto

    05.04.00  02:54

    « Re: Nejlevnější Punto

    Milý Zare, já se zatím spíš hlavně odhodlávám si takhle malý auto koupit. Hodně dlouho jsem si nevezl zadek v autě kratším než 4,9m a pod 3 litry objemu motoru, ale stálo to strašný prachy, a tak se teď z nouze kodrcám v maličkém rezavém Golfu a trochu se v něm bojím... Docela bych uvítal diskusi na téma "bezpečnost malých aut a Punta zvlášť". Neznáte někdo nějaké statistiky nehod z Itálie, zaslíbené země pro malá auta - typy úrazů, následky po střetu fiátka s něčím větším, ... ?
  • « 00 Reagovat !

    foto

    04.04.00  13:58

    « Re: Nejlevnější Punto

    Zapoměl jsem dodat,že mám najeto cca 5,5t.km.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    04.04.00  13:55

    « Re: Nejlevnější Punto

    Já mám Punto II ELX s motorem 1,2.Spotřeba se mi zatím pohybuje kolem 6 l/100km.Myslím,že za tu cenu je to bezkonkurenční nabídka.Měl jsem na něj slevu 30t.Kč.Jestli Tě budou zajímat nějaké podrobnosti,tak se ptej.Ahoj Zare
  • « 00 Reagovat !

    foto

    04.04.00  12:49

    « Re: FIAT=FUJ!!!

    Tobě, smrade, namá ani cenu nadávat. Sám ses pojmenoval dost výstižně.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    04.04.00  12:47

    « Re: Nejlevnější Punto

    Zkus si zjistit, kdy začnou dávat do Punta nový motor 1.2JTD. S tím by mohlo mít Punto spotřebu pod 4 litry.
  • 00 Reagovat !

    foto

    04.04.00  11:41

    « FIAT=FUJ!!!

    FIAT=FUJ!!!
  • 00 Reagovat !

    foto wolff

    wolff 03.04.00  15:05

    « Bez nadpisu

    Na ten plyn nevím - dělají to, ale stojí to asi tak nějak kilem 30 000 Kč. No to je vcelku dost a ani plyn už není nejlevnější - viděl sem ho kolem 15 korun. Takže s tím plynem nevím...
  • « 00 Reagovat !

    foto

    31.03.00  09:29

    « Re: Brzy nové Bravo

    Včera večer jsem jel kolem Fiatu a už jsem ho tam viděl. A jak jsem na to přišel? No celkem jednoduše: když jsem ho v únoru objednával tak mi řekli tak 2 až 3 měsíce. ...takže už tu bude nové Bravo co nevidět.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    31.03.00  03:42

    « Nejlevnější Punto

    Ahoj fiatisti, prosím, poraďte mi. Chci koupit malé auto s laciným provozem. Myslím, že Punto II bude asi to pravé - ale jaké? Má smysl kupovat diesel? Je o dost dražší, než benzín a spotřeba je úplně stejná, aspoň podle výrobce. A co přestavba na plyn, dělá ji i přímo Fiat? Najezdím ročně cca 25.000 km převážně po Praze. Díky za všechny příspěvky.
    Kid Lomihnát
  • 00 Reagovat !

    foto

    30.03.00  09:43

    « ridici jednotka

    panove pomozte, znamy uz shani dva mesice ridici jednotku do Tipa z roku 94 1.6 i.e., nova stoji 20tis, a da se sehnat i pouzita do 5tis, jenomze to shani fura lidi dva mesice a porad nic, nevite nekdo o nekom kdo by to mohl sehnat?
  • « 00 Reagovat !

    foto JTF

    JTF 30.03.00  09:35

    « Re: Brzy nové Bravo

    Podle mých informací přijde nové Bravo až na podzim 2001, letos v září bude restyling Seicenta, v říjnu bude Scudino a zmodernizovaná Barchetta. Kde jsi na to přišel, že bude Bravo už teď?
  • 00 Reagovat !

    foto

    29.03.00  15:45

    « Brzy nové Bravo

    Nové Bravo by snad mělo být každým dnem.
  • 00 Reagovat !

    foto wolff

    wolff 29.03.00  11:01

    « Bez nadpisu

    Tak je pravda, že teď je malinká pauza - před novým Bravem. A pak nová Marea a pak třeba i něco většího...Jo teréňáček příde co nevidět...
  • « 00 Reagovat !

    foto

    28.03.00  22:20

    « Re: Jen tak cvičně...

