FIAT - CLUB
Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > FIAT
-
« Re: 500
Na to pětikilo se moc teším. Viděli jste novou Multiplu??? Podle mě jí hodně ublížili, než tohle, to radši stopnout výrobu a začít znova. Myslím, že se FIAT teď hodně dere nahoru, Panda je skvělá a podle mě bude hodně úspěšná, Alfa to sou skvosty, jen ty Lancie kdyby nebyly tak drahé... -
« Re: AF
Já měl/mám doteď 8 FIATů, 2 Lancie a 2 Alfy, všechny byly skvělé a rád na ně vzpomínám.nejhorší auto co sem dosud měl, byl asi Favorit :-( Co se týká Stila, dá se na něho v pohodě zvyknout, přední část je hodně dobrá, zadek po faceliftu taky ujde, na třídvéřko, nebo kombi to ale nemá.Nedávno sem sehnal známému Mareu W 110 JTD ELX, 2001, 100.000 km za výborný peníz, chvilku sem s tím autem jezdil, cca 500 km, a můžu říct že super. On měl předtím Citroeny a je z toho taky dost hotový.
A můj pohled na jakoukoliv diskuzi o autech, je pouze s úsměvem pronést: ALFA JE ALFA, KDO NEZKUSIL, NEVÍ :-))) -
JTF 25.12.03 20:24
« AF
Ještě se vrátím k tomu designu Stila. Hrozně jsem se na něj těšil, ale když jsem ho viděl v reálu, byl jsem hooodně zklamanej a design 5dv. jsem dodnes nepřekousnul. A to jsem Fiatista tělem i duší(měl jsem 8 Fiatů). Nedávno jsem chtěl vyměnit Tipo za nějaký SW,uvažoval jsem o jeté 156(tam mi to doma neprošlo kvůli malému kufru), také jsem chtěl koupit předváděčku Stila MW, ale nakonec jsem dostal nabídku na 2 roky starou Mareu SW za solidní cenu a bylo rozhodnuto. Designově je podle mne Marea daleko povedejnější. To sem se nějak rozepsal... -
JTF 25.12.03 20:12
« Re: Nové Punto
Taková Marea s najetýma 200tkm se dá v německu koupit docela levně, potom jak píšeš ty to nechaj stočit, naleštěj to a prodaj se slušným ziskem. Je jasný že to auto za chvilku bude vyžadovat investice, ale to je u každý značky. Podle mě je Fiat teď na takový úrovni, že situace s Ritmama a Regatama se už opakovat nebude. Kdyby Fiat neulítl designově(Multipla,Stilo)byl by v úplně jiné situaci. Je ale vidět že s novými modely začíná nabírat dech! -
« Re: Nové Punto
Ještě kdyby tak začali dělat tu studii pětistovky, to by byla bomba!!! Jinak mám obavu, aby všechno dobré od FIATu neokoukl OPEL a pak PUNTO neválcoval v prodejích, viz např DUCATO, nebo Ulysse, to jsou skvělé auta, ale na tom našem pitomém trhu mají smůlu, že sou to dvojčata francouzů.Nevím, jestli je to jen můj dojem, ale zdá se mi, že poslední dobou vidím stále víc starých Ulyssů, a Mareií jako dovozovek po bazarech. Doufám, že se nebude opakovat situace z před 10 - 13ti let, kdy sem překupníci navozili Ritma, Regaty a Cromy po smrti, stáhli tachometry, přihodili 100tisíc na ceně a hurá prodat. To pak pověst značky trpí... -
JTF 25.12.03 11:43
« Re: Nové Punto
Mám předplatné italského časopisu Quattroruote, takže žhavé novinky z koncernu Fiat tam jsou detailně rozebírány. Vždycky tak za 3-4 týdny po tom co si to přečtu, to potom je na webu, třeba jsko teď info o novém Puntu na autorevue.cz, nebo na italiaspeed.com. Takže ta podobnost předku se světly z Maserati 3200GT se nezdála jen mě a to je dobře. -
JTF 23.12.03 18:15
« Re: Nové Punto
Dlouho jsem se neozval, takže nějaké podrobnosti k novému Puntu:podlahová plošina je vyvinuta ve spolupráci s GM Powertrain, rozměry: rozvor 246,výška 150 a dělka 390 cm. Motory všechny Fiaťácké - benzínové: 1242 8V - 60CV 102Nm, 1370 8V - 75CV 110Nm, 1370 16V - 90CV 125Nm, 1747 16V - 130CV 170Nm, 1242 - 60CV 102Nm benzin-metanol,nebo GPL, naftové: 1251 16V - 70CV 170Nm, 1251 16V - 85CV 185Nm, 1910 8V - 120CV 280Nm, 1910 16V - 150CV 310Nm. -
« Re: Nové Punto
Vcera som cosi lustil na quattroruote.it, ale kedze po taliansky viem len zopar sov, tak som tomu moc nerozumel. Ale mozno si to cital ty ? Pisali tam nieco o spolocnej platforme pre buduce Stilo a Astru a takisto ma byt spolocna platforma pre buduce Punto a Corsu .. -
« Re: auto roku = faux-pas podruhé
mbe: Prave preto som uviedol R16 ako priekopnika tak posuvnych sedaciek ako aj karoserie typu hatchback ;)) PS: Proti Fiatom nic nemam, ako som uz neraz spominal, prve auto, na ktorom som jazdil, bola tatkova Croma 2.0ie z roku 93 a fakt je, ze okrem "typicky talianskych" problemov ako zamrzanie okien a centralu v zime (original dovoz z Talianska) problemy nemala ;)) -
« Re: auto roku = faux-pas podruhé
Ja prece netvrdim ze to FIAT vymyslel. Ja tvrdim za prve, ze v mem kratkem Stilu s posuvnou zadni lavici je mista habadej a za druhy, ze nemuzes srovnavat Stilo a to ani MW s Mazdou 626 nebo 6, protoze Stilo je rozmerove nizsi stredni trida, zatim co Mazda 6/626 je jasne stredni. Ja proti Mazde nic nemam a take jsem o ni premyslel (bohuzel v dome nakupu Stila byla 3 v nedohlednu), ale srovnavejme srovnatelne. -
"-- skrytý --" 21.11.03 11:37
« Re: auto roku = faux-pas podruhé
dynamic,mbe: kdybych nevěděl, že Mazda 626Wagon s vyšším posezem a posuvným zadním sedadlem se vyrábí od roku 1997, tak bych si skoro myslel, že tohle uspořádání vynalezl Fiat :-))). Ale nic proti Stilu Wagon - vypadá dobře, je prostorné, a hlavně se dá pořídit dost levněji než zmíněná 626 Wagon.
mbe: mluvíš o normálním Stilu, nebo o Wagonu ? -
« Re: auto roku = faux-pas podruhé
presne tak, ja mam tiez zadne sedadlo posuvne a ani ho nemusim mat uplne vzadu na to, aby som mal miesta nadbytok. Ono to suvisi aj s tym, ze v stile ma clovek vzpriamenejsi posed, takze panva nie je natolko vysunuta dopredu. Aspon myslim :-) -
"-- skrytý --" 21.11.03 08:39
« Re: auto roku = faux-pas podruhé
Dynamic: Vybral jsem pár čísel z testů tady na Auto CZ - podélný prostor na předním a zadním sedadle, přičemž přední sedadlo je co nejvíc vzadu: Stilo:1090+540=1630, Panda 1060+580=1640, Matiz 1030+630=1660, Fabia 1110+570=1680, Octavia 1090+590=1680, Mondeo 1090+670=1760, Stilo Wagon 1090+680=1770, Mazda 6/626 Wagon 1060+750=1830. Z těch čísel je jasné, že vpředu problém s místem (až na Matize) není, tam se musí vejít každý řidič. Ale vzadu - to už je jiné kafe. Panda, Stilo, Matiz, Fabka a Oktávka jsou malé, Wagon Stilo a Mondeo jsou o kus jinde, a Mazda 6 - proti Stilu 20 cm. Zkus Mazdu, a pak porovnávej !