FIAT - CLUB

Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > FIAT

  • 00 Reagovat !

    foto

    08.04.01  22:46

    « Uno turbo

    Na mailík: prg@atrack.cz
  • 00 Reagovat !

    foto

    08.04.01  22:45

    « Uno turbo

    Hledám jakékoliv články, návody a rady ohledně týhle káry. Díky. prg
  • 00 Reagovat !

    foto wolff

    wolff 08.04.01  13:19

    « Bez nadpisu

    O spolehlivosti PD pšššt, to je zase rozohníš!! To zase budou škodovkáři útoční...
    Jo, ale principielně máš pravdu. Teď se tam dohadovali o tom, že PD u passata má mít servisní interval 50000 km. Totální hovadina, když vemeš v úvahu, že ještě před 6 lety si musel chodit třeba se SEATEM 55 kW po 7500 km...No ale budiž, určitě bych si to nelajznul
  • « 00 Reagovat !

    foto

    06.04.01  21:40

    « Re: CR vs. PD

    Ten systém PD bude asi opravdu extremně náročnej na olej i naftu, možná díky tomu je ten systém tak úžasně poruchovej - alespoň v našich podmínkách, co mám reference z Ivacaru, a to jsou ty slabší verze. Verze 110 kW asi u nás moc nefrčí, protože Octavii nebyla dopřána. Kultivovanost chodu, v tom asi nemá JTD konkurenci, obzvlášť 2,4 pětiválec.
  • 00 Reagovat !

    foto wolff

    wolff 06.04.01  14:56

    « Bez nadpisu

    Jo Pavle souhlasím, taky sem se už o těch 110 kW dozvěděl. Jenže to pravděpodobně nebude tak zcela sériový motor a je určen jen pro vyýrobu limitovaného počtu aut. Na autosalonu to představovali společně s Cuprou. Jojo vím o tom. A co se týká kultivovanosti chodu ....tak s tím se nedá nic jiného než souhlasit
  • « 00 Reagovat !

    foto

    05.04.01  13:17

    « Re: CR vs. PD

    to Theo: Taky si myslím, že commom-rail je perspektivnější, ale sdružené vstřikovače (PD) mají něco do sebe. Laicky bych to viděl tak, že CR má výhody v kultivavanějšího chodu motoru (vstřikovací tlak nezávisí na otáčkách, libovolný počet libovolně časovaných vstřiků atd.) a ve větší unifikaci dílů. Naopak PD v současnosti umožňuje vyšší vstřikovací tlak (přes 200 MPa) a taky bych to u PD odhadoval na menší hydraulické ztráty v palivové soustavě (nemusí tlakovat tak velké objemy jako CR + minimalizace hydraulických rázů). Určitě exitují další rozdíly a výhody těchto dvou systémů. Pokud se nepletu, tak jsem někde zaslechl, že PD motory vyžadují extrémně kvalitní motorové oleje, kvůli zajištění mazání vačky, co pohání jednotlivé vstřikovače (?).
  • 00 Reagovat !

    foto

    05.04.01  13:05

    « Re: 110 kW ?

    to Wolff et al: Musím Tě Wolfíku zarmoutit, s těmi výkony TDíček se Autokomplex nemýlí a v tomto ohledu mají němci před zbytkem světa dost značnej náskok. Motory 1.9TDI existují ve verzích 66, 74, 81, 85, 96 a 110 kW, přičemž kromě 66 a 81 s "klasickýmů rotačním vstřik.čerpadlem se jedná o motory se sdruženými vstřikovači (pumpe-düse, PD).
    Nejvýkonnnějí 1.9TDI/110kW/320Nm se od letošního roku dává do Golfů, Bory a Seatu (Leon tuším). Takže pokud v druhé polovině roku přijde na scénu Fiat s 1.9JTD/103kW 16V, tak TDíčka výkonově netrumfne. Možná ale bude lepší, co se týče kultivovaného chodu - 1.9JTD jsou v tom myslím už nyní lepší než 1.9TDI/PD a až na JTDéčko posadí 16-ventilovou hlavu, tak by to mohl být ještě lepší zvuk. Volkswágni plánují přechod na 16V u svých 1.9TDI až v roce 2003, přičemž avizovaný výkon má být okolo 130 kW.


    Jinak nabídka Fiatu, co se tyče turbodieslů je na velice dobré úrovni už nyní - když nepočítám němce, tak žádná automobilka nenabízela a nenabízí do aut velikosti Fiatu Marea (nižší stř. až střední třída) motor na úrovni 2.4JTD. Tady se může našinec za méně než 700.000 Kč dostat k vyjimečným naftovým požitkům.

  • « 00 Reagovat !

    foto

    05.04.01  12:23

    « Re: Lenive Tipo

    jsou o 1/3 levnejsi nez ostrava. hodina prace stoji 260,- ( 320 s DPH )
  • 00 Reagovat !

    foto

    04.04.01  21:34

    « Bez nadpisu

    Nevím, jestli tady nebo někde jinde jsem četl, že Němci mají metodiku měření výkonu odlišnou od Italů, že jim jako při stejným reálným výkonu vycházejí lepší hodnoty ( o kolik % ale nevím). Common rail se zdá perspektivnější, trochu se divím proč ho VW tvrdohlavě odmítá (možná je to něco ve smyslu koncernových pravých pidizrcátek), když třeba Audi common raily používá.
  • 00 Reagovat !

    foto wolff

    wolff 04.04.01  11:53

    « Bez nadpisu

    S těma 110 kW ses Autokomplex asi trošičku možná zmílil, neboť co jsem našel, tak 110 kW má 2,5 l, což není špatná hodnota, ale ani nijak závratná...
  • 00 Reagovat !

    foto wolff

    wolff 04.04.01  11:29

    « Bez nadpisu

    Pokud vím, tak to uno z roku 90 mělo výkon 76 kW
  • 00 Reagovat !

    foto wolff

    wolff 04.04.01  11:28

    « Bez nadpisu

    O těch 110 kW nevím z té 1,9 TDI. Vím o 66, 81, 85 kW, ale o 110 kW nevím. Co se týká toho 2,5 TDI, tak zatím ne. Jediný JTD a to je silnější je Common Rail od Mercedesu a potom komůrkový BMW. To má dokonce 8 válec. Ale výkon takhle z prstu nevycucám
  • 00 Reagovat !

    foto wolff

    wolff 04.04.01  11:26

    « To luf

    No možná bych věděl i o nějakých prostorách...Ale musel bych se poptat....
  • 00 Reagovat !

    foto

    03.04.01  23:36

    « Fiat Uno turbo

    No ono je to spíš označený jako 1.4, i když nevím proč, když to má zdvih 1301ccm.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    03.04.01  23:31

    « Re: Fiat Uno turbo

    Já nenapsal, že je to 1,3 turbo s výkonem 105HP, ale motor to má označený jako 75.
  • « 00 Reagovat !

    foto petous

    petous 03.04.01  22:41

    « Re: Fiat Uno turbo

    Mas to nejaky popleteny. Bud mas 75ie coz je 1500 s vykonem 75HP nebo mas turbo a to je 13 ne 14 stovka s vykonem 105nebo 112HP. Mozna se vyrrabela 1300 turbodiesel, tak ta mela 75HP, ale je to unikat.
  • 00 Reagovat !

    foto

    03.04.01  22:11

    « Fiat Uno turbo

    Zakoupil jsem Fiat Uno 75 i.e. turbo, rok výroby 1990 a sere se jak může. Sháním vše o tomhle autíčku, nějakou dokumentaci, navody na opravy a udrzbu a pod. Budu rád za jakékoliv info i vaše názory na tuhle káru. Mail: prg@atrack.cz
  • « 00 Reagovat !

    foto

    03.04.01  19:32

    « to wolff

    To nemáš pravdu. VW 1.9 TDI existuje ve variantě 110kW a 310Nm. Je nějaký JTD lepší? Nebo dokonce má 1.9 JTD parametry lepší než VW 2.5 132kW a 370Nm?
  • « 00 Reagovat !

    foto

    03.04.01  15:14

    « Re: Nove auta na predaj

    to wolf: Tu ide o velke odbery, radove stovky kusov, pod 500ks sa to ani neda zacat realizovat. Takze ziadna anonce, ale rozbehnutie obchodu vo velkom. Len neviem, ci by to malo u nas (tym este stale myslim Slovensko a Cechy) sancu.
  • 00 Reagovat !

    foto wolff

    wolff 03.04.01  15:03

    « Bez nadpisu

    Proč? No jestli Fiatova 1,9 bude dávat skoro takovej výkon jako 6-válcová 2,5 u VW, tak si myslím, že je to důvod k zamyšlení...
Přihlásit se Zaregistrovat Pro přispívání do této diskuse musíte být přihlášeným registrovaným uživatelem!






Blesk.cz

Hlasová asistentka Alexa vyzvala dívku (10), aby strčila minci do zásuvky

Hlasová asistentka Alexa vyzvala dívku (10), aby…

Virtuální asistentka Alexa od americké společnosti Amazon vyzvala desetiletou dívku, aby přiložila minci k…

Vrácení, výměna i reklamace vánočních dárků: Nejčastější otázky a odpovědi, největší fígle prodejců!

Vrácení, výměna i reklamace vánočních dárků:…

Radost z vánoční nadílky se může snadno změnit v rozčarování, stres a vztek. Stačí najít pod stromečkem nevhodný…

 

iSport.cz

Za čtyři flopy jeden Lischka. Prosadí se umělec Falta líp než křídla před ním?

Za čtyři flopy jeden Lischka. Prosadí se umělec…

Výdaje na Rudolfa Reitera, Milana Lalkoviče, Romana Potočného a Pepeho Menu, čtyři nedávné neúspěšné akvizice…

Přípravy na ligu ONLINE: Slávista Bah má covid, Beran trénuje s Bohemians

Přípravy na ligu ONLINE: Slávista Bah má covid,…

Jarní část fotbalové FORTUNA:LIGY odstartuje 5. února 2022, jednotlivé týmy už proto v prvním lednovém týdnu…

 

Reflex.cz

Omikronem se do konce týdne nakazí až dvacet milionů Čechů, nastínil Dušek pesimistický scénář

Omikronem se do konce týdne nakazí až dvacet milionů…

Přední český covidový scénárista Ladislav Dušek, který během pandemie zveřejňuje různé scénáře vývoje, opět…

Poučení z odchodu Angely Merkelové. Voliči ztrácejí zájem o „všeuměly“

Poučení z odchodu Angely Merkelové. Voliči ztrácejí…

Angela Merkelová odešla ze světové politiky v plné slávě a dalo by se očekávat, že její úspěchy svědčí o tom, že…