    Skoda nikdy nedelala nic v te tride jako ja mam Fiata :-)
  • 00 Reagovat !

    foto

    28.03.00  22:17

    « Jen tak cvičně...

    Koukám, že fiaťáci už nemaj co psát... No aspoň, že si ve "svíťit mlhovkama..." krásně vynadáme...
    Jo a ještě je celkem zábava, jak si z rubrik "škoda" nenechaj sáhnou na ty svý "nádhery"...
  • 00 Reagovat !

    foto

    25.03.00  21:17

    « Tazne zarizeni UNO

    Nazdar,
    shanim tazne zarizeni na UNO r.v. 1987, verze 75 i.e. Nevite nekdo o necem levnem, resp na kolik to prijde ? email: karta@marias.cz
    Diky. Karta.
  • 00 Reagovat !

    foto wolff

    wolff 24.03.00  18:38

    « Bez nadpisu

    No snad...
  • « 00 Reagovat !

    foto

    23.03.00  18:02

    « Re: Vsem

    Ještě tohle. S akcí souhlasím, ty ceny benzínu jsou hrozný, ale asi neprotestujte proti těm pravým. Za 1. ropní magnáti nás asi těžko vyslyší.
    Za 2. vyskokou cenu benzínu tvoří zejména
    spotřební daň a DPH.
    Takže se vlastně výše daně za benzín
    zvyšuje úměrně s cenou benzínu.
    Protestovat by se mělo proti vládě nebo poslancům,
    kteří nás ničí vysokou spotřební daní. A to ji ty magoři chtěj ještě zvýšit (abychom byly u EU dobrý). Už mě to pěkně s..., jak se přibližujeme EU (v německu cena benzínu 2 DM, u nás 30 Kč a těď si spočtětě kolik si koupí za průměrný plat litrů něměc nebo čech).
  • « 00 Reagovat !

    foto

    23.03.00  17:54

    « Re: wolff

    Já, akorát že to dlouho trvá... Jaro je tady a Bravo nikde, prej tak v květnu..
  • 00 Reagovat !

    foto wolff

    wolff 23.03.00  17:10

    « Bez nadpisu

    kdo se těší na nový Bravo/a? Já teda jo.
  • 00 Reagovat !

    foto wolff

    wolff 23.03.00  11:05

    « Bez nadpisu

    to není pro mě překvapení.
  • « 00 Reagovat !

    foto JTF

    JTF 22.03.00  15:12

    « ještě k Bezpečnosti PUNTA

    Mylně jsem uvedl počet bodování 4 z 5. Maximum jsou 4 hvězdičky - Punto tedy získalo maximální ohodnocení!
  • 00 Reagovat !

    foto JTF

    JTF 22.03.00  15:00

    « Bezpečnost PUNTA

    Podle nejčerstvějších informací dopadly Crash testy dle Euro-NCAP Fiatu Punto na výbornou. Vůz byl oceněn 4 hvězdičkami(max.je 5:Doslova se tam píše "Fiat Punto je na špičce v bezpečnosti, nejvyšší vyznamenání zasluhuje vynikající ohrana cestujících,což potvrzuje promyšlený bezpečnostní-koncept Fiat Punto. Test obsahuje dvě části:čelní náraz v 64km/h proti bariéře přesazené o 40% a boční náraz v 50km/h. Oba tyto testy zvládlo Punto bravurně.Po nárazu zůstala kabina pro cestující stabilní a dveře šli bez problémů otevřít. Ochraný účinek při bočním nárazu byl velmi dobrý psal tester do protokolu. Výsledek - velmi zasluhující doporučení" Je tam toho ještě daleko více, tohle je jen úryvek
  • 00 Reagovat !

    foto

    22.03.00  09:14

    « Vsem

    Netankujte 30. dubna 2000 ! ! !
    Přečtěte si prosím tuto zprávu a předejte ji dále, mohla by se z ní stát geniální akce, pokud budou všichni spolupracovat!
    Toto je protestní akce proti stále stoupajícím cenám pohonných hmot!
    Neustále stoupající ceny pohonných hmot, získávají pomalu zastrašující rozměry.
    Je nejvyšší čas na reakci postižených.
    Celosvětově stoupají ceny pohonných hmot neakceptovatelným způsobem, I když jsou miliony barelů v zásobě. Nyní se rozhodli ropní producenti snížit svou produkci o dva miliony barelů denně, aby vyhnali ceny uměle nahoru.
    Všichni postižení jsou nutně vyzváni k protitahu.
    Rozhodující den je 30. dubna 2000.
    Pokud tento dne nebude nikde tankováno, nemůže si trh této skutečnosti nepovšimnout.
    Musíme si povšimnout toho, že máme moc; měli bysme ji jen použít. Dnešní moderní komunikační prostředky umožňují informovat o této akci ve velice krátké době obrovské množství lidí.
    Tankujte před, nebo po 30. dubnu 2000, ale:
    NETANKUJTE 30. DUBNA 2000 ŽÁDNÉ POHONNÉ HMOTY!!!
    Tato akce je nutná proto, aby pár miliónů lidí ukázalo ropným multimiliardářům, že se jím přejídá neustálé placení čím dál více peněz za pohonné hmoty a mají toho tak akorát po krk.
    Spolupracujte!!! Předávejte tuto zprávu dále!!! Pošlete tuto informaci svým přátelům a známým. Pomožte udělat z 30. dubna 2000 nezapomenutelný den!
    Děkuji
    ----------------------------------------… /> Originál této zprávy byl doručen z Německa, kde se plánuje úplně stejná akce ve stejný den. (a určitě nezůstane jenom u Německa...)
    ---
    Příchozí zpráva neobsahuje viry.
    Zkontrolováno antivirovým systémem AVG ([odkaz]
    Verze: 6.0.121 / Virová báze: 58 - datum vydání: 31.1.2000
    ----------------------------------------… />
  • 00 Reagovat !

    foto

    20.03.00  21:51

    « Cena PUNTa ???

    Neviete niekto, ci 30 000 Sk zlacnenie punta (z februara 2000) je "trvale" ? - resp. ak je len doacsne = "akcioveho" charakteru , tak dokedy plati ? Alebo inak povedane - ak chcem kupit Punto, tak kde ho dostanem najlacnejsie ???
  • 00 Reagovat !

    foto wolff

    wolff 20.03.00  17:56

    « Bez nadpisu

    No záleží na tom jestli je to SOHC, nebo DOHC. DOHC je to jedno, ale SOHC můžeš odrovnat. A to se nebavím o OHV u Feldy...
  • « 00 Reagovat !

    foto

    17.03.00  09:07

    « Re: TIPO

    Mám Tipo 1,6, když jedu na pohodu,tak řadím okolo 3500 ot.když se chci trochu povozit tak točím max.5000 ,do červeného jen vyjimečně to už musím být nasranej.V práci jsem zkoušel Felici do omezovače,Fiátka zatím neje mi ho líto.
Přihlásit se Zaregistrovat Pro přispívání do této diskuse musíte být přihlášeným registrovaným uživatelem!






Blesk.cz

Hlasová asistentka Alexa vyzvala dívku (10), aby strčila minci do zásuvky

Hlasová asistentka Alexa vyzvala dívku (10), aby…

Virtuální asistentka Alexa od americké společnosti Amazon vyzvala desetiletou dívku, aby přiložila minci k…

Vrácení, výměna i reklamace vánočních dárků: Nejčastější otázky a odpovědi, největší fígle prodejců!

Vrácení, výměna i reklamace vánočních dárků:…

Radost z vánoční nadílky se může snadno změnit v rozčarování, stres a vztek. Stačí najít pod stromečkem nevhodný…

 

iSport.cz

Za čtyři flopy jeden Lischka. Prosadí se umělec Falta líp než křídla před ním?

Za čtyři flopy jeden Lischka. Prosadí se umělec…

Výdaje na Rudolfa Reitera, Milana Lalkoviče, Romana Potočného a Pepeho Menu, čtyři nedávné neúspěšné akvizice…

Přípravy na ligu ONLINE: Slávista Bah má covid, Beran trénuje s Bohemians

Přípravy na ligu ONLINE: Slávista Bah má covid,…

Jarní část fotbalové FORTUNA:LIGY odstartuje 5. února 2022, jednotlivé týmy už proto v prvním lednovém týdnu…

 

Reflex.cz

Omikronem se do konce týdne nakazí až dvacet milionů Čechů, nastínil Dušek pesimistický scénář

Omikronem se do konce týdne nakazí až dvacet milionů…

Přední český covidový scénárista Ladislav Dušek, který během pandemie zveřejňuje různé scénáře vývoje, opět…

Poučení z odchodu Angely Merkelové. Voliči ztrácejí zájem o „všeuměly“

Poučení z odchodu Angely Merkelové. Voliči ztrácejí…

Angela Merkelová odešla ze světové politiky v plné slávě a dalo by se očekávat, že její úspěchy svědčí o tom, že